12 Αυγούστου, 2010

Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ πρ. ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ 12/8/2010

Αγαπητέ επισκέπτη του blog,

Σου παραθέτω την τελευταία επιθυμία του π. Αυγουστίνου την οποίαν θα πρέπει να κάνει σεβαστή το Πνευματικό του παιδί σημερινός Μητροπολίτης Φλωρίνης κ. Θεόκλητος αδιαφορώντας, του τι ζητάνε κάποιες μοναστικές αδελφότητες ή κάποια άλλα λαϊκά μέλη της αδελφότητος. Στην τοποθεσία που αναφέρεται ο Γέροντας, ο Σταυρός υπερβαίνει τα 110 μέτρα φωτίζεται το βράδυ και είναι ευδιάκριτος από το Σερβικό Έδαφος.

_________________________

Voiotosp.blogspot.com

clip_image002

Τεύχος 440 - Ιούνιος 1985

image

Επί τή συμπληρώσει 50ετίας αισθάνομαι τήν ανάγκην νά δώσω συγγνώμην άπό καρδίας είς όλους εκείνους, οί όποιοι μέ διέβαλον, μέ έσυκοφάντησαν και μέ ήδίκησαν κατά διαφόρους τρόπους-άλλά και νά ζητήσω συγγνώμην άπό όλους εκείνους τούς οποίους έχω αδικήσει είτε έν τή ρύμη του προφορικού και γραπτού λόγου είτε κατ' άλλον τινά τρόπον.

Τέλος είς τά περί έμέ πνευματικά μου τέκνα, τούς συνεργάτας έν τώ Άμπελώνι του Κυρίου, αφήνω πνευματικήν έντολήν, ίνα όταν κλείσω τούς οφθαλμούς μου είς τόν μάταιον τούτον κόσμον ενταφιάσουν τό φθαρτόν μου σκήνωμα είς άπέριττον τάφον είς τό ιστορικόν ύψωμα 1020 τής Φλωρίνης, όπου τή μερίμνη μου έχει ύψωθή πελώριος Σταυρός πού ακτινοβολεί και υπενθυμίζει είς τούς εγγύς και τούς μακράν τό «Έν τούτω νίκα». Εκεί παρακαλώ νά ενταφιασθώ.

Είς δέ τήν πλάκα του τάφου νά γραφή- «Εδώ κείται ένας αχρείος δούλος του Κυρίου (Λουκ. 17,10), όστις έπίστευεν εις τό άπειρον έλεος του ΚΥΡΙΟΥ και κραυγάζει ώς ό ληστής «Μνήσθητί μου, Κύριε, έν τή βασιλεία σου». Αμήν.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Έχετε δίκαιο αλλά κάποιοι απο το περιβάλλον του θέλουν να τον θάψουν στην Ι.Μ.Αγ.Αυγουστίνου!!!!!!

Τον πίεσαν μάλιστα , τον εκβίασαν και έτσι δέχθηκε τελευταία να αλλάξει γνώμη.

ΚΑΛΛΙΦΩΝΟΣ