28 Ιουλίου, 2016

ΤΟΥ ΚΑΘΟΛΙΚΟΥ ΙΕΡΕΑ Η ΣΦΑΓΗ ΕΓΙΝΕ ΠΗΓΗ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΜΟ ΣΤΗ ΔΥΣΗ

 

Στα εδάφη που ελέγχει ανάμεσα στη Συρία και το Ιράκ, το Ισλαμικό Κράτος συνηθίζει να πετάει τους ομοφυλόφιλους από τις στέγες των σπιτιών. Αν και το Κοράνι δεν καταδικάζει ανοιχτά την ομοφυλοφιλία, οι τζιχαντιστές θεωρούν τον σοδομισμό «διαστροφή» και κατηγορούν τις δυτικές δημοκρατίες, μεταξύ άλλων, ότι «νομιμοποίησαν» την ομοφυλοφιλία.

Παρ’όλα αυτά, η οργάνωση έσπευσε να αναλάβει την ευθύνη για δύο επιθέσεις που πραγματοποίησαν «στρατιώτες» της με έναν σεξουαλικό προσανατολισμό διαφορετικό από αυτόν που κυριαρχεί στη Ράκα.

Τη νύχτα της 11ης προς 12η Ιουνίου, ο Ομάρ Ματίν σκότωσε 49 ανθρώπους σε ένα γκέι νυχτερινό κέντρο της Φλόριντα, δηλώνοντας πίστη στο Ισλαμικό Κράτος. Η οργάνωση ανέλαβε αμέσως την ευθύνη γι’αυτή την επίθεση κατά των «σοδομιστών».

Λίγες ημέρες αργότερα, όμως, ένας εραστής του δράστη δήλωσε ότι ο Ματίν ήταν 100% ομοφυλόφιλος. Αυτός ο προσανατολισμός του, τον οποίο απωθούσε, τον έκανε να αναπτύξει ένα μίσος κατά των γκέι. Το βεβαίωσε και η πρώην γυναίκα του, «υπήρχαν στιγμές που εξέφραζε τη δυσφορία του για τους ομοφυλόφιλους».

Ένα μήνα αργότερα, το Ισλαμικό Κράτος ανέλαβε την ευθύνη για μια επίθεση που διέπραξε άλλος ένας «βίαιος» σύζυγος, που του άρεσαν κι εκείνου οι άντρες. Πρόκειται για τον Μοχάμεντ Λαχουαϊέι Μπουλέλ, που σκότωσε 84 άτομα με το φορτηγό του στη Νίκαια.

Και στην περίπτωση αυτή, οι αποκαλύψεις για την «άσωτη» ζωή του – όπως είπε ο εισαγγελέας του Παρισιού – ήρθαν στο φως μετά την ανάληψη της ευθύνης από το ΙΚ. Το προφίλ αυτών των δύο δολοφόνων θέτει σε αμφισβήτηση την τζιχαντιστική διάσταση των πράξεών τους.

«Οι ακραίες περιπτώσεις μπορεί να μοιάζουν με εξαιρέσεις, στην πραγματικότητα όμως ρίχνουν φως και στις άλλες περιπτώσεις: μεγεθύνουν, όπως ένα μικροσκόπιο, αυτά που δεν φαίνονται εύκολα», σημειώνει ο καθηγητής ψυχοπαθολογίας Φετί Μπενσλαμά.

«Στην περίπτωση του Ορλάντο, δεν είναι φυσικά η ομοφυλοφιλία πίσω από την πράξη, αλλά το μίσος που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο της ομοφυλοφιλίας. Πρέπει πάντα να εντάσσουμε την ομοφυλοφιλία σε ένα προσωπικό, και στην περίπτωση αυτή παθολογικό, πλαίσιο.

Η ομοφυλοφιλία του Ομάρ Ματίν αποτελούσε γι’αυτόν μια διαστροφή που έπρεπε να χειριστεί σβήνοντας τον εαυτό του και όσους την ενσάρκωναν». Πέρα από τις περιπτώσεις των δολοφόνων της Νίκαιας και του Ορλάντο, το ζήτημα της σεξουαλικής ταυτότητας δεν είναι καθόλου περιθωριακό στη σφαίρα των τζιχαντιστών.

Σύμφωνα με πληροφορίες της Monde, πολλοί ισλαμιστές είχαν ομοφυλόφιλες τάσεις. Και η πληροφορία αυτή δεν έχει στόχο να μειώσει την πολιτική διάσταση της τρομοκρατίας, αλλά να αποκαλύψει τα «μικρά πράγματα» που μπορεί να κρύβουν οι «μεγάλες ιδεολογίες».

Ο πιο γνωστός τρομοκράτης που η σεξουαλικότητά του ερχόταν σε αντίφαση με την υπόθεση που υπηρετούσε ήταν ο Σερίφ Κουασί, ένας από τους δολοφόνους του Charlie Hebdo. Οι υπηρεσίες που τον παρακολουθούσαν είχαν διαπιστώσει ότι είχε εραστή.

Μερικά χρόνια αργότερα πρωταγωνίστησε στη σφαγή στο Charlie Hebdo. Αντιμέτωπος με δύο απαγορεύσεις – τον σοδομισμό και την απεικόνιση του Προφήτη, ο δολοφόνος καταδίκασε σε θάνατο τους παραβάτες του δεύτερου ταμπού, θεωρώντας έτσι ότι σβήνει τις δικές του αμαρτίες.

Η διαδρομή ενός νεαρού τζιχαντιστή, του οποίου θα διατηρήσουμε την ανωνυμία, δείχνει σε ποιο σημείο ο σαλαφιστικός πουριτανισμός αποτελεί έναν τρόπο διαχείρισης των εσωτερικών συγκρούσεων. Επιστρέφοντας από τη Συρία, ο Μ. ανακρίθηκε από τις υπηρεσίες πληροφοριών.

Ένας αστυνομικός τον ρώτησε γιατί ασπάστηκε το ισλάμ. «Την εποχή εκείνη, δεν ήμουν πιστός, ένιωθα ομοφυλόφιλος. Το ισλάμ μού φάνηκε αληθινό, κατάλαβα ότι ήταν φτιαγμένο για μένα, και εδώ κι ένα χρόνο δεν νιώθω πια ομοφυλόφιλος.

Ούτε έχω σεξουαλικές σχέσεις. Συνεχίζω όμως να μιλώ με ομοφυλόφιλους, κυρίως στο Facebook». Ο προσηλυτισμός του φαίνεται λοιπόν ότι είχε στόχο την καταπολέμηση επιθυμιών που του φαίνονταν αισχρές.

Το τέχνασμα όμως δεν πιάνει. Λίγο μετά τον προσηλυτισμό του, ο Μ. σχεδιάζει να πάει στη Γάζα. Ανακριτής: «Τα ταξίδια σας στη Γάζα παρουσιάζονται συχνά με τη μορφή σεξουαλικών φαντασιώσεων.

Στις 4/12/2012 είπατε στον Χ ότι θα σας άρεσε να σας βιάσουν στα τούνελ που συνδέουν τη Ράφα με τη Γάζα. Τι έχετε να πείτε;» Μ. : «Είναι αλήθεια ότι θα μου άρεσε να έχω ακραίες επαφές εκεί».

Ο Μ. αποφασίζει τελικά να φύγει για τη Ράκα και προσπαθεί να πείσει δύο 17χρονους να τον ακολουθήσουν. «Ισως το τζιχάντ να ήταν ένα πρόσχημα για να έρθω σε επαφή μαζί τους», αναγνωρίζει. Οι νεαροί γνώριζαν άλλωστε το ομοφυλόφιλο παρελθόν του.

Μόλις έφτασε στη Ράκα, ο Μ. κλείστηκε σε ένα μπουντρούμι για πενήντα ημέρες. Η ισλαμική αστυνομία ανακάλυψε ενοχοποιητικές φωτογραφίες στη φωτογραφική του μηχανή.

Ως εκ θαύματος γλύτωσε από τον θάνατο και του επιτράπηκε να επιστρέψει στην πατρίδα του. «Δεν αναζητούσα τον κίνδυνο», είπε στον ανακριτή, «επιδίωκα να εξιλεωθώ για την ομοφυλόφιλη συμπεριφορά μου που είναι αντίθετη στο ισλάμ».

«Υπάρχουν χίλιοι τρόποι να ριζοσπαστικοποιηθεί κανείς, έχω δει όμως αρκετές περιπτώσεις όπου το ζήτημα της ομοφυλοφιλίας κυριαρχεί», σημειώνει ο ψυχίατρος Σερζ Εφέζ, που παρακολουθεί καμιά δεκαπενταριά περιπτώσεις.

Ένας από τους ανθρώπους που παρακολουθεί εναλλάσσει τα βίαια τζιχαντιστικά σάιτ – κυρίως με αποκεφαλισμούς – με σάιτ ομοφυλόφιλης πορνογραφίας. Άλλοι τζιχαντιστές βιώνουν πιο ανοιχτά την ομοφυλοφιλία τους. Ένας καθοδηγητής, αφού πέρασε ένα χρόνο στη Συρία, διέσχισε τα σύνορα με την Τουρκία και αποφάσισε να παραδοθεί. 

Ήρθε σε επαφή με τις γαλλικές αρχές, οι οποίες ζήτησαν αμέσως από τις τουρκικές αρχές να τον συλλάβουν. «Οι Τούρκοι τον συνέλαβαν ενώ γύριζε τα γκέι μπαρ της Κωνσταντινούπολης και μας είπαν ότι προφανώς είχαμε κάνει λάθος», λέει ένα μέλος των γαλλικών μυστικών υπηρεσιών. 

«Ιδρώσαμε να τους πείσουμε ότι ήταν αυτός». «Οι κρίσεις ταυτότητας που οδηγούν στη ριζοσπαστικοποίηση είναι πολλών ειδών», καταλήγει ένας γάλλος ειδικός. «Η θρησκεία αποτελεί μια μετουσίωση: παντρεύεσαι τον Θεό».

Στη δημοσιότητα τα στοιχεία και του δεύτερου 19χρονου σφαγέα στη Γαλλία - Οι αρχές της Γαλλίας είχαν και την φωτογραφία του ενός δράστη

Το ISIS έδωσε την Τετάρτη στη δημοσιότητα βίντεο με δύο άντρες που ισχυρίζεται ότι είναι οι δράστες της επίθεσης στην εκκλησία στη Γαλλία και στο στιγμιότυπο δηλώνουν πίστη στον αρχηγό του Ισλαμικού Κράτους.

Το βίντεο αναρτήθηκε στο πρακτορείο ειδήσεων του ΙΚ Amaq μία ημέρα μετά την εισβολή των δύο αντρών σε εκκλησία της Νορμανδίας την ώρα της λειτουργίας και τον αποκεφαλισμό του 86χρονου ιερέα.

Στο βίντεο εμφανίζονται δύο νεαροί άνδρες που έχουν δίπλα τους ένα πανό της τζιχαντιστικής οργάνωσης. Ο ένας εξ αυτών διαβάζει στην αραβική γλώσσα με βαριά προφορά το κείμενο με το οποίο ορκίζονται πίστη στον «εμίρη των πιστών» Αμπου Μπακρ αλ Μπαγκντάντι.

Οι δύο νέοι, που έχουν γενειάδα, συστήνονται χρησιμοποιώντας τα ψευδώνυμά τους, Άμπου Όμαρ και Άμπου Τζαλίλ αλ Χανάφι και ορκίζονται «υποταγή» στον αλ Μπαγκντάντι. 

Η εξτρεμιστική οργάνωση επιβεβαίωσε την ίδια ημέρα ότι την επίθεση διέπραξαν δύο «στρατιώτες» της, σύμφωνα με το πρακτορείο Άμακ. Οι δράστες της επίθεσης «ανταποκρίθηκαν στις εκκλήσεις να πλήξουν τις χώρες του διεθνούς συνασπισμού» που πολεμά το Ισλαμικό Κράτος στο Ιράκ και τη Συρία, όπως επισημαίνει το Άμακ.

Γαλλία: Οι αρχές είχαν προειδοποιηθεί για «χτύπημα» τέσσερις ημέρες πριν τη σφαγή.
Την ώρα που το Ισλαμικό Κράτος έδινε στη δημοσιότητα το βίντεο, γαλλικά ΜΜΕ μετέδιδαν την είδηση ότι οι αρχές της Γαλλίας γνώριζαν για το αιματηρό «χτύπημα» τέσσερις ημέρες προτού συμβεί!

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του γαλλικού τηλεοπτικού δικτύου RTL, τέσσερις ημέρες προτού οι μακελάρηδες εισβάλουν στο ναό και σκοτώσουν τον ιερέα, οι μυστικές υπηρεσίες της Γαλλίας.

Είχαν λάβει μια ιδιαίτερα σοβαρή και ανησυχητική πληροφορία από μια ξένη υπηρεσία η οποία ανέφερε ότι «ένας άντρας ήταν έτοιμος να λάβει μέρος σε επίθεση σε γαλλικό εθνικό έδαφος».

Η ίδια πηγή πληροφόρησε τις γαλλικές αρχές ότι ο συγκεκριμένος δράστης ήταν ήδη στη Γαλλία και θα μπορούσε να δράσει μόνους του αλλά και μαζί με άλλα άτομα. Το πρόβλημα ήταν ότι οι αρχές είχαν στα χέρια τους μόνο μια φωτογραφία του συγκεκριμένου υπόπτου, αλλά όχι το όνομα ή τη διεύθυνση κατοικίας του. 

Η αντιτρομοκρατική υπηρεσία της Γαλλίας έστειλε την φωτογραφία του άντρα στα αστυνομικά τμήματα της χώρας, ωστόσο, αποδείχθηκε ότι η κίνηση αυτή δεν ήταν αρκετή για να αποτρέψει την τραγωδία.

Όπως έγινε γνωστό εκ των υστέρων, ο άντρας στην φωτογραφία ήταν ο δεύτερος δράστης της επίθεσης στη Νορμανδία, ο 19χρονος Αμπντέλ Μαλίκ Ναμπίλ Π., τα στοιχεία του οποίου δόθηκαν την Τετάρτη στη δημοσιότητα.

Ο Μαλίκ ο οποίος είχε προσπαθήσει να μεταβεί στη Συρία προκειμένου να πολεμήσει με τον ISIS, έζησε στην πόλη της Aix-les-Bains, στις γαλλικές Άλπεις, και γεννήθηκε στο Saint-Die-des-Vosges, μια πόλη στην επαρχία Vosges της βορειοανατολικής Γαλλίας.

Αν και η δικαστική αστυνομία στη Λυών διεξάγει έρευνα σχετικά με το παρελθόν του Μαλίκ, αποφεύγει να επιβεβαιώσει την ταυτότητα του, ενώ παράλληλα άνδρες της αντιτρομοκρατικής υπηρεσίας είναι γνωστό ότι διενεργούν επιδρομές στην περιοχή γύρω από τον τόπο κατοικίας του.

Ο φανατικός ισλαμιστής, πυροβολήθηκε στο πρόσωπο από την αστυνομία καθώς προσπαθούσε να διαφύγει από την εκκλησία, γεγονός που επιβραδύνει τη διαδικασία ταυτοποίησης.

Η αστυνομία ανακάλυψε την ταυτότητα του καθώς έψαχνε για στοιχεία στο σπίτι της οικογένειας του δεύτερου δράστη, του 19χρονου Αντέλ Κερμίς , γεγονός που δείχνει ότι και οι δύο επιτιθέμενοι ζούσαν στο εν λόγω σπίτι πριν από τη δολοφονία.

Στο μεταξύ νέα στοιχεία έρχονται στο φως για τον άλλο 19χρονο, τον Κερμίς
Όπως αναφέρει η «Le Parisien» σε ρεπορτάζ που βασίζεται σε μαρτυρία φίλου του, πριν ριζοσπαστικοποιηθεί ήθελε να γίνει μοντέλο, ενώ εκτός από τη μόδα του άρεσε και ο ποδόγυρος...

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Le Monde» o Κερμίς είχε ψυχολογικά προβλήματα από την ηλικία των έξι ετών. Είχε  νοσηλευτεί πολλές φορές στην διάρκεια της εφηβείας. Όπως υποστηρίζει η γαλλική εφημερίδα «Le Parisien», 15  ημέρες είχε νοσηλευτεί σε ψυχιατρική κλινική. 

Ήταν ένα υπερδραστήριο παιδί που είχε αποβληθεί σε ηλικία 12 ετών από το σχολείο του λόγω προβλημάτων συμπεριφοράς . Σύμφωνα με γείτονά του, «ο Κερμίς ήταν μία βόμβα έτοιμη να εκραγεί...». 
 


Δεν υπάρχουν σχόλια: