Η εισπήδηση και
ανάμειξη του οιουδήποτε επισκόπου (Μητροπολίτου η Πατριάρχου) δεν
επιτρέπεται σε οποιαδήποτε άλλη κατά τόπους Εκκλησία έξω από τα όρια της δικής
του διοικητικής δικαιοδοσίας.
Πρόδηλο είναι εκ
πολλών ιερών κανόνων και ιδιαίτερα εκ του β´ κανόνος της Β´ Οικουμενικής
Συνόδου, ο οποίος επιτάσσει ότι, οι επίσκοποι «ταις
υπερορίαις εκκλησίαις μη επιέναι, μηδέ συγχέειν τας εκκλησίας».
Η συμπεριφορά του κ. Βαρθολομαίου
είναι απαράδεκτη, εκμεταλλευόμενος το ψιλό και χωρίς αντίκρισμα αξίωμά του ως
πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως, υπό τις σημερινές συνθήκες.
Αναμιγνύεται σε όλα
και αυθαιρετεί, λες και η Εκκλησία είναι ιδιοκτησία του. Τον τελευταίο καιρό
πολλά γράφονται σε Ιστοσελίδες και τον Τύπο σχετικά για την αρπαγή του Ιερού
Ναού Αγίου Γεωργίου του Κληροδοτήματος Προμπονά από το Φανάρι.
Ο κ. Βαρθολομαίος κακώς απεδέχθη αυτή την
δωρεά χωρίς την έγκριση της Εκκλησίας της Ελλάδος. Επειδή όμως κάποιοι αυλικοί
του Φαναρίου αναφέρουν σε εβδομαδιαία Εφημερίδα ότι:
Ο Αρχιεπίσκοπος
Αθηνών για πρώτη φορά στα χρονικά ξέχασε τον Τόμο 1850 και την Πράξη του 1928
όπως επίσης ότι: ο Αρχιεπίσκοπος κινείται πολεμικά για τον Οικουμενικό Θρόνο.
Θα θέλαμε να τους
θυμίσουμε εκεί κάτω στο Φανάρι ότι: Ο Αρχιεπίσκοπος κ.κ. Ιερώνυμος έχει
προσφέρει την αφοσίωση και την αγάπη του που κανένας δεν έδωσε στον κ.
Βαρθολομαίο από πάρα πολύ παλιά.
Ο κ. Βαρθολομαίος
όμως αναμιγνύεται και αυθαιρετεί, στο χώρο της Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της
Ελλάδος και άλλων ορθοδόξων Εκκλησιών, στις εκλογές μητροπολιτών, στην εκδίκαση
εκτός της δικαιοδοσίας του εκκλησιαστικές υποθέσεις και σε πολλά άλλα σοβαρά
εκκλησιαστικά ζητήματα.
Ας θυμηθούμε
μερικά από τα προβλήματα
που έχει
δημιουργήσει ο κ. Βαρθολομαίος κατά καιρούς:
α).Την εισπήδησή του στην Μητρόπολη
Μεγάρων και Σαλαμίνος (2/5/2008)
β). Την υπόθεση Πατριάρχου Ιεροσολύμων
Ειρηναίου
γ).Με τις Ιερές Μονές του Αγίου Όρους
δ).Την υπόθεση Αρχιεπισκόπου Αμερικής
Ιακώβου
ε).Την υπόθεση Αρχιεπισκόπου Αμερικής
Σπυρίδωνος
στ).Την υπόθεση Αρχιεπισκόπου
Θυατείρων Μεθοδίου Φούγια
η).Την υπόθεση Παντελεήμονα Μπεζενίτη
θ).Την υπόθεση Αμφιλόχιου Στεργίου
ι).Τις απειλές του προς τον Μόσχας –
Αντιοχείας – Σόφιας και Γεωργίας
κ).Τέλος σήμερα με τον Αρχιεπίσκοπο
Αμερικής κ. Δημήτριο και άλλα πολλά!
Ο κ. Βαρθολομαίος διακατέχεται από
αίσθημα μειονεξίας λόγω της παντελής έλλειψης ποιμνίου, επιδιώκει να
προσεταιρισθή τη στήριξη των πολλών, προβάλλοντας διάφορα οικολογικά
ενδιαφέροντα η δε συμπεριφορά του είναι πάντοτε ύποπτη και επικίνδυνη για την
Ορθοδοξία.
Ο Βαρθολομαίος αντί να κλαίει και να θρηνεί
ακατάπαυστα, διότι είναι ο πιο αξιοδάκρυτος πατριάρχης της πάλαι ποτέ
διαλαμψάσης βυζαντινής αυτοκρατορίας.
Αντί να έχει συναίσθηση ότι είναι
μετέωρος, όταν το ποίμνιό του δεν υπερβαίνει
τους 100 εκκλησιαζομένους κατά Κυριακήν, αντί να έχει επίγνωση ότι, αν η
Τουρκία κάποια στιγμή απαγορεύσει την είσοδο των Ελλήνων εκδρομέων στη χώρα
τους, θα λειτούργει με τους τέσσερεις τοίχους του πατριαρχικού ναού, ο από πάσης
απόψεως θλιβερός κ. Βαρθολομαίος.
Στο διάστημα της πατριαρχίας του ο κ. Βαρθολομαίος εμφανίζεται σαν το μοναδικό
πρόσωπο του πατριαρχείου, δίδοντας την εικόνα ότι υπάρχει το πατριαρχείο της
Κωνσταντινουπόλεως και ο πατριάρχης του, και κανένας άλλος.
Καμία αναφορά σε πατριαρχική σύνοδο,
όπως γινόταν παλαιότερα επί πατριαρχίας προκατόχων του. Μόνο αυτός υπάρχει και
αποφαίνεται και ενεργεί εφ’ όλης της ύλης, αυτός διαχειρίζεται όλα τα εκκλησιαστικά
ζητήματα. Η πατριαρχική σύνοδος είναι ανύπαρκτη
η γνώμη κάποιου άλλου μητροπολίτου του πατριαρχικού κλίματος δεν ακούγεται,
ούτε όνομα.
Το αντίστοιχο θλιβερό μονοκρατορικό
και αυθαίρετο φαινόμενο συναντάται μόνο στο Βατικανό, όπου ο πάπας των παπικών
ως άκρος εξουσιαστής και κυβερνήτης του παπικού συστήματος, διαφεντεύει σε όλα,
ενώ οι περί αυτόν ανώτατοι του παπισμού είναι ανύπαρκτοι.
Αντιγράφει πιστά το παπικό σύστημα, ως
φαίνεται, ο κ. Βαρθολομαίος, σε όλες τις λεπτομέρειες. Ο πιθηκισμός του είναι
ανομολόγητος. Σύνοδο συγκαλεί μόνο όταν πρόκειται να καταδικάσει κάποιον ή για
να φιμώσει κάθε αντίθετη φωνή προς τα καταχθόνια σχέδιά του.
Μετά το θάνατο του μακαριστού
Χριστόδουλου άνοιξε πολύ επικίνδυνα η
λεωφόρος του κ. Βαρθολομαίου, όσον αφορά τις επισκέψεις του στις ιερές
μητροπόλεις του Ελλαδικού χώρου. Τα όνειρά του για μια «ουσιαστικότερη»
παρουσία του στην Ελλαδική Εκκλησία γίνονται όλο και πιο απαιτητικά.
Την πρώτη επίσκεψι πραγματοποίησε στη
Λάρισα μετά την κοίμηση του Χριστοδούλου, παρά τις προειδοποιήσεις να μην μεταβεί
στη Λάρισα, πήγε ο κ. Βαρθολομαίος με
αφορμή τις πανηγυρικές εκδηλώσεις προς τιμήν του πολιούχου της Λαρίσης Αγίου Αχίλλειου. Αγνόησε την προειδοποίηση των
Λαρισαίων δια τούτο αυτοί έδωσαν ισχυρό παρόν κατά του Βαρθολομαίου.
Συνθήματα, όπως «ανάξιος»,
«είσαι προδότης της Ορθοδοξίας», «είσαι κοπέλι του πάπα», «προδότη», «είσαι
αιρεσιάρχης δεν είσαι πατριάρχης», άστραψαν και βρόντηξαν μέσα και έξω σε
διάφορες θέσεις του ναού. Ο κ. Βαρθολομαίος και οι άλλοι μητροπολίτες παρ’
όλη την ισχυρή φρουρά, υπήρξαν οι φοβισμένοι και οι ηττημένοι.
Ο κ. Βαρθολομαίος, με
τη ματαιόδοξη απαίτησή του είναι να κοπούν από τον κορμό της Ελλαδικής
Εκκλησίας οι 36 Μητροπόλεις των Νέων Χωρών, όπως αποκαλούνται. αυτό όμως θα
οδηγήσει σε διχασμό τον ελληνικό λαό.
Όλοι καταλαβαίνουν την
πρόθεσή του όπου είναι να πάρει υπό τη δικαιοδοσία του τις Μητροπόλεις των Νέων
Χωρών. την επανέλαβε το 2014 κατά την επίσκεψή του στον Ίασμο (Θράκη), όπου
δήλωσε:
Οι Μητροπόλεις των
Νέων Χωρών μάς ανήκουν! Και πρόσθεσε: «Αποτελούν αναπόσπαστον τμήμα της
πνευματικής και κανονικής δικαιοδοσίας της Εκκλησίας Κωνσταντινουπόλεως. Οι
Ιερώτατοι Ιεράρχαι (των Νέων Χωρών) έχωσι πλήρη συνείδησιν του γεγονότος ότι
ανήκουν δικαιωματικώς εις την Ιεραρχίαν της πρωτοθρόνου Εκκλησίας της
Κωνσταντινουπόλεως».
Αυτά είναι απαράδεκτα,
και δεν συνάδουν σε ηγέτη της
Ορθοδοξίας, διότι αν θέλει να είναι ηγέτης
πρέπει να ενώνει και όχι να κηρύττει τον πόλεμο, όπως με αυτό που έχει πει:
«Εις ουδένα επιτρέπομεν να
αμφισβητήση τα από αιώνων απαράγραπτα δικαιώματα του Οικουμενικού Θρόνου επί
των περί ων πρόκειται Μητροπόλεων, αι οποίαι αποτελούν την ενδοχώραν αυτού»! «Δεν
πρόκειται να απεμπολήσωμεν ποτέ τα δικαιώματα της Μητρός Εκκλησίας επί των
Ιερών αυτής Μητροπόλεων»!
Οι βλέψεις του κ.
Βαρθολομαίου είναι κάτι περισσότερο από οφθαλμοφανείς για τις 36 Μητροπόλεις
των Νέων Χωρών. Ενδεχομένως να
έπαιξαν αποφασιστικό ρόλο στη συναίνεση της Άγκυρας στην υποψηφιότητά του,
συναίνεση που αποτελεί προϋπόθεση για την εκλογή Οικουμενικού Πατριάρχη.
Επιδίωξη του κ.
Βαρθολομαίου με αυτά που λέγει και πράττει είναι να αυτονομήσει τις 36
Μητροπόλεις των Νέων Χωρών, έτσι ώστε να είναι σε καθεστώς ημιαυτονομίας - περίπου
σαν την Εκκλησία της Κρήτης-, υπό την κανονική δικαιοδοσία της Εκκλησίας της
Κωνσταντινουπόλεως.
Προσπαθεί πάση θυσία
και επίμονα να χαράξει μια κίτρινη γραμμή στα σύνορα των νομών στους οποίους
υπάγονται οι Μητροπόλεις των Νέων Χωρών, σαν να πρόκειται, δηλαδή, για άλλο
κράτος.
Έφθασε στο σημείο
μάλιστα να αποκαλύψει στον
Αρχιεπίσκοπο ότι είχε και το ναι της Άννας Διαμαντοπούλου, στην οποία είχε
θέσει το θέμα όταν ήταν υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Και εκείνη τον είχε
διαβεβαιώσει ότι θα έφερνε σχετική ρύθμιση στη Βουλή, στον νόμο περί
«Εκκλησιαστικής Διοικήσεως των Εν τις Νέες Χώρες της Ελλάδος Μητροπόλεων του
Οικουμενικού Πατριαρχείου», στον οποίο θα ενσωμάτωνε την Πατριαρχική και
Συνοδική Πράξη της 4ης Σεπτεμβρίου 1928.
Τα ίδια είχε
προσπαθήσει να κάνει ο κ. Βαρθολομαίος και επί των ημερών των Αρχιεπισκόπων
Σεραφείμ και Χριστοδούλου. αλλά είχε εισπράξει ένα μεγάλο μεγαλοπρεπέστατο «ΟΧΙ».
Ο Αρχιεπίσκοπος κ. κ. Ιερώνυμος έχει
προειδοποιήσει τον κ. Βαρθολομαίο να μην αντιπαρατάσσεται στην Εκκλησία της Ελλάδος γιατί το αποτέλεσμα
θα ήταν να πληγεί η προσωπικότητά του και γενικά η εικόνα του.
Στην Αλβανία επίσης όπου
ήταν και οι δύο προσκεκλημένοι του Αρχιεπισκόπου κ. Αναστάσιου για τα εγκαίνια
του μεγαλοπρεπούς Ορθοδόξου Κέντρου, του επισήμανε και πάλι ότι:
Είναι λάθος να
παρεμβαίνει στα εσωτερικά της Ελλαδικής Εκκλησίας και να θέλει να βγάζει
Μητροπολίτες για να επηρεάζει τις αποφάσεις της Ιεράς Συνόδου και της
Ιεραρχίας. Παρόλα ταύτα το
Οικουμενικό Πατριαρχείο με συνεχείς παρεμβάσεις του προσπαθεί με κάθε τρόπο να επηρεάζει
εκλογές ιεραρχών στην Ελλάδα.
Ενώ το τελευταίο
διάστημα μεθοδεύει τη δημιουργία «Εξαρχίας» στην Αθήνα, όπως έκανε τώρα με την παράνομη
αποδοχή του Ιερού Ναού Αγίου Γεωργίου του Κληροδοτήματος Προμπονά
ασκώντας μάλιστα και πολιτικές πιέσεις.
Ο κ. Βαρθολομαίος σε
κάθε επίσκεψή του στην Ελλάδα μιλά για «κεκτημένα» του Φαναρίου, «φωνάζοντας»
ότι του ανήκουν οι λεγόμενες «νέες χώρες» (μητροπόλεις της βόρειας Ελλάδας).
Αυτή η συνεχή επιθετική τακτική του κ.
Βαρθολομαίου οδήγησε τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ.
Ιερώνυμο το 2016 να παραδώσει εν Συνόδω
μία σφραγισμένη επιστολή όπου παραμένει
στο εμπιστευτικό αρχείο της Ιεράς Συνόδου. Η οποία θα δει το φως
της δημοσιότητας όταν πρέπει και ίσως κάποιοι καταλάβουν τότε το ρόλο του
Φαναρίου.
Εν κατακλείδι εμείς
ευχόμεθα να καταλάβει ο κ. Βαρθολομαίος ότι δεν είναι κυρίαρχος, να
επανεξετάσει τις κινήσεις του και το φρόνημά του διότι δεν γνωρίζει μέχρι πότε
ο Θεός θα τον ανέχεται.
Π.ΒΟΙΩΤΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου