22 Μαΐου, 2010

ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ κ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΟ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΝ ΣΤΗΝ ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ 26 ΜΕ 28 ΙΟΥΝΙΟΥ 2010.

clip_image001

image

Αγαπητέ επισκέπτη του blog

Ο κ. Νικόλαος Μαγγίνας εκ της αυλής του Φαναρίου στις 9/5/2010 μας πληροφορεί από την Σμύρνη, πως ο Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο, στον οποίο αφού ευχήθηκε καλή επιλογή στις Αρχιερατικές Εκλογές της 10ης Μαΐου 2010 απηύθυνε πρόσκληση στον Μακαριώτατο να μεταβεί στην Καππαδοκία για να συλλειτουργήσουν.

Ο Μακαριώτατος όπως γράφει ο κ. Μαγγίνας απεδέχθη την πρόσκληση, να μεταβεί στην κοιτίδα της Ορθοδοξίας την Καππαδοκία, με τον όρο εκτός απρόοπτου. Πρέπει να γνωρίζεις αγαπητέ επισκέπτη του blog, πως ο Μακαριώτατος όταν το Πατριαρχείο εβάλλετο από το 2003 μέχρι το 2005, από την τότε ηγεσία της Εκκλησίας της Ελλάδος για τους γνωστούς λόγους που ο Ιστορικός του μέλλοντος θα γράψει.

Ο τότε Θηβών Ιερώνυμος με όποιο κόστος, ευρίσκετο πάντα στο πλευρό του Οικουμενικού Πατριαρχείου και προπάντων του κ. Βαρθολομαίου, είχε κάνει δηλαδή το Φανάρι, στο πήγαινε έλα Λιβαδειά-Αράχωβα όχι πάντως για δικό του όφελος, αλλά για να στηρίξει το Φανάρι και να κρατήσει αλώβητον τον Πατριαρχικόν και Συνοδικόν Τόμον του 1850 και την Πατριαρχική Πράξη του 1928.

Δυστυχώς όμως η επιμονή και η στάση του κ. Βαρθολομαίου, στο θέμα που αφορά την υπόθεση του τέως Αττικής και νυν Μοναχού Παντελεήμονα Μπεζενίτη, επίκρανε τον Μακαριώτατο και εδηλητηρίασε την σχέση τους. Αλήθεια ποιος Ιερός κανόνας γράφει, πως ο κ. Βαρθολομαίος μπορεί να αθωώσει τον κ. Μπεζενίτη και να τον καταστήσει πρώην για βιοποριστικούς λόγους, μετά από όλα αυτά που έχει διαπράξει; Τα συμφέροντα όμως φαίνεται ότι υπερτερούν της Ορθοδοξίας  για το Φανάρι.

Διαφορές είχαν και οι Απόστολοι όπως ο Πέτρος και ο Παύλος, αλλά στην ψυχή τους μετά την Πεντηκοστή το Πνεύμα το Άγιο είχε εμφυτέψει και βαθιά ταπείνωση. Γι΄ αυτό και οι προς στιγμήν διαφορές εξομαλύνθηκαν στην Αποστολική Σύνοδο (Πράξ. Κεφ. 15). Πρέπει να καταλάβει όμως ο κ. Βαρθολομαίος, ότι πρέπει να πάψει να φάσκει και να αντιφάσκει και να μην περιφρονεί τους νόμους και τις νομολογίες του ΣτΕ που έχει αποφανθεί πως δεν συμπεριλαμβάνονται όλοι οι όροι της Πατριαρχικής Πράξεως του 1928 στο Ελληνικό Σύνταγμα.

Καθώς θα πρέπει να αποβάλλει από το μυαλό του και αυτό που είχε πει το 2004, ότι η Εκκλησία της Ελλάδος τελειώνει στον Πηνειό ποταμό. Ο κ. Βαρθολομαίος όμως ο οποίος είναι και διδάκτωρ του Κανονικού Δικαίου και όπως λέει «φρουρός» της κανονικής τάξεως θα πρέπει να ξεκαθαρίσει.

α) Σε ποιους ιερούς κανόνες ευρίσκεται ο Τόμος της Αυτοκεφαλίας της Εκκλησίας της Ελλάδος του 1850

β) Είναι σύμφωνος προς τους ιερούς κανόνες η Πατριαρχική και Συνοδική Πράξη του 1928;

γ) Τι έχει να πει για τον Κανόνα 36 της Δ΄ Οικουμενικής Συνόδου και κατ΄ επέκτασιν περί την Πράξη της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας που λέγει: «Είωθε τα εκκλησιαστικά της πολιτικής συμμεταβάλλεσται» όπου εννοεί τα όρια της εκκλησιαστικής δικαιοδοσίας πρέπει να ταιριάζουν με τα όρια των κρατών;

δ) Σε ποιον κανόνα θεσπίζεται η δυαρχία σε μια Αυτοκέφαλη Εκκλησία;

ε) Ποιοι κανόνες επιβάλλουν στο σύστημα Διοικήσεως μιας Αυτοκέφαλης Εκκλησίας όπως της Ελλάδος σε πέντε διαφορετικές εκκλησιαστικές δικαιοδοσίες;

1) Αυτοκέφαλη Ελλαδική Εκκλησία – Παλαιά Ελλάδα

2) Βόρεια Ελλάδα – Αν. Αιγαίο = «Νέες Χώρες»

3) Δωδεκάνησα – εξαρχία Πάτμου

4) Άγιον Όρος

5) Ημιαυτόνομη Κρήτη

Εάν ξεκαθαρίσει τα ως άνω ο κ. Βαρθολομαίος τότε θα μπορεί να ομιλεί για την κανονική τάξη και τους ιερούς κανόνες, διότι η πηγή του κανονικού δικαίου δεν είναι το Πατριαρχείο αλλά είναι το ίδιο το κανονικό δίκαιο. Ο κ. Βαρθολομαίος λοιπόν δεν μπορεί να θεωρεί τον εαυτόν του επιθεωρητή των άλλων Εκκλησιών και να αποφασίζει κατά το δοκούν.

Δια τούτο ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος εάν τελικά αποφασίσει να πάει, που κατά την γνώμη μας δεν θα πρέπει να πάει επειδή η πρόσκληση αυτή του Πατριάρχου, δεν άπτεται σε Διοικητικής φύσεως συνεργασία, με την συμμετοχή των άλλων Πατριαρχών και των Προέδρων των άλλων Αυτοκεφάλων Ορθοδόξων Εκκλησιών θα πρέπει ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος μετά από αυτά που συνέβησαν από την μεριά του Φαναρίου για την υπόθεση Μπεζενίτη,  να επισημάνει τα ως άνω στον κ. Βαρθολομαίο, ώστε έτσι να σταματήσουν οι παράλογες αντικανονικές απαιτήσεις και η διγλωσία του Φαναρίου προς την Αυτοκέφαλη αδελφή Εκκλησία της Ελλάδος.

 0,1020,753065,00

Τελικά Παναγιώτατε ποιος Ιερός Κανόνας αναφέρει ότι μπορείτε να συνευλογείτε τους Ορθοδόξους με τον Ποντίφηκα;

22 Μαΐου 2010

Δεν υπάρχουν σχόλια: