08 Μαρτίου, 2010

ΑΔΟΛΕΣΧΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ 8/3/2010.

image

Ο αρχηγός του κόμματος ΛΑΟΣ κ. Γεώργιος Καρατζαφέρης έδωσε στις 5 Μαρτίου 2010 συνέντευξη στην ηλεκτρονική εφημερίδα της Θεσσαλονίκης Voria.gr και, και όπως συνηθίζει, εφλυάρισε, και. τούτη τη φορά σε βάρος του ταπεινού, μακράν των ΜΜΕ, και όλως αθόρυβα εκτελώντας τα ιερά του καθήκοντα Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ,κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ.

Σε ερώτηση του δημοσιογράφου κ. Γεώργιου Χατζηλίδη: «αν συμφωνεί με την αποστασιοποιημένη πολιτικά στάση του κ. Ιερωνύμου ή με την πολιτικοποιημένη του κ. Ανθίμου», ο κ. Καρατζαφέρης, παίρνοντας στάση πεντακοσίων Καρδιναλίων» έφη: «Πολύ φοβάμαι ότι ο Μακαριώτατος ... Έχει παραδώσει πλήρως την Εκκλησία στις απαιτήσεις κάποιων «νεοταξιτών» με συνέπεια να υπάρχει ένας εμφανής κίνδυνος αλλοιώσεως τόσο του θρησκευτικού όσο και του εθνικού φρονήματος», βεβαίως «μη ιδως ά λέγει», γιατί οι εκφραστές της Εκκλησίας του Χριστού, Επίσκοποι, Πρεσβύτεροι κ.α., ένα έργο έχουν, να κηρύττουν «ευκαίρως ακαίρως» όλα τα έθνη (= γένη ) των ανθρώπων, «Ιησούν Χριστόν και τούτον εσταυρωμένον» έστω και είναι για άλλους «σκάνδαλον» και για άλλους «μωρία», χωρίς να κάνουν ουδεμία διάκριση, σε φυλές σε χρώματα, σε πιστεύω, και σε κοινωνικά συστήματα.

«Εδόθη μοι πάσα εξουσία εν ουρανώ και επί γης. Πορευθέντες μαθητεύσατε πάντα τα έθνη, διδάσκοντες αυτούς τηρείν πάντα όσα ενετειλάμην υμίν», (Ματθ.28,16-20). Το ίδιο οφείλουν να πράττουν και στην περίπτωση της φιλανθρωπίας, όπως πολύ σωστά τόνισε ο Μακαριότατος, όταν τον ερώτησαν σχετικά με το αν πρέπει να δοθεί «ιθαγένεια ή όχι στους μετανάστες», εφαρμόζοντας πιστά τα λόγια τον Χριστού, που περιέγραψε τις σχέσεις Καίσαρα και Εκκλησίας Του: «... τα του καίσαρος τω καίσαρι, και τα του Θεού τω Θεώ».

Οι σχέσεις και οι ρόλοι λοιπόν του Κράτους και της Εκκλησίας είναι, λίαν διακριτοί και περιχαρακωμένοι στον αιώνα τον άπαντα «πηλίκοις ημίν γράμμασιν», από τη Γραφή: «Εκάστω ως εμέρισεν ο Θεός, έκαστον ως κέκληκεν ο Κύριος, ούτω περιπατείτω, και ούτως εν ταις εκκλησίαις πάσαις διατάσσομαι ... έκαστος εν ώ εκλήθη μενέτω παρά τω Θεώ», (Α' Κορ. 7,17-24).

Συνεπώς ο κ. Καρατζαφέρης «αδολεσχεί» και έναντι της Ορθοδόξου Χριστιανικής πίστεως, αλλά και του Εθνικού φρονήματος, που τούτο είναι «αλλουνών παπάδων ευαγγέλια». Αυτό και μόνον αυτό είναι το έργο του Ιερατείου της Εκκλησίας του Χριστού, και χωρίς να φοβάται τη «μαύρη μαυρίλα και το μαύρισμα των ματιών του», να κηρύττει, αδιαλείπτως, και να σώζει, διά των Ιερών Μυστηρίων, όσους πιστεύουν και γίνονται μέλη της Εκκλησίας, «... ο πιστεύσας και Βαπτισθείς σωθήσεται, ο δε απιστήσας κατακριθήσεται», (Μαρκ. 16,16).

Δεν μας είπε να «σηκώνουμε παντιέρες εναντίον του καίσαρα» και να ασκούμε εσωτερική και εξωτερική παραπολιτική, και μάλιστα ενώπιον της Πολιτειακής και Πολιτικής Εξουσίας, κάνοντας τον «άμβωνα press room», και το ιερό Βήμα «καφενείο», όπως πράττει τούτο ο προστατευόμενός του κ. Άνθιμος. Ο κ. Καρατζαφέρης με τα λεγόμενά του αυτά «κηρύσσει εαυτόν» οπαδόν της επαναστατικής Θεολογίας, η οποία είναι απόβλητος, εντελώς έξω και πέρα από την Ορθόδοξη Θεολογία - Ορθοπραξία, Και όμως με την ονομασία του κόμματός του «Ορθόδοξος Συναγερμός» ο κ. Καρατζαφέρης καπηλεύτηκε και καπηλεύει το όνομα της Ορθοδοξίας - Ορθοπραξίας της Εκκλησίας του Χριστού, και ως εκ τούτου οφείλει ή να αλλάξει ο ίδιος και να πάψει να φλυαρεί ή να αλλάξει την ονομασία του κόμματός του και παίρνοντας μαζί του και τον προστατευόμενό του κ. Άνθιμο να σηκώσουν παντιέρα κατά του Καίσαρα, «αδολεσχούντες κατά βούλησιν».

Βεβαίως η Εκκλησία του Ιησού Χριστού «στη μαθητεία Της, και τη διδασκαλία Της» πρέπει να γνωρίζει ο κ. Καρατζαφέρης ότι δεν θέτει όρια και διακρίσεις. Εχει εντολή ελεύθερης Θυσιαστικής πορείας «εις πάντα τα έθνη», αλλά οφείλει να περιορίζεται, με αυστηρότητα, σε αυτά Της και μόνον τα καθήκοντα, χωρίς να «μεταίρει», ποσώς, τα όρια τούτων. Τούτο σημαίνει, ότι, από Ορθοδόξου πλευράς, δεν μπορεί να υπεισέρχεται και να ασχολείται με θέματα εξωτερικής και εσωτερικής πολιτικής, που ανήκουν αποκλειστικά στην Πολιτεία, γιατί «ουδείς στρατευόμενος εμπλέκεται ταις του βίου πραγματείαις, ίνα των στρατολογίσαντι αρέση» (Β' Τιμ. 2,4).

Το αν δηλαδή το Κράτος θα δώσει ή δεν θα δώσει Υπηκοότητα ή Ιθαγένεια στους μετανάστες, το πώς θα κανονίσει τις σχέσεις του που θα συνάψει με τα γειτνιάζοντα κράτη, ή αν θα δώσει άδεια ανοικοδόμησης ευκτήριων οίκων σε αλλόδοξους, κλπ. κλπ., δεν αφορούν άμεσα την Εκκλησία του Χριστού, Μόνον, όταν το Κράτος, θα εμπλακεί στα του οίκου Της, τότε και μόνον τότε θα ορθώσει λόγον ανυποχώρητον και με στεντόρειαν φωνή θα είπει: πειθαρχείν δει Θεώ μάλλον ή ανθρώποις (Πρξ. 5,29).

Θα πρέπει όμως ο κ. Καρατζαφέρης τέλος, να εξηγήσει εάν δεν στερείται σοβαρότητος, σε ποιους νεοταξίτες έχει παραδώσει ο Μακαριώτατος πλήρως την Εκκλησία.

Voiotosp.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: