16 Οκτωβρίου, 2015

Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΕΝΗ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΠΙΣΤΗ ΔΙΑΚΟΝΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ (Ι΄ ΜΕΡΟΣ)

 
Κρίσεις κα πόψεις γίων νδρν τς ποχς μας
σχετικ μ τν  γία κα Μεγάλη Σύνοδο.
μέγας κα μολογητς γιος τς ποχς μας ουστνος Πόποβιτς, παρακολουθώντας κ το σύνεγγυς τν λη πορεία τν λλεπαλλήλων Πανορθοδόξων Διασκέψεων κα διαβουλεύσεων γι τν προετοιμασία τς γίας κα Μεγάλης Συνόδου, διέκρινε μ τν θεο φωτισμό, πο εχε πλούσια μέσα του, τν λέθρια οκουμενιστικ γραμμή, πάνω στν ποία βάδιζε ν λόγ προετοιμασία, κα τ σαθρ οκουμενιστικ θεμέλια, πάνω στ ποα στηρίχθηκε λη προσπάθεια, κα προεδε, τι μέλλουσα ν συγκληθε, ν ποτε συγκληθε, γία κα Μεγάλη Σύνοδος, δν θ εναι λλο τίποτε παρ μι οκουμενιστική-αρετικ Ψευδοσύνοδος. 

Γι’ ατ κα συναισθανόμενος τν εθύνη του, πέβαλε, τ 1971, πρς τν ερ Σύνοδο τς εραρχίας τς Σερβικς ρθοδόξου κκλησίας «πόμνημα» μ τίτλο: «Περ τν μελετωμένην “Μεγάλην Σύνοδον” τς ρθοδόξου κκλησίας. πόμνημα πρς τν Σύνοδον τς εραρχίας τς Σερβικς ρθοδόξου κκλησίας». Πρόκειται γι να στορικς σημασίας κείμενο λαμπρς ρθοδόξου μολογίας, στ ποο θεοφόρος Πατρ πισημαίνει μεταξ λλων κα τ ξς:

 «…Ες τν κκλησίαν, δι τν ποίαν Θεάνθρωπος εναι τ πν κα τ πάντα, οδν πιτρέπεται ν ρυθμίζεται “κατ νθρωπον”, “κατ τν παράδοσιν τν νθρώπων, κατ τ στοιχεα το κόσμου κα ο κατ Χριστόν”... Ἐὰν κα τ σύγχρονα προβλήματα τς ρθοδόξου κκλησίας δν λύωνται μ τν Θεάνθρωπον κα κατ τν θεανθρώπινον, ποστολικόν, γιοπατερικν τρόπον, εναι δύνατον ν λυθον ρθοδόξως κα  θεαρέστως…

Προσωπικς δν βλέπω, τι κατ τς σημερινς περιστάσεις πάρχει πράγματι ναπόφευκτος νάγκη δι τν σύγκλησιν τς Οκουμενικς Συνόδου. Ἐὰν μως πάρχ, παροσα στιγμ εναι πλέον κατάλληλος ες τν στορίαν τς κκλησίας μας… Πσα  νέα Οκουμενικ Σύνοδος δν θ εναι οτε γία, οτε Οκουμενική, οτε γδόη, ἐὰν πρωτίστως δν δεχθ τς προγενεστέρας οκουμενικς κα σαλεύτους ποφάσεις των». 

Διέβλεπε δηλαδ σιος μ τν θεο φωτισμό, πο διέθετε, τι δν πάρχουν ο κατάλληλες προϋποθέσεις γι τ σύγκληση μις Οκουμενικς Συνόδου, πειδ δη π τν ποχή του κυριαρχοσε Οκουμενισμς σ λες σχεδν τς τοπικς κκλησίες, κα συνεπς, ἐὰν πραγματοποιετο σύγκλησή της,  δν θ ταν Σύνοδος γίων Πατέρων, λλ μι Ψευδοσύνοδος οκουμενιστν ρχιερέων.

Ἐὰν μως ο τότε περιστάσεις ταν κατ τν κτίμηση το γίου κατάλληλες, τί θ λεγε ραγε, ἐὰν ζοσε σήμερα, που θύελλα τς αρέσεως το Οκουμενισμο χει σαρώσει τ πάντα κα χει λάβει πολ μεγαλύτερες διαστάσεις; ναφερόμενος γιος στν τότε Οκουμενικ Πατριάρχη κυρ θηναγόρα γράφει τ ξς συγκλονιστικ κα ποκαλυπτικά:

« Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως; Ατς μ τν νεοπαπιστικν συμπεριφοράν του ες τος λόγους κα ες τς πράξεις σκανδαλίζει π μίαν δη δεκαετίαν τς ρθοδόξους συνειδήσεις, ρνούμενος τν μοναδικν κα πανσωστικν λήθειαν τς ρθοδόξου κκλησίας κα πίστεως, ναγνωρίζων τς Ρωμαϊκς κα λλας αρέσεις ς σοτίμους μ τν λήθειαν, ναγνωρίζων τν Ρωμαον κρον Ποντίφηκα μ λην τν δαιμονικν ντιεκκλησιαστικν περηφάνειάν του.

Κα προετοιμάζει μ ατοκτονικν ταχύτητα κα πιπολαιότητα, κατ τ παράδειγμα το Βατικανο, ατν τν δικήν του λεγομένην “Μεγάλην Πανορθόδοξον Σύνοδον”, χι μως μ τ βασικν εαγγελικν κα γιοπαραδοσιακν θέμα τς σωτηρίας το νθρώπου κα το κόσμου, λλ μ καθαρς σχολαστικο-προτεσταντικν θεματολογίαν. Τν προετοιμάζει μάλιστα ες τν πύργον τς Βαβλ το συγχρόνου ναρχικο κα μηδενιστικο κόσμου νευ τς συμμετοχς τν πραγματικν ρθοδόξων μολογητν, φορέων τς ρθοδόξου πίστεως, Θεολογίας, Παραδόσεως κα κκλησιαστικότητος.

Τν τελευταον καιρν ατς χει γίνει πηγ ναρχισμο κα μηδενισμο ες τν ρθόδοξον κόσμον. Ο γιορεται δικαίως τν νομάζουν αρετικν κα ποστάτην ες τς πιστολάς των, τς πευθυνομένας πρς ατν νοικτς δι το τύπου…».  Κα κατακλείει τ στορικ πόμνημά του, μ τος ξς προφητικος λόγους:

«λλ τέλος εναι γνωστν ες τος γγέλους κα ες τος νθρώπους, διαιτέρως ες τος ρθοδόξους Χριστιανούς, τι ες ατν τν ποκαλυπτικν ποχν εναι δύσκολον, μλλον δύνατον ες πολλος εράρχας τν τοπικν ρθοδόξων κκλησιν, λόγ νθρωπίνων δυναμιν, ν μολογήσουν ρθοδόξως κα γιοπατερικς ες ατν τν νδεχομένως μέλλουσαν ν συνέλθ Οκουμενικν Σύνοδον, τ ρθόδοξα Δόγματα κα τς κανονικς ληθείας. νεκα τούτου, τ ρθοδοξότερον θ το ν μ συγκληθ καθόλου Οκουμενικ Σύνοδος, τουλάχιστον ν μ συμμετάσχ τις ες ατήν».

σιος Γέροντας Φιλόθεος Ζερβάκος, ποος κα ατς παρακολουθοσε ναγωνίως τς ξελίξεις σχετικ μ τν γία κα Μεγάλη Σύνοδο, σ πόλυτη συμφωνία μ τν γιο ουστνο Πόποβιτς, γράφει σ σχετικ ρθρο του μ τίτλο «Περ  Οκουμενικς Συνόδου» τ ξς:  «στε λως περιττ νομίζομεν τι εναι σύγκλησις Οκουμενικς Συνόδου περ ζητημάτων, ες τ ποα χουν ποφανθε δι τν ερν Κανόνων ο θεοι πόστολοι κα θεόσοφοι Πατέρες κα Διδάσκαλοι τς κκλησίας».

Τς διες διαπιστώσεις κάνει σχετικ μ τν ν λόγ μελετωμένη Σύνοδο κα τος διους κινδύνους π νδεχόμενη πραγματοποίησή της διαβλέπει κα είμνηστος π. Χαράλαμπος Βασιλόπουλος: «Δυστυχς κα τοιμαζομένη 8η Οκουμενικ Σύνοδος θ εναι ληστρική, ἐὰν κρίνωμεν ξ σων βλέπομεν μέχρι στιγμς…

Μ τν μελετωμένη ν συνέλθει 8η Οκουμενικ Σύνοδο μηχανεύονται ο Οκουμενισταί, ν πικυρώσουν τος νεωτερισμούς, τος ποίους ο διοι προωθον σήμερα στν κκλησία… Τν θέλουν σν Σύνοδο πο θ κθεμελιώσει τς προηγουμένας ποφάσεις τν πτ Οκουμενικν Συνόδων…».   Στ σοβαρ ατ ζήτημα κα στ ρώτημα, ν εναι ναγκαία σύγκληση Οκουμενικς Συνόδου, γωνιστς κα μαχητς εράρχης, πρώην Φλωρίνης κυρς Αγουστνος, σ βαρυσήμαντο ρθρο του, στ περιοδικ Σπίθα, δίνει τν ξς πάντηση: «Ἐὰν κυρία ατία, δι τν ποίαν συγκαλονται α Οκουμενικα Σύνοδοι, εναι αρεσις, πάρχει πράγματι σοβαρς λόγος δι ν συγκληθ Οκουμενικ Σύνοδος. Κα λόγος ατς εναι:

 κτς τν λλων πλανν κα αρέσεων, α ποαι πρέπει ν καταδικασθον, εναι κα αρεσις, ποία π διαπρεπος ειμνήστου εράρχου τς λλαδικς κκλησίας νομάσθη αρεσις τν αρέσεων. Εναι σύγχρονος αρεσις, γέννημα τς πνευματικς συγχύσεως τν μερν μας. Τ νομα τς Αρέσεως; Οκουμενισμός».   

Πς μως εναι δυνατ ν καταδικασθε παναίρεση ατ π εραρχν, ο ποοι στ συντριπτική τους πλειοψηφία, ετε τν ποδέχονται σιωπηρά, ετε τν προωθον φανερά; Ατ εναι δύνατο!

παρ πάνω θλιβερ ντως διαπίστωση γινε κόμη πι ξεκάθαρη μετ τ βαρυσήμαντη πιστολ το Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Σεραφείμ (Μάϊος 2013), πρς τν Μακαριώτατο ρχιεπίσκοπο θηνν κα πάσης λλάδος κ. ερώνυμο κα τ μέλη τς εραρχίας τς κκλησίας τς λλάδος, μ θέμα τν νάγκη συγκλήσεως τοπικς Συνόδου γι τν καταδίκη το Οκουμενισμο, που κα εθέως λέγεται:

«Ταπεινς φρονομε τι πιβάλλεται σο τ δυνατν συντομότερα σύγκληση τς ερς Συνόδου τς εραρχίας τς κκλησίας τς λλάδος, γι ν ξετάσει κα ρευνήσει τ νωτέρω καυτ κα φλέγοντα θέματα, πάντοτε π τ φς τς γιογραφικς, γιοπατερικς κα εροκανονικς διδασκαλίας κα παραδόσεως τς ρθοδόξου Καθολικς κκλησίας, ν λάβει καταδικαστικ πόφαση ναντίον τόσο το Οκουμενισμο, σο κα τν κολουθούντων, διδασκόντων κα μεταλαμπαδευόντων τν παναίρεση ατή, γι ν παύσουν τ σκάνδαλα κα σύγχυση κλήρου κα λαο». 
  
λλά,  δυστυχς, στορικς σημασίας ατ πιστολ χησε ες τα ρχιερέων, (κτς λαχίστων ξαιρέσεων), μ κουόντων, δρανούντων κα μακαρίως καθευδόντων, ες τα ρχιερέων προωθούντων τν αρεση. Γι’ ατ κα περρίφθη, πως ταν ναμενόμενο, στε ν παληθευθον ο παρ πάνω ναφερθέντες προφητικο λόγοι το γίου ουστίνου Πόποβιτς. (ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)



 


Δεν υπάρχουν σχόλια: