22 Φεβρουαρίου, 2016

ΟΙ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΡΑΒΑΤΗ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΗΦΗΝΕΣ ΤΟΥ ΦΑΝΑΡΙΟΥ

 

Αγαπητοί Φίλοι του Ιστολογίου
Η Εκκλησία του Φαναρίου κατ΄ εντολή του Αρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαίου  έδωσε στην δημοσιότητα στις 19/2/2016 την επιστολή του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερωνύμου προς το Οικουμενικό Πατριαρχείο...

Η επιστολή που εδόθη  στην δημοσιότητα από το Φανάρι, αποτελεί μέρος μόνο   και όχι ολόκληρη την μυστική αλληλογραφία που περιλαμβάνει ο κλειστός  και άκρως απόρρητος φάκελος  που παρέδωσε στην ΔΙΣ ο Αρχιεπίσκοπος στις αρχές Φεβρουαρίου.

Η συμπεριφορά πάντως του κ. Βαρθολομαίου γενικά είναι απαράδεκτη, εκμεταλλευόμενος το ψιλό και χωρίς αντίκρυσμα αξίωμά του ως «πατριάρχου» Κωνσταντινουπόλεως, υπο τις σημερινές συνθήκες, αναμιγνύεται σε όλα και αυθαιρετεί, λές και η Εκκλησία είναι ιδιοκτησία του.

Αναμιγνύεται και αυθαιρετεί στο χώρο της Εκκλησίας της Ελλάδος και άλλων ορθοδόξων Εκκλησιών, στις εκλογές μητροπολιτών, στην εκδίκαση εκκλησιαστικών υποθέσεων και σε πολλά άλλα σοβαρά εκκλησιαστικά ζητήματα, η συμπεριφορά του είναι πάντοτε ύποπτη και επικίνδυνη για την Ορθοδοξία.

Ο Βαρθολομαίος αντί να κλαίει και να θρηνεί ακατάπαυστα, διότι είναι ο πιο αξιοδάκρυτος πατριάρχης της πάλαι ποτέ διαλαμψάσης βυζαντινής αυτοκρατορίας, αντί να έχη συναίσθηση ότι είναι μετέωρος, όταν το ποίμνιό του δεν υπερβαίνει τους 100 εκκλησιαζομένους κατά Κυριακήν.

Αντί να έχη επίγνωση ότι, αν ποτέ, μη γένοιτο, η Τουρκία απαγορεύσει την είσοδο των Ελλήνων εκδρομέων στη χώρα τους, θα λειτουργεί με τους τέσσερεις τοίχους του πατριαρχικού ναού, ο από πάσης απόψεως θλιβερός Βαρθολομαίος ζή στον κόσμο της φαντασίας του, τρέφοντας για τον εαυτό του ιδέα μεγιστάνα της Εκκλησίας και πάπα της ανατολής, προκαλώντας κλαυσίγελο.

Ως πατριάρχης έχει δώσει γραμμή στις μητροπόλεις της Ευρώπης και της Αμερικής να μην αναβαπτίζονται οι εκ του παπισμού και προτεσταντισμού προερχόμενοι στην Ορθόδοξη Εκκλησία. Πιστεύει επίσης ότι δεν υπάρχουν τριαδολογικές, χριστολογικές και εκκλησιολογικές διαφορές. 

Όλα αυτά, λέει, έχουν θεσπισθεί κακώς από ανθρώπους που είχαν περιπέσει σε ψυχολογικές αγκυλώσεις, δεν είχαν αντιληφθή το οικουμενικό πνεύμα του Χριστιανισμού και έγιναν αιτία να διασπασθεί η Εκκλησία, αμαυρώνοντας ο κύριος αυτός τη μνήμη χιλιάδων μαρτύρων και αγίων πατέρων της εκκλησίας, που συγκρότησαν Οικουμενικές Συνόδους και συνέταξαν Ιερούς Κανόνας, καταδικάζοντας τους ποικιλώνυμους αιρετικούς και ασεβείς.

Ο μόνος που αντιλήφθηκε το πράγμα είναι ο ίδιος. Έπρεπε να περάσουν δύο χιλιάδες χρόνια, για να γεννηθεί ο Βαρθολομαίος Αρχοντώνης, για να μας υποδείξει ότι πρέπει να πάρουμε στο χέρι ένα μολύβι για να διαγράψουμε με ένα τεράστιο Χ όλη την ορθόδοξη χριστιανική γραμματεία, για να προκύψει κατά την σοφιολογιωτάτην κάραν του ο «πραγματικός» Χριστιανισμός!

Όσον αφορά στο ζήτημα των σχέσεών του με τον παπισμό ο κ. Βαρθολομαίος έχει και πάλι τις ιδεοληψίες του. Κατ’ αυτές, η Ορθόδοξη Εκκλησία πρέπει ν’ αρθεί σ’ ένα υπερδογματικό και υπερεκκλησιαστικό επίπεδο, να δεχθούμε το φιλιόκβε, το παπικό πρωτείο και όλες τις αιρεσχελίες του ειδωλολατρικού παπισμού, να υποταχθούμε στις παπικές ορέξεις του Φραγκίσκου για να συντελεσθή η ένωση του χριστιανικού κόσμου.

Είναι ντροπή, φρονεί ο παραβάτης του 21ου αιώνος Βαρθολομαίος, όταν τα κράτη της Ευρώπης και όλου του κόσμου συνάπτουν οικονομικές, νομοθετικές και πολιτικές ενώσεις και ομοσπονδίες, να είναι διηρημένος ο χριστιανικός κόσμος, προβάλλοντας διαφορές αντιλήψεων. Πρέπει πάση θυσία να γίνουμε ένα με τον παπισμό! Για την επίτευξη αυτής της «ενώσεως» ο Βαρθολομαίος κινεί γή και ουρανό.

Επισκέπτεται τον πάπα στο Βατικανό τακτικά με προκατασκευασμένες ευκαιρίες, καλεί αυτός τον πάπα των παπικών στην Κωνσταντινούπολη, παρακολουθεί και συμμετέχει σχεδόν εξ ολοκλήρου στις παπικές λειτουργίες, όπως και ο πάπας στην Κωνσταντινούπολη στην ορθόδοξη θεία λειτουργία, εμφανίζεται σε δημόσιες κοινές παπότροπες θεατρινίστικες εμφανίσεις με τον πάπα και φωτογραφίζεται σε κίνηση κοσμικού χορού.

Κηρύττει ότι πρέπει το συντομότερο να φθάσουμε στο κοινό ποτήριο με τους παπικούς (να μάθουμε δηλαδή να μασούμε την όστια), πρέπει να πέσουν και οι εναπομείνασες περιχαράξεις και αντιστάσεις εκ μέρους των «ολίγων»στενοκέφαλων ορθοδόξων χριστιανών που αντιδρούν στα «προοδευτικά» του βήματα για τη ένωση. Πρέπει…

Στο διάστημα της πατριαρχίας του ο Βαρθολομαίος εμφανίζεται σαν το μοναδικό πρόσωπο του πατριαρχείου. Δίνει την εικόνα ότι υπάρχει το πατριαρχείο της Κωνσταντινουπόλεως και ο «πατριάρχης του», και κανένας άλλος. Καμμία αναφορά σε πατριαρχική σύνοδο, όπως γινόταν παλαιότερα επί πατριαρχίας προκατόχων του.

Μόνο αυτός υπάρχει και αποφαίνεται και ενεργεί εφ’ όλης της ύλης. Αυτός διαχειρίζεται όλα τα εκκλησιαστικά ζητήματα. Αυτός φησί και έφα και φήσεται. Η πατριαρχική σύνοδος είναι ανύπαρκτη. Γνώμη κάποιου άλλου μητροπολίτου του πατριαρχικού κλίματος δεν ακούγεται, ούτε όνομα.

Το αντίστοιχο θλιβερό μονοκρατορικό και αυθαίρετο φαινόμενο συναντάται μόνο στο Βατικανό, όπου ο πάπας των παπικών ως άκρος εξουσιαστής και κυβερνήτης του παπικού συστήματος, διαφεντεύει σε όλα, ενώ οι περί αυτόν ανώτατοι του παπισμού είναι ανύπαρκτοι.

Αντιγράφει πιστά το παπικό σύστημα, ως φαίνεται, ο Βαρθολομαίος, σε όλες τις λεπτομέρειες. Και άλλοι πρίν από αυτόν θέλησαν να χειραγωγήσουν την Εκκλησία προς τον παπισμό, αλλά το μόνο που πέτυχαν είναι να γραφή το όνομά τους στη μαύρη βίβλο. Ο πιθηκισμός του είναι ανομολόγητος, Σύνοδο συγκαλεί μόνο όταν πρόκειται να καταδικάσει κάποιον, ώστε να φιμώσει έτσι κάθε αντίθετη φωνή προς τα καταχθόνια σχέδιά του.

Μετά το θάνατο του Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου  πίστεψε ο Βαρθολομαίος πως με την ανοχή του νέου Αρχιεπισκόπου κ.κ. Ιερωνύμου ότι φαίνεται ν’ ανοίγει λεωφόρος για την αφεντιά του, όσον αφορά τις επισκέψεις του στις Ιερές Μητροπόλεις του Ελλαδικού χώρου. Τα όνειρά του για μια «ουσιαστικότερη» παρουσία του στην Ελλαδική Εκκλησία έγιναν αρχικά  πραγματικότητα.

Την πρώτη επίσκεψη πραγματοποίησε στη Λάρισα στις 15 Μαΐου 2008. Ο Βαρθολομαίος, παρά τις τότε προειδοποιήσεις να μην μεταβή στη Λάρισα, πήγε με αφορμή τις πανηγυρικές εκδηλώσεις προς τιμήν του πολιούχου της Λαρίσης Αγίου Αχιλλείου και ακολούθησαν και άλλες επισκέψεις σε Μητροπόλεις της Βορείου Ελλάδος, όπου σε κάθε ευκαιρία βέβαια αναζωπύρωνε το θέμα των «Νέων Χωρών».

Ο Βαρθολομαίος θα πρέπει να γνωρίζει ότι  ο αγωνιζόμενος και ζών για την Εκκλησία και όχι από την Εκκλησία λαός, αποδοκιμάζει όχι το πρόσωπό του, αλλά τις φιλοπαπικές και αυταρχικές αντιλήψεις του, καθώς και τις κατά καιρούς επιθέσεις του κατά της Αυτοκεφάλου Ελλαδικής Εκκλησίας.

Χωρίς την υπογραφή και συγκατάθεση του λαού αεροβατεί και αυτός και οι κόλακές του μητροπολίτες, που αποβλέπουν σε ίδια οφέλη.  Ας θυμηθούμε ότι ο Βαρθολομαίος ανέβηκε στον πατριαρχικό θρόνο της Κωνσταντινουπόλεως το φθινόπωρο του 1991, μετά τον θάνατο του Μακαριστού και Άξιου προκατόχου του πατριάρχη κυρού Δημητρίου.

Ευθύς αμέσως, μετά την ανάρρησή του πραγματοποίησε πλήρη επίθεση κατά του ελληνισμού και της Ορθοδοξίας! Έκανε τότε την απαράδεκτη για Έλληνα Χριστιανό Ορθόδοξο δήλωση:

«Την επανάσταση του 1821 την έκαναν μερικοί ξεβράκωτοι, διακόπτοντας έτσι την αρμονική συμβίωση Ελλήνων και Τούρκων στην Οθωμανική αυτοκρατορία»!...

Αποκάλεσε «ξεβράκωτους» τον Κολοκοτρώνη, τον Καραϊσκάκη, τη Μπουμπουλίνα, τον Ανδρούτσο, τον Παπαφλέσσα και τόσους άλλους ήρωες του σύγχρονου ελληνισμού...

Από τότε ο Βαρθολομαίος αποτελεί τον καλύτερο προπαγανδιστή των τουρκικών θέσεων. Ξεχνάει άραγε κανείς ότι υπήρξε έφεδρος αξιωματικός του τουρκικού στρατού, σε μία χώρα όπου ΔΕΝ λαμβάνεις τέτοια θέση αν δεν είσαι καθαρός Τούρκος; (!).

Επίσης την προπαγάνδα που εξαπέλυσε κάποτε ο Βαρθολομαίος με φανατικό τουρκισμό μέσα του, προκειμένου η Κωνσταντινούπολη να πάρει τους Ολυμπιακούς αγώνες του 2008; Όλα αυτά, θα συμφωνήσουν σίγουρα άπαντες μαζί μας, κάθε άλλο παρά Ελληνορθόδοξο πατριάρχη φανερώνουν.

Αντιθέτως, φανερώνουν ύπουλο μυστικό πράκτορα της τουρκικής ΜΙΤ...Όμως ο Βαρθολομαίος δεν αρκέστηκε στα ως άνω. Ήταν και είναι ο φανατικότερος υποστηρικτής της θρησκείας της Νέας Εποχής, δηλ. της λατρείας της «θεάς Γαίας»!

Τον θυμόμαστε  να συμπροσεύχεται με άλλα δόγματα (που η Ορθοδοξία θεωρεί διαφορετικά θρησκεύματα ή αιρέσεις) μπροστά σε μία... γυάλινη μπλε μπάλα (!).Η οποία συμβολίζει τον πλανήτη Γη!...

Είναι γεγονός ότι, μέσω του οικουμενισμού και της «ένωσης» των Εκκλησιών που προωθεί ο Βαρθολομαίος, οι διαφορετικές θρησκείες απαλείφονται και στη θέση τους έρχεται η ΜΙΑ (ψευδο)θρησκεία.

Τέλος θυμίζουμε στον κ. Βαρθολομαίο πως ο Υϊός του Θεού δεν ήλθε στην γη για να δώσει δεσποτεία αλλά ήρθε να σταυρωθεί και εσταυρώθη και εις τον Σταυρόν μας προσκαλεί, λέγοντάς μας: ει μεν είσθε αυτού μαθηταί και όντως διάδοχοι των Αγίων Αυτού Αποστόλων, μη διασαλεύετε τας ιεράς πατροπαραδόσεις χάριν των οποίων εχύθησαν ποταμηδόν αίματα επί πολλούς αιώνας.

Ας επανεξετάσει λοιπόν  ο Βαρθολομαίος τα φρονήματά του και τις κινήσεις του όσος καιρός του μένει, διότι ο Θεός τον ανέχεται και ο λαός τον υπομένει. Αλλά μέχρι πότε;

Π.ΒΟΙΩΤΟΣ
 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια: