23 Φεβρουαρίου, 2010

ΚΕΙΜΕΝΟ – ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΙΔΕΣΙΜΟΛΟΓΙΩΤΑΤΟΥ π. ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΚΟΛΛΑ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΘΡΟΝΟΥ

APOKLEISTIKO

image

ΙΑΝΟΣ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ ΘΡΟΝΟΣ ;;

Το Οικουμενικό Πατριαρχείο, αν και δεν ήταν απαραίτητο, συμφώνησε και μάλιστα απόλυτα με την Νομο/Κανονική θέση που έλαβε η Ιερά Σύνοδος της αδελφής Εκκλησίας της Ελλάδος, στην υποβληθείσα Έφεση, προς τον Οικουμενικό θρόνο, του ήδη αμετάκλητα καθαιρεθέντος τέως Αττικής κ. Παντελεήμονα.

Εξέδωσε δε και σχετική ΔΗΛΩΣΗ, σε Φαναριώτικη διάλεκτο, με την οποίαν αφ' ενός μεν για να υποστηρίξει και να προβάλλει το γόητρό του, και αφ' ετέρου να τρίξει, εμμέσως πλην σαφώς, τα δόντια του στην αδελφή Εκκλησία της Ελλάδος. Στη Δήλωσή του αυτή, της 13-2 2010, το Φανάρι δηλώνει: « ... Η διαφοροποίηση στο θέμα της δυνατότητας η μη δευτεροβάθμιας εκδικάσεως της υποθέσεως του τέως Αττικής, οφείλεται στο γεγονός ότι το μεν Πατριαρχείο μας, κρίνει τα πράγματα αυστηρά επί τη βάσει των ιερών κανόνων, ενώ η Εκκλησία της Ελλάδος υποχρεούται να κινείται στο πλαίσιο του καθεστώτος της Νόμω κρατούσης πολιτείας, υπό το οποίο διέπεται».

Όμως, ποιος θα το περίμενε!! Το Φανάρι, ως άλλος μυθικός Ιανός, και πριν ακόμη «αλέκτωρ φωνήσει», ανεκάλεσε την Δήλωσή του αυτή, (γιατί άραγε;), και με άλλη Ανακοίνωσή του, (17-2-2010), επεμβαίνει με ιταμότητα, όλως αντι/Κανονικά, και κατά βάρβαρο τρόπο, στα εσωτερικά της αδελφής Εκκλησίας της Ελλάδος, αλλά και της Ελληνικής Πολιτείας, όπου, με ωμότητα και όλως αδίστακτα, αποτολμά άσκηση σκαιότατης «παραδιοίκησης».

Στη νέα του αυτή ανακοίνωση ο Οικ. Θρόνος, «μη ειδώς α λέγει» εντέλεται, (με ποίο άραγε Εκκλησιολογικό δικαίωμα;), ότι: 1,2…5. «…Κατόπιν τῶν ἀνωτέρω, τό Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον καλεῖ τήν Ἁγιωτάτην Ἐκκλησίαν τῆς Ἑλλάδος ὅπως μή χωρήσῃ εἰς τήν πλήρωσιν τῶν δημιουργηθεισῶν δύο νέων Μητροπόλεων πρίν ἤ ὁλοκληρωθῇ ἡ ἐκκρεμοῦσα διαδικασία τῆς ἐκδικάσεως τῆς περί ἧς πρόκειται ἐκκλήτου προσφυγῆς εἰς αὐτό.

Η διπρόσωπος αυτή συμπεριφορά του απρόσεκτου Φαναρίου, όπου ηθελημμένα και εν γνώσει της αναληθείας των λεγομένων του, βαρβαρίζει επί της ισχύουσας Ορθόδοξης Κανονικής Τάξης και Εκκλησιολογίας, προσβάλλει το ισχύον Σύστημα Διοίκησης της Νόμω Κρατούσης Πολιτείας - Συναλληλίας, ναρκωθετεί τις ομαλές σχέσεις Εκκλησίας και Πολιτείας και οπλίζει τους καραδοκούντας εχθρούς της Εκκλησίας Εκείνου, «ην περιεποιήσατο δια του αίματος του ιδίου».

Καιρός να δοθεί τέλος σ' αυτές τις απαράδεκτες συμπεριφορές, με επικίνδυνες περαιτέρω υπόγειες διαδρομές. Η Εκκλησία της Ελλάδος και το ένδοξο Ελληνικό Κράτος, σέβονται, και εφαρμόζουν πιστά, και το Κανονικό Δίκαιο, και το Σύνταγμα, και τους νόμους του Κράτους, και δεν χρειάζονται «κολαούζα».

Ο εμφανιζόμενος εκ των έργων του, μάλλον, με ελλειμματικό Ορθόδο­ξο φρόνημα, εκπρόσωπος του ένδοξου και τιμημένου θεσμού του Οικουμενικού Πατριαρχικού Θρόνου έχει εκλάβει ως αδυναμία, τον απεριόρι­στο σεβασμό, και την αγάπη που τρέφουν προς αυτόν η Ελλαδική Εκ­κλησία, και η Πολιτεία, με αποτέλεσμα να εκτρέπεται, πολλάκις, σε κυνι­κές, εν πολλοίς, θρασύτητες σε βάρος τους.

Κρίνεται, λοιπόν, λίαν απαραίτητο, άμα δε και αναγκαίον, ενώπιον των σοβαρών προβλημάτων που αντιμετωπίζει η ένδοξη Χώρα μας, να μας απαλλάξει ο εκπρόσωπος αυτός του Πατριαρχικού Θρόνου από τις ενοχλητικές και επιζήμιες παρεμβάσεις του, όχι μόνον στα εσωτερικά της Εκκλησίας και της Πολιτείας, αλλά και γενικότερα με τα εξεζητημένα «πηγαινέλα του», όπως ακριβώς είχε γίνει τούτο δεκτό, και ετηρείτο με αυστηρότητα, μέχρι και το 1998, και με την αυστηρή πλέον τήρηση της Κανονικής και Εκκλησιολογικής Τάξεως, « ο κάθε…να καθίσει στον πάγκο του ».

Πύργος Ηλείας 22 Φεβρουαρίου 2010

Δεν υπάρχουν σχόλια: