12 Απριλίου, 2013

ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΤΑΓΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΤΩΝ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ κ. ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ IEROVIMA.GR


Αγαπητέ κύριε Ζαφειρίου,

Καταρχάς θέλω να σας πω λίγα λόγια για μένα, αν και δεν μου αρέσει να περιαυτολογώ. επειδή έχω την αίσθηση του λόγου και δεν μου αρέσει να μην λέω φανερά την γνώμη μου, όπως ορισμένοι άλλοι και προπάντων μου αρέσει να μιλάω πραγματικά και αληθινά, θα σας πω.

Ονομάζομαι Γεώργιος Παπαχρήστος. Είμαι οικονομολόγος και μέλος σε πολλά φιλανθρωπικά σωματεία. Έχω μεγαλώσει μέσα στην αγκαλιά της ελληνικής ορθοδόξου εκκλησίας μας, και ιδιαίτερα στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου Κυψέλης. είχα την μεγάλη τιμή να έχω γέροντα μου, τον σοφό Ιερέα Ιωάννη Ράμφο {ας είναι αιωνία η μνήμη του} από τον οποίο έμαθα όλο το τυπικό της εκκλησίας μας, τα καθήκοντα του αναγνώστη και την ψαλτική. Οι συμβουλές του για μένα, ήταν κάτι πιο πολύ από πάτερα, μια και δεν είχα τον πατέρα μου.

Μετά τον πατέρα Ράμφο, είχα και έχω μια άλλη αγία μορφή κοντά μου, τον πατέρα Κωνσταντίνο Βαστάκη, μεγάλο σύμβουλο και πραγματιστή στην σημερινή μας ζωή. Τέλος είχα την χαρά και την τιμή να είμαι στενός φίλος και αφιλοκερδώς σύμβουλος του μακαριστού και αν ζούσε σήμερα, εθνάρχη αρχιεπισκόπου κυρού Χριστοδούλου, από τα χέρια του οποίου την θεια χάρη του αναγνώστου. Δεν θέλω να συνεχίσω παραπάνω, γιατί δεν μου αρέσει να περιαυτολογώ. Ο Κύριος ξέρει για τον καθένα μας. Έρχομαι τώρα σε αυτά που γράψατε, χωρίς να εξετάσετε προηγουμένως τι είναι αυτό το τάγμα του ναού των Ιεροσολύμων και τι κάνει. Καταρχάς δεν θα μιλήσω με μισόλογα. Μου αρέσει να μιλάω στη ζωή μου αληθινά και οχι με κρυμμένα χαρτιά.

ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΤΑΓΜΑΤΟΣ.

Όπως ξέρετε, κύριε Ζαφειρίου, σε όλο τον κόσμο υπάρχουν διάφορα τάγματα και ψευδοτάγματα με διαφορετικούς σκοπούς. Στην Ελλάδα υπάρχουν αρκετά αξιόλογα τάγματα, μεταξύ των οποίων του Αγίου Κωνσταντίνου, του Αγίου Μάρκου, του Αγίου Γεωργίου και της Παμμακάριστου των οφεικιαλκείων του Οικουμενικού Πατριαρχείου. Από ότι ξέρω όλα τα τάγματα αυτά έχουν κοινό σκοπό. Την φιλανθρωπία. το τάγμα των ναϊτών η αλλιώς το τάγμα του ναού των Ιεροσολύμων, είναι παγκόσμιο τάγμα, με 8.500 μέλη, επιλεγμένα και από όλες τις κοινωνικές τάξεις. Είναι αναγνωρισμένο από τον ΟΗΕ και από το ΝΑΤΟ, ως στρατιωτικό τάγμα, μέσω ΟΗΕ και ΝΑΤΟ, σκοπός του τάγματος είναι η αποστολή τροφίμων και νερού στις αφρικανικές χώρες και όπου ζητούν βοήθεια. στην Ελλάδα, αν και δεν θέλουμε να κάνουμε διαφήμιση {μη γνώτω η δεξιά σου, τι ποιεί η αριστερά σου, λέει ο Κύριος} το έργο μας είναι ανάλογο. Πέρυσι βοηθήσαμε με ιατρικά εργαλεία το νοσοκομείο παίδων Πεντέλης, το ΠΙΚΠΑ, την κιβωτό αγάπης, τα παιδιά με ειδικές ανάγκες του Πειραιά και την θεολογική σχολή της Χάλκης.

ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΣΥΝΗ ΧΡΟΝΙΑ.

Μέλη στην Ελλάδα και ιδιαίτερα στην Αθήνα, είναι οι περισσότεροι χριστιανοί, ορθόδοξοι, το διοικητήριο μας είναι ανοικτό για όλους και είναι στην λεωφ. Βουλιαγμένης. Σαν επικεφαλής του τάγματος είναι παντοτε Άρχιερεύς, πριν την κοίμηση του, Άρχιερεύς μας ήταν ο μητροπολίτης Λεοντουπόλεως, Διονύσιος, εδώ πρέπει να σας πω, ότι πολλοί Άρχιερείς και ιερείς που έχουμε πλησιάσει, ενώ αναγνωρίζουν το έργο μας, φοβούνται όμως μάπες τους πιάσουν {όπως καλή ώρα το δημοσίευμα σας} και τους πουν μασόνους.

Ξεκαθαρίζω ευθέως, δεν είμαστε μασόνοι είμαστε χριστιανικό τάγμα, έχοντας αρχηγό της πίστεως μας τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό, συνεχίζω και διερωτώμαι, γιατί κύριε Ζαφειρίου δεν ήρθατε σε επικοινωνία μαζί μας; ποιον θέλατε να βλάψετε με το δημοσίευμα σας αυτό; το τάγμα, τον μακαριότατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμο τον β! τον άγιο Βελεστίνου!!!!

Γνωρίζω τους περισσοτέρους από τους αγίους ιεράρχες. εάν η ήμασταν μασόνοι, θα διακινδύνευα τις γνωριμίες αυτές και να τους εξέθετα!!! δεν θα το έκανα ποτέ αυτό νομικά ότι με γνωρίζετε και εσείς. Δεύτερον ¨¨θα ευλογούσε το τάγμα ο παναγιότατος οικουμενικός πατριάρχης κύριος κύριος Βαρθολομαίος!!! Σας πληροφορώ ότι ήταν πολύ μελετημένος για το τάγμα μας ο παναγιότατος και δεν θα το έκανε, εαν είχε την παραμικρή αμφιβολία.

ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΕΛΕΣΤΙΝΟΥ.

Είναι άξιος ιεράρχης με μεγάλη αγάπη και ηθος. είδε το έργο μας από κοντά, ερχόμενος ο ίδιος σε όλες τις εκδηλώσεις φιλανθρωπίας και προσφέροντας ο ίδιος τις επιταγές αγάπης  Είναι άξιος Ιεράρχης. Αναφέρατε για την προσφορά του ΠΑΤΡΙΚ ΡΙΑ για την μητρόπολη των Αθηνών. Αντί να πείτε μπράβο που έδωσε ένα ποσό για το σκοπό της ανακαίνισης του καθεδρικού ναού, έρχεστε και λέτε ότι οι μασόνοι έδωσαν στον Αρχιεπίσκοπο λεφτά για τον σκοπό αυτό, ο Πάτρικ πια είναι σύμβουλος του υπουργού εξωτερικών των ΗΠΑ και παγκόσμιος διοικητής του τάγματος. Έχει επισκεφτεί ιδιαιτέρως, μαζί με την κυρία Χίλαρι Κλίντον, τον παναγιότατο Οικουμενικό Πατριάρχη και άλλους αρχηγούς εκκλησιών και τον παπα Βενέδικτο. Είναι χριστιανός βαπτιστής και πολύ πιστός άνθρωπος.

κύριε Ζαφειρίου,

Αυτά είναι μερικά από το τάγμα των ιπποτών του ναού των Ιεροσολύμων. πιο υπεύθυνος για περισσότερα είναι ο κ. Παύλος Τσολακιάν αυτά που σας γράφω, τα γράφω για ένα και μόνο λόγο, μην γράφετε κάτι, πριν ρωτήσετε πρώτα τι είναι το μηδενί δίκην δικάσεις, άμφι μύθον ακούσεις, είναι πολύ σοφό ρητό.

Τέλος κύριε Ζαφειρίου, αν θέλετε να κτυπήσετε τον μασονισμό, υπάρχουν πάρα πολλοί άλλοι τρόποι. αρκεί να τους πολεμήσετε μπροστά και οχι πισώπλατα. Είναι πιο τίμιο. Ξέρουν οι Έλληνες και γνωρίζουν τα πάντα, μόνο την τύφλα τους δεν ξέρουν για τους πολιτικούς τους, που μας έφεραν σε αυτή την κατάσταση, δεν ξέρουν.

Ευχαριστώ θερμά για την φιλοξενία
ειλικρινά δικός σας
Γεώργιος Παπαχρήστος

Δεν υπάρχουν σχόλια: