Κατά καιρούς
αναζητώνται επιχειρήματα διάφορα υπό διαφόρων, διά να δικαιολογήσουν την
απομάκρυνσίν των από την Εκκλησίαν και τά μυστήρια αυτής ή την απιστίαν των.
Ούτω προσφάτως, ανεφύη πάλιν το θέμα ότι είναι δυνατόν οι μεταλαμβάνοντες κατά
την Θείαν Κοινωνίαν να λάβουν μεταδοτικάς ασθενείας και ειδικότερον από τον ιό
του Κορονοϊού;
Είναι τουλάχιστον βλασφημία ο ισχυρισμός ότι, διά μέσου της Θείας Κοινωνίας,
είναι δυνατόν να μεταδοθούν επιδημικές παθήσεις και να τεθεί σε κίνδυνο η
ανθρώπινη ζωή. Θυμίζουμε τις πρόσφατες επιστημονικές γνωμοδοτήσεις σύμφωνα με
τις οποίες ούτε ο τρομακτικός ιός του AIDS δε μεταδίδεται με τη Θεία Κοινωνία.
Αλλά, άς αφήσουμε τις επιστημονικές θέσεις οι οποίες είναι σαφείς επί του
θέματος. Διά του Σώματος και Αίματος του Χριστού παρέχεται ζωή στους πιστούς 20
και πλέον αιώνες τώρα. Ποτέ η ιστορία δεν κατέγραψε κάτι περί του
αντιθέτου.
Σ’ αυτούς, λοιπόν, πού τεχνηέντως επιχειρούν να ενσπείρουν φόβο, εν
όψει μάλιστα και των εορτών του Πάσχα, θυμίζουμε, μόνο πώς, αν υπήρχε τέτοιος
κίνδυνος όλοι οι Ιερείς, που καταλύουν τη Θεία Κοινωνία, χωρίς προηγουμένως να
ξέρουν αν οι πιστοί, πού κοινώνησαν ήταν υγιείς ή όχι.
Με αυτό το σκεπτικο κάποιων κεφαλών λιποβαρούς θα έπρεπε να είναι
νεκροί και κυρίως οι Ιερείς, που υπηρετούν στα σανατόρια κι εκείνοι, που
υπηρέτησαν κατά το παρελθόν, στα λεπροκομεία.Όσα αναγράφονται έως εδώ, είναι η θέσις της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας.
Οι πιστοί γνωρίζουν ότι κοινωνούν του Σώματος και
του Αίματος του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, το οποίον είναι αμόλυντο και δεν
περιμένουν βέβαια να το μάθουν μέσα από ανακοινώσεις το θέμα περί
της Θείας Κοινωνίας αφήνουν παγερά αδιάφορα τα πιστά μέλη της Εκκλησίας.
Αυτοί
που ψάχνονται και θεολογούν αθεολόγητα είναι αυτοί που δεν ανήκουν στο Σώμα του
Χριστού, δηλαδή στην Εκκλησία αλλά ανήκουν στα νεκρά μέλη της και όχι τα ζώντα. Σ’ αυτούς
υπάρχει πράγματι κίνδυνος να αρρωστήσουν, ακόμη και να πεθάνουν, όχι από το
AIDS ή τον Κορονοϊο καθότι, όπως αναφέρει ο Απόστολος Παύλος, οι αναξίως
προσερχόμενοι αυτοκαταδικάζονται:
Ώστε ός αν εσθίη τον άρτον τούτον ή πίνη το
ποτήριον του Κυρίου αναξίως, ένοχος έσται του σώματος και αίματος του Κυρίου,
δοκιμαζέτω δε άνθρωπος εαυτόν, και ούτως εκ του άρτου εσθιέτω και εκ του
ποτηρίου πινέτω, ο γάρ εσθίων και πίνων αναξίως κρίμα εαυτώ εσθίει και πίνει,
μη διακρίνων το σώμα του Κυρίου, διά τούτο εν υμίν πολλοί ασθενείς και άρρωστοι
και κοιμώνται ικανοί ( κοιμώνται ικανοί=απέθαναν αρκετοί ) Α’ Κορ. ια 27-31.
Υπενθυμίζεται,
ότι πιστό μέλος της Εκκλησίας είναι εκείνο, που ζη τη μυστηριακή ζωή της
Εκκλησίας και τελεί υπό πνευματική παρακολούθηση. Οι πιστοί γνωρίζουν ότι
πρέπει να ακολουθούν τις οδηγίες του πνευματικού Πατέρα για την προσέλευση ή μη
στην Θεία Κοινωνία.
Τα δε, μη
πιστά ή νεκρά μέλη της Εκκλησίας, τα οποία προσέρχονται στην Θεία Κοινωνία
χωρίς την άδεια πνευματικού Πατέρα, είναι ένοχα του σώματος και αίματος του
Κυρίου, η δε πράξις αυτή πράγματι θεωρείται βλασφημία.
Τομέας Ενημέρωσης: Voiotosp.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου