12 Ιανουαρίου, 2016

Ο ΤΑΣΟΣ ΚΟΥΡΑΚΗΣ ΚΑΙ Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ

 

Αγαπητοί Επισκέπται του Ιστολογίου.

Επειδή ο κ. Κουράκης και οι περί αυτόν πιστεύουν ότι βρισκόμαστε σε χώρα της Μπανανίας, θα θέλαμε να τους επισημάνουμε ότι για την Ορθόδοξη Ελλάδα η ομοφυλοφιλία είναι το Όνειδος  της ανθρωπότητος !!!

Λυπούμεθα βέβαια γι’ αυτά που ακούσαμε από τον πανεπιστημιακό παιδίατρο Κουράκη όπου είπε στην συνέντευξή του 23/12/2015 στον Ραδιοσταθμό Πρακτορείο 104.9 όπου μεταξύ άλλων τόνισε με έμφαση πως η Εκκλησία δεν μπορεί να επεμβαίνει σε οποιαδήποτε ρύθμιση της Πολιτείας και φυσικά για το Σύμφωνο Συμβίωσης των ομοφυλοφίλων.

Το πιο θλιβερό όμως είναι ότι ο δυο μέτρα «παλίκαρος» ο Κουράκης εξέπεσε τόσο πολύ χαμηλά στην ομιλία του στην Ολομέλεια της Βουλής 22/12/2015 όπου εκτός από τις άλλες αμπελοφιλοσοφίες που είπε ένδακρυς κατέληξε λέγοντας:  

Θέλω εκ μέρους του Ελληνικού Κοινοβουλίου να ζητήσω συγγνώμη γιατί καθυστερήσαμε τόσα πολλά χρόνια να κάνουμε νόμο για τους συμπολίτες μας αυτούς που έχουν ομοφυλοφιλικό προσανατολισμό.  

ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ για όλους όσους το εψήφισαν, η Ελλάδα κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ δεν χρειάζεται τέτοια προστασία από την πολιτεία.

ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΕΙΔΟΣ  ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΟΣ 
ΟΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ

«Ώ ανόητοι και βραδείς τη καρδία… ουκ οίδατε
ότι αρσενοκοίταις(= ομοφυλόφιλοι), Βασιλείαν
Θεού ου κληρονομήσουσιν;» (Αγία Γραφή).

Ο Κιναιδισμός – Ομοφυλοφιλία είναι μιά διάστροφος – παρεκτροπή της γε-νετήσιας λειτουργίας, από του φυσικού. Μια διεφθαρμένη, παρά φύση σχέση, που υπάρχει μεταξύ ατόμων που ανήκουν στο ίδιο φύλο. Τούτο παρατηρείται και στα δύο φύλα, ανδρών και γυναικών, (Ρωμ. 1,26-27–  Α΄Κορ. 6,9-10 ).

Από Ψυχολογικής απόψεως, εξεταζόμενος ο Κιναιδισμός – Ομοφυλοφιλία, είναι φαινόμενο «Ψυχοπαθολογικόν», από δε Βιολογικής απόψεως ερευνώμενο είναι «παθολογική κατάστασις». Είναι ελκυστική δύναμη ο Κιναιδισμός – Ομοφυλοφιλία, η οποία ενεργεί «εις τον άνευ ηθικού έρματος άνθρωπον, βιούντα άνευ υψηλών ιδεωδών και βεβαίως εκτός της ακτινοβολίας του Χριστιανισμού» (ΘΗΕ, τόμ. 9ος σελ. 920-921). 

Ομοφυλόφιλοι, κατά την Αγία Γραφή, είναι όλοι εκείνοι οι «εκτεθηλυμένοι, οι κίναιδοι, οι αισχροπαθούντες, οίτινες το σώμα εκθέτουσιν εις το πάσχειν τα των γυναικών». (Θεοφύλακτος. Παν. Τρεμπέλα,«Υπόμνημα εις τας Επιστολάς»,τόμ. Α΄,σελ. 289»- Α΄ Κορ. 6,9-10).      

Ο Κιναιδισμός – Ομοφυλοφιλία, είναι μιά λίαν μυσαρή και απεχθής πράξη, και λόγω της μυσαρότητάς της, είναι τόσο κραυγαλέα, ώστε να προκαλεί την οργή του Δημιουργού. Είναι δε τόσο Θεομίσητη πράξη ο Κιναιδισμός – Ομοφυλοφιλία, εάν σκεφτούμε την απόφαση του Θεού. 

Ο Οποίος δεν αρκέστηκε απλώς σε κάποια διορθωτική τιμωρία, αλλά προέβη στην εξάλειψή της από προσώπου γης, με την περίπτωση των Σοδόμων και της Γομόρρας. «κραυγή Σοδόμων και Γομόρρας πεπλήθυνται πρός με και αι αμαρτίαι αυτών μεγάλαι σφόδρα». (Γεν. 18,20).  

 Ο Απόστολος Πέτρος, μας βεβαιώνει, ότι την τιμωρία αυτή των Σοδομιτών ο Θεός την έχει ως «υπόδειγμα των μελλόντων ασεβείν τεθεικώς» (Α΄ Πέτρ. 2,6). Και ο Απόστολος Ιούδας, (όχι ο Ισκαριώτης), μας δηλώνει λίαν κατηγορηματικά, ότι και οι «κατά τον ίδιον όμοιον τούτοις τρόπον οπίσω σαρκός ετέρας πρόσκεινται δείγμα, πυρός αιωνίου δίκην υπέχουσι»,(Ιούδ. 7).

Αναφέρεται δε και  παρ΄ Ιερωνύμω, ότι ένας διδάσκαλος του είχε πεί, πως  «την νύχτα εκείνη κατά την οποίαν εγεννήθη ο Χριστός, έστειλε πρώτον Άγγελο ο Θεός και εθανάτωσε όλους τους αρσενοκοίτας, όπου ήσαν εις τον κόσμον, και έπειτα εγεννήθη, για να μην ευρεθή τότε εις την γην μία τοιαύτη Θεομίσητη αμαρτία» ΕΟΡΤΟΔΡΟΜΙΟΝ» σελ. 64).  

 Οι Κίναιδοι–Ομοφυλόφιλοι, συνεπώς, από Εκκλησιαστικής επόψεως, εί-ναι ήδη καταδικασμένοι, όπως ακριβώς και ο Σατανάς, «σειραίς ζόφου ταρτάρου» (Β΄ Πέτρ. 2,4), και ουδεμία οικονομία είναι δυνατόν να επιδειχθεί από την Εκκλησία, εφ’ όσον δεν χωρεί Μετάνοια, δεδομένου ότι η αμαρτία αυτή  είναι «δυσέκνιπτος (=δύσκολον να ξεπλυθεί – ασυγχώρητη») μας διδάσκουν οι άγιοι Οικουμενικοί Πατέρες της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας.  Και είναι Θεομίσητη η αμαρτία του Κιναιδισμού – Ομοφυλοφιλίας, γιατί προσβάλλει τον Δημιουργό. 

Ο Οποίος, κατ’ αυτούς, έχει κάνει λάθος, «εδημιούργησε μόνον άρσεν και θήλυ», τον Αδάμ και την Εύα, και δεν εδημιούργησε έναν ακόμη Αδάμ, «ερμαφρόδιτον (=αρσενικο/θήλυκον!

Ο Κιναιδισμός–Ομοφυλοφιλία, είναι διαστροφή της γενετήσιας λειτουργίας από το φυσικό της. Διό και είναι Θεομίσητη διαστροφή που ξεπερνά ακόμη και την άλογο φύση, γι’ αυτό και είναι λίαν επικίνδυνη, θανάσιμος απειλή για την Κοινωνία. Είναι ο πιό μεγάλος κίνδυνος της ανθρώπινης κοινωνίας με ανυπολόγιστες επιπτώσεις, γιατί:

Το μέγα αυτό τέρας του Κιναιδισμού–Ομοφυλοφιλίας, εξισώνεται με την φυσική ετεροφυλοφιλία.Επιφέρει συσκότιση των φύλων, και εμπνέει ιδεολογίες που προωθούν την αμφισβήτηση της οικογένειας, η οποία από την φύση της αποτελείται από δύο γονείς ετερόφυλους (= άνδρας και γυναίκα - πατέρας και μητέρα). 

Ο ίδιος ο Δημιουργός για την απεχθή αμαρτωλή αυτή πράξη έχει ήδη αποφανθεί τελεσίδικα, και συνεπώς δεν υπάρχουν περιθώρια οποιασδήποτε εκκλησιαστικής οικονομίας, για την παραμονή των Κίναιδων – Ομοφυλοφίλων ως μελών της Ορθοδόξου Εκκλησίας του Ιησού Χριστού. Διαγράφονται από τον κατάλογο των Χριστιανών.

Ο καθένας μπορεί, να είναι αυτό που  είναι, και ό,τι είναι, δεν πρέπει όμως να του δίνεται το δικαίωμα να το προβάλλει και να απαιτεί να τον αποδεχθεί η κοινωνία, όταν είναι κοινωνικά επικίνδυνος, όπως πράγματι είναι ο Κίναιδος - Ομοφυλόφιλος. Και ναι μεν γίνεται κατανοητή η δύναμη της αδυναμίας, αλλά οφείλουμε να αντισταθούμε.

Και το οφείλουμε αυτό στην Κοινωνία μας. Να αντισταθούμε στην προβολή και τη διαφήμιση, και πολύ περισσότερον στην νομιμοποίηση  του Κιναιδισμού Ομοφυλοφιλίας, και καλόν είναι, τα επικίνδυνα Κοινωνικά αυτά άτομα, ουσιαστικά άρρωστα, να μην προβάλλονται από το γυαλί στην Κοινωνία, γιατί εγκυμονούν πολλαπλούς κοινωνικούς, οικογενειακούς και πολλούς άλλους κινδύνους.  

Η Ορθόδοξη Εκκλησία,είναι πολύ αυστηρή ως προς το φοβερό αυτό  μίασμα της ανθρωπότητας, διό και απαιτεί την καθαρότητα των πιστών,  και μάλιστα στο σημερινό αναρχούμενο, και σκληρά δοκιμαζόμενο κόσμο.

Το ακατανίκητο,αυτό πάθος του Κιναιδισμού–Ομοφυλοφιλίας στην εποχή μας παρουσιάζει έξαρση, και τούτο οφείλεται,«αφ’ ενός εις την προϊούσαν χαλάρωσιν και αμαύρωσιν των ηθικών κριτηρίων εξ επιδράσεως του γενικού υλόφρονος πνεύματος που χαρακτηρίζει την αλλοπρόσαλλη εποχή μας, αφ’ ετέρου δε, ειδικώτερον, εις την μεγάλην ελευθεριότητα, ήτις επικρατεί εις τας σχέσεις των δύο φύλων, και εκ τούτου σημειούται μιά τάσις αναζητήσεως της ηδονής του απηγορευμένου»,  (ΘΗΕ. ενθ αν.) 

Η μεγάλη ευθύνη εν προκειμένω του πιστού λαού   ως προς τα ανωτέρω είναι άκρως δεσμευτική, μάλιστα δε στους καιρούς μας, όπου «ο Κύριος είναι, εγγύς… μαράν αθά «=ο Κύριος θα έλθει, έρχεται…» (Φιλιπ. 4,5 – Α΄  Κορ. 16,12).

Η επέκταση και το παγκόσμιο εναγκάλιασμα του Θεομίσητου Κιναιδισμού– Ομοφυλοφιλίας, μη εξαιρουμένης και της απρόσεκτης και αχάριστης Χώρας μας, σημαίνει, ότι ο « Κύριος είναι εγγύς».

Η Βασιλεία του Θεού, φαίνεται, ότι  μας σημαδεύει… «Ενδυσάμενοι ουν τα όπλα του φωτός, εν ημέρα ευσχημόνως περιπατήσωμεν… μη ως άσοφοι, αλλά ως σοφοί… εξαγοραζόμενοι τον καιρόν, ότι αι ημέραι πονηραί εισί».(Ρωμ. 13,12 – Εφεσ. 5,15).

Π.ΒΟΙΩΤΟΣ
 


Δεν υπάρχουν σχόλια: