
Χοροστατούντος του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερωνύμου τελέστηκε το βράδυ της Παρασκευής η ακολουθία του Ακαθίστου Ύμνου στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Ευαγγελισμού της Θεοτόκου.
Σε όλη την
Ελλάδα σήμερα, αλλά και σε πολλά μέρη του κόσμου οι καμπάνες χτυπούν πένθιμα
για το θλιβερό γεγονός της μετατροπής της Αγίας Σοφίας σε τζαμί και το Τη
Υπερμάχω Στρατηγώ ακούγεται σε ναούς, ξωκκλήσια και μοναστήρια.
Στην
Ακολουθία συγχοροστάτησαν οι Θεοφιλέστατοι Επίσκοποι Ευρίπου κ. Χρυσόστομος και
Ωρεών κ. Φιλόθεος, Αρχιγραμματέας της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος,
ενώ συμπροσευχόμενος παρέστη ο Σεβ. Μητροπολίτης Λαοδικείας κ. Θεοδώρητος.
«Απόψε είναι
μαζί μας όλος ο πολιτισμένος κόσμος» ανέφερε ο Μακαριώτατος στην αρχή της
σύντομης ομιλίας του. Και τόνισε «αγωνιζόμαστε για τον πολιτισμό. Απόψε
προσευχηθήκαμε να μην εξαπλωθεί η βαρβαρότητα που είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος
της εποχής.
Αυτό που σημειώνεται σήμερα. Η προσβολή του πολιτισμού και η αναίδεια και η άρνηση της ανθρωπιάς είναι τα προβλήματα που έχουμε να αντιμετωπίσουμε. Ευχόμαστε η βαρβαρότητα να μην έχει συνέχεια».
Τομέας Ενημέρωσης: Voiotosp.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου