15 Δεκεμβρίου, 2015

ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ... ΟΧΙ Η ΥΠΕΡΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ!

 

«Τ Χριστούγεννα γεννήθηκε Χριστός!». Ατονόητο; σως γι μς τος ρθοδόξους. μως κα ατ πλέον συζητεται… Πολλς φορς κατ τ πάρελθον πιχειρήθηκε ν καταργηθε ορτ τν Χριστουγεννων δι τς βίας π τ χριστιανικ πλήρωμα τς κκλησίας.

Τ 1644 στν Βρεττανία, λιβερ Κρόμγουελ κα τ κόμμα τν πουριτανν, θέλησαν ν καταργήσουν μ νόμο τ Χριστούγεννα. τσι μερα παγορεύθηκε ν εναι ργία, δ βουλ συνεδρίαζε κάθε χρόνο τν μέρα τν Χριστουγέννων γιά περισσότερο π μία δεκαετία. Τν περασμένο αἰῶνα στν κομμουνιστικ ωσσία εχαν παγορευθε τ Χριστούγεννα π τ 1917 ς τ 1990 πτε κα κατέρρευσε τ καθεστώς.

π κυβερνήσεως δ Στάλιν εχαν ντικατασταθε π τ σταλινούγεννα!1 χειρότερη μως πολεμικ τν Σιωνιστν εναι ατ τς κκοσμικεύσεως τν Χριστουγέννων, ποία μεταβάλλει τ περκόσμιο γεγονς σ γκόσμιο κα λιστικό. Φθάσαμε σήμερα, ν προβάλουμε μία ντελς εδωλολατρικ τμόσφαιρα στ σπίτια μας κα ς κ τούτου κα στν κοινωνία μας, φο τσι μς προτιμ παγκοσμιοποίηση.

Στ
ς ΗΠΑ ο λεγόμενοι «πολιτικ ρθο μερικανοί», π τ πρόσχημα τς μ προσβολς τάχα τν λλοθρήσκων (βλέπε κα τος ν λλάδι διαννοουμένους) χουν πιδοθε σ ναν γνα παλείψεως κάθε ναφορς στ Χριστούγεννα. μως κα στν ρθοδόξη πατρίδα μας εναι δυσεύρετες πλέον ο εχετήριες κάρτες πο ναγράφουν «καλ Χριστούγεννα», φο βεβαίως νεοέλληνας μόνον ς πλς γιορτς διακοπς κλαμβάνει τ Χριστούγεννα.

κόμη κα «ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ» συγχρονισμένη σ ατ τ πνεμα κα χι στ λληνορθόδοξο (ρωμαίικο) γράφει π τ Χριστούγεννα το 2004 σ λες τς φωτεινς πιγραφς της «καλς γιορτς». πιπροσθέτως κατάφερε δυστυχς παγκοσμιοποίηση ν πιστέψουμε πς Χριστούγεννα χωρς δένδρο δν φίστανται!!!

Τ δένδρο κατέληξε ν εναι τ παγκόσμιο σύμβολο τν Χριστουγέννων κα ταυτοχρόνως κατέληξε ν βρίσκεται στ πίκεντρό τς ορτς, μετατοπίζοντας τν προσοχή μας κα π Ατ τ Θεο Βρέφος. Τ θιμο ατ δν χει καμμία σχέση μ τς λληνορθόδοξες παραδόσεις μας, πρν π δύο αἰῶνες ταν τελείως γνωστο σ λο τν κόσμο πλν τς Γερμανίας κα χει παντελς παγανιστικς ρίζες.
Τ χριστουγεννιάτικο δένδρο εναι ξενόφερτο θιμο. ποτέλει ατ κατασταλλαγμένη κα μάχητη γνώση». πως γραψε κα καθηγητς λαογραφίας Δ. Λουκάτος μφανίστηκε γι πρώτη φόρα τ 1833 στ Ναυπλιο π θωνος, κα τ Χριστούγεννα το 1843 στν θήνα, στ σπίτι το Ι. Παπαρηγοπούλου, το προξένου τς Ρωσσίας.

Τ περιστατικ διασώζει κα στρατηγς Μακρυγιάννης. Εχε προσκληθε διος τν μερα τν Χριστουγέννων π τν γνωστ θηναίο πρόξενο τς Ρωσσίας.

Φθάνοντας στ σπίτι το Παπαρηγοπούλου μαζ μ τν φίλο του κα συναγώνιστη του Κτσο Λιδωρικιώτη, στρατηγς μ κπλήξη εδε να δίμετρο λατο στ σαλόνι το προξένου, κούνησε τ κεφάλι του κα το επε: «ραο εναι κρ Γιάννη. Κα το χρόνου ν εμαστε καλά. λλ τ δένδρα μου γω δν τ' φήνω ν φυτρώνουν μέσα στν καμάρα!... Μόνο τ' ρματά μου φυτρώνουν κε!...»

π τότε τ Δένδρο πεκτάθηκε στς λίγες ριστοκρατικς οκογένειες τν θηνν. ναν αἰῶνα μετά, κατ τν γερμανικ κατοχή, πεκτάθηκε κα στ ερύτερα λαϊκ στρώματα. Μετ τν πελευθέρωση κα μάλιστα μετ τ 1950 διεδόθηκε περισσότερο π τος γγλους κα τος μερικανος πο παρέμειναν στν λλάδα.

Κι ν δν νοονται Χριστούγεννα χωρς δένδρο, μοίως δν νοονται Χριστούγεννα χωρς «η Βασίλη»! κόμη κα ς πρς τ νομά του παγκοσμιοποιημένη κδοχ το η Βασίλη προκαλε σύγχυση. «Σάντα Κλάους» τν λένε ο Δυτικοί, νομα πο παραπέμπει στν γιο Νικόλαο. πάρχει μως σύγκριση;

π τν σπερία (Σκανδιναυία) νας, π τν Ρωμανία (Βυζάντιο) λλος. Λίαν στρουμπουλς νας, μλλον σκητικς κα λιγαρκς δεύτερος. Γέρος μ λευκ γενειάδα φράγκος, νέος μ μαρα μακρι γένεια δικός μας.

ταν κάποιοι μιμονται τν ζω νς γιου κατ τν προτροπ τς κκλησίας μας «ορτ γιου, μίμησις γιου», κάποιοι λλοι ντύνονται μ τν στολ το «χονδροβασίλη» κα κυκλοφορον στος δρόμους σν καρνάβαλοι, διότι δν πάρχει κάτι νώτερο ν τος μπνεύσει!

«η Βασίλης» μως συνεπάγεται κα πολλ δρα! Στς ΗΠΑ πολογίζεται τι τ δρα περβαίνουν τ 0,5% το ΑΕΠ. Στν Ν. ορκη, μάλιστα, τελετ τς φς το χριστουγεννιάτικου δένδρου, γκαινιάζει πισημως μία περίοδο ξέφρενων γορν πο τελειώνουν μ τς κπτώσεις στς ρχς το χρόνου! περκατανάλωση, δηλαδή, σ λο της τ μεγαλεο!

Τ χειρότερο μως εναι τι παραδοσιακ Θεία Λειτουργία τν Χριστουγέννων ντικαθίσταται π τ ξενύχτια, τ «ρεβεγιν» κα τν χαρτοπαιξία. Τόσο μως 43ος κανόνας τν ποστόλων, σο κα 50ος τς ΣΤ Οκουμενικς Σύνοδου καταδικάζουν μ φορισμ τος πιστος πο παίζουν μ χρήματα!

Συνεπς, στν «λη μαγεία τν Χριστουγέννων» εναι ντεταγμένα κα τ παιχνίδια τς τύχης, τ ποία μαζ μ λα τ παραπάνω, θ μς κάνουν ν νοιώσουμε ραία κα κάπως διαφορετικ π τς λλες μέρες! Πραγματικά, μ πόσο κατώτερα λλ κα πόσο πιβλαβ πράγματα πιχειρεται ν ποκατασταθ Πίστη το Χριστο!

παγκοσμιοποίηση, μως, κα Νέα ποχ δν θ παύσουν ν παραγάγουν ορτς δθεν Χριστιανικς (πως το υπάρκτου βεβαίως γίου Βαλεντίνου, μ διαφορετικ μως χροιά) κα ν προσπαθον ν καταργον μ τν τρόπο τους τς Χριστιανικς (πως ατ τν γενέθλιων μ τν ποία πιχειρεται κατάργηση τς νομαστικς ορτς).

μίμηση ξάλλου πο κρίτως, κατακρίτως κα διακρίτως πο «τιμομε» ς νεοέλληνες, μς κάνει ν πιθηκίζουμε! χουν καλλιεργηθε στν λαό μας σ περβολικ βαθμ συναισθήματα μειονεξίας ναντι τν ερωπαίων. ν κατακλείδι, ταν ποδίδουμε στ Χριστούγεννα τ πραγματικό τους νόημα κα ταν τ ορτάζουμε πνευματικά, τότε πιτυγχάνεται κα μέγας σκοπς τς νανθρωπήσεως το Θεο.

σον φορ τ λεγόμενο χριστουγεννιατικο κλίμα, δεν χουμε νάγκη τ ξενόφερτα-φράγκικα θιμα. Πς μπορομε ν ρμηνεύσουμε τ γεγονς τι τ Χριστούγεννα τιμνται κα στν Κίνα, στν νδία, στν Κορέα μέχρι κα σ ατ τν φρικ; Τιμνται βεβαίως σ λες ατς τς λλόθρησκες περιοχές, διότι δν τιμον τν γέννηση το Χριστο, λλ μία γιορτ καθαρ λιστικ κα παγκοσμιοποιημένη.

ντ το στολισμο νς δένδρου ς καταφύγουμε στν στολισμ νς καραβιο, πως καναν κα ο πρόγονοί μας, τ ποο συμβόλιζε τν κκλησία. ς ψάλλουμε τ κάλαντα, μιμούμενοι τ κάλαντα τν γγέλων, πο κενο τ βράδυ στν Βηθλεμ νήγγειλαν τ χαρμόσυνο γεγονς τς Γεννήσεως το Χριστο.

ς κόψουμε τν βασιλόπιττα τιμντας τσι τν Μέγα Βασίλειο. Μ πάνω π λα ς προσευχηθομε ν γεννηθ κα φέτος Χριστς στν καρδι μας… π τοδε κα στ ξς ς ζήσουμε τ Χριστούγεννα πιό… ρωμέκα, σκεπτόμενοι πς τ Χριστούγεννα γεννήθηκε Χριστός!!!!!!
 


Δεν υπάρχουν σχόλια: