Ο καλός και έγκριτος Δημοσιογράφος του Αδέσμευτου Τύπου κ. Φ. Νάκος μας πληροφορεί μέσα από την Εφημερίδα Αδέσμευτος Τύπος 17/2/2011 για κάποιο κείμενο του Μητροπολίτου Αιγιαλείας που εκυκλοφόρησε 16/2/2011 με τίτλο:
______"ΜΙΚΡΟ ΑΤΥΧΗΜΑ";; Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ (2ον) ΝΑΙ, Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ! (2ον)
Πριν όμως από αυτό το κείμενο, είχε κυκλοφορήσει άλλο ένα κείμενο με τίτλο:
______Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ! (1ον) ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ! (1ον) στις 7/2/2011.
Ως φαίνεται ο Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιος και κάποιοι άλλοι όπως π.χ. οι κ. Τελεβάντος και Τσολογιάννης το έχουν ρίξει ξαφνικά στο διαλογισμό. Επί του προκειμένου όμως ο Αιγιαλείας κ. ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ έχει εγκαταλείψει, ως φαίνεται εντελώς, την υψηλή Επισκοπική του δραστηριότητα, και το έχει ρίξει στο Διαλογισμό και την Γιόγκα. Τούτο το δηλώνει ο ίδιος, εμμέσως πλην σαφώς, με το ψευδώνυμό του: «ΣΤΟΧΑΖΟΜΑΙ & ΓΡΑΦΩ».
Ονειροπολεί, λοιπόν, «εφιαλτικά», ο κ. ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ, και σε έναν άκρατο επαναλαμβανόμενο βερμπαλισμό, στα κατά καιρούς κείμενά του, παραβιάζοντας «ανοικτές πύλες», προσπαθεί, «ως ο Πρωτόπλαστος», να απαλλάξει τον εαυτόν του από τις ευθύνες του στα διάφορα υποτιθέμενα εκκλησιαστικά θέματα, και στοχοποιώντας μόνον τον Αρχιεπίσκοπο κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟ, του καταλογίζει, ως μη όφειλε, όλες τις ευθύνες, για ό,τι προϋποθέτει, ότι ενδεχομένως θα συμβεί στο μέλλον στις σχέσεις Εκκλησίας - Πολιτείας, βεβαίως, «μη ειδώς ά λέγει». γιατί η Χριστιανική διδασκαλία δεν πορεύεται στον κόσμο με υποθέσεις, αλλά με απόλυτη βεβαιότητα.
Και το πράττει τούτο, Διαλογιζόμενος, κ. Αμβρόσιος, «εν γνώσει της αναληθείας», και με απώτερο σκοπό να πλήξει «έτι περαιτέρω» για δήθεν αδράνεια και αδιαφορία, του κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ, για υποτιθέμενα να συμβούν εκκλησιαστικά θέματα. Εξάλλου το ίδιο έπραττε και επανειλημμένα εκατηγορούσε κατά το παρελθόν τον μακαριστό Χριστόδουλο.
Δηλαδή τον φαντασιόπληκτο, κ. Αμβρόσιο, κατά την σοφία του λαού, δεν μπορεί να τον βρει κανείς, «ούτε στο σακκί, ούτε στο σακκούλι». Κατηγορεί, εν γνώσει της αναληθείας, τον Αρχιεπίσκοπο, ο κ. Αμβρόσιος, ενώ γνωρίζει, και μάλιστα πολύ καλώς, ότι το σύστημα Διοίκησης της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας δεν είναι αυστηρώς προεδρικό υπό τον εκάστοτε Αρχιεπίσκοπον, αλλά απλώς προεδρευόμενο, και οι αποφάσεις λαμβάνονται κατά πλειοψηφίαν.
Αγνοεί δηλαδή ο κ. Αμβρόσιος, ή καμώνεται, πως το αγνοεί αυτό, ότι το σύστημα Διοίκησης της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας είναι αυστηρώς ΣΥΝΟΔΙΚΟΝ; Αλλά εάν πράγματι ο κ. Αμβρόσιος ενδιαφέρεται, όπως ισχυρίζεται, για την λύσει των υποτιθέμενων θεμάτων της Εκκλησίας, και ανησυχεί τόσο πολύ γι’ αυτά, τότε γιατί δεν εφαρμόζει τις ισχύουσες διατάξεις του Καταστατικού Χάρτη της Εκκλησίας της Ελλάδος, ώστε να συνέλθει εκτάκτως η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας, και από εκεί να δοθούν οι αποφάσεις και οι λύσεις των υποτιθέμενων εκκλησιαστικών θεμάτων;
Αλλ' όμως, δεν τον ενδιαφέρουν, τον κ. Αμβρόσιο, οι λύσεις των εκκλησιαστικών θεμάτων, που υποπτεύεται ότι θα υπάρξουν, αλλά απλώς, όπως πάντα, ερωτευμένος με τον Υπολογιστή του, ψάχνει να βρεί ευκαιρία, για να γίνει πρόσωπο της ημέρας ψευδόμενος, πολλάκις, όλως ασυστόλως, όπως και στην συγκεκριμένη περίπτωση με τον στοχοποιημένον Αρχιεπίσκοπο, κ.κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟ.
Ο Αρχιεπίσκοπος, κ.κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ, ιστάμενος επί του Γραφικού «έκαστος εν τη κλήσει η εκλήθη, εν ταύτη μενέτω», με την όλη του βιωτή και πολιτεία και την στάση του ενώπιον των Εθνικών, κοινωνικών και Εκκλησιαστικών θεμάτων, αλλά και της πιστής εφαρμογής του συστήματος των σχέσεων Εκκλησίας και Πολιτείας, ήτοι, της «Νόμω κρατούσης Πολιτείας», ομιλεί και ενεργεί πάντα, όποτε πρέπει, και όπως ακριβώς πρέπει, διό και έχει, για πρώτη φορά Αρχιεπίσκοπος στην Χώρα μας, τον σεβασμό και την εκτίμηση όλων των πολιτικών κομμάτων και, εμμέσως πλην σαφώς, ολοκλήρου του Ελληνικού λαού, εκτός βεβαίως από τον εμπαθή και ετεροκινούμενο, κ. Αμβρόσιο, και τους ελάχιστους σπουδαρχίδες και μή φίλους του, για τους οποίους και εργάζεται υπούλως, μετερχόμενος το ψεύδος, και με υπόγειες διαδρομές, «τρέχει αδήλως, και πυγμαχεί γρονθοκοπώντας τον αέρα, αγωνιζόμενος στα κούφια ».
Και δεν είναι η πρώτη φορά, που ο καχύποπτος, υστερόβουλος, και παρασάγγας εκτός της ουράνιας Χριστιανικής διδασκαλίας Εκείνου κινούμενος, κ. Αμβρόσιος, αδικεί και τον εαυτό του, και με τους εκάστοτε, αδιάντροπους, «στοχοποιημένους ανάλατους» βερμπαλισμούς του, σε βάρος του Αρχιεπισκόπου κ.κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ, γίνεται πανελλήνια, και εκείθεν, καταγέλαστος, «παραβιάζοντας ανοικτάς θύρας».
Voiotosp.blogspot.com
18/2/2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου