25 Αυγούστου, 2016

ΠΡΟΦΥΛΑΚΙΣΤΕΟΣ ΚΡΙΘΗΚΕ Ο 77ΧΡΟΝΟΣ ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ ΤΗΣ ΑΙΓΙΝΑΣ

 
ΕΞΩΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΙΓΙΝΑ ΚΑΙ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΤΟΥ ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΥ ΛΥΚΟΥΡΕΖΟΥ. Τη σύμβαση με γιατρό πνευμονολόγο - φυματιολόγο που ανέφερε σε τηλεοπτικό σταθμό ότι μπορεί να ανανεώσει εξ αποστάσεως άδειες οδήγησης σε χειριστές ταχυπλόου κατήγγειλε η Περιφέρεια Αττικής μετά το πολύνεκρο ναυτικό δυστύχημα στην Πέρδικα Αίγινας.

Ακόμη αφαίρεσε την άδεια οδήγησης που είχε λάβει το 2014 ο Θρασύβουλος Λυκουρέζος, χειριστής του ταχυπλόου «Ντουέντε», που συγκρούστηκε με το τουριστικό σκάφος «Αντωνία» στις 16 Αυγούστου σκοτώνοντας τέσσερις ανθρώπους.

Στο μεταξύ, με εξώδικό του προς τον αρχηγό του Λιμενικού Σώματος ο δικηγόρος οικογενειών των θυμάτων Αλέξης Κούγιας ζητάει απαντήσεις σχετικά με τις συνθήκες του δυστυχήματος.

Ρωτάει, μεταξύ άλλων, σε ποια ακριβώς απόσταση από το σημείο του δυστυχήματος βρισκόταν θαλαμηγός που φέρει παρόμοιο όνομα με το ταχύπλοο το οποίο χειριζόταν ο κ. Λυκουρέζος και ποιοι επέβαιναν σε αυτή.

Και ζητάει να ενημερωθεί για την πορεία της θαλαμηγού και τον πραγματικό ιδιοκτήτη της. Όπως αναφέρει στο εξώδικό του, οι εντολείς του θεωρούν ότι η θαλαμηγός έπαιξε κάποιο ρόλο μετά το δυστύχημα και ότι ενδεχομένως εκεί φιλοξενήθηκαν οι επιβάτες και ο χειριστής του ταχυπλόου.

Ωστόσο, στις καταθέσεις τους στο Λιμενικό κατά την προανακριτική διαδικασία, οι άνθρωποι που έσπευσαν να βοηθήσουν τον 77χρονο χειριστή του ταχυπλόου δεν ανέφεραν κάτι για μεταφορά του στη συγκεκριμένη θαλαμηγό.

Στη δικογραφία περιλαμβάνεται κατάθεση του οδηγού ενός φουσκωτού που έφυγε από τη θαλαμηγό για να παραλάβει τον Θρασύβουλο Λυκουρέζο από το ταχύπλοο και να τον μεταφέρει στην Αίγινα. 

Λόγω ενόχλησής του από τα χτυπήματα του φουσκωτού στη θάλασσα, ο 77χρονος φέρεται να ζήτησε να τον αποβιβάσει στο λιμανάκι του Φάρου, 1,5 χλμ. μακριά από την πόλη της Αίγινας. Αργότερα εμφανίστηκε στους λιμενικούς.  

Με απόφαση της Περιφέρειας Αττικής, ο κ. Λυκουρέζος, μετά την αφαίρεση της άδειας οδήγησης, παραπέμπεται για ιατρική επανεξέταση σε Δευτεροβάθμια Ιατρική Επιτροπή. 

Εμφανίστηκε η «εξαφανισμένη» τέταρτη επιβάτης στο σκάφος του 77χρονου. 
Η Θεοδότη Καρακάση φέρεται να έφυγε από την Αίγινα και να κλείστηκε στο σπίτι της λίγες ώρες μετά το ναυτικό δυστύχημα με τους τέσσερις νεκρούς.

Εννέα ημέρες μετά το ναυτικό δυστύχημα στην Αίγινα στο οποίο έχασαν τη ζωή τους τέσσερις άνθρωποι, ανάμεσά τους και ενα 5χρονο κορίτσι, φαίνεται ότι εμφανίστηκε η τέταρτη επιβάτης του σκάφους με χειριστή τον 77χρονο Θρασύβουλο Λυκουρέζο.

Πρόκειται για την 65χρονη Θεοδότη Καρακάση, η οποία ακόμα δεν έχει καταθέσει για την υπόθεση που εχει συγκλονίσει το πανελλήνιο.Η 65χρονη αναμένεται να καταθέσει σήμερα, Πέμπτη, ή αύριο, Παρασκευή, σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το Έθνος.

Η ίδια, κατά τις ίδιες πληροφορίες, υποστηρίζει ότι δεν προσήλθε για κατάθεση γιατί βρισκόταν σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση μετά τον εμβολισμό του τουριστικού σκάφους απο το ταχύπλοο Duende.

Η Καρακάση φέρεται να είπε στους λιμενικούς ότι περίπου 2 ώρες μετά το ναυτικό δυστύχημα, στις 14:10 το μεσημέρι της Τρίτης 16 Αυγούστου πηρε το πρώτο πλοίο για Αθήνα, το «Άγιος Νεκτάριος», και έκτοτε, λέει, ότι κλείστηκε στο σπίτι της σε κακή ψυχολογική κατάσταση. 

Εξώδικο από Κούγια στον αρχηγό του Λιμενικού. 
Ο δικηγόρος της οικογένειας της 5χρονης Σεβαστής που έχασε τη ζωή της το μοιραίο μεσημέρι Αλέξης Κούγιας έστειλε εντωμεταξύ εξώδικο στον αρχηγό του Λιμενικού Σώματος στο οποίο ζητα απαντήσεις για το μυστηριώδες yaght  που φέρεται να εμπλέκεται στη ναυτική τραγωδία της Αίγινας. 

Στο εξώδικο τονίζεται ότι την ώρα του δυστυχήματος στην περιοχή βρισκόταν η θαλαμηγός Duende ΙΙ με μυστηριώδεις επιβάτες που έχει άμεση σχέση με την υπόθεση αναφέροντας χαρακτηριστικά πως «όπως Σας είναι γνωστό, ένα θαλαμηγό σκάφος με την ονομασία "ΝΤΟΥΕΝΤΕ".

Δηλαδή ίδιου ονόματος με το σκάφος που προκάλεσε τη θαλάσσια τραγωδία στο θαλάσσιο πέρασμα μεταξύ της νήσου Μονής και της νήσου Αίγινας στις 16.8.2016 και περί ώρα 12.30, έχει άμεση σχέση με τα όσα ακολούθησαν το συγκεκριμένο τραγικό ναυάγιο.

Και συγκεκριμένα τη διαφυγή τόσο του δράστη, ο οποίος οδηγούσε το σκάφος που προκάλεσε τον όλεθρο και σήμερα εμφανίζεται να είναι ο Θρασύβουλος Λυκουρέζος, όσο και τη διαφυγή των λοιπών επιβαινόντων, οι οποίοι αρχικά αντί να βοηθήσουν τα τραγικά θύματα και ακολούθως να εμφανιστούν στο λιμεναρχείο Αίγινας, εξαφανίστηκαν.

Επειδή οι εντολείς μου πιθανολογούν σφόδρα ότι στο συγκεκριμένο σκάφος φιλοξενήθηκαν μέχρι να φυγαδευτούν ίσως ο πραγματικός χειριστής του ζημιογόνου σκάφους, όσο και αυτόπτεις μάρτυρες που για διαφόρους λόγους δεν εμφανίστηκαν μέχρι τώρα, αλλά και πρόσωπα τα οποία γνωρίζουν ποιοι πραγματικά επέβαιναν στο ζημιογόνο σκάφος». 

Λίγο παρακάτω τονίζεται πως «Επειδή οι εντολείς μου επιφυλάσσονται παντός νομίμου δικαιώματός τους, καθόσον μετά βεβαιότητας όσοι φυγάδευσαν τα ως άνω πρόσωπα και τα φιλοξένησαν ή βοήθησαν να εξαφανιστούν, έχουν διαπράξει διάφορα ποινικά αδικήματα με αυτονόητο ότι διέπραξαν το αυτόφωρο τότε αδίκημα της υπόθαλψης εγκληματία.

Επειδή έχω εντολή από τους ως άνω συγγενείς των θυμάτων και τους τραυματίες να διερευνήσω σειρά ερωτημάτων που έχουν άμεση σχέση με σοβαρές διαδικαστικές πράξεις επί της ως άνω υπόθεσης». 

Στις επόμενες γραμμές του εξωδίκου ο κ. Κούγιας αναφέρεται στα ερωτήματα που ζητούν απαντήσεις τις οποίες μάλιστα καλείται να δώσει εγγράφως ο επικεφαλής του Λιμενικού Σώματος. 

«Επειδή είστε ο επικεφαλής του Λιμενικού Σώματος, το οποίο διενήργησε την αστυνομική προανάκριση, αιτούμαι όπως άμεσα εντός 24 ωρών από τη λήψη του παρόντος εγγράφου μου απαντήσετε εγγράφως:  

1.Πού ευρίσκετο το σκάφος ΝΤΟΥΕΝΤΕ κατά το χρόνο του εγκλήματος; 

2.Ποιοι πράγματι επέβαιναν σε αυτό; 

3.Ποιο ήταν οι χειριστές των εξωλεμβίων φουσκωτών σκαφών, τα οποία φυγάδευσαν το δράστη και τους πράγματι επιβαίνοντες; 

4.Ποιοι εμφανίζονται στην κατάσταση επιβαινόντων, η οποία θα πρέπει να υπάρχει σε κάθε Λιμεναρχείο; 

5.Πότε ανεχώρησε από το σημείο, όπου ευρίσκετο το σκάφος ΝΤΟΥΕΝΤΕ; 

6.Ποια πορεία ακολούθησε το ως άνω σκάφος μέχρι σήμερα; 

7.Πού βρίσκεται σήμερα; 

8.Ποιος είναι ο πραγματικός ιδιοκτήτης του σκάφους; 

9.Για ποιο λόγο οι λιμενικές αρχές Αίγινας, ενώ πληροφορήθηκαν από το Θρασύβουλο Λυκουρέζο πώς έγινε η διαφυγή του, δεν ασχολήθηκαν καθόλου, έστω κάνοντας μια τυπική έρευνα στο συγκεκριμένο σκάφος, για να διαπιστώσουν αμέσως ποιοι ευρίσκοντο μέσα σε αυτό κατά το έγκλημα;”. 

Προφυλακιστέος κρίθηκε ο 77χρονος χειριστής του σκάφους της Αίγινας
Προφυλακιστέο έκρινε την Πέμπτη το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Πειραιά τον 77χρονο Θρασύβουλο Λαζαρίδη για το ναυτικό δυστύχημα με τέσσερις νεκρούς στην Αίγινα με βούλευμά του μετά τη διαφωνία που είχαν την περασμένη εβδομάδα η ανακριτής και η εισαγγελέας που χειρίζονται την υπόθεση για την τύχη του ηλικιωμένου.

Την περασμένη Παρασκευή μετά τη διαφωνία ανακριτή και εισαγγελέα ο Θρασύβουλος Λυκουρέζος είχε τεθεί σε κατ’ οίκον περιορισμό στο πολυτελές σπίτι του στο Κολωνάκι.
Κατά πληροφορίες υπέρ της προφυλάκισης του 77χρονου είχε ταχθεί η εισαγγελέας ενώ η ανακρίτρια είχε ταχθεί υπέρ της επιβολής περιοριστικών όρων για τον Λυκουρέζο.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες υπέρ της πρόταση της εισαγγελέως τάχθηκαν δύο μέλη του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών ενώ μειοψήφησε ένα μέλος που τάχθηκε υπέρ της ανακρίτριας.

Στην απολογία του την περασμένη Παρασκευή ο ηλικιωμένος χειριστής του σκάφους που σκόρπισε το θάνατο στην Αίγινα το μεσημέρι της Τρίτης 16 Αυγούστου είχε υποστηρίξει ότι ευθύνη για το ναυτικό δυστύχημα έχει ο ιδιοκτήτης της λάντζας λέγοντας ότι «το σκάφος Αντωνία με έβλεπε προς τη δεξιά του πλευρά». 

Τονίζοντας ότι είχε τεταμένη την προσοχή του κυρίως προς τα δεξιά όταν ξαφνικά αντιλήφθηκε την παρουσία «ακριβώς λίγα μέτρα μπροστά από την πλώρη άλλου σκάφους το οποίο διασταύρωνε την πορεία μου από τα αριστερά προς τα δεξιά». 

Το πιο εξοργιστικό πάντως σημείο της απολογίας του ήταν όταν αναφέρει ότι δεν βοήθησε τους ναυαγούς γιατί παρασυρόταν και δεν τους πέταξε καν σωσίβια γιατί «η εκτόξευση σωσιβίων από το παρασυρόμενο Duende αντίθετα προς τη φορά του ανέμου από υπερήλικες σε κατάσταση σοκ πανικού δεν θα μπορούσε επ ουδενί να έχει θετικά αποτελέσματα»! 

Υποστήριζε, δε, πως τα σωσίβια δεν προσφέρονταν για μακρινές ρίψεις γιατί ήταν ελαφριά.Η αιφνίδια εμφάνιση του σκάφους υποστήριξε ότι αποτέλεσε την αιτία της πρόσκρουσης.




 




Δεν υπάρχουν σχόλια: