17 Σεπτεμβρίου, 2011

ΤΟ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΑΘΗΝΩΝ (Μ.Κ.Ο. ΑΠΟΣΤΟΛΗ)


Από την 1.1.2010 μέχρι τις 25.3.2011 η Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών έχει διαθέσει 1.260.000 ευρώ για την υλοποίηση του προγράμματος συσσιτίων για τους άπορους και άστεγους συνανθρώπους μας. Από 1.3.2009 μέχρι 30.9.2010 διέθεσε για τον ίδιο σκοπό 540.000 ευρώ.
 
  • 10.350 δωρεάν μερίδες φαγητού διατίθενται καθημερινά στα όρια της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών
  • 70.000 δέματα με είδη τροφίμων προσφέρονται κάθε χρόνο σε πολύτεκνες οικογένειες
  • 5 εκ. ευρώ δαπανώνται ετησίως μόνο για τα συσσίτια της Ιεράς Αρχιεπισκοπής (το ποσό αφορά και τα συσσίτια που γίνονται από τις Ενορίες της Ι.Α.Α.)
  • 4,5 εκ. ευρώ δαπανήθηκαν το 2010 για οικονομικά βοηθήματα που δόθηκαν σε απόρους μέσω150 ενοριών. (Σε όσους δίδονται βοηθήματα γίνεται πιστοποίηση με φορολογική δήλωση και κάρτα ανεργίας, ώστε να λαμβάνουν βοήθεια όσοι έχουν πραγματικά ανάγκη)
  • 15 χιλιάδες είδη ένδυσης και υπόδησης προσφέρονται κάθε χρόνο μέσω του προγράμματος ΤΑΒΙΘΑ
  • 80.000 ευρώ προσφέρονται ετησίως σε φυλακισμένους, ενώ τους παρέχεται και νομική υποστήριξη
  • 7.000 μονάδες αίματος συγκεντρώνονται το χρόνο από την Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών και την ΜΚΟ “Aποστολή”
  • Παρέχεται στήριξη σε άπορους που έχουν ανάγκη νοσηλείας σε δημόσια και ιδιωτικά νοσηλευτικά ιδρύματα της χώρας
  • Δίκτυο 17 ιδρυμάτων με 650 τροφίμους
  • Δύο ιδρύματα που φιλοξενούν παιδιά με νοητική υστέρηση
  • Δύο βρεφονηπιακούς σταθμούς (έναν στους Αγίους Αναργύρους και ένα στην Ηλιούπολη, όπου ο πρώτος είναι πρότυπος στα Βαλκάνια)
  • Το έργο στηρίζεται από 3.000 εθελοντές και τους ιερείς της Ιεράς Αρχιεπισκοπής

2 σχόλια:

makis είπε...

χρειαζομαστε οικονομικη βοηθεια πρεπει να μπω στο νοσοκομειο και χρειαζομαι λεφτα μολις πριν ενα χρονο εχασα τον 3 ετων γιο μου εχω αλλο ε ενα παιδακι 7 ετων το οποιο ειναι τυφλο απο το ενα ματι κυνδινευουμε να χασουμε το σπιτι μας και τωρα πρεπει να μπω στο νοσοκομειο γιατι μου βρηκαν ενα σοβαρο προβλημα στα επινεφροιδια το οποιο δημιουργει προβλημα στην καρδια στα νεφρα στο νευρολογικο και σταδιακα θα χασω την οραση μου θελω βοηθεια

makis είπε...

πριν ενα χρονο εχασα το 3ετων παιδι μου εχω εναν γιο 7 ετων τυφλο απο το ενα ματι κυνδινευουμε να χασουμε το σπιτι μας γιατι μειχαμε παρει δανειο να αγορασουμε μηχανηματα τεχνιτης αναπνοης και ειναι υποθηκευμενο και τωρα εγω πρεπει να μπω στο νοσοκομειο γιατι μου βρηκαν καποιο προβλημα στα επινεφριδια και επιρεαζει το νευρολογικο τα νεφρα την καρδια και σταδιακα θα επιρεαζει και την οραση και χρειαζομαι χρηματα γιατι πρεπει να μπω στο υγεια