13 Μαρτίου, 2010

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΩΡΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Κ.Κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ ΣΤΟΝ κ. ΓΡΗΓ. ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟ ΣΤΟ ΕΡΡΙΚΟΣ ΝΤΥΝΑΝ

image

Αγαπητέ επισκέπτη του blog,

σου παραθέτω κάτωθι τον διάλογο του Μακαριωτάτου με τον ασθενούντα κ. Μιχαλόπουλο, για να διαπιστώσεις το μεγαλείο της Εκκλησίας και εν συνεχεία την πράξη της Μετανοίας. Ευχόμεθα και ημείς στον κ. Μιχαλόπουλο ταχείαν ανάρρωση.

ΑΠΟ ΨΥΧΗΣ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟ

image Περνώντας, τον τελευταίο καιρό, μία νέα περιπέτεια με την υγεία μου, με απροσδιόριστα αποτελέσματα από την εγχείρηση στο «ΕΡΡΙΚΟΣ ΝΤΥΝΑΝ», ένοιωσα βαθιά συγκίνηση όταν την πόρτα του δωματίου μου άνοιξε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ, για να μου ευχηθεί περαστικά, θεριεύοντας την αποσταμένη ελπίδα.

Στάθηκε απέναντί μου με αγάπη, ΟΧΙ ως Αρχιεπίσκοπος, αλλά ως Παπάς των παιδικών μου χρόνων, της Ενορίας μου, που έφθασε εκεί να μου σφίξει το χέρι, παραμερίζοντας κάθε πικρία - άδικη ή σωστή, αδιάφορο - που του έχει δώσει η Πέννα μου. Και του το είπα, μέσα από τη συγκίνηση και την έκπληξη: «Εσείς; Που τόσο έχετε βληθεί από μένα;». Και η απάντηση:

«Εσείς να είσθε καλά. Αυτά συμβαίνουν με τους δυνατούς. Ο Θεός να σας ευλογεί». Τον ευχαριστώ από ψυχής. Μέσα μου, ύφανε μεγάλο τάπητα, που πάνω του πάτησε η Αγάπη, η Χριστιανική Αγάπη. Στην Μνήμη και την Καρδιά, η επίσκεψη αυτή θα είναι το Αγιο Εξαπτέρυγο του Φωτός.

ΓΡΗΓ. ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ

(ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ 12/3/2010)

Δεν υπάρχουν σχόλια: