05 Αυγούστου, 2018

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΩΡΑ

Τελευταία ενημέρωση: 5-08-2018
–Νεκρός βρέθηκε 66χρονος που αγνοούνταν στο Ποσείδι Χαλκιδικής.
Νεκρός ανασύρθηκε ο 66χρονος άνδρας, ο οποίος αγνοούνταν από χθες το μεσημέρι στην περιοχή του Ποσειδίου, στη Χαλκιδική.

Το άψυχο σώμα του εντόπισε πλοίο ανοιχτής θαλάσσης του Λιμενικού Σώματος, στην θαλάσσια περιοχή του Ποσειδίου. Ο άτυχος άνδρας διακομίσθηκε στο κέντρο υγείας των Νέων Μουδανίων, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

–Θρίλερ με άνδρα που βρέθηκε χτυπημένος 
στο κεφάλι και δίνει μάχη για ζωή

Σε ένα θαύμα ελπίζουν οι συγγενείς του 49χρονου Λαμιώτη, που νοσηλεύεται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου Λαμίας, αφού η κατάσταση της υγείας του θεωρείται πλέον μη αναστρέψιμη.

Ο άτυχος άνδρας βρέθηκε από διερχόμενο οδηγό, τα ξημερώματα της Πέμπτης (2/8) πεσμένος στο δρόμο, κοντά στην περιοχή της Αγίας Βαρβάρας στη Λαμία, με σοβαρό χτύπημα στο κεφάλι.

Οι γιατροί στο Νοσοκομείο Λαμίας τον έβαλαν άμεσα στο χειρουργείο και έκαναν ότι μπορούσαν, δυστυχώς όμως το χτύπημα στο κεφάλι ήταν πάρα πολύ σοβαρό, με αποτέλεσμα η μάχη που δίνει για να κρατηθεί στη ζωή, ο 49χρονος δημόσιος υπάλληλος από τη Λαμία, να είναι άνιση.

Ατύχημα ή εγκληματική ενέργεια;
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ από την πρώτη έρευνα που έκανε η αστυνομία αρχικά αποκλείστηκε οποιαδήποτε εγκληματική ενέργεια και το σοβαρό χτύπημα στο κεφάλι αποδίδεται σε πτώση του 49χρονου ο οποίος φέρεται να ήταν υπό την επήρεια αλκοόλ.

Οι συγγενείς όμως υποστηρίζουν ότι είναι πολύ δύσκολο να προκληθεί ένα τόσο σοβαρό χτύπημα στο κεφάλι από μια απλή πτώση, ενώ υπάρχουν και κάποια στοιχεία που πρέπει να διερευνηθούν, όπως γιατί δεν βρέθηκαν επάνω του χρήματα, καθώς επίσης και ποιες ήταν οι τελευταίες κινήσεις που έγιναν στο λογαριασμό του.

Μάλιστα σύμφωνα με το ρεπορτάζ οι συγγενείς του 49χρονου ενημέρωσαν για το τραγικό συμβάν τον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Λαμίας Χάρη Λακαφώση, ο οποίος έδωσε εντολή στην αστυνομία να διερευνηθεί η υπόθεση εξονυχιστικά, εξετάζοντας όλα τα ενδεχόμενα.

Το τραγικό συμβάν έχει σοκάρει όχι μόνο τους συγγενείς, συναδέλφους και φίλους, αλλά και ολόκληρη την τοπική κοινωνία της Λαμίας.

–«Ένα ΙΧ αυτοκίνητο δεν έχει κατασκευαστεί 
για να περνά μέσα από φωτιές»

«Η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία έχει ως κύριο στόχο να συνδράμει ώστε να μειωθούν οι εκπομπές σε διοξείδιο του άνθρακα, να μειωθεί το βάρος των οχημάτων και να βελτιωθεί η αειφορία του, να έχει π.χ. μικρότερο αντίκτυπο για το περιβάλλον ή ακόμη και να αυξηθεί ο βαθμός ανακυκλωσιμότητας του. 

Ταυτόχρονα, ένα Ι.Χ αυτοκίνητο σήμερα είναι μια σύνθετη μηχανή υψηλής τεχνολογίας, που όμως δεν έχει σε καμία περίπτωση στις κύριες προδιαγραφές του από τον κατασκευαστή να μπορεί να αποτελέσει «καταφύγιο” σε συνθήκες κρίσιμες, όπως αυτές μιας πυρκαγιάς ή πλημμύρας».

Τα παραπάνω τονίζει, μιλώντας στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων και το «Πρακτορείο FM» ο καθηγητής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) και διευθυντής Κατασκευαστικού Τομέα και του Εργαστηρίου Μεταλλογνωσίας του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών, Νικόλαος Μιχαηλίδης, εξηγώντας πως:

«ένα Ι.Χ αυτοκίνητο δεν έχει κατασκευαστεί για να «περνά” μέσα από φωτιές καθώς αυτός δεν είναι ο ρόλος του». Όπως χαρακτηριστικά είπε ο κ. Μιχαηλίδης, η αντίληψη ενός πολίτη που τον ωθεί να στρέφεται στην τετράτροχη ιδιοκτησία του ώστε να προφυλαχθεί από ακραία φαινόμενα, είναι εξόχως εσφαλμένη.

«Οι προτεραιότητες αυτή τη στιγμή που τίθενται από την αυτοκινητοβιομηχανία είναι να μειωθούν οι εκπομπές σε διοξείδιο του άνθρακα, να μειωθεί το βάρος, να αυξηθεί ενδεχομένως η αναλογία ιπποδύναμης και βάρους.

Όπως και να βελτιωθεί η αειφορία του, να έχει π.χ. μικρότερο αντίκτυπο για το περιβάλλον ή ακόμη και να αυξηθεί ο βαθμός ανακυκλωσιμότητας του», εξηγεί ο κ. Μιχαηλίδης, αναφερόμενος σε μια σειρά από τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας που έρχονται με πιο έντονο τρόπο αντίθετες με μια ενδεχόμενη επιλογή του οχήματος ως χώρου προφύλαξης.

«Τα παραπάνω θέματα αυτά φέρνουν επομένως την επιστήμη της τεχνολογίας των υλικών σε συγκεκριμένα διλήμματα με το κύριο από αυτά να είναι το πως θα χρησιμοποιηθούν ελαφρύτερα υλικά που θα κάνουν το αυτοκίνητο να μειώσει όσο το δυνατόν περισσότερο τις εκπομπές σε διοξείδιο του άνθρακα. 

Αυτό είναι το κυριότερο μέλημα αυτή τη στιγμή και ο κυριότερος τρόπος για να γίνει αυτό αποτελεσματικά δεν είναι μέσω της καύσης των καυσίμων στους κινητήρες, η οποία έχει φτάσει στο όριο της, αλλά μέσω της μείωσης του βάρους», προσθέτει ο κ. Μιχαηλίδης, εξηγώντας πως νέα υλικά έχουν εισαχθεί σε πολλαπλά επίπεδα σε κάθε όχημα που θα μπει σε παραγωγή.

Μπανανόδεντρο και ίνες από κάνναβη μαζί με συνθετικά κράματα αλλάζουν τα αυτοκίνητα. Τα υλικά επομένως που χρησιμοποιεί η αυτοκινητοβιομηχανία είναι σύνθετα υλικά, που μειώνουν μεν το βάρος, είναι ωστόσο πιο ευαίσθητα στη φωτιά. 

Χρησιμοποιούνται π.χ. ίνες από φυσικά υλικά, σήμερα είναι αυτές που χρησιμοποιούνται για τα σύνθετα υλικά κυρίως ως ενισχυτικές φάσεις (σ.σ. στη διαδικασία της κατασκευής), όπως ίνες από μπανανόδεντρο, ίνες από κάνναβη», περιγράφει ο διευθυντής του Κατασκευαστικού Τομέα και του Εργαστηρίου Μεταλλογνωσίας του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του ΑΠΘ.

«Είναι αυτές οι ουσίες που χρησιμοποιούνται σε σύνθετα υλικά για τμήματα όπως τα καπάκια, τις επενδύσεις και διάφορα τέτοια εξαρτήματα ενός αυτοκινήτου, τα οποία χρειάζονται για να καλύψουν κάποιον όγκο» σημειώνει και εξηγεί πως κάποια από αυτά τα υλικά ωστόσο «είναι αρκετά εύφλεκτα ή η θερμοκρασία ανάφλεξης τους είναι αρκετά χαμηλή».

Σε μεγάλο βαθμό, σήμερα, έχουμε και το «τέλος» των πιο παραδοσιακών υλικών. «Οι χάλυβες τείνουν να αντικατασταθούν όσο το δυνατόν από ελαφρύτερα κράματα, όπως το αλουμίνιο.

Το οποίο έχει σαφώς χαμηλότερη θερμοκρασία τήξης, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργείται πολύ πιο εύκολα, αυτή η άμορφη μάζα υλικών, να ‘εξαφανίζονται’ ενδεχομένως οι ζάντες του αυτοκινήτου μετά από μια φωτιά, αφού μπορεί να είναι κατασκευασμένες από κάποια κράματα αλουμινίου ή μαγνησίου, που έχουν χαμηλότερη θερμοκρασία τήξης. 

Μια πυρκαγιά μπορεί να ανεβάσει σε πολύ υψηλότερους βαθμούς τη θερμοκρασία, ενώ πρέπει να λάβουμε υπόψιν μας ότι ένα αυτοκίνητο μεταφέρει καύσιμα και η φλόγα από αυτό το καύσιμο μπορεί να ‘πιάσει’ ακόμη και τους 1000 με 1200 βαθμούς Κελσίου ή ακόμη και να προκαλέσει έκρηξη», τονίζει ο Έλληνας καθηγητής.

Κατά τον κ. Μιχαηλίδη δεν μπορεί επ’ ουδενί ένα αυτοκίνητο «να θεωρείται μέσο προστασίας από πυρκαγιά, ούτε από πλημμύρα» και σε μια δύσκολη συγκυρία θα πρέπει οι πολίτες να αναζητήσουν ψύχραιμα άλλους τρόπους προστασίας από αυτά τα φαινόμενα.

«Το αυτοκίνητο είναι μέσο μεταφοράς και αυτό θα πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας. Θα πρέπει να προσέχουμε και να λαμβάνουμε όλα τα κατάλληλα μέτρα όταν οδηγούμε και από εκεί και πέρα, αν θέλουμε να προστατευτούμε θα πρέπει να δούμε ποιος είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος. 

Η φωτιά σίγουρα δεν είναι το φαινόμενο από το οποίο θα μπορεί κανείς να προστατευτεί μέσα σε ένα αυτοκίνητο» καταλήγει ο καθηγητής του ΑΠΘ.

-Το Ισλαμικό κράτος εκτέλεσε 19χρονο φοιτητή
Το Ισλαμικό Κράτος εκτέλεσε έναν νεαρό άνδρα από μια ομάδα δρούζων τους οποίους απήγαγε τον προηγούμενο μήνα η τζιχαντιστική οργάνωση από την επαρχία Σουέιντα της Συρίας, όπως μετέδωσαν σήμερα συριακά μέσα ενημέρωσης και μια μη κυβερνητική οργάνωση.

Ο 19χρονος φοιτητής αποκεφαλίστηκε την Πέμπτη αφού απήχθη μαζί με περισσότερους από 30 ανθρώπους – γυναίκες και παιδιά στην πλειονότητά τους—από ένα χωριό της Σουέιντα στη διάρκεια αιματηρής επίθεσης που εξαπέλυσε το ΙΚ στις 25 Ιουλίου, σύμφωνα με τον δημοσιογράφο Νουρ Ράντουάν, διευθυντή του Soueida24.

Όπως ανακοίνωσε το Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων πρόκειται για τον πρώτο όμηρο που εκτελείται από αυτή την ομάδα. Το Soueida24 και το Παρατηρητήριο είχαν ανακοινώσει, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, την απαγωγή περίπου 30 γυναικών και παιδιών.

Καθώς και την εξαφάνιση 17 ανδρών μετά τις επιθέσεις αυτοκτονίας του ΙΚ στις 25 Ιουλίου σε πολλές περιοχές της επαρχίας, από τις οποίες σκοτώθηκαν περισσότεροι από 250 άνθρωποι.

Σύμφωνα με το Παρατηρητήριο, οι τζιχαντιστές ζητούν την απελευθέρωση μαχητών τους που κρατούνται από το συριακό καθεστώς στη γειτονική επαρχία Ντεράα.

Το ίδιο το ΙΚ δεν έχει αναλάβει την ευθύνη για τις απαγωγές, όμως τοπικές πηγές επισημαίνουν ότι οι οικογένειες των απαχθέντων έχουν λάβει φωτογραφίες και βίντεο από τους τζιχαντιστές στα κινητά τους τηλέφωνα.

Την Παρασκευή ένας ανώτερος αξιωματούχος των δρούζων της Συρίας είχε δηλώσει ότι η Ρωσία, σύμμαχος του Σύρου προέδρου Μπασάρ αλ Άσαντ, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με το ΙΚ για την απελευθέρωση των ομήρων.

-Έχασε τη μάχη με τη ζωή στα 32 του Αμερικανός ράπερ
Σε ηλικία μόλις 32 ετών έφυγε από τη ζωή ο Corey Struggs. Ο γνωστός Αμερικανός ράπερ έχασε τη μάχη με τον καρκίνο σκορπίζοντας θλίψη σε φίλους και θαυμαστές.

Οι γιατροί του είχαν δώσει μόλις οκτώ εβδομάδες ζωής, σύμφωνα με την Mirror, ωστόσο, ο Struggs δεν άντεξε τόσο. Ο καρκίνος έκανε μετάσταση και η κατάσταση ήταν μη αναστρέψιμη.

-Θανατηφόρο τροχαίο στην Χαλκιδική
Τροχαίο δυστύχημα σημειώθηκε σήμερα τα ξημερώματα στην περιοχή της Γερακινής, στη Χαλκιδική.

Ειδικότερα, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, ένα ΙΧ εξετράπη της πορείας του και ανετράπη.

Συνέπεια του τροχαίου ήταν ο θάνατος μια γυναίκας και ο τραυματισμός ενός άνδρα.

Μάλιστα για τον απεγκλωβισμό τους χρειάστηκε η συνδρομή της πυροσβεστικής, η οποία επιχείρησε στο σημείο με 3 πυροσβέστες και 1 όχημα.
  


Δεν υπάρχουν σχόλια: