17 Μαρτίου, 2010

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΖΑΚΥΝΘΟΥ Κ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΣΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Romfea.gr ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΤΑ 20%.

image

Ζακύνθου Χρυσόστομος: «Θα βοηθήσουμε, αλλά θα δώσουμε ό,τι μας περισσεύει"

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ζακύνθου κ. Χρυσόστομος, μεταξύ άλλων τόνισε: «Όπως είναι λογικό, εμείς δεν έχουμε αντίρρηση να βοηθήσουμε, γιατί εφόσον ολόκληρος ο Ελληνικός λαός κάνει μια θυσία, πρέπει να κάνουμε και εμείς. Το πρόβλημα όμως είναι, ότι εμείς δεν έχουμε πόρους ανεξάντλητους, έχουμε πόρους τους οποίους διαθέτουμε. Άρα λοιπόν θα έρθει η ώρα που εμείς, θα δώσουμε ό,τι μας περισσεύει».

«Δηλαδή εισπράττουμε δέκα και αν δώσουμε τα δύο θα μείνουν οχτώ. Το οχτώ σημαίνει θα δώσουμε τις αναγκαστικές μας δαπάνες, και θα μας μείνουνε τα δύο. Αυτά τα δύο θα δώσουμε, δεν θα δώσουμε τέσσερα για φιλανθρωπικό έργο. Και όπως γνωρίζετε και εσείς, μιλάμε για ένα τεράστιο έργο που επιτελεί η Εκκλησία», συνέχισε ο κ. Χρυσόστομος.

«Όλοι μιλούνε για μια τεράστια περιουσία και εγώ λέω σε όλους, για πείτε μου ποια είναι; που και πως; Μου απαντούνε τα φιλέτα της Βουλιαγμένης! Μα είναι δικά μας τα φιλέτα αφού τα έχουνε δεσμεύσει και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Μπορούμε να χτίσουμε; Μπορούμε να τα πουλήσουμε; Μπορούμε να τα αξιοποιήσουμε; Τίποτα!».

Επίσης, συνέχισε «Ήμουνα 30 χρόνια Ηγούμενος στην Ιερά Μονή Πεντέλη και εκεί έχουμε 30.000 στρέμματα, όμως δεν μπορούμε να αξιοποιήσουμε ούτε ένα! Άρα τι μας επικαλούνται τώρα την περιουσία; Μα είναι αναξιοποίητη».

Στη συνέχεια αναφέρθηκε και σε θέματα, που ζει ο ίδιος προσωπικά καθημερινά στην Ιερά Μητρόπολη, τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Πρέπει να ξέρετε κ. Πολυγένη, ότι εγώ το πρωί σκέφτομαι να πάω στο γραφείο μου, σκέφτομαι εκείνα τα οποία πρέπει να πληρώσω.

Κάθε μέρα, χτυπάνε την πόρτα μας, και άλλος θέλει χρήματα γιατί δεν έχει να πληρώσει το ρεύμα, άλλος δεν έχει να πληρώσει τα εισιτήρια για να πάει στο νοσοκομείο του Ρίου, άλλος δεν έχει να δώσει την συμμετοχή του στα φάρμακα, άλλος δεν έχει να πάρει γάλα για το παιδί του κ.ο.κ».

«Εγώ λοιπόν καθημερινά δίνω ό,τι μπορώ, αύριο όμως όταν εγώ δεν θα έχω να δώσω τι θα κάνω; Και εγώ από πού θα τα βρω να τα δώσω; Από το μισθό μου που παίρνω μετά από 52 χρόνια υπηρεσίας;». Κλείνοντας, ο Μητροπολίτης Ζακύνθου κ. Χρυσόστομος τόνισε: «Εμείς θα βοηθήσουμε το Κράτος, διότι πρέπει να βοηθήσουμε όλοι σ΄ αυτή την δύσκολη περίσταση που βρίσκεται.

Δεν μπορεί η Εκκλησία να μείνει μακριά από τον πόνο του πολίτη, όμως πρέπει να γνωρίζουν όλοι, ότι δεν έχουμε ανεξάντλητες πηγές, είναι πηγές που οπωσδήποτε θα μειωθούνε». «Τώρα εάν προστεθεί και η φορολογία και δούμε πόσο μεγαλύτερη θα είναι η διαρροή των πηγών μας, θα έχει ως αποτέλεσμα να κάνουμε μικρότερο φιλανθρωπικό έργο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: