28 Ιουνίου, 2010

Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ ΖΗΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΕΙΚΙΑ ΤΗΣ Ι.Σ.Ι. ΓΙΑ ΤΟ ΣΦΑΛΜΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΝΟΥ ΕΚΛΟΓΗΣ ΤΟΥ ΒΟΗΘΟΥ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΚΕΡΝΙΤΣΗΣ κ. ΠΡΟΚΟΠΙΟΥ.

image

«Μακαριώτατε,
Σεβασμιώτατοι εν Χριστώ Αδελφοί,

Αθελήτως, εζημίωσα την Αγίαν μας Εκκλησίαν, αλλά και τον εαυτόν μου! Εκφράζω προς Υμᾶς την βαθυτάτην λύπην μου, ου μην αλλά και την μεταμέλειάν μου, δια το σφάλμα μου! Είμαι έτοιμος να δεχθώ την εκ μέρους Υμών οιανδήποτε επιτίμησιν και τιμωρίαν. Ο Θεός ας μέ ελεήση».

Κάποιος εκ των Αρχιερέων υπέβαλε στο Σεβ. κ. Αμβρόσιο την εξής ερώτηση:

«Σεβασμιώτατε, κατά την επίσημη υποδοχή του Θεοφιλεστάτου Βοηθού Επισκόπου σας κ. Προκοπίου στο Αίγιο είχετε δηλώσει επισήμως, ότι τον υποδέχεσθε ως τον εν δυνάμει Διάδοχό σας. Τώρα πλέον τί σκέπτεσθε; Θα παραιτηθήτε, όταν συμπληρώσετε το 75ο έτος της ηλικίας σας;»

Και ο Σεβασμιώτατος απήντησε:

«Πράγματι αυτή ήταν και η σκέψη μου και η απόφασή μου. Τώρα όμως τα πράγματα άλλαξαν. Με όσα συνέβησαν θεωρώ, ότι ο Κύριος μου έστειλε το μήνυμα, ότι όχι μόνο δεν πρέπει να παραιτηθώ, αλλά και ότι πρέπει να εγκαταλείψω επί του παρόντος, ίσως δέ καί οριστικά πλέον, κάθε σκέψη περί παραιτήσεώς μου.

Ο Αρχιερεύς φεύγει, όταν ο Θεός τον καλέσει κοντά Του. Συνεπώς κάθε σχετική ανακοίνωση ή αναφορά μου περί παραιτήσεώς μου, που είχε γίνει έως χθες, από σήμερα ανακαλείται και υπό τα σημερινά δεδομένα παύει να ισχύει! Το μέλλον μας ανήκει στα χέρια του Θεού! Αυτό άλλωστε διαμηνύθηκε προσφάτως και από την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας μας, η οποία δέν αποδέχθηκε την παραίτηση του Σεβ. Ζακύνθου κκ. Χρυσοστόμου.

Αφήνω λοιπόν τη ζωή μου στα χέρια του Κυρίου μου και θα συνεχίσω να ασκώ τα ιερά και αρχιερατικά μου καθήκοντα όσο καιρό οι δυνάμεις μου θα μου το επιτρέπουν και καθ’ ό μέτρον ο Θεός θα με φωτίζει, ότι πρέπει να μη εγκαταλείψω την Επισκοπή μου και την ἐπαλξη αυτή, την οποία, -κατ’ άκρα συγκατάβαση- εμπιστεύθηκε στην αναξιότητά μου.

Δοξάζω τον Πανάγαθο Θεό, διότι η είδηση της παραιτήσεως του Βοηθού Επισκόπου μας, καθώς προεικάζω, θα γίνει δεκτή με μεγάλη ανακούφιση τόσο από τον ιερό Κλήρο, όσο και από τον ευσεβή Λαό της Μητροπόλεώς μας. Επί του ζητήματος αυτού, το οποίο για μένα θα συνεχίζει να αποτελεί μια πονεμένη ιστορία της ζωής μου, δεν πρόκειται να επανέλθω».

ΕΚ ΤΗΣ Ι­Ε­ΡΑΣ ΜΗ­ΤΡΟ­ΠΟ­ΛΕ­ΩΣ

ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ 12/6/2010

___________________________________

ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ BLOG: Επειδή συχνά –πυκνά για τον Επίσκοπο Καλαβρύτων τα πράγματα αλλάζουν όπως π.χ. το 1998 που είχε βγεί και έλεγε ότι τώρα όλα άλλαξαν και τα λιανοτούφεκα πρέπει να σιγήσουν, με την εκλογή του τότε Αρχιεπισκόπου κυρού Χριστοδούλου. Μήπως θα πρέπει σήμερα επειδή γι΄αυτόν και πάλι άλλαξαν  τα πράγματα να μας απαντήσει α) Ποιοί είναι οι λόγοι που απομακρύνθηκε, ο πρώην Βοηθός του Κερνίτσης Προκόπιος; β) Γιατί θα χαροποιήσει και θα ανακουφίσει, τον Λαό της Μητροπόλεως η παραίτησή του; και γ) Γιατί και πόσο είναι πονεμένη αυτή η ιστορία;

Voiotosp.blogspot.com (28/6/2010)

Δεν υπάρχουν σχόλια: