17 Οκτωβρίου, 2015

Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΕΝΗ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΠΙΣΤΗ ΔΙΑΚΟΝΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ (Κ΄ ΜΕΡΟΣ-ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ)

  
Γενικς  παρατηρήσεις κα συμπεράσματα.
Περιγράψαμε δη συνοπτικς τν μέχρι σήμερα πορεία τς πολυπόθητης κα διακας π τν οκουμενιστν προσδοκώμενης γίας κα Μεγάλης Συνόδου κα τς ργώδεις κα συντονισμένες προσπάθειες γι τν πραγματοποίησή της, πο συμπλήρωσαν περίπου ναν αώνα, κα πο θ μπορούσαμε ν τς ντιπαραβάλλουμε μ τς προσπάθειες νοικοδομήσεως το πύργου τς Βαβέλ, τς γνωστς Βιβλικς διηγήσεως.

Περιγράψαμε κόμη τν οκουμενιστικ χαρακτήρα τν «Συνεδρίων» κα τν «Πανορθοδόξων» κα «Προσυνοδικν Διασκέψεων» κα ναφερθήκαμε στν καθιέρωσή τους ς θεσμν στ ζω τς κκλησίας, μ ταυτόχρονη παραθεώρηση κα ποβάθμιση το Συνοδικο Θεσμο, ποος χει εθεα ναγωγ στν ποστολικ κα γιοπατερικ παράδοση τς ρθοδοξίας.

ναφερθήκαμε στ οκουμενιστικ κριτήρια πιλογς τν προσώπων, πο συμμετέχουν στς «Συνεδριακς Διασκέψεις», στ θεματολογία τς γίας κα Μεγάλης Συνόδου κα στ ζήτημα τς πισήμου ναγνωρίσεως ς Οκουμενικν Συνόδων τς Η΄ κα τς Θ΄ Οκουμενικς, ς «προαπαιτούμενο». Τέλος παραθέσαμε κρίσεις  κα πόψεις γίων νδρν τς ποχής μας, σχετικ μ τ σύγκληση τς γίας κα Μεγάλης Σύνοδου. 

Τ τελικ συμπέρασμα  π λα σα λέχθησαν γι τν προσδοκώμενη γία κα Μεγάλη Σύνοδο εναι,  τι τ ραμα κα διακας πόθος τν οκουμενιστν γι τν πραγματοποίησή της κατέληξε, τουλάχιστον μέχρι σήμερα, σ δραματική ποτυχία. Και δραματική ατή ποτυχία δείχνει πλέον ξεκάθαρα, μ τρόπο  πο κανες δν μπορε ν ρνηθε, τι Θες δν ελόγησε τς προσπάθειές τους, παρ τ γεγονός, τι  ταν κα μακροχρόνιες, κα ργώδεις, κα συντονισμένες! 

Κα δν ελόγησε Θεός, χι διότι θέλησε να καταργήσει τον  Συνοδικ Θεσμό στν κκλησία Του, πο λειτούργησε π αἰῶνες στν ποχ τς βυζαντινς περιόδου, οτε πάλι διότι δν εναι ναγκαία σύγκληση μις νέας Οκουμενικς Συνόδου, πο θ νακεφαλαίωνε τν Πίστη τς ποστολικς κα γιοπατερικς κκλησίας μας, θ νανέωνε τν καταδίκη του μετανόητου Παπισμο κα το Προτεσταντισμο κα θ καταδίκαζε π πλέον λες τς νεοφανες αρέσεις στς ποες ναφερθήκαμε προηγουμένως.

λλ διότι, ο προσπάθειες τν οκουμενιστν οκοδομήθηκαν πάνω σε σαθρ οκουμενιστικ θεμέλια. Διαποτίσθηκαν ντονα π τν αρετικ δεολογία κα πρακτικ το Διαχριστιανικο κα Διαθρησκειακο Οκουμενισμο. Στηρίχθηκαν σ σχέδια κα καινοτομίες ξένες πρς τν ρθόδοξη Παράδοση κα τος ερος Κανόνες.

Προωθήθηκαν π πρόσωπα, πο πρξαν θερμο θιαστες τς παναίρεσης το Οκουμενισμο, ρισμένα δε ξ ατν, πως ο Οκουμενικο Πατριάρχες Μελέτιος (Μεταξάκης) κα θηναγόρας (Σπύρου), πρξαν μέλη τς σατανοκίνητης Μασονίας, γεγονός πο προκαλε φρίκη κα μόνο στ κουσμα! Πς λοιπν Θες ν ελογήσει μι τέτοια προσπάθεια;

Κατακλείοντας τν παροσα μελέτη μας, παναλαμβάνουμε τν προφητικ ρήση το σίου Πατρς ουστίνου το Πόποβιτς,  τν ναφερόμενη στ σύγκληση γίας κα Μεγάλης Συνόδου: « παροσα στιγμ εναι πλέον κατάλληλος ες τν στορίαν τς κκλησίας μας».

Διότι χι μόνο δν πάρχουν ο ναγκαες προϋποθέσεις, λλ κα διότι άν τυχόν πραγματοποιείτο μιά τέτοια Σύνοδος,  δν θ ταν τίποτε λλο παρ μι αρετικ οκουμενιστική  ψευδοσύνοδος, χειρότερη κα π κείνη τς Φεράρας - Φλωρεντίας, μ συνέπεια ρθόδοξη κκλησία ν δηγηθε σ νέο σχίσμα, χειρότερο κα π κείνο το παλαιοημερολογητικο.

Μελετώντας λοιπν τς παρακαταθκες τν γίων νδρν τς ποχς μας, ς φυλάξουμε ς κόρην φθαλμο τος ρους τς ποστολικς κα γιοπατερικς παραδόσεώς μας, κα ς προσευχόμαστε στν Θε ν διασκορπίσει τς «βουλς» τς οκουμενιστικς κακοδοξίας. Καλομε δ τν πιστ λα το Θεο σ διαρκ παγρύπνηση κα γωνιστικότητα, στε ἐὰν τελικ πραγματοποιηθε καί  ποδειχθε ντως ψευδοσύνοδος, ν μν τν ποδεχθε. (ΤΕΛΟΣ)
 Αρχιμ. Παύλος Δημητρακόπουλος



Δεν υπάρχουν σχόλια: