22 Ιουλίου, 2012

Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΘΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (Α).

http://www.greekamericannewsagency.com/main/images/stories/democracy.jpg 
Τώρα, που η Ελλάδα απειλείται με ξένη κατοχή, είναι η ευκαιρία για τη "μητέρα" της Δημοκρατίας να σώσει την "κόρη" της, για να σωθεί και η ίδια από αυτήν.

...ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ

...για να σωθεί η Δημοκρατία και η πατρίδα.

"...Τι άλλο να πω; ...Ό,τι είχα να πω, το είπα προεκλογικά ...Τώρα γυρίζω στη ...σπηλιά μου" ...Τάδε έφη Κωστάκης ...Κωστάκης ο τυροπιτάς. Τώρα, που "τσίμπησε" τον μισθό και τα προνόμια του βουλευτή, μάς "δουλεύει" ο άεργος και ανεπάγγελτος της Ραφήνας ...Στο όνομα της Δημοκρατίας βεβαίως-βεβαίως. Κατ’ αρχήν — και εντελώς πληροφοριακά — να πούμε στον Κωστάκη ότι ...τα αυτοσυντηρούμενα άγρια θηρία των δασών είναι αυτά, τα οποία γυρίζουν στις δικές τους σπηλιές για να "ξαποστάσουν" και όχι οι οικόσιτες κότες, οι οποίες βόσκουν στις αυλές και μετά γυρίζουν στα κοτέτσια των αφεντικών τους ...για τη δική τους ασφάλεια. Όσοι τρέφονται εξαιτίας των προνομιακών νόμων και των δημοσίων "συσσιτίων", είναι οικόσιτες "κότες" και ως εκ τούτου οι "σπηλιές" δεν τις αφορούν.

Ο Καραμανλής είναι προφανές ότι ανήκει στη δεύτερη κατηγορία. Από τότε που υπάρχει τον ταΐζουμε. Όλη του η ύπαρξη είναι ένας διάσημος θείος. Τίποτε άλλο δεν έχει υπάρξει και τίποτε απολύτως δεν έχει κάνει ο ίδιος στη ζωή του. Άεργος και ανεπάγγελτος μπήκε από πολύ νωρίς στο "συσσίτιο" της Βουλής με στόχο να επιβιώσει εις βάρος της κοινωνίας. Άσχετος και ανεπαρκής ήταν ακόμα κι όταν ανέλαβε να μας κυβερνήσει. Στην κυριολεξία, πριν ο χοντρός κυβερνήσει ένα κράτος ολόκληρο, δεν είχε "κυβερνήσει" ούτε τροχήλατη φουφού με καλαμπόκια. Σήμερα, μετά την τρομερή του κυβερνητική "επιτυχία", η οποία τον καθιστά συνυπεύθυνο για την άθλια κατάσταση που βιώνουμε όλοι μας, ξαναεμφανίστηκε μπροστά μας.

Γιατί; ...Για να μας "δουλέψει" ...Για να βγάλει το "μεροκάματό" του απέναντι στα αφεντικά του ...Για να βοηθήσει τη συμμορία των ομοίων του να επιβιώσει. Δεν είναι μόνος του. Έχει συνεταίρους τους ιδιοκτήτες του δικομματισμού, που τους ταΐζει όλους. Για την ανάγκη της προστασίας της δικομματικής "φάμπρικας" επανεμφανίστηκε ο "μουγκός" της ταβέρνας. Βγήκε προεκλογικά —και για λίγες ημέρες— προκειμένου να "τσιμπολογήσει" εκ νέου έναν δημόσιο μισθό και μια ασυλία. Τώρα, που τα εξασφάλισε, γυρνάει στο "κοτέτσι" της Ραφήνας, για να απολαύσει την "επαγγελματική" του ασφάλεια.

Τώρα, που εξασφάλισε κρατικό μισθό, θα μπορεί απερίσπαστος να χαζεύει τα πλοία στο λιμάνι της Ραφήνας. Τώρα, που εξασφάλισε εκ νέου την ασυλία, μπορεί να του φύγει το άγχος που τον βασάνιζε για τις τελευταίες "αγιορείτικες" ημέρες της θητείας του. Τώρα, που εξασφάλισε νόμιμα "έσοδα", θα μπορεί, αν έχει τίποτε "άπλυτες" λείες, να τις "ξεπλένει". Έκανε το "καθήκον" του απέναντι στον μισητό δικομματισμό και ανταμείφθηκε με μισθό και ασυλία. Στήριξε το "μαγαζί" που τον ταΐζει, τρομοκρατώντας τον λαό με "δραχμές", εθνικές καταστροφές και χρεοκοπίες και μετά μας είπε ότι "πάει" και τον Τσίπρα ...Μιλάμε δηλαδή για θράσος ...Τόσο πολύ υπολογίζει τον λαό.

...Έναν λαό, που δυστυχώς —εξαιτίας και της δικής του ανικανότητας και ανεπάρκειας— είναι φτωχός και άνεργος ...Έναν λαό, που δεν έχει στην κυριολεξία να φάει τη στιγμή που οι υπεύθυνοι σαν τον Καραμανλή πρέπει να κάνουν δίαιτες, για να νικήσουν τη χοληστερίνη. Σε αυτόν τον φτωχό λαό, ο οποίος υποφέρει από την ανεργία, "υπενθυμίζουμε" ότι το "θηρίο" της "σπηλιάς" εισπράττει πάνω από 10.000 ευρώ μηνιαίως, χωρίς να κάνει απολύτως τίποτε ...Χωρίς να υποχρεούται να κάνει οτιδήποτε. Για ακόμα τέσσερα χρονάκια ο Κωστάκης θα εισπράττει μηνιαίως ένα ποσό, το οποίο για τον για τον κοινό Έλληνα είναι ένας μικρός θησαυρός. Στα εφιαλτικά χρόνια, που ακολουθούν για όλους τους Έλληνες, ο άεργος Κωστάκης βρήκε το κόλπο να τη βγάλει "κοτσάνι".

...Βλέπετε ο Κωστάκης δεν είναι κοινός Έλληνας ...Είναι ο ανιψιός του "θείου" του ...Είναι ο ανιψιός του εθνάρχη ...Είναι εκ γενετής "εκλεκτός". Στην Ελλάδα των κοινών θνητών, όπου οι νέοι βασανίζονται από μια εξωφρενική ανεργία, η οποία φτάνει και ξεπερνά το 50%, τα παιδιά των "εκλεκτών" είναι εξ’ αρχής καλοζωισμένα. Αυτά, που ποτέ δεν μεταναστεύουν, ποτέ δεν αγχώνονται και βέβαια δεν αυτοκτονούν. Από την ηλικία των είκοσι-κάτι όλα τα παιδιά των "εκλεκτών" έχουν τρυπώσει στο "κοτέτσι" της Βουλής. Πολλοί εκλεκτοί και άξιοι συμπολίτες μας, οι οποίοι θα μπορούσαν να συντελέσουν στην πρόοδο της πατρίδας μας, δεν μπόρεσαν ποτέ να μπουν στη Βουλή των Ελλήνων, γιατί είχαν "καπαρωμένες" θέσεις οι άεργοι και ανεπάγγελτοι γόνοι.

...Αυτό δεν είναι Βουλή Δημοκρατίας ...Αυτό είναι μαγαζί της παραλιακής — και ακόμα χειρότερο. Γιατί ούτε σ' αυτά τα μαγαζιά δεν υπάρχει αυτό το "στήσιμο". Πάνω από τις μισές θέσεις των "αιρετών" της Βουλής είναι "καπαρωμένες" πριν καν στηθούν οι κάλπες ...Πολλοί οι "εκλεκτοί" και πολλά και τα παιδιά τους. Δεν είναι μόνον ο Κωστάκης, ο οποίος έπρεπε να "βολευτεί" στον "ναό" της Δημοκρατίας. Είναι και ο Αντωνάκης και η Ντορούλα και ο Γιωργάκης και ο Κυριάκος ...Όλα τα "καλά" παιδιά του δικομματισμού ...Όλα τα άχρηστα παιδιά, τα οποία πλαισιώνονται από όμοιά τους εξίσου άχρηστα...Βαρβιτσιώτηδες, Αλευράδες, Σταϊκούρες, Γεννηματούδες, Παπακωνσταντίνου, Κεδίκογλου και άλλα πολλά ...Όλος ο κοινωνικός κατιμάς της μεταπολεμικής περιόδου ...Τα κομματικά θηρία των κρατικών "κοτετσιών". Εκατομμύρια ευρώ τούς έχουμε πληρώσει σε αργομισθίες μέχρι να έρθει η σειρά του καθενός από αυτούς να μας "σώσει". Θα τους πληρώνουμε, είτε πετύχουν να μας "σώσουν" είτε όχι.

Όλοι αυτοί επιβιώνουν στην κυριολεξία εις βάρος της κοινωνίας γιατί στην πραγματικότητα "εκτέλεσαν" τη Δημοκρατία. "Αποπάτησαν" στους θεσμούς της και τώρα την χειρίζονται σαν "μαγαζάκι" τους. Η Ελληνική Δημοκρατία έγινε με αυτόν τον τρόπο το "μαγαζί―κληρονομιά" των άχρηστων γόνων. Καταστρατηγώντας κάθε έννοια δικαιοσύνης και αξιοκρατίας, κατορθώνουν οι άχρηστοι — ακόμα και όταν ο λαός "ματώνει" από τα δικά τους σφάλματα — να βρίσκονται στο "απυρόβλητο" ...Μονίμως διακοπές από τότε που υπάρχουν ...Απέραντες διακοπές με μοναδικό "στόχο" να κατορθώσουν σε κάποια στιγμή να παραδώσουν τη "σκυτάλη" στους φυσικούς τους απογόνους.

Έτσι αντιλαμβάνονται την Ελληνική Δημοκρατία τα κουτορνίθια των εγκληματιών, που "σκότωσαν" τη Δημοκρατία και τη Δικαιοσύνη στην Ελλάδα.

Ο "βιασμός" της Δημοκρατίας στην Ελλάδα.

Εύλογα ο αναγνώστης θα αναρωτηθεί για τον λόγο που σε ένα τόσο σοβαρό θέμα, όπως είναι η λειτουργία της Δημοκρατίας, αναφερόμαστε σε αυτά τα γελοία υποκείμενα. Αναφερόμαστε σ' αυτά για έναν πολύ απλό λόγο ...Η ύπαρξή τους και μόνον θα έπρεπε να έχει ενεργοποιήσει όλους τους "συναγερμούς" της κοινωνίας μας ...Οι γελοιόφατσές τους και μόνον θα έπρεπε να έχουν ενεργοποιήσει τις "σειρήνες" της Δημοκρατίας. Είναι από μόνοι τους συμπτώματα κοινωνικής "αρρώστιας".

Γι' αυτόν τον λόγο ασχολούμαστε μ' αυτούς. Ακόμα και στην πιο σοβαρή "αρρώστια" αναζητάς τα ορατά "συμπτώματά" της ...τα όποια "συμπτώματά" της ...όσο γελοία κι αν φαίνονται. Για εμάς αυτά τα πρόσωπα, τα οποία μπαίνουν από τα ιδιωτικά τους "παράθυρα" στη δημόσια Βουλή, είναι η απόδειξη της "νόσου" της Δημοκρατίας μας. Η εύκολη και μόνιμη επιβίωσή τους στο πολιτικό σκηνικό είναι η απόλυτη απόδειξη ότι η Δημοκρατία στην Ελλάδα στην κυριολεξία όχι απλά δεν λειτουργεί σωστά, αλλά ούτε καν υπάρχει.

Όταν τέτοιοι άχρηστοι —και ανεπαρκείς σε όλα τους— άνθρωποι εμφανίζονται μονίμως "επιπλέοντες" μέσα σε μια "δημοκρατική" κοινωνία, τότε το πρόβλημα είναι τεράστιο. Για να επικρατήσουν αυτοί οι άχρηστοι, δεν αρκεί μόνον η αναξιοκρατία. Η αναξιοκρατία θα μπορούσε να είναι ένας καλός λόγος, απλά για να επιβιώσει σε αυτόν τον κόσμο ένας ηλίθιος άνθρωπος σαν τον Γιωργάκη. Όμως, για να φτάσει αυτός ο ηλίθιος να γίνει Πρωθυπουργός, δεν φτάνει μόνη της η αναξιοκρατία ...Πρέπει να έχει "σαπίσει" η κοινωνία, ώστε να τον ανεχθεί και να τον στηρίξει στις φιλοδοξίες του ...Πρέπει να βασιλεύει η κοινωνική αδικία και να μην λειτουργεί καμία ασφαλιστική "δικλείδα" μέσα στο σύστημα.

...Απλά πράγματα. Για να νικήσει ο ποντικός το λιοντάρι, δεν αρκεί να δεθεί το λιοντάρι ...Θα πρέπει και να ναρκωθεί. Αυτό ακριβώς συμβαίνει με τους άχρηστους γόνους, οι οποίοι σήμερα μας κυβερνάνε. Δεν "έδεσαν" απλά την κοινωνία με τα κόμματά τους ...Την "νάρκωσαν" σε βαθμό παραλυσίας. Η επιτυχία τους είναι η αποτυχία της κοινωνίας. Η ύπαρξή τους είναι η απόδειξη της "αρρώστιας" της κοινωνίας ...Πραγματικής και μεγάλης αρρώστιας, εφόσον μόνον οι συνθήκες αναξιοκρατίας και μέσων δεν θα μπορούσαν να τους βοηθήσουν....Δεν φτάνουν μόνον αυτές οι βοήθειες. Έχει πρόβλημα η κοινωνία μας και αυτό έχει προβολή και στη λειτουργία της Δημοκρατίας μας.

Αυτό ακριβώς είναι που αποκαλύπτει το μέγεθος του προβλήματος. Για να επιβληθούν όλοι αυτοί οι ηλίθιοι στο κοινωνικό και πολιτικό "στερέωμα", καταστρέφουν τον λαό, προκαλώντας κοινωνική "σήψη" ...Μιας "σήψη" βαθιά, η οποία είναι μαθηματικά βέβαιον ότι οδηγεί τη Δημοκρατία στον "θάνατο" και το έθνος στον αφανισμό. Φτάσαμε στο σημείο να μην μπορούν ούτε οι ίδιοι οι Έλληνες να αντιληφθούν τα προβλήματά τους ...Να μην μπορούν όχι να τα επιλύσουν, αλλά ούτε καν να τα κατανοήσουν. Πώς θα μπορούσαν άλλωστε να τα επιλύσουν, όταν δεν μπορούν να κατανοήσουν τα "μυστικά" της λειτουργίας της Δημοκρατίας;

...Τραγικό και μόνον να το σκεφτεί κάποιος. Στην τρίτη χιλιετία και με τους Έλληνες να έχουν στο σύνολό τους πλέον πρόσβαση στην εκπαίδευση φτάσαμε στο σημείο να μην καταλαβαίνουν πώς λειτουργεί το μέγα επίτευγμα των προγόνων τους. Τόσο πολύ έχει "διαβρωθεί" η ελληνική σκέψη με το πέρασμα των χρόνων, που δεν μπορεί με μια απλή ανάγνωση των αρχαίων κειμένων να κατανοήσει το προφανές. Η "γύμνια" αυτής της σκέψης φαίνεται ειδικά τώρα, που το πρόβλημα της δημοκρατικής λειτουργίας είναι εμφανές ...Τώρα, που πλέον η κατάσταση έχει φτάσει στο "μη παρέκει" ...Τώρα, που ακόμα και οι πιο άσχετοι αρχίζουν και καταλαβαίνουν ότι πράγματι υπάρχει πρόβλημα Δημοκρατίας ...Μεγάλο πρόβλημα, όταν κάποιες φασιστικές μειοψηφίες —υπό την εξουσία προδοτών και δωσίλογων— αναγκάζουν ένα κράτος, παρά τη θέληση του λαού του, να υποταχθεί σε ξένους κατακτητές.

...Υπάρχει προφανές πρόβλημα, όταν από τη Βουλή του λαού "απουσιάζει" το 40% του λαού αυτού. Μας "δουλεύει" κατάμουτρα ο εκλεκτός και επίσης ανεπάγγελτος και άεργος Αντωνάκης, όταν μέσα σε αυτήν τη Βουλή εμφανίζεται σαν "εκλεκτός" του Λαού, ενώ στην πραγματικότητα είναι απλά εκλεκτός της Λέσχης Μπίλντεμπεργκ και των νόμων των δωσίλογων "Συνταγματολόγων" ...Υπάρχει πρόβλημα, όταν οι πλειοψηφίες της Βουλής δεν βγαίνουν με προσθέσεις, αλλά με πολλαπλασιασμούς ...Όταν τα "δώρα" των πενήντα εδρών αλλοιώνουν την "ισοτιμία" μεταξύ των ψήφων των πολιτών ...Όταν οι απατεώνες με ψέματα και υποσχέσεις κλέβουν τις ψήφους και μόλις εκλεγούν γίνονται ..."ρεαλιστές".

Όλα αυτά έχουν αρχίσει να γίνονται πλέον αντιληπτά από τον λαό και έχει αρχίσει μια "συζήτηση" πάνω σε θέματα λειτουργίας της Δημοκρατίας ...Μια "συζήτηση", η οποία θα έπρεπε να έχει γίνει δεκαετίες πριν ...Μια "συζήτηση" χρήσιμη μεν, αλλά αποκαλυπτική της άγνοιας που διέπει την ελληνική κοινωνία πάνω σε θέματα που αφορούν την ίδια τη Δημοκρατία ...Πάνω σε θέματα, τα οποία θα έπρεπε να τα έχει "ξεκάθαρα" στο μυαλό της από την εποχή που πήγαινε σχολείο και έκανε το μάθημα της "Αγωγής του Πολίτη". Και τι δεν έχουμε ακούσει αυτόν τον καιρό για τη λειτουργία της Δημοκρατίας ...Ό,τι δεν είναι απόλυτα λάθος, είναι απόλυτα παράλογο. Η τραγικότητα της κατάστασης σε αυτό το σημείο αποκαλύπτεται. Άνθρωποι, οι οποίοι είναι πραγματικά αγανακτισμένοι και ανιδιοτελείς, εμφανίζονται με προτάσεις, οι οποίες στην καλύτερη περίπτωση είναι βλακώδεις.

...Όλα τα έχουμε ακούσει αυτήν την περίοδο της μεγάλης απελπισίας των Ελλήνων. Τα πάντα έχουν ακουστεί με μια επιχειρηματολογία, η οποία εκφράζει ένστικτα και ως εκ τούτου είναι το λιγότερο αφελής ...Να μειώσουν τον αριθμό των Βουλευτών, προτείνουν κάποιοι, που "βλέπουν" μακριά ...Είναι πολλοί και κοστίζουν πολλά. Πόσο "πολλά" λέμε εμείς; Δεν χρειάζεται να σκεφτείς πολύ βαθιά, για να καταλάβεις ότι βρίσκεσαι σε λάθος "δρόμο" σκέψης. Μια απλή σύγκριση αρκεί. Όταν μια αρχαία Αθήνα των 100.000 κατοίκων μπορούσε να συντηρεί 500 έμμισθους Βουλευτές, μια σύγχρονη Ελλάδα των 11.000.000 δεν μπορεί να συντηρήσει 300; Μια αρχαία Αθήνα με πρωτόγονη οικονομία —και άρα με την ελάχιστη δυνατή παραγωγή πλούτου— μπορούσε να συντηρήσει ένα τόσο μεγάλο έμμισθο "σώμα" και η σύγχρονη Ελλάδα δεν μπορεί να κάνει το ίδιο;

Περίεργο δεν είναι το αποτέλεσμα της σύγκρισης που κάνουμε; Περίεργο, αλλά αληθές. Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Γιατί απλά οι αρχαίοι Έλληνες ήταν έξυπνοι και γνώριζαν πώς λειτουργεί η Δημοκρατία και άρα πόσο έπρεπε να πληρώνουν τους Βουλευτές, ενώ οι σύγχρονοι Έλληνες όχι. Οι σύγχρονοι Έλληνες δεν γνωρίζουν καν τι πληρώνουν και για ποιον λόγο το πληρώνουν ...Δεν κατανοούν την ίδια τη λειτουργία της Δημοκρατίας και άρα και των στελεχών της ...Δεν κατανοούν καν την ιδιότητα του Βουλευτή και γι' αυτό τον πληρώνουν σαν "στρατηγό". Αυτή είναι η διαφορά. Ολόκληρη η Δημοκρατία της αρχαίας Αθήνας πλήρωνε 500 βουλευτές και 1 στρατηγό, ενώ η Δημοκρατία της σύγχρονης Ελλάδας πληρώνει 300 στρατηγούς, γιατί κάποιοι τη "δουλεύουν".

Κάποιοι άλλοι συμπολίτες μας εντόπισαν το πρόβλημα αλλού ...Πολιτειακό είναι το πρόβλημα της Ελληνικής Δημοκρατίας, ήταν το τελικό τους "πόρισμά". Το πρόβλημά τους ήταν η Προεδρευόμενη Δημοκρατία και αυτή έπρεπε ν' αντικατασταθεί με την Προεδρική. Ενώ, δηλαδή, δεν γνωρίζουν για ποιον λόγο ένας αιρετός άρχοντας στη διάρκεια του χρόνου "εκφυλίζεται", με αποτέλεσμα να εμφανίζεται ως ανεξέλεγκτος κληρονομικός δικτάτορας, θεωρούν ότι το πρόβλημα είναι ο τίτλος του. Αν, δηλαδή, τον τυραννικό Πρωθυπουργό τον αντικαταστήσουμε με έναν Πρόεδρο, αυτός δεν θα είναι τυραννικός, γιατί απλά δεν θα είναι πρωθυπουργός. Ενώ, δηλαδή, δεν έχουν εντοπίσει τα αίτια για τα οποία ένας κορυφαίος αιρετός παράγοντας της δημοκρατικής εξουσίας δεν ελέγχεται και φέρεται ως κληρονομικός άρχων, θεωρούν σαν λύση την απλή αλλαγή του αξιώματός του. Μέχρι τότε απλά θα ελπίζουν ότι η λύση τους είναι η σωστή.

Τι άλλο ακούσαμε; Το φοβερό περί της αναβίωσης της Άμεσης Δημοκρατίας ...Αυτοί κι αν δεν γνωρίζουν τα στοιχειώδη για τη δημοκρατική λειτουργία. Είναι ντροπή για την Ελλάδα να υπάρχουν "οπαδοί" της Άμεσης Δημοκρατίας όπως την είδαμε" αυτήν να ενσαρκώνεται στην "κάτω" πλατεία Συντάγματος — των πιο άσχετων από τους "αγανακτισμένους". Γιατί είναι ντροπή; Γιατί ούτε καν σαν "αναπαράσταση" της αρχαίας λειτουργίας δεν μπορούμε να δούμε το εμετικό "σόου" της Πλατείας Συντάγματος ...Στις Πλατείες συγκεντρώνονταν και οι βάρβαροι, για να βγάλουν "αποφάσεις" ...Ακόμα και οι "μάγισσες" του Μεσαίωνα σε κάποιες πλατείες αγανακτισμένων πλειοψηφιών καταδικάζονταν σε θάνατο. Τι σχέση έχει αυτή η βαρβαρική "συνάθροιση" των άσχετων και των αιμοβόρων με τους αρχαίους Έλληνες; Η ευφυΐα των αρχαίων Ελλήνων αποκαλύπτεται μόνον αν κατανοήσει κάποιος τη λειτουργία της "εφεύρεσής" τους.

Άμεση δημοκρατία με τη λογική της πλατείας Συντάγματος είναι η οχλοποίηση της κοινωνίας ...Αυτό είναι καθαρά βαρβαρισμός. Το είδαμε να συμβαίνει μπροστά στα μάτια μας. Πήγαμε οι ίδιοι και το είδαμε να συμβαίνει στην Πλατεία. Όποιος είχε "μέσον", τσαμπουκά ή θράσος, ανέβαινε σε ένα "καφάσι", για να πει αυτά, τα οποία ήθελε ν' ακούσει ο "αγανακτισμένος" όχλος, για να τον "χαϊδέψει" και να "δοξαστεί" ο ίδιος εκ του ασφαλούς. Αυτοί, οι οποίοι εξέφραζαν την πρωτόγονη αυτή διαδικασία, θεωρούν ότι αυτή ήταν η "δημοκρατία", που είχαν "εφεύρει" οι βιολογικοί τους πρόγονοι; ...Ακόμα και οι αγέλες των ζώων με "άμεση δημοκρατία" λειτουργούν, αν σκεφτεί κάποιος ότι οι πλειοψηφίες των αγελών είναι αυτές, οι οποίες καθορίζουν τις τελικές συλλογικές συμπεριφορές τους.

Αυτό ήταν το "επίτευγμα" των αρχαίων Ελλήνων, που τους έκανε διάσημους στους αιώνες; Όχι βέβαια. Γιατί; Γιατί σε μια τέτοια περίπτωση κανένας δεν τους εξασφάλιζε από τη βαρβαρότητα και την ασχετοσύνη των πλειοψηφιών. Ποιος είπε ότι η επιβολή της άποψης της πλειοψηφίας είναι το μοναδικό ζητούμενο για τη Δημοκρατία; Ποιος είπε ότι οι πλειοψηφίες "γνωρίζουν" την αλήθεια; Ποιος θα μας σώσει από τις "πλειοψηφίες", όταν είναι γνωστό ότι μέσα στις πλειοψηφίες αυτές βρίσκεται πάντα ό,τι πιο άσχημο, απολίτιστο και βάρβαρο διαθέτει μια κοινωνία; Το ζητούμενο για τη Δημοκρατία είναι το δίκαιο του λαού και του πολίτη ...Η ικανοποίηση του αισθήματος του δικαίου της κοινωνίας και όχι απλά η ικανοποίηση της θέλησης της πλειοψηφίας.

Άρα; Άρα, το επίτευγμα των Ελλήνων είχε σχέση με τη μοναδική τους ικανότητα να διακρίνουν τα συμφέροντα μέσα στην κοινωνία τους. Με τη μοναδική τους ικανότητα να κατανοούν την ανθρώπινη φύση και ν' αντιλαμβάνονται την κοινωνική λειτουργία, μπορούσαν να μοιράζουν τις "δυνάμεις" της κοινωνίας με τέτοιον τρόπο, ώστε να τις κάνουν "χρήσιμες" για την κοινωνία ...Να μπορούν να διασφαλίζουν την κοινωνική Δικαιοσύνη όλων των επιπέδων μέσα στην κοινωνία τους ...Να βάζουν απέναντι στην τεράστια ισχύ των λίγων και ισχυρών τη μικρή ισχύ των πολλών και αδυνάτων ...Να τη βάζουν όμως όχι ως δύναμη εξουδετέρωσης, η οποία οδηγεί στον μηδενισμό των δυνάμεων που "κινούν" την κοινωνία, αλλά ως δύναμη "προστασίας" της κοινωνίας.

Σε αυτό το σημείο η ευφυΐα των Ελλήνων τούς έκανε μοναδικούς στον κόσμο. Κατόρθωσαν και μετέτρεψαν συγκρουόμενα συμφέροντα σε δυνάμεις που "κινούσαν" την κοινωνία και όχι το αντίθετο. Κατόρθωσαν και μετέτρεψαν σε δυνάμεις "κίνησης" —και όχι "στασιμότητας"— δυνάμεις αντίρροπες μεταξύ τους. Κατόρθωσαν και "ένωσαν" σε ένα κοινό πλαίσιο λειτουργίας δυνάμεις, οι οποίες είχαν αντίθετο "πρόσημο". Αυτή ήταν η μοναδικότητά τους. Δημιούργησαν τη Δημοκρατία, η οποία λειτουργούσε ως κοινωνικό "πηνίο" ...Ένα "πηνίο", το οποίο συνδύαζε τις αντίθετες και συγκρουόμενες δυνάμεις και παρήγαγε "έργο" ...Αυτό ήταν το επίτευγμά τους ...Αυτό ήταν το "θαύμα" εκείνο, που τους έκανε διάσημους μέσα στους αιώνες.


Δεν υπάρχουν σχόλια: