Πώς επηρεάστηκαν από το τεχνικό πρόβλημα της Microsoft
Ανεπηρέαστες ως προς την βασική τους λειτουργία έμειναν η αεροπορική εταιρεία Aegean και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών την ώρα που κολοσσοί της τεχνολογίας και μεγάλες εταιρείες ανά τον κόσμο ανακοινώνουν ότι έχουν προβλήματα εξαιτίας του σοβαρού προβλήματος σε λογισμικό της Microsoft που προκάλεσε παγκόσμιο black out.
«Η AEGEAN ενημερώνει ότι, όπως αποτυπώνεται και σε δημοσιεύματα του διεθνούς Τύπου, λόγω των προβλημάτων σε πάροχο συστήματος antivirus, έχουν δημιουργηθεί προβλήματα στις αερομεταφορές παγκοσμίως, χωρίς όμως να έχει επηρεαστεί σημαντικά η δική μας επιχειρησιακή λειτουργία».
Έχουν επηρεαστεί ορισμένες υπηρεσίες του site της Aegean
Όπως επισημαίνει ωστόσο η αεροπορική εταιρεία σε ανακοίνωσή της , όσο το πρόβλημα δεν αντιμετωπίζεται είναι πιθανή η εμφάνιση προβλήματος στις διεθνείς πτήσεις αναφέροντας χαρακτηριστικά τα εξής:
«Λόγω των προβλημάτων που έχουν προκληθεί σε όλη την παγκόσμια αλυσίδα και σε συστήματα υποστήριξης, έχουν επηρεαστεί ορισμένες υπηρεσίες του site μας, ενώ ενδέχεται να επηρεαστούν και πτήσεις μας από και προς αεροδρόμια, των οποίων η λειτουργία έχει επηρεασθεί. Οι επιβάτες μας μπορούν να ενημερώνονται από όλα τα επίσημα κανάλια της εταιρείας».
Δεν έχουν παρατηρηθεί προβλήματα
ή καθυστερήσεις πτήσεων στο Ελ. Βενιζέλος
Στο ίδιο μήκος κύματος είναι και η ανακοίνωση του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Eλευθέριος Βενιζέλος» που αναφέρει ότι μόνον ορισμένες εκ των αεροπορικών εταιρειών έχουν εμφανίσει προβλήματα λειτουργίας στα πληροφοριακά τους συστήματα τα οποία ξεπερνούν με παραδοσιακές μεθόδους Checκ In.
«Δίχως ιδιαίτερα προβλήματα εξελίσσεται η αεροπορική κίνηση και η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών Ελευθέριος Βενιζέλος. Και τούτο παρά τα προβλήματα λειτουργίας που αντιμετωπίζουν άλλα μεγάλα αεροδρόμια διεθνώς, στα πληροφοριακά τους συστήματα.
Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε στο ΑΠΕ στέλεχος στον τομέα επικοινωνίας του Αεροδρομίου, μόνον ορισμένες εκ των αεροπορικών εταιρειών έχουν εμφανίσει προβλήματα λειτουργίας στα πληροφοριακά τους συστήματα τα οποία όμως υπερβαίνουν με καταφυγή σε … παραδοσιακές μεθόδους Check In (χρήση καρτών κλπ). Δεν έχουν παρατηρηθεί προβλήματα ή καθυστερήσεις πτήσεων, πέραν του συνήθους» αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου