Ο Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαίος
απέστειλε συγχαρητήρια επιστολή στον Πάπα στις 13/3/2018 για την 5η
επέτειο της εκλογής του.
Αναφέρει σε αυτήν και για την επίσκεψή τους στη Λέσβο το 2016
χωρίς καν να μνημονεύσει και το όνομα του Προκαθημένου της Ελλαδικής Εκκλησίας
όπου παρευρίσκετο και αυτός εκεί.
Πληροφορούμεθα ότι ο Αρχιεπίσκοπος της Ιστανμπούλ και
όχι Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος, διότι έτσι υπογράφει στην
Επιστολή που απέστειλε στον Πρόεδρο Ερντογάν στις 25/1/2018 προσέφυγε στο ΣτΕ κατά
της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών σχετικά για το κτήμα Προμπονά.
Ο Εισηγητής του ΣτΕ και οι κ.κ. Δικασταί θα πρέπει να
λάβουν υπόψιν τους ότι ο κ. Βαρθολομαίος κατά καιρούς βάλλει κατά των Ελλήνων
και της Ελλαδικής Αυτοκεφάλου Εκκλησίας.
Ο ανθελληνικός λόγος του κ. Βαρθολομαίου λίγους μήνες
μετά το συνέδριο της Καμπέρα, τον Οκτώβριο του 1991, ο τότε επίσκοπος
Χαλκηδόνος Βαρθολομαίος τόλμησε να σπιλώσει την μνήμη των ηρώων της
επανάστασης του 1821, με την εξής δήλωση:
«Δυστυχώς οι δυο λαοί διέκοψαν την υπέροχη συμβίωση των
400 χρόνων, όταν ξεσηκώθηκαν κάτι ξεβράκωτοι το 1821 και δημιούργησαν τις
γνωστές προστριβές».
Η φιλοτουρκική δήλωση του κ. Βαρθολομαίου έγινε μια μόλις
βδομάδα πριν την ενθρόνισή του σε «Πατριάρχη» Κωνσταντινουπόλεως στις 2
Νοεμβρίου του 1991 και δημοσιεύτηκε από τις εφημερίδες Αυριανή
και Ελεύθερη ώρα - 30 Οκτωβρίου 1991).
Όλοι εμείς όμως τώρα, ας ανατρέξουμε
ιστορικά και ας θυμηθούμε τι προσέφερε στον Ελληνισμό το Πατριαρχείο όλα αυτά
τα χρόνια, και τι προσέφεραν οι «ξεβράκωτοι» κατά τον Τούρκο κ. Βαρθολομαίο... ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ, ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ, ΜΙΑΟΥΛΗΣ, ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ, ΑΘ. ΔΙΑΚΟΣ.... και τόσοι άλλοι...
Εκτός όμως
από τον ανθελληνικό του λόγο για τους Έλληνες είναι και για την Εκκλησία
Αιρετικός και Οικουμενιστής!!! Και εξηγούμαι: Η μέχρι σήμερον πορείαν τοῦ
κ. Βαρθολομαίου εἰς τὸν χῶρον
τῆς Ἐκκλησίας είναι
μόνον αἱ ἑτεροδιδασκαλίαι
αὐτοῦ.
Ὁ κ.
Βαρθολομαίος ἀπὸ τὰ
χρόνια διευρύνσεως τῶν σπουδῶν του, εἰς
τὴν διδακτορική του διατριβὴν
μὲ τίτλον «Περὶ τὴν
κωδικοποίησιν τῶν Ἱ. Κανόνων καὶ τῶν κανονικῶν διατάξεων ἐν τῇ Ὀρθοδόξῳ Ἐκκλησίᾳ». Εκθέτει τὰς
ἀπόψεις του διὰ
τοὺς ἱεροὺς
Κανόνας ποὺ ῥυθμίζουν τὰς
σχέσεις τῶν ὀρθοδόξων μὲ
τοὺς ἑτεροδόξους διὰ
τῶν ἑξῆς:
«Δὲν δύνανται», γράφει, «νὰ ἐφαρμοσθοῦν σήμερον καὶ πρέπει νὰ τροποποιηθοῦν αἱ διατάξεις αἱ κανονίζουσαι
τὰς σχέσεις τῶν Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν πρὸς τοὺς ἑτεροδόξους καὶ ἑτεροθρήσκους.
Δὲν δύναται ἡ Ἐκκλησία νὰ ἔχῃ διατάξεις ἀπαγορευούσας τὴν εἴσοδον εἰς τοὺς ναοὺς τῶν ἑτεροδόξων καὶ τὴν μετ᾽ αὐτῶν
συμπροσευχήν, καθ᾽ ἣν στιγμὴν αὕτη διὰ τῶν ἐκπροσώπων αὐτῆς προσεύχεται
ἀπὸ κοινοῦ μετ᾽ αὐτῶν διὰ τὴν τελικὴν ἕνωσιν ἐν τῇ πίστει, τῇ ἀγάπῃ, τῇ ἐλπίδι.
Περισσοτέρα ἀγάπη πρέπει νὰ “ἀρδεύσῃ” πολλὰς κανονικὰς διατάξεις πρὸς “ζωογονίαν”. Ἐπιβάλλεται
τροποποίησις ὁρισμένων
διατάξεων ἐπὶ τὸ
φιλανθρωπότερον καὶ
ρεαλιστικώτερον. Ἡ Ἐκκλησία δὲν δύναται καὶ δὲν πρέπει νὰ ζῇ ἐκτὸς τόπου καὶ χρόνου».
Οἱ Ι. Κανόνες, διὰ
τοὺς ὁποίους γίνεται
λόγος ἀνωτέρω, διὰ
τῆς συνεχοῦς παραβάσεώς
των ἔχουν καταργηθῆ
ἐν τῇ πράξει. Ἡ
ἑτεροδιδασκαλία ἔγινε
πρᾶξις. Αἱ θέσεις αὐταὶ
τοῦ κ. Βαρθολομαίου δὲν
ἀποτελοῦν ἑτεροδιδασκαλία,
καὶ αἱ παραβάσεις ἱεροκανονικὰ
παραπτώματα; Ἀσφαλῶς.
Εἰς τὸ
ἀνωτέρω ἀπόσπασμα οἱ
ἱ. Κανόνες χαρακτηρίζονται ὡς
μὴ ἔχοντες στοιχεῖα
φιλανθρωπίας καὶ ρεαλισμοῦ.
Ὅτι πάσχουν ἀπὸ
ξηρασίαν, καὶ θὰ ἀναζωογονηθοῦν
ἐὰν ποτισθοῦν
μὲ νάματα ἀγάπης.
Δηλαδή, τὸ
Ἅγιον Πνεῦμα παρήγαγε, τῷ
καιρῷ ἐκείνῳ,
καρποὺς (τοὺς ἱ. Κανόνας) ἐστερημένους
ζωογόνου ἀγάπης; Ὅμως αἱ
ἀποφάσεις τῶν
Οἰκουμενικῶν καὶ
τοπικῶν Συνόδων ξεκινοῦν
μὲ τὸ «Ἔδοξε τῷ Ἁγίῳ Πνεύματι καὶ ἡμῖν».
Πῶς εἶναι
δυνατὸν αἱ ἐκφάνσεις
αὐταὶ τοῦ
Ἁγίου Πνεύματος νὰ
μὴ ἔχουν στοιχεῖα
φιλανθρωπίας καὶ ρεαλισμοῦ,
νὰ πάσχουν ἀπὸ
ξηρασίαν καὶ νὰ ἔχουν
ἀνάγκην ἀπὸ
τὴν ζωογόνον ἀγάπην
τοῦ οἰκουμενισμοῦ;
Δὲν εἶναι
αὐτὸ ἑτεροδιδασκαλία;
Κατὰ τὴν θρονικὴν
ἑορτὴν τοῦ
Φαναρίου 30-11-1998 ὁ Αρχιεπίσκοπος
Κωνσταντινουπόλεως προσφωνῶν τὴν
Παπικὴν ἀντιπροσωπείαν
λέγει μεταξὺ ἄλλων καὶ
τὰ ἑξῆς·
«Σεβασμιώτατε Καρδινάλιε κύριε William
Η. Keeler καὶ λοιποὶ ἐν Χριστῷ ἀδελφοὶ οἱ ἀποτελοῦντες τὴν Ἀντιπροσωπείαν
τῆς Ἐκκλησίας
Ρώμης. Δὲν πρέπει νὰ σπαταλήσωμεν τὸν χρόνον εἰς ἀναζητήσεις εὐθυνῶν.
Οἱ κληροδοτήσαντες εἰς ἡμᾶς τὴν διάσπασιν
προπάτορες ἡμῶν ὑπῆρξαν ἀτυχῆ θύματα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως καὶ εὑρίσκονται ἤδη εἰς χεῖρας τοῦ δικαιοκρίτου
Θεοῦ. Αἰτούμεθα ὑπὲρ αὐτῶν τὸ ἔλεος τοῦ Θεοῦ, ἀλλ’ ὀφείλομεν ἐνώπιον Αὐτοῦ ὅπως ἐπανορθώσωμεν τὰ σφάλματα ἐκείνων.
Εἴθε νὰ ἀξιώσῃ ἡμᾶς ὁ Κύριος νὰ ἴδωμεν καὶ τὴν ἀνάστασιν τῆς ἑνότητος τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας Αὐτοῦ. Ἀμήν» (περ. «Ἐπίσκεψις»
τ. 563/1998, σελ. 22-29).
Παρατηροῦμεν εἰς
τὸ ἀπόσπασμα αὐτό,
ὅτι ἡ τοποθέτησις
τοῦ κ. Βαρθολομαίου ἔναντι
τῶν ἱ. Κανόνων δὲν
παραμένει ἁπλῶς ἡ
ἰδία ἀλλὰ
ἐπεκτείνεται ἀκόμη
καὶ εἰς τὰ
πρόσωπα τῶν θεοφόρων πατέρων, οἱ
ὁποῖοι χαρακτηρίζονται
«θύματα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως».
Οἱ ἅγιοι
Πατέρες, οἱ ὁποῖοι
ὡς πύργοι ἄσειστοι
καὶ ὡς ἀστέρες
πολύφωτοι τοῦ νοητοῦ στερεώματος,
κατὰ τὸν ὑμνῳδόν,
φωτίζουν τὸν δρόμον ποὺ
πρέπει νὰ ἀκολουθῶμεν
ὡς Ὀρθόδοξοι
Χριστιανοί, εἶναι «θύματα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως».
Νὰ εἴπωμεν,
ὅτι ὁ χαρακτηρισμὸς
αὐτὸς ἐπεκτείνεται
καὶ εἰς τοὺς
ἀναριθμήτους μάρτυρας καὶ
ὁσιομάρτυρας, οἱ
ὁποῖοι μὲ
τὸ τίμιον αἷμά
τους ἐπότισαν καὶ
ποτίζουν τὸ ἀειθαλὲς
δένδρον τῆς Ὀρθοδόξου
πίστεως; Εἶναι ἢ
δὲν εἶναι ἡ
θέσις αὐτὴ ἑτεροδιδασκαλία;
Εἰς τὸ ἀνωτέρω
ἀπόσπασμα διαβάζουμε, ὅτι:
Ο κ. Βαρθολομαίος διατυπώνει ἐνώπιον
τῆς Παπικῆς ἀντιπροσωπείας
τὴν εὐχὴν
«νὰ ἀξιώσῃ ἡμᾶς ὁ Κύριος νὰ ἴδωμεν καὶ τὴν ἀνάστασιν τῆς ἑνότητος τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας Αὐτοῦ. Ἀμήν».
Δηλαδή, ἡ Ὀρθόδοξος
Ἐκκλησία πάσχει κατὰ
τὴν ἑνότητά της καὶ
δὲν εἶναι ἡ
Μία, Ἁγία, Καθολικὴ
καὶ Ἀποστολικὴ
Ἐκκλησία, ὅπως
μέχρι τώρα πιστεύομεν; Ἡ ἑνότης τῆς
Μιᾶς Ἁγίας Καθολικῆς
καὶ Ἀποστολικῆς
Ἐκκλησιας εἶναι
νεκρὰ καὶ περιμένει τὴν
ἀνάστασίν της;
Ο κ. Βαρθολομαίος τὸ
1991, ὡς μητροπολίτης Φιλαδελφείας, μιλώντας
σὲ παπικούς, εἶχε
διατυπώσει μίαν διαφοροποιημένην ἀπὸ
τὰ Ὀρθόδοξα
δεδομένα Ἐκκλησιολογίαν·
«Δὲν εἶναι δυνατό», εἶπε, «νὰ θεωρήσουμε ὅτι, εἴτε ἐμεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι, εἴτε ἐσεῖς οἱ Ρωμαιοκαθολικοί, ἔχουμε ἀποκλειστικὴ ἰδιοκτησία τὴν διαδοχὴ τῆς ἀρχαίας Ἐκκλησίας» (περιοδικὸν «Ἐπίσκεψις» τ. 464/1-7-1991, σ. 9).
Ὥστε ἡ
Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία,
ἡ ὄντως Μία, Ἁγία,
Καθολικὴ καὶ Ἀποστολικὴ
Ἐκκλησία, ἀπώλεσε
τὴν αὐτοσυνειδησίαν
της, εἶναι νεκρὰ καὶ
περιμένει διὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ
νὰ δῇ τὴν
ἀνάστασίν της; Εἶναι
ἢ δὲν εἶναι
αὐτὸ ἑτεροδιδασκαλία;
Ὁ κ.
Βαρθολομαίος πραγματοποιῶν ἐπίσημον ἐπίσκεψιν
εἰς τὸ Βατικανὸν
τὴν 27-6-1995 καὶ
ὁμιλῶν σὲ
νεαροὺς παπικοὺς εἶπε
μεταξὺ ἄλλων καὶ
τὰ ἑξῆς·
«Τέκνα τῆς Ἐκκλησίας ἐν Κυρίῳ εὐλογημένα καὶ ἀγαπητά…, συνεορτάζομεν ἡ Ἀνατολὴ καὶ ἡ Δύσις (ἐννοεῖ τὴν θρονικὴν ἑορτὴν τῆς ῾Ρώμης).
Θεοῦ τὸ δῶρον… Ἑορτάζομεν, διότι εἴμεθα ἡ ἐπὶ γῆς πορευομένη κοινωνία τῶν Ἁγίων…, εἶναι δὲ ἡ ἑορτὴ τῆς Ἐκκλησίας πεπληρωμένη ὅταν εἶναι παροῦσα καὶ συνεορτάζουσα
ἡ νεολαία.
Ἐλάβατε διὰ τοῦ Ἁγίου Βαπτίσματος καὶ τοῦ Χρίσματος τὰ χαρίσματα τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Φέρετε ἐν τῇ ψυχῇ καὶ τῷ μετώπῳ ὑμῶν τὰ σημεῖα τῆς Βασιλείας τοῦ Θεοῦ» (περιοδικὸν «Ἐπίσκεψις» τ. 520/31-7-1995, σσ. 19,
20, 5 καὶ 6).
Δηλαδή, δὲν
μᾶς χωρίζει τίποτε; Ἀπὸ
πότε ἀπέκτησαν Χάριν τὰ
μυστήρια τῶν Παπικῶν; Αὐτὴν
τὴν παρακαταθήκην παρελάβομεν ἀπὸ
τοὺς ἁγίους Ἀποστόλους
καὶ τοὺς ἁγίους
Πατέρας τῆς Ἐκκλησίας μας;
Δὲν εἶναι αὐτὸ
ἑτεροδιδασκαλία;
Ὁ κ.
Βαρθολομαίος κατὰ τὴν ὁμιλίαν
του τὴν 4-11-1994, σὲ
διαθρησκειακὴν συνάντησιν εἰς
τὴν ἰταλικὴν
πόλιν Riva del Garda, ὅπου ὡμίλησε σὲ
παρισταμένους ἡγέτας διαφόρων θρησκειῶν,
εἶπε·
«Πρέπει νὰ συμβάλωμεν ὥστε νὰ φέρωμεν εἰς τὸ προσκήνιον τὰς πνευματικὰς ἀρχὰς τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τῆς ἀδελφωσύνης καὶ τῆς εἰρήνης. Πράγματι, διὰ τὸν λόγον αὐτὸν
συνεκεντρώθημεν ἐδῶ!
Αὐτὸς εἶναι ἕνας τρόπος, διὰ τοῦ ὁποίου ἡμεῖς οἱ κληρικοὶ δυνάμεθα νὰ βοηθήσωμεν αὐτοὺς οἱ ὁποῖοι κυβερνοῦν. Ἡ βαθεῖα καὶ σταθερὰ πνευματικότης μας ἔρχεται εἰς ὀξεῖαν ἀντίθεσιν μὲ τὸν ἐγκόσμιον
χαρακτῆρα τῆς συγχρόνου πολιτικῆς. …
Αὐταὶ αἱ δυνατότητες ἀνακύπτουν ἀπὸ τὴν ἰδίαν τὴν φύσιν τῆς ἰδιότητος ποὺ φέρομεν, ἄνδρες καὶ γυναῖκες, ὡς κλητοὶ τοῦ Θεοῦ.
Ὡς μία κοινότης
πίστεως δυνάμεθα νὰ ἀντιμετωπίσωμεν τὸν κοσμικὸν οὐμανισμὸν καὶ τὸν ἐθνικισμὸν μὲ ἀγάπην, μὲ πνεῦμα Οἰκουμενισμοῦ καὶ μὲ τὸν ὑγιῆ σεβασμόν μας πρὸς τὴν παράδοσιν.
Ἀλλὰ τοῦτο δυνάμεθα νὰ ἐπιτύχωμεν
μόνον ἐὰν εἴμεθα ἡνωμένοι ἐν τῷ πνεύματι τοῦ ἑνὸς Θεοῦ, “Δημιουργοῦ τῶν πάντων, ὁρατῶν τε καὶ ἀοράτων”,
Ρωμαιοκαθολικοὶ καὶ Ὀρθόδοξοι,
προτεστάνται καὶ Ἑβραῖοι, Μουσουλμᾶνοι καὶ Ἰνδουϊσταί,
Βουδδισταὶ καὶ Κομφουκιανισταί…» (περιοδικὸν «Ὀρθοδοξία»
τοῦ Πατριαρχείου,
τεύχος Ὀκτωβρ.-Δεκεμβρίου 1994, κατὰ
μετάφρασιν). Ἀγαστὴ συνεργασία τῶν
κληρικῶν μὲ τοὺς
κυβερνήτας τῶν λαῶν ὑπὸ
τὸ προπέτασμα τῆς
ἀγάπης!
Δηλαδή, ὁ Ἥλιος
τῆς δικαιοσύνης Χριστὸς
ἔχασε τὸ φῶς
του, τὰς πνευματικάς του ἀξίας,
ἔγινε φανάρι ποὺ
τρεμοσβήνει, καὶ αὐτὸ
ποὺ μᾶς ἀπέμεινεν
εἶναι «νὰ φέρωμεν εἰς τὸ προσκήνιον τὰς πνευματικὰς ἀρχὰς τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τῆς ἀδελφωσύνης καὶ τῆς εἰρήνης»;
Εἰς τὸ ἀνωτέρω ἀπόσπασμα καλεῖ νὰ ἑνωθοῦν «ἐν τῷ πνεύματι τοῦ ἑνὸς Θεοῦ, “Δημιουργοῦ τῶν πάντων, ὁρατῶν τε καὶ ἀοράτων”, Ρωμαιοκαθολικοὶ καὶ Ὀρθόδοξοι, Προτεστάνται καὶ Ἑβραῖοι, Μουσουλμᾶνοι καὶ Ἰνδουϊσταί, Βουδδισταὶ καὶ Κομφουκιανισταί…».
Δηλαδὴ εἰς τὸν ἴδιον Θεὸν πιστεύουν
Χριστιανοί, Μουσουλμᾶνοι,
Ἰνδουϊσταί, Βουδισταὶ καὶ Κομφουκιανισταί…; Δὲν εἶναι αὐτὸ ἑτεροδιδασκαλία;Δυστυχῶς ἡ Ἐκκλησιολογία τοῦ κ. Βαρθολομαίου πάσχει·
δὲν εἶναι Ὀρθόδοξος, εἶναι Οἰκουμενιστική.
Ὁμιλῶν ὁ κ. Βαρθολομαίος τὴν 20-12-2001
εἰς τὴν Α΄ Διαθρησκειακὴν Συνάντησιν τῶν Βρυξελλῶν καὶ ἀπευθυνόμενος σὲ ἐκπροσώπους τῶν τριῶν μονοθεϊστικῶν θρησκειῶν.Χρησιμοποίησε ὁμοειδῆ Θεολογία καὶ διὰ τοὺς ἀλλοθρήσκους (Ἰουδαϊσμοῦ, Μουσουλμανισμοῦ, Χριστιανισμοῦ) καὶ εἶπε·
«Παρακαλοῦμεν θερμῶς ἑαυτοὺς καὶ ἀλλήλους νὰ δώσωμεν εἰς τοὺς πιστούς μας καὶ τὸν κόσμον ὅλον ἀνόθευτον τὸ εἰρηνοποιὸν μήνυμα τοῦ ἑνὸς καί μόνου ἀληθινοῦ Θεοῦ, ὁ Ὁποῖος μᾶς συνεκέντρωσεν ἐν τῇ ἀγάπῃ Του ἐνταῦθα.…
Ἡμεῖς οἱ πιστεύοντες εἰς ἕνα προσωπικὸν Θεὸν ἔχομεν τὴν ἐμπειρίαν τῆς ἀγάπης Αὐτοῦ καὶ τῆς εἰρήνης, ἡ ὁποία ἐγκαθίσταται εἰς τὴν ψυχήν μας καὶ πληροῖ καὶ ἀναπαύει αὐτήν, ὅταν ἀποκαθίσταται ἡ κοινωνία τῶν προσωπικῶν ὑπάρξεων τοῦ ταπεινοῦ ἀνθρώπου καὶ τοῦ μεγάλου Θεοῦ…
Ἐὰν σταθῶμεν μὲ τὸ προσῆκον δέος ἀπέναντι τῶν προσωπικῶν ἀναζητήσεων ἑκάστης ψυχῆς, ἡ ὁποία, γεννηθεῖσα εἰς ὡρισμένην θρησκευτικὴν παράδοσιν.
Ανοίγει τὰς πτέρυγάς της διὰ νὰ πετάξῃ εἰς ἀναζήτησιν τοῦ Ἠγαπημένου, ἀντιλαμβανόμεθα ὅτι ἔχομεν ἀνθρώπινον χρέος νὰ σεβασθῶμεν ἀπολύτως τὴν προσωπικὴν πορείαν ἑκάστου πρὸς τὴν ὑπερτάτην ἀγάπην.
Τότε ἐναγκαλιζόμεθα ἐν εἰρήνῃ τὴν ψυχὴν αὐτὴν καὶ παρακολουθοῦμεν ἐν ἄκρᾳ σιωπῇ καὶ προσευχῇ τὴν πορείαν της, εἴτε συμβαδίζει μὲ ἡμᾶς (τοὺς Χριστιανοὺς) εἴτε ἀκολουθεῖ ἄλλον δρόμον (λ.χ. τὸν Ἰουδαϊσμὸν ἢ τὸ Ἰσλάμ).
Διότι ὁ Ἠγαπημένος Θεός, ὁ Κύριός της, τὴν ἀναμένει καὶ θὰ τῆς δείξῃ τὸν δρόμον. Δὲν χρειάζεται ἀπὸ μέρους ἡμῶν οὐδεμία βία, οὐδεμία πίεσις, μόνον
στοργὴ καὶ εἰρήνη»
(περιοδικὸν «Ἐπίσκεψις» τ. 603/31-12-2001).
Ἔχουν λοιπὸν καὶ οἱ Ἑβραῖοι καὶ οἱ Μουσουλμᾶνοι τὴν ἐμπειρίαν τοῦ ἑνὸς προσωπικοῦ Θεοῦ, τοῦ πλήρους ἀγάπης ἀληθινοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ;
Ἔτσι κατανοεῖ ὁ κ. Βαρθολομαίος τὸ «Τζιχάντ» τῶν μουσουλμάνων ἢ τὰς ἐκκαθαριστικὰς ἐπιχειρήσεις τῶν Ἰσραηλιτῶν; Ἡ θεολογία τοῦ κ. Βαρθολομαίου δὲν εἶναι Ὀρθόδοξος.
Εἶναι ἐπηρεασμένη ἀπὸ τὴν βλάσφημον θεωρίαν τῶν Ἀβρααμικῶν θρησκειῶν, τὴν ὁποίαν διετύπωσεν ὁ Γάλλος Ἰσλαμολόγος Louis
Massignon (1883-1962), δι᾽ αὐτὸ καὶ ἡ θεολογία του παρεκκλίνει ἀπὸ τὴν Ὀρθόδοξον τοιαύτην. Δὲν εἶναι αὐτὸ ἑτεροδιδασκαλία;
Συνεπὴς πρὸς τὴν καινοφανῆ ἐκκλησιολογίαν του, ὁ κ. Βαρθολομαίος ἔχει παραιτηθῆ ἀπὸ τὴν θεόθεν καθωρισμένην
ἀποστολὴν τῆς Ἐκκλησίας «Πορευθέντες
μαθητεύσατε πάντα τὰ
ἔθνη, βαπτίζοντες αὐτούς…»
(Ματθ. 28,19).
Δὲν ἐπιδιώκει νὰ ὁδηγήσῃ ἑτεροδόξους καὶ ἑτεροθρήσκους εἰς τὴν ἀλήθειαν τοῦ Εὐαγγελίου. Τὸ διεκήρυξε «γυμνῇ τῇ κεφαλῇ» εἰς τὸ Durban τῆς Ν. Ἀφρικῆς τὴν 17-3-2001 σὲ μήνυμά του μὲ τὴν εὐκαιρίαν Παγκοσμίου
Διασκέψεως λέγοντας·
«Ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία δὲν ἐπιδιώκει νὰ πείσῃ τοὺς ἄλλους περὶ συγκεκριμένης τινὸς ἀντιλήψεως τῆς ἀληθείας ἢ τῆς ἀποκαλύψεως, οὔτε ἐπιδιώκει νὰ τοὺς μεταστρέψῃ εἰς συγκεκριμένον τινὰ τρόπον σκέψεως».
Εἰς τὴν θείαν ὅμως λειτουργίαν τοῦ Μεγάλου Βασιλείου, εἰς τὴν εὐχὴν ποὺ ἀκολουθεῖ ἀμέσως μετὰ τὸν καθαγιασμόν,
παρακαλοῦμεν
τὸν Κύριον λέγοντες·
«τοὺς ἐσκοτισμένους ἐπισυνάγαγε· τοὺς πεπλανημένους ἐπανάγαγε καὶ σύναψον τῇ ἁγίᾳ σου καθολικὴ καὶ ἀποστολική Ἐκκλησία». Πῶς θὰ γίνῃ αὐτό; διὰ τῆς σιωπῆς καὶ ὄχι διὰ τῆς μαθητείας καὶ τοῦ κηρύγματος;
Διὰ τῆς σιωπῆς θὰ γίνῃ ἡ εἰσδοχὴ τῶν ἑτεροδόξων καὶ τῶν ἑτεροθρήσκων εἰς τὴν Ἐκκλησίαν Του; Ἀσφαλῶς ὄχι. Ὁ ἀπόστολος Παῦλος γράφει «ἡ πίστις ἐξ ἀκοῆς, ἡ δὲ ἀκοὴ διὰ ρήματος Θεοῦ» (Ρωμ. 10, 17).
Εἰς τὴν Κόρινθον ὁ ἴδιος Ἀπόστολος λαμβάνει
συγκλονιστικὸν
μήνυμα ἀπὸ τὸν Κύριον· «… μὴ φοβοῦ, ἀλλὰ λάλει καὶ μὴ σιωπήσῃς»
(Πραξ. 18, 9).Δὲν εἶναι ἡ θέσις αὐτὴ τοῦ κ. Βαρθολομαίου καταστρατήγησις
Κυριακῆς ἐντολῆς; Δὲν εἶναι αὐτὸ ἑτεροδιδασκαλία;
Ὁ Αρχιεπίσκοπος
Κωνσταντινουπόλεως προσέφερε ὡς
δῶρον
τὸ
Κοράνιον καὶ
τὸ
ονόμασε ἱερὸν
καὶ
ἅγιον.
Τὴν 29-10-2009 μετέβη εἰς τὴν Ἀτλάντα τῶν Η.Π.Α.,
ἐπισκέφθηκε τὸν πρόεδρον τῆς Coca-Cola
κ. Muhtar Kent καὶ
τοῦ προσέφερεν ἕνα Κοράνιον λέγοντας:
«Ἔχω ἕνα μικρὸ ἀναμνηστικό.Μικρὸ καὶ σπουδαῖο. Ἀναμνηστικὸ (γιὰ) τὸν Muhtar. Αὐτὸ εἶναι τὸ Ἅγιο Κοράνιο, τὸ ἱερὸ βιβλίο τῶν μουσουλμάνων ἀδελφῶν μας».
Τὸ Φανάρι προωθεῖ τὸν κοινὸν ἑορτασμὸν τοῦ Πάσχα μεταξὺ Ὀρθοδόξων καὶ Παπικῶν.
Τὸν κοινὸν ἑορτασμὸν προωθοῦσε ἀρχικὰ τὸ Βατικανὸν ἀπὸ τὸ 1960, τὸν στόχον του ὅμως αὐτὸν τὸν ἐπισημοποίησε κατὰ τὴν Β´
Βατικανὴν
Σύνοδον (1965) καὶ τὸν ἀπεδέχθη ὁ μακαριστὸς πατριάρχης Ἀθηναγόρας, ὁ ὁποῖος ἔγινεν ἔνθερμος ὑποστηρικτὴς τῆς ἰδέας αὐτῆς.
Τὸ Φανάρι μὲ τὴν ὑπ᾽ ἀριθμ. 150 πρωτ.
420/26-5-1995 ἐγκύκλιόν
του ἔκανε
λόγον διὰ «τὸν καθορισμὸν κοινῆς ἡμερομηνίας ἑορτασμοῦ ὑφ᾽ ἁπάντων τῶν χριστιανῶν τῆς Μεγάλης ἑορτῆς τοῦ Ἁγίου Πάσχα». Ἀγνοεῖ ὁ κ. Βαρθολομαίος ἢ περιφρονεῖ τὰ περὶ τούτου διακελευόμενα
ὑπὸ τῶν Ἁγίων Πατέρων καὶ τῶν Ἱερῶν Κανόνων;῾
Ο κ. Βαρθολομαῖος σὲ παλαιότερον
δημοσίευμά του εἰς
τὸ Ρωμαιοκαθολικὸν περιοδικὸν «The
National Catholic Reporter» (in the January 21, 1977) ἔγραψε τὰ ἑξῆς ἀποκαλυπτικὰ τῶν προθέσεών του διὰ τὴν μέλλουσαν νὰ συνέλθῃ Πανορθόδοξον
Σύνοδον:
«Οἱ δικοί μας στόχοι εἶναι ἴδιοι μὲ αὐτοὺς τοῦ πάπα Ἰωάννου 23ου νὰ ἐκσυγχρονίσωμεν τὴν Ἐκκλησίαν καὶ νὰ προωθήσωμεν τὴν ἑνότητα τῶν Χριστιανῶν.
Ἐπίσης, ἡ Σύνοδος θὰ σημάνῃ τὸ ἄνοιγμα τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησί́ας εἰς
τὰς μὴ Χριστιανικὰ́ς θρησκείας καὶ εἰς ὁλό́κληρον τὴν ἀνθρωπό́τητα.
Αὐτὸ́ σημαί́νει μί́αν νέ́αν στάσιν ἔ́ναντι τοῦ Ἰσλά́μ, τοῦ
Βουδισμοῦ́,
τοῦ σύγχρόνου πολιτισμοῦ́ καὶ ὅ́σον ἀφορᾷ́ τὰς ἐπιδιώ́ξεις διὰ ἀδελφό́τητα χωρὶ́ς ρατσιστικὰ́ς διακρί́σεις …
Μὲ
ἄ́λλα λό́για θὰ
σημά́νῃ
τὸ τέ́λος δώ́δεκα αἰώ́νων ἀπομονώσεως
τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησί́ας». Συνεπῶς «ὅπερ ἔδει δεῖξαι»!
Tὸ Ἀγγλικὸ κείμενο ἔχει ὡς ἑξῆς· In an article dating back from when Ecumenical Patriarch Bartholomew
was still a Metropolitan, in the journal The National Catholic Reporter, the
Patriarch said the following, revealing his intentions for the Pan-Orthodox
Council:
“Our aims are the same an John’s (Pope John XXIII): to update the
Church and promote Christian unity…The Council
will also signify the opening of the Orthodox Church to non-Christian
religions, to humanity as a whole.
This means a new attitude toward Islam, toward
Buddhism, toward contemporary culture, toward aspirations for brotherhood free
from racial discrimination…in other words, it will mark the end of twelve
centuries of isolation of the Orthodox Church.”
“Council Coming for Orthodox», interview by Desmond
O’Grady, The National Catholic Reporter, in the January 21, 1977 edition. See
also:http://orthodoxinfo.com/ecumenism/towards.aspx.
Ἐκ τῶν ἀνωτέρω σταχυολογημάτων ἀποδεικνύεται, ὅτι ὁ Αρχιεπίσκοπος κ.
Βαρθολομαῖος
εἶχε τὴν ἀτυχῆ ἔμπνευσιν νὰ διατυπώσῃ ἑτεροδιδασκαλίας. Καὶ νὰ ὑποπέσῃ οὕτως εἰς σωρείαν ἱεροκανονικῶν παραβάσεων, αἱ ὁποῖαι καταδικάζονται ὑπὸ τῶν κατωτέρω
παρατιθεμένων ἱερῶν Κανόνων.
στ΄ Κανὼν τῆς Β΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου: «Αἱρετικοὺς δὲ λέγομεν, τούς τε
πάλαι τῆς Ἐκκλησίας ἀποκηρυχθέντας, καὶ τοὺς μετὰ ταῦτα ὑφ᾽ ἡμῶν ἀναθεματισθέντας.
Πρὸς δὲ τούτοις, καὶ τοὺς τὴν πίστιν μὲν τὴν ὑγιῆ προσποιουμένους ὁμολογεῖν, ἀποσχίσαντας δὲ καὶ ἀντισυνάγοντας τοῖς κανονικοῖς ἡμῶν ἐπισκόποις».
ι΄Ἀποστολικός·«Συμπροσευχὴ
μεθ᾽ αἱρετικοῦ ἢ ἀφωρισμένου δι᾽ ἀφορισμοῦ τιμωρεῖται».
με΄Ἀποστολικός·«Συμπροσευχὴ
μεθ᾽ αἱρετικῶν συνεπάγεται ἀφορισμὸν διὰ κληρικούς, ἀλλ᾽ οὗτοι ἐπὶ πλέον καθαιροῦνται ἐὰν δεχθῶσι τοὺς αἱρετικοὺς ὡς κληρικούς».
ξδ΄Ἀποστόλων· «Συμπροσευχὴ μεθ᾽ αἱρετικῶν συνεπάγεται ἀφορισμὸν οἴκοι. Ἐὰν γίνῃ εἰς συναγωγὴν Ἑβραίων ἢ αἱρετικῶν, συνεπάγεται
καθαίρεσιν διὰ
κληρικὸν
καὶ ἀφορισμὸν διὰ λαϊκόν».
στ΄Λαοδικείας·«Αἱρετικοὶ μὴ ἀπαρνούμενοι τὴς αἵρεσιν ἑαυτῶν ἐμποδίζονται εἰσελθεῖν εἰς Ναὸν Ὀρθόδοξον».
ξη΄Ἀποστόλων·
«Χειροτονία, βάπτισμα κ.λπ. μυστήρια αἱρετικῶν ἄκυρά εἰσι».
ιδ΄Δ΄Οἰκουμενικῆς Συνόδου·«Γάμος μεθ᾽ αἱρετικῶν ἢ ἀλλοθρήσκων ἀπαγορεύεται».
ρλα, ρλβ΄, ρλγ΄ τῆς ἐν Καρθαγένῃ Τοπικῆς Συνόδου (418 ἤ 419 μ.Χ.)·Κανόνες:Οἱ ὁποῖοι ὑπενθυμίζουν τὸ ἱερὸν χρέος τῶν Ἐπισκόπων τῆς ἐπαναφορᾶς τῶν αἱρετικῶν (τῶν πεπλανημένων) εἰς τοὺς κόλπους τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας.
ζ΄Ἀποστόλων· «Εἴτις Ἐπίσκοπος ἢ Πρεσβύτερος ἢ Διάκονος τὴν ἁγίαν τοῦ Πάσχα ἡμέραν πρὸ τῆς ἐαρινῆς ἰσημερίας μετὰ Ἰουδαίων ἐπιτελέσῃ, καθαιρείσθω».
Ἐπειδὴ πιστεύομεν ὅτι τὸ Πανάγιον Πνεῦμα δὲν συνηγορεῖ εἰς τὴν καταπάτησιν τῶν ἱερῶν Κανόνων, οἱ ὁποῖοι ὑπὸ τὴν ἐπίπνοιάν Του
διετυπώθησαν ἀπὸ τοὺς ἁγίους καὶ θεοφόρους Πατέρας, οἱ ὁποῖοι οὐδέποτε ὑπῆρξαν θύματα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως.
Ἐπειδὴ πιστεύομεν ὅτι οἱ Κανόνες τῶν Ἱερῶν Σύνόδων εἶναι Ἁγιοπνευματικοὶ καὶ διατυπώθηκαν ἀπὸ τοὺς ἁγίους Πατέρας μὲ φιλανθρωπίαν, ἀγάπην καὶ ρεαλισμόν, αἰσθανόμεθα δὲ τὴν ζωογόνον δρόσον καὶ τὴν διαχρονικότητά των ὅταν καλούμεθα νὰ τοὺς ἐφαρμόσωμεν, χωρὶς νὰ χρειάζωνται ἀναζωογόνησι ἀπὸ τὴν παναίρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
Ἐπειδὴ φρονοῦμεν ὅτι διὰ τῶν ἀνωτέρω ἑτεροδιδασκαλιῶν καὶ τῶν ἱεροκανονικῶν παραπτωμάτων τοῦ κ. Βαρθολομαίου ἐπέρχεται μεγάλος
σκανδαλισμὸς
τῶν πιστῶν, Κληρικῶν καὶ λαϊκῶν, μὲ ὁρατὸν πλέον τὸν κίνδυνον σχίσματος
εἰς τὴν Ἐκκλησίαν τῆς Ἑλλάδος.
Ἐπειδὴ πιστεύομεν ὅτι, ἀκολουθοῦν καὶ μερικοὶ ἄλλοι κληρικοὶ τὸν κ. Βαρθολομαίο εἰς τὰς ἱεροκανονικὰς του παραβάσεις καὶ ὑπάρχῃ κίνδυνος αὐτὸ νὰ γενικευθῇ καὶ νὰ γίνͺῃ θεσμὸς εἰς τὴν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν.
Τέλος δεν θα πρέπει ὅλα τὰ μέχρι σήμερα ἀντικανονικῶς λεχθέντα καὶ πραχθέντα ὑπὸ τοῦ κ. Βαρθολομαίου, νὰ μένουν ἀναντίρρητα εἰς διηνεκές και νὰ κοπάσῃ ὁ κλυδωνισμὸς ὄχι μόνον τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ἀλλὰ καὶ ὅλης τῆς ἀνὰ τὴν οἰκουμένην Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας.Διαβάστε το (Α΄ ΜΕΡΟΣ) ΕΔΩ
Π.ΒΟΙΩΤΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου