Συνεχίζεται και
σήμερα, Πέμπτη, για δεύτερη ημέρα, η κατάληψη του Πολυτεχνείου από
αντιεξουσιαστές, οι οποίοι εμποδίζουν την έναρξη των εκδηλώσεων για τον εορτασμό
της επετείου της 17ης Νοεμβρίου.
Οι καταληψίες
παραμένουν στον ιστορικό χώρο του Πολυτεχνείου, με τις αστυνομικές δυνάμεις να
είναι σε επιφυλακή.
Για τις 3.00 το
μεσημέρι, σήμερα, έχει προγραμματιστεί συγκέντρωση στα Εξάρχεια από ομάδα
αντιεξουσιαστών, οι οποίοι αντιδρούν στην κατάληψη και τονίζουν ότι «το
Πολυτεχνείο ανήκει στο λαό».
Σημειώνεται ότι
είναι η πρώτη φορά μετά την πτώση της χούντας, που δεν πραγματοποιούνται οι
εκδηλώσεις εορτασμού του Πολυτεχνείου.
Οι φοιτητικοί
σύλλογοι του ΕΜΠ έχουν ζητήσει την αποχώρηση των καταληψιών, αλλά και των
αστυνομικών δυνάμεων, ώστε να πραγματοποιηθούν οι εκδηλώσεις για το
Πολυτεχνείο,
Ενώ η Επιτροπή
Εορτασμού της 17ης Νοεμβρίου 1973 ζητά να λυθεί το ζήτημα με «πολιτικούς όρους»
και όχι με δυνάμεις καταστολής.
Υπενθυμίζεται ότι το
Πολυτεχνείο τελεί υπό κατάληψη από τις πρώτες πρωινές ώρες της Τετάρτης, καθώς
ομάδες αντιεξουσιαστών κατέλαβαν το ίδρυμα, αμέσως μετά τη λήξη φεστιβάλ που
πραγματοποιήθηκε στον χώρο.
Νέα
ανακοίνωση των καταληψιών-Αντεπίθεση
ετοιμάζουν το μεσημέρι αντιεξουσιαστές
Οι αστυνομικοί που
παρακολουθούν με προσοχή το θέμα, έχουν την πληροφορία ότι εκτός από τα γνωστά
άτομα που είχαν πάρει μέρος τις προηγούμενες ημέρες στο «φεστιβάλ εξέγερσης»
στο κτίριο Γκίνη, μέσα στην
κατάληψη του πανεπιστημίου βρίσκονται και γνωστά «μπαχαλάκια» των Εξαρχείων.
Μάλιστα εκφράζουν ανοιχτά φόβους ότι ο αριθμός των ατόμων θα αυξηθεί καθώς όσο
θα προχωράμε στην Παρασκευή, ημέρα επετείου, τόσο περισσότεροι αντιεξουσιαστές
θα συγκεντρώνονται στο Πολυτεχνείο.
Οι εκτιμήσεις των
αστυνομικών είναι ότι έχουν
καταφέρει να συγκεντρώσουν πέτρες, μπουκάλια και βενζίνη και θα
χρησιμοποιήσουν το Πολυτεχνείο ως ασφαλές ορμητήριο για επεισόδια και
επιθέσεις σε βάρος των αστυνομικών.
Πάντως τα άτομα
αποτελούν ένα μίγμα συλλογικοτήτων των Εξαρχείων ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι
ένα από τα αιτήματα των καταληψιών αφορά και τρομοκράτες που βρίσκονται στη φυλακή.
Πρόκειται για
τους Ρούπα-Μαζιώτη που κάνουν απεργίες
πείνας αντιδρώντας στον νέο σωφρονιστικό κώδικα.
Το νέο κείμενο των
καταληψιών αναφέρει τα εξής :
Το συλλογικό σώμα
της κατάληψης συνεχίζει να περιφρουρεί το Πολυτεχνείο απέναντι στους θεσμικούς
μηχανισμούς, την κρατική καταστολή και την κομματική καπηλεία που της βάζει
πλάτες.
Τα ρετάλια της
Πασπουδαστικής του ‘73 που χαρακτήριζε τους καταληψίες προβοκάτορες, μιλάνε
σήμερα για παρακρατικούς, προσκαλώντας έτσι την κυβέρνηση να απεμπολήσει την
κατηγορία εισβάλοντας στο Πολυτεχνείο.
Δεν θα παραδώσουμε
τις εστίες και τις αξίες της εξέγερσης στους κρατικούς δολοφόνους και τα κνατ.
Το Πολυτεχνείο
παραμένει ανοιχτό για καθέναν που βρίσκει στη μνήμη του Νοέμβρη την οργή της
ανάγκης σήμερα.
ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ
ΤΩΡΑ
ΚΑΤΩ Η ΕΞΟΥΣΙΑ
ΚΑΤΩ Η ΕΞΟΥΣΙΑ
Η κατάληψη βρίσκεται
σε αλληλεγγύη με τους αγώνες για:
ΑΜΕΣΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΑΠΕΡΓΩΝ ΠΕΙΝΑΣ-ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ
ΑΜΕΣΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΒΡΊΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ
ΑΜΕΣΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ
ΤΩΝ 35 ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΡΙΩΝ ΠΟΥ ΣΥΝΕΛΗΦΘΗΣΑΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΠΟΥ ΕΛΑΒΕ
ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΟΡΙΑΣ
ΑΜΕΣΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ
ΤΩΝ 8 ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΠΟΥ ΧΤΥΠΗΘΗΚΑΝ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΣΥΛΛΗΦΘΗΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΤΗΣ ‘’ΣΤΑΣΗΣ’’ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΟΛΑΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ
Πάντως η ΕΛΑΣ εκτιμά
ότι η περιοχή «μυρίζει μπαρούτι» και
δεν αποκλείει εσωτερικές συγκρούσεις, καθώς ομάδα ενάντια στην κατάληψη του
πολυτεχνείου έχει ανακοινώσει για
τις 3 σήμερα το μεσημέρι συγκέντρωση στην πλατεία Εξαρχείων ενάντια
όπως αναφέρει στην κατάληψη του Πολυτεχνείου.
Σε ανακοίνωσή της
αναφέρει χαρακτηριστικά:
«Για τους αναρχικούς
και τους κομμουνιστές, για τα εργατικά σωματεία και τους φοιτητικούς συλλόγους,
για τις πολιτικές οργανώσεις του αναρχικού χώρου.
Και της Αριστεράς το
Πολυτεχνείο είναι ο φυσικός τους χώρος. Τον έχουν υπερασπιστεί από τους
φασίστες και τις δυνάμεις καταστολής με το αίμα τους.
Και το ίδιο θα
κάνουν αν χρειαστεί και τώρα απέναντι σε ένα ανεκδιήγητο συνονθύλευμα που
ευτελίζει την κοινωνική σύγκρουση, κανιβαλίζοντας πάνω στο κίνημα και την ιστορία
του».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου