27 Αυγούστου, 2019

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ - ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ


Ολοκληρώθηκε πριν λίγο η συνάντηση του Πρωθυπουργού κ. Κ. Μητσοτάκη με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμο. Ατζέντα της συνάντησης ήταν τρέχοντα εκκλησιαστικά ζητήματα.

Οι δύο πλευρές δεσμεύτηκαν πως οι αρμόδιοι υπουργοί θα αναλάβουν να διεκπεραιώσουν όλες τις εκκρεμότητες ανάμεσα σε Εκκλησία και Πολιτεία και πως σύντομα θα υπάρξουν οι απαραίτητες διευθετήσεις.

Ανάμεσα στα θέματα που συζητήθηκαν, σύμφωνα με πληροφορίες, ήταν οι οργανικές θέσεις κληρικών που ζητούν οι μητροπόλεις, το πλαίσιο για την αξιοποίηση της εκκλησιαστικής περιουσίας.

Τέλος ετέθη και το ζήτημα της νοσηλείας από αύριο στην Αθήνα του πρ. Πατριάρχη Ιεροσολύμων Ειρηναίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: