01 Φεβρουαρίου, 2016

ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟ ΨΕΜΑ

 

Γεννηθήκαμε σέ μιά ποχή ναμετρήσεων. Μιά ποχή πού μοιάζει βέβαια μέ λλες, μως χει τήν δική της ξεχωριστή σφραγίδα, φο στορία δέν παναλαμβάνεται. να χαρακτηριστικό τς ποχς ατς εναι κπληκτική καί ταχύτατη διάχυση το κακο, παρουσία του σέ συνεχς ναλλασσόμενες μορφές.

Ατός πού μπορε νά δε, θλίβεται βλέποντας νά νεργεται σέ να κόσμο κόσμημα τό μυστήριο τς νομίας (Β΄ Θεσ. 2,7). Εμαστε μακριά πό τά χρόνια τς σχετικς θωότητας, που πλά λύκος παραμόνευε νά ξεμοναχιάσει τά πρόβατα.  

λύκος πλέον χει μεταμφιεσθε σέ βοσκό καί παριστάνει τι τά φυλάει. χει φορέσει τό προσωπεο τς κυβέρνησης, το προέδρου, το παγκόσμιου ργανισμο, καί καταχρται τήν συμπυκνωμένη ξουσία πού βρίσκεται στά χέρια του.

Ο φαινομενικά σχυροί παρουσιάζονται στό προσκήνιο σάν σωτρες μέ εαισθησίες καί φιλότιμοι ργάτες το συλλογικο συμφέροντος, στήν πραγματικότητα μως δέν εναι παρά μία καλλωπισμένη βιτρίνα, πού πηρετε τούς σκοπούς μις παγκόσμιας λίτ.  

τελευταία ποτελεται χι πό πλς “φρονες πλουσίους” κεφαλαιοκράτες, πού ρέσκονται νά πιδεικνύουν τόν πλοτο τους, λλά πό τούς οκονομικά πανίσχυρους, ο ποοι φροντίζουν νά μένουν στήν φάνεια.

Ατή μικρή μάδα πού ξουσιάζει πό τά παρασκήνια, χρωματίζεται πό μεταφυσικές ρχές πού νάγονται στόν ποκρυφισμό καί τόν γνωστικισμό. Σέ ατά βασίζεται καί φιλοσοφία τς “νέας τάξης” πραγμάτων. Τό πνεμα τς νέας ποχς χρησιμοποιε τόν ζωδιακό διαχωρισμό τς στορίας. Μιλ γιά τό χρονολογικό τέλος τς ποχς το χθύος καί τήν ρχή τς ποχς το δροχόου.

χθύς εναι σύμβολο το Χριστο, γι’ ατό καί κατ’ ατούς λευση τς νέας ποχς θά σημάνει καί τό τέλος το Χριστιανισμο. Σκοπίμως παρερμηνεύεται λόγος το Χριστο, τι θά εναι μαζί μας μέχρι τό τέλος το αἰῶνος, φόσον μεταφράζουν τόν ναφερόμενο αἰῶνα σάν μιά στορική περίοδο πού ναγκαστικά θά τελειώσει.

Ατό φυσικά δέν ληθεύει, φο  Χριστός μέ τόν ρο αἰῶνας ννοε τό διάστημα τς στορίας ως τήν Δευτέρα Παρουσία. Σύμφωνα μέ τούς παδούς τς νέας τάξης, πως στήν ποχή το χθύος κυρίαρχη φιγούρα το Χριστο παιξε καταλυτικό ρόλο στήν πορεία το νθρώπου, τσι καί στήν ποχή το δροχόου ναμένεται νας γέτης παγκοσμίου μβελείας.

Ο ποος θά μυήσει τήν νθρωπότητα μέ μαγικό τρόπο σέ πιό προηγμένο πίπεδο συνειδητότητας. Χριστός ποβιβάζεται σέ μύστη, νάμεσα σέ πολλούς λλους, καί τό περιεχόμενο τν Γραφν θεωρεται τροχοπέδη γιά τήν πνευματική ρίμανση το νθρώπου. 

Κατά τούς σχυρισμούς τς νέας τάξης, πό δ καί πέρα ο νθρωποι πρέπει νά στραφον πρός τόν νέο Μεσσία, ποος θά πωμισθε τήν καθοδήγηση τς νθρωπότητας σέ μιά ποχή ερήνης, σότητας καί νώτερης φώτισης.

Ο θέσεις τν ποκρυφιστν ατν ρείδονται σέ μία βασική διαστρέβλωση τς Παλαις Διαθήκης. Στόν κπο τς δέμ, φις δέν θεωρεται ς μία δόλια παρουσία πού μέσω τς πλάνης προκάλεσε τήν πομάκρυνση το νθρώπου πό τόν Θεό, λλά ς προμηθεϊκή φιγούρα, δηλαδή εεργέτης το νθρώπου, πειδή σέ ατόν τάχα φείλεται μπλουτισμός τς νθρώπινης ψυχς μέ τό πνεμα.

Τά λόγια το διαβόλου, ς μόνου φορέα το φωτός (ωσφόρου), θεωρονται πέρα ς πέρα ληθινά, φο διάβολος κατέστησε κανό τόν νθρωπο νά διακρίνει νάμεσα στό καλό καί τό κακό καί νά ρθωθε ς σος μπροστά στόν Θεό. ποσπασμένος πό τόν Θεό χει πλέον ατογνωσία, συνείδηση το αυτο του ς ξεχωριστς ντότητας μέ λευθερία βούλησης.

Ο νοητικές του λειτουργίες φέρουν μέσα τους τό θεϊκό στοιχεο, που νακαλύπτοντας το μπορε διος νά γίνει Θεός. Στόν πυρνα τς δεολογίας τς νέας τάξης πραγμάτων βρίσκεται ατό κριβς τό εαγγέλιο το φεως, πού ν μπνέεται πό μίσος πρός τόν Θεό καί τά ργα το Θεο, παρουσιάζεται ς πελευθέρωση το νθρώπου πό ναν θεό μοχθηρό.

παγκοσμιοποίηση ποκρίνεται νεκτικότητα στήν διαφορετικότητα. Στό πλαίσιο τς δεολογίας τι νθρωπος μπορε νά γίνει θεός, χάνεται ταπείνωση καί παφή μέ τό θεο. ν συνεχεία, ποταγή στά προσωπικά πάθη θεμελιώνεται ς κανόνας, μέ τό πρόσχημα τι προάγει τήν τομικότητα. 

Στήν οσία δέν εναι παρά μιά μμεση προτροπή γιά τήν φαρμογή το νόμου τς νέας τάξης. ν ξετάσουμε τά πράγματα ντικειμενικά, θά βρεθομε μπροστά σέ μιά ντέχνως καλυμμένη πέχθεια, μίσος καί βαθειά διάθεση γιά τήν κατάλυση τς Χριστιανικς λήθειας.  

να πλθος γετν παναλαμβάνουν συνεχς τό ραμα μις φηλίου πό τήν ξουσία νός παγκόσμιου κέντρου διακυβέρνησης μέ σημαία τήν νότητα, πού θά καλλιεργήσει τήν λληλοκατανόηση καί τόν σεβασμό μεταξύ τν νθρώπων, περβαίνοντας γεωγραφικά ψυχικά σύνορα.

λλά ατό εναι πλά τό δόλωμα γιά σους στερονται κριτικς σκέψης. φο πονομεύσουν τίς ξίες πού καθιστον δυνατή τήν οσιαστική κοινωνία μεταξύ τν νθρώπων, καί πομονώσουν κάθε νθρωπο στό κάστρο το τομικισμο του, δηγώντας τον τσι σέ πόγνωση καί νασφάλεια, ο διοι ο νθρωποι, κυριευμένοι πό τό νστικτο τς πιβίωσης, θά ζητήσουν νά γίνουν πολτός στόν ναδευτρα τς παγκοσμιοποίησης.

Ο ρχιτέκτονες ατο το συστήματος διακυβέρνησης ργάζονται κατάπαυστα. τακτική μέ τήν ποία προσπαθον νά πιτύχουν τήν ψυχολογική κατάρρευση τν νθρώπων χει σάν κέντρο της τόν φόβο. ταν κάποιος βρίσκεται σέ καθεστώς φόβου, ο κινήσεις του εναι τυφλές καί προσπαθε νά κρατηθε πό τό πρτο πράγμα πού θά τόν κάνει νά ασθανθε σφαλής.

Ατό κμεταλλεύονται ο κυβερνντες σκηνοθετώντας καταστροφικά γεγονότα. Ατονόητο εναι τι δέν τούς νδιαφέρει νά λύσουν τά δη φιστάμενα προβλήματα, φο συμβάλλουν στήν γενικότερη κοινωνική κατάρρευση. ν προκύψουν μφιβολίες δυσαρέσκεια γιά τήν πολιτική τους, πλίζουν τό ψυχολογικό πλοστάσιο τν μέσων μαζικς νημέρωσης, γιά νά φαιρέσουν τήν κριτική σκέψη τν νθρώπων.

Τό κακό χει ξαπολύσει μιά νευ προηγουμένου πίθεση κατά το Χριστο λλά καί κατά το νθρώπου. ν θεωρομε τούς αυτούς μας πιστούς καί φιλάνθρωπους, πς μπορομε νά μένουμε μέτοχοι; Καί ν ποφασίσουμε νά ντιταχθομε στό κακό, πς θά μπορέσουμε νά τό πιτύχουμε παρά μέ τήν δύναμη το Χριστο; Μά Χριστός δέν ζητ πό μς πλή συναίνεση. Ζητάει πέρβαση.

Δέν ζητ μισθωτούς ργάτες. Ζητ λεύθερους φίλους. Δέν ζητ λίγο χρο στήν ψυχή μας, λλά λόκληρη τήν ψυχή μας. Δέν ζητ νά κάνουμε λιγμούς, γιά νά κανοποιήσουμε καί Θεό καί νθρώπους. Ζητ νά εμαστε νυποχώρητοι, ν ο νθρωποι στέκονται μπόδιο στήν φιέρωσή μας σ’ κενον. Θεός μς δωσε τά πάντα, γι’ ατό καί μς ζητ τά πάντα.

χριστιανική συνείδηση γνωρίζει τι τά πάντα γίνονται πειδή τά παραχωρε Θεός. Καί τά παραχωρε πειδή γνωρίζει νά ξάγει πό τό κακό γαθό, δίνοντας μας τήν εκαιρία νά σφυρηλατηθομε στήν δοκιμή, στήν πομονή, στήν λευθερία, στό μαρτυρικό φρόνημα, στήν καλλιέργεια τς γάπης. Τά πάντα νέχουν τήν θεϊκή σοφία καί γάπη, πού παραμένει σέ μς νεξιχνίαστη.

Μπορομε νά κάνουμε καθένας τήν δική του πανάσταση μέ μιά μολογία τς ληθείας το Χριστο, χι τόσο ξωτερικά, λλά μέσα πό οσιαστικό πνευματικό γώνα. λήθεια το Χριστο εναι δύναμη πού νατρέπει κάθε ντίθεη δύναμη. πό τήν στιγμή πού καθένας μας μεταμορφώνεται σωτερικά, ατόματα συμμεταβάλλεται καί κόσμος, πειδή κάθε νθρωπος εναι μέρος το κόσμου.

ξάλλου, δέν εμαστε μες πού θά κερδίσουμε τήν μάχη μέ τόν διάβολο, λλά κενος πού τό χει κάνει δη καί χει τήν δύναμη νά ποκαταστήσει λόκληρη τήν δημιουργία στήν θεϊκή δόξα. μες δέν γνωρίζουμε νέα ποχή.

Γνωρίζουμε τήν “καινή κτίση”, πού εναι διος Χριστός. ς γινόμαστε πλοί καί ταπεινοί, στε νά μς φωτίζει μέ τήν κτιστη Χάρη Του καί νά μς καθιστ “υούς φωτός καί μέρας”.

ερ Μον Κουτλουμουσίου Αγίου Όρους
 


Δεν υπάρχουν σχόλια: