04 Ιουνίου, 2015

ΤΟ ΥΠΟΥΛΟ ΦΑΝΑΡΙ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΦΙΜΟΣ ΤΟΥ κ. ΠΑΝΩΤΗΣ

 

Ο τρόφιμος του ύποπτου Φαναρίου Αριστείδης Πανώτης εδημοσίευσε εχθές κατά παραγγελία του Φαναρίου όπως κάνει πάντα επτασέλιδο κείμενό του με τίτλο: «Η θέση του Πατριάρχου που υπέγραψε την Επιτροπική Πράξη του 1928», μέσα σε αυτό το κατά παραγγελία κείμενο προσβάλλει Αρχιερείς της Ελλαδικής Εκκλησίας, την Ιερά Σύνοδο και όσους δεν συμφωνούν περί της μαϊμούς Πράξεως του 1928, διότι δεν τυγχάνει ούτε Ιερός Κανόνας, αλλά ούτε και Ιερό Κείμενο.

Έχει μπερδέψει όπως κάνει πάντα στα κείμενά του τις αδελφές, τις μητέρες, τις ξαδέλφες, τις θείες και τις συμπεθέρες λες και η Εκκλησία είναι τεμαχισμένη. Δυστυχώς αυτός και το Φανάρι δεν πήραν το μάθημά τους από την εκλογή του Μητροπολίτη Ιωαννίνων ακόμη, ας είναι..... εις το μέλλον θα εκπλαγούν δυσάρεστα και τότε θα προσγειωθούν ανωμάλως.

Γι’ αυτό καιρός είναι να καταλάβουν οι του Φαναρίου και οι κατά παραγγελίαν αρθρογράφοι πως η Εκκλησία της Ελλάδος από καιρό έχει φύγει από το «Εγώ» και ευρίσκεται στο Εμείς.

Θλίβομαι όμως για την καθυστέρηση του Φαναρίου προς τον κ. Πανώτη διότι ως  Μ. Ιερομνήμονα που τον έχει χειροθετήσει  θα έπρεπε καιρό τώρα να του είχε αποδοθεί και το άλλο οφφίκιο αυτό του Μεγάλου Δικολάβου.

Ο άνθρωπος είναι πάντοτε σε πλήρη ετοιμότητα να δικαιολογήσει και να υπερασπισθεί τα πάντα. Ουδέν λάθος και ποτέ. Η επιστημονική τεκμηρίωση του Αλάθητου της Ανατολής.

Και η επιχειρηματολογία-φαρέτρα του κ. Πανώτη τα διαθέτει όλα όπως:

-Συνοδικός Τόμος του 1850 περί Αυτοκεφαλίας της Εκκλησίας της Ελλάδος.

-Περί της Πατριαρχικής και Συνοδικής Πράξεως του 1928.

-Αυτο-επαίνους και αυτο-δικαίωση.

-Χαιρεκακία προς Αρχιερείς (ζώντας και κεκοιμημένους)

-Κουτσομπολιά ευτελή.

-Αποκρουστικό ''εκκλησιαστικό'' παρασκήνιο

-Υποτίμηση του Ελληνικού Κράτους (με τα όποια λάθη του) καθώς και της πρωτεύουσάς του (''Αθηνοκεντρισμός'',''εκβιασμοί'').

-Λιβάνισμα της Αγίας Έδρας και του ''παγκοσμίου κύρους της''.

-Απίθανα σοφίσματα και λογικές-γλωσσικές ακροβασίες, στα περί Κορανίου κατά καιρούς.

Το μόνο που δεν μας έχει εξηγήσει ο κ. Πανώτης είναι γιατί ο κ. Βαρθολομαίος είπε τους ήρωες της Επανάστασης του 1821 ξεβράκωτους. (1991).

Κρίμα που δεν γνώριζαν αυτές τις θεωρίες οι Νεομάρτυρες. Θα είχαν σώσει τουλάχιστον τη βιολογική τους ζωή.

Επιχειρήματα πολλά, με απούσα τη γεύση της Ορθοδοξίας. Ένας νέος άνθρωπος που θα διάβαζε το άρθρο αυτό, θα απεκόμιζε άραγε κάτι καλό για την Εκκλησία και για την πατρίδα; Μ. Ιερομνήμων κ. Πανώτη, τελικά θα πρέπει να ντρεπόμαστε που είμαστε Έλληνες πολίτες και μέλη της Εκκλησίας της Ελλάδος;

Εκτός από τα δίκαια του Οικουμενικού Θρόνου κ. Πανώτη δεν ακούσατε τίποτα για τα δίκαια του Ευαγγελίου και του Έθνους; Αφήστε λοιπόν τη “θεολογία της πλατείας”. Αφήστε λοιπόν, στην άκρη αυτές της παπικής εμπνεύσεως προσπάθειες με βάσι την δήθεν "αποστολικότητα" για να περιορίσετε όπως φαντάζεστε γεωγραφικώς την θείαν Χάριν.

Αυτόν τον Κανόνα τον γνωρίζετε κ. Πανώτη;"Τν μν τοις Κωνσταντινουπλεως πσκοπον χειν τ πρεσβεα τς τιμς μετ τν τς Ῥώμης πσκοπον, δι τ εναι ατν ναν Ῥώμην."

Συνεπώς ερωτώ: πού μιλούν για "αποστολικούς θρόνους"; Πείτε μου; Πουθενά! Δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ έρεισμα που θα υποστήριζε το δικό σου φαιδρό: "δεν μιλούν γιά τις τότε πρωτεύουσες, αλλά μόνον για εκκλησιαστικές διοικήσεις - δικαιοδοσίες των αποστολικών Θρόνων.

Η αποστολικότης δεν ήταν καν στοιχείο στο σκεπτικό των συνοδιτών. Αυτονόητο φαινόταν - ούτε καν ερώτημα - ότι η δομή της εκκλησίας θα ακολουθούσε την δόμησι της αυτοκρατορίας.

Επίσης,για το γιατί δίδονταν τιμές και στον Κ.Πόλεως: "δι τ εναι ατν ναν Ῥώμην."Δηλ. επειδή έγινε η νέα πρωτεύουσα. Περί αποστολικότητος ουδείς λόγος. Επίσης και τους κανόνες της Α' Οικουμενικής Συνόδου.
 
Κανν ΣΤ: ρχαα θη κρατετω, τ ν Αγπτ, κα Λιβύῃ κα Πενταπλει, στε τν ν λεξανδρείᾳ πσκοπον πντων τοτων χειν τν ξουσαν· πειδ κα τ ν Ῥώμ πισκπ τοτο σνηθς στιν. μοως δ κα κατ τν ντιχειαν, κα ν τας λλαις παρχαις, τ πρεσβεα σζεσθαι τας κκλησαις. Καθλου δ πρδηλον κενο· τι, ε τις χωρς γνμης το μητροπολτου γνοιτο πσκοπος, τν τοιοτον μεγλη σνοδος ρισε μ δεν εναι πσκοπον. Ἐὰν μντοι τ κοιν πντων ψφ, ελγ οσ, κα κατ καννα κκλησιαστικν, δο, τρες δι᾿ οκεαν φιλονεικαν ντιλγωσι, κρατετω τν πλεινων ψφος."

Πάλιν το ενδιαφέρον στρέφεται σε εκκλησίες που, "όλως παραδόξως," είναι και τα κύρια διοικητικά κέντρα της αυτοκρατορίας: Ρώμη, Αλεξάνδρεια, Αντιόχεια. Για αυτό αναδείχθηκαν, και όχι επειδή είχαν κάποια ιδιαίτερη αποστολική αίγλη. Αφού πάμπολλες ήσαν οι τοπικές εκκλησίες που είχαν αποστολικό θεμέλιο.

Μόνον στην περίπτωσι των Ιεροσολύμων φαίνεται να έγινε κάποια εξαίρεσις, άν και ούτε κεί έγινε ρητή χρήσις του κριτηρίου της αποστολικότητος: "Κανν Ζ: πειδ συνθεια κεκρτηκε, κα παρδοσις ρχαα, στε τν ν Αλίᾳ πσκοπον τιμσθαι, χτω τν κολουθαν τς τιμς· τ μητροπλει σζομνου το οκεου ξιματος."

Σε ότι αφορά την  Πράξη του 1928 του Οικουμενικού Θρόνου, πέραν των όσων με το ν. 3615/1928 συνεφωνήθησαν με το Ελληνικό Κράτος και την Εκκλησία, είναι όλως παράνομα, αντικανονικά και εκτός αληθείας, και σε συνεννόηση Εκκλησίας Κράτους να ενημερωθεί επίσημα ο Οικουμενικός Θρόνος, ότι το Εκκλησιαστικό Αυτοκέφαλο της Εκκλησίας της Ελλάδος εκτείνεται σε όλη την Ελληνική επικράτεια, «καθ’ ην η ύπαρξις πολιτικής επικρατείας συνεπήγεν εις τα όρια αυτής ύπαρξιν και ανεξαρτήτου Εκκλησίας (ΘΗΕ. τόμ. 5ος σελ. 627), άρα και επί των Επαρχείων Μακεδονίας, Δυτικής Θράκης, Δωδεκανήσου και Κρήτης, ελευθέρως και ακωλύτως, γιά να σταματήσουν επί τέλους τα διάφορα υποχθόνια μισόλογα, τύπου Πανώτη που βλάπτουν την Εκκλησία, και κυρίως το ένδοξο Ελληνικό Κράτος, με ανεξέλεγκτες εξελίξεις....

Δυστυχώς ο κ. Αριστείδης Πανώτης με όσα κατά καιρούς γράφει κατά παραγγελία είναι αντικανονικά και ανθελληνικά γι’ αυτό προς κέντρα λακτίζει.

Εν κατακλείδι θα πρέπει να γνωρίζει ο τρόφιμος του Φαναρίου ότι η ημιμάθεια είναι χείρον της αμαθείας!!!

Π.ΒΟΙΩΤΟΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια: