25 Ιανουαρίου, 2016

Η ΠΡΟΣΩΠΟΛΑΤΡΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΕΙΣΤΕΙΔΗ ΠΑΝΩΤΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ κ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ

 

«Μή πεποίθατε επ' άρχοντας επί υιούς ανθρώπων, 
οις ουκ έστι σωτηρίας» (Ψάλμ. ΡΜΕ΄ 3).

Ως καθηγητής που  ήταν τόσα χρόνια στο Εκκλησιαστικό Λύκειο των Αθηνών ο κ. Πανώτης θα έπρεπε να γνωρίζει ότι δέν πρέπει νά έχωμεν απόλυτον πεποίθησιν εις ανθρώπους, ότι αξίωμα κι αν έχουν. Οι άνθρωποι είναι τρεπτοί. Σήμερον άγιοι, αύριον αρνηταί  σήμερον αμαρτωλοί, αύριον δίκαιοι.

Απόλυτον πεποίθησιν  πρέπει νά έχωμεν μόνον πρός τόν Θεόν καί εις αυτόν νά στηρίξωμεν τάς ελπίδας της σωτηρίας μας. «Μακάριος ου ο Θεός Ιακώβ βοηθός αυτού, η ελπίς αυτού επί Κύριον τόν Θεόν αυτού» (Ψάλμ. ΡΜΕ΄5) και όχι σε κάτι τύπους σαν τον κ. Βαρθολομαίο που ξεχνούν γρήγορα τους συμπαραστάτες τους!

Γνωρίζει ο κ. Πανώτης ότι ο κ. Βαρθολομαίος υποκρίνεται, διότι  ξέρει πως δεν θα τον ξεμπροστιάσει κανείς. Ως ξερόλας όμως που το παίζει ο κ. Πανώτης νομίζει ότι μπορεί να ειδικεύεται επί παντός του επιστητού!

Γι΄ αυτό και έχει χρίσει τον εαυτόν του ως ειδήμονα της Φαναριώτικης κουστωδίας.. Ως ξερόλας πιστεύει ότι κατέχει το πολυεργαλείο εκείνο που λύνει και δένει τα εκκλησιαστικά πράγματα εντός και εκτός Ελλάδος. Συνήθως όμως, ο ξερόλας είναι αποτυχημένος λόγω πολλής εξυπνάδας.

Για όλα ο Αριστείδης διαθέτει και μια μπουλντόζα διότι μόνο έτσι νιώθει καλά μέσα στο χάος της ανεπάρκειάς του γκρεμίζοντας τους πάντες και τα πάντα. Πίσω και από την «καλημέρα» που θα πει κρύβονται συνωμοσίες, ίντριγκες και σχεδόν πάντα  μια εκνευριστική στήριξη προς το Φανάρι γιατί έτσι νιώθει  σίγουρος ότι το σβησμένο Φανάρι  της Πόλης θα ξανανάψει, τα αποτελέσματα όμως, είναι τραγελαφικά. 

Οι εφαρμογές τέτοιων αντιλήψεων, απλώς τραγικές. Ας πάψει λοιπόν να υπαγορεύει στους άλλους πώς πρέπει να σκέπτονται και να πράττουν, πώς πρέπει να τοποθετούνται ορθώς απέναντι στην δήθεν μητέρα Εκκλησία.  Βλακωδώς εκφράζεται ο κ. Πανώτης και με τρομακτική άνεση για την υπέρτατη αλήθεια, του Φαναρίου της οποίας δεν  είναι και ο αποκλειστικός κάτοχος και αντιπρόσωπος!!! 

Δεν είναι κάτοχος της μιας και μοναδικής αλήθειας, αυτής που λιμνάζει στο άρρυθμο και άναρθρο μυαλό του, ρυθμίζοντάς το να νιώθει έξυπνο, επαρκές, πάντα μέσω μιας κλειστής Φαναριώτικης μαφίας. Είναι κρίμα να φέρεται ο κατά τα άλλα αγαπητός Αριστείδης σαν κοινός καταδότης, σαν χυδαίος κουτσομπόλης που έχει ωστόσο μια επαρχιώτικη κουτοπονηριά (σαν βλαχοδήμαρχος)  και να κρατά για τον εαυτό του τη διακριτική ευχέρεια να θεωρεί την αυτού εξοχότητά του ως «μέγα ιερομνήμονα»,  ιδεολόγο και προοδευτικό.

Το ότι ο κ. Βαρθολομαίος έχει γνώση και εμπειρία  όπως γράφει ο κ. Πανώτης τον πληροφορούμε ότι υπάρχουν και άλλοι που ίσως την έχουν μεγαλύτερη.Καλό θα ήτο να μας αιτιολογήσει ο κ. Πανώτης τις πιο κάτω αυθαιρεσίες του κ. Βαρθολομαίου που δεν συνάδουν για έναν προκαθήμενο του τόσο «μεγάλου βεληνεκούς» που μας γράφει και εξηγούμαι:

1-Μεθόδευσε την απομάκρυνση του Αρχιεπισκόπου Θυατείρων και (Μ. Βρετανίας) κυρού Μεθοδίου και με ένα απλό φάξ, και τον υποβίβασε σε... Μητροπολίτη Πισιδίας.

2-Οδήγησε σε υποχρεωτική παραίτηση τον Μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Αμερικής κυρό Ιάκωβο.

3-Διόρισε νέο Αρχιεπίσκοπο Αμερικής τον κ. Σπυρίδωνα χωρίς να ρωτήσει κανέναν και τον κατήργησε επίσης χωρίς να ρωτήσει κανέναν.

4-Υποσχέθηκε προς τους Έλληνες της Ομογένειας ότι θα αναβαθμίσει την Εκκλησία της Αμερικής και την κατασπάραξε, κόβοντας την σε ξεχωριστές μερίδες (Εκκλησία Καναδά, Εκκλησία Νοτίου Αμερικής).

5-Επίσης Διόρισε νέο Αρχιεπίσκοπο Αμερικής τον κ. Δημήτριο, εμπαίζοντας μέχρι τέλους τον Αρχιεπίσκοπο Αυστραλίας κ. Στυλιανό, στον οποίο είχε υποσχεθεί τη θέση.Ο Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας κ. Στυλιανός όμως τον έχει καταγγείλει πολλάκις για  την ανυπαρξία Συνόδου του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως και για πολλά άλλα - που δεν τολμά μέχρι και σήμερα, να τον τιμωρήσει για όσα του καταμαρτυρεί.

6-Ταπείνωσε τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων κ. Ειρηναίο χωρίς δίκη.

7-Περιφρόνησε τον τότε Πατριάρχη Μόσχας κυρό Αλέξιο και οδήγησε σε σχεδόν διακοπή σχέσεων με τη Ρωσική Εκκλησία, γιατί ήθελε να επιβάλει τις αποφάσεις του για τη νέα αυτοκέφαλη Εκκλησία της Εσθονίας.

8-Προκάλεσε διχασμό στη Σύνοδο του Πατριαρχείου Σερβίας γιατί είχε αναλάβει την ειρήνευση εκκλησιαστικός παράγων των Αθηνών όπου ήθελε να βοηθήσει προς τη κατεύθυνση την Εκκλησία των Σκοπίων-και όχι Μακεδονίας.

9-Προκάλεσε σκληρή σύγκρουση με τον Αρχιεπίσκοπο Αλβανίας κ. Αναστάσιο, όπου θα είχε εξελιχθεί σε εθνικό ζήτημα εάν δεν επέμβαιναν γρήγορα κάποιοι πιο σώφρονες.

10-Από εγωισμό παραλίγο να τινάξει στον αέρα την ομαλή εξέλιξη που είχε το πρόβλημα όπου ταλάνιζε για χρόνια το Πατριαρχείο Βουλγαρίας, επειδή το ρόλο του γεφυροποιού είχε αναλάβει εκκλησιαστικός παράγων των Αθηνών.

11-Αδιαφόρησε στο κάλεσμα της Εκκλησίας της Κύπρου και δεν έστειλε εκπρόσωπο του Οικουμενικού Πατριαρχείου στη Μείζονα Σύνοδο που συνεκλήθη στην Κύπρο για να αποδώσει δικαιοσύνη και ν' αποκαταστήσει την ηρεμία και την τάξη.

12-Μιλώντας σε Έλληνες δημοσιογράφους, χαρακτήρισε την Εκκλησία της Ελλάδος «επαρχιώτικη».

13-Σε δηλώσεις του χαρακτήρισε τους Έλληνες της Επανάστασης του 1821 ως κάποιους ξεβράκωτους. (Ελεύθερη Ώρα-30 Οκτωβρίου 1991 και Αυριανή-26 Δεκεμβρίου 1991). Απορία όμως προκαλεί πως είναι δυνατόν ο κ. Βαρθολομαίος να έχει αυτή την γνώμη για τους Έλληνες και να εισπράττει από το Υπουργείο Εξωτερικών ανά τακτά διαστήματα κατ΄ έτος ως οικονομική ενίσχυση το ποσό των 3.000.000€ την φορά.

14-Αφαίρεσε το αξίωμα του Άρχοντος του Οικουμενικού Θρόνου από τον επιχειρηματία κ. Κ. Λούλη, άλλοτε διοικητή του Αγίου Όρους, διότι ετόλμησε να ασκήσει κριτική στο Φανάρι.

15-Είχε Απαγορεύσει στον Άρχοντα Μ. Λογοθέτη αείμνηστο Παν. Αγγελόπουλο, μεγάλο ευεργέτη του Οικουμενικού Θρόνου, ν' ασχολείται ή να αναμιγνύεται στα εκκλησιαστικά θέματα του Φαναρίου.

16-Απαίτησε διά του Υπουργείου Εξωτερικών από διευθυντές εφημερίδων να μη φιλοξενούν άρθρα που ασκούν κριτική προς αυτόν.

17-Έθεσε θέμα σε κορυφαίους πολιτικούς της χώρας μας που τον επισκέπτονταν στο Φανάρι να γίνονται συστάσεις στους βουλευτές εκείνους που δεν εκφράζονται καλώς για το Φανάρι και ζήτησε ν' αποκλειστούν από τις λίστες των κομμάτων όλοι όσοι του ασκούν δημοσίως κριτική.

18-Έχει δημιουργήσει μεγάλο πρόβλημα με τα καμώματά του στην Ιερά Μονή Εσφιγμένου Αγίου Όρους.

19-Έθεσε με σφοδρότητα και επιμονή το Έκκλητο στην Εκκλησία της Ελλάδος για την τότε  υπόθεση του πρώην Αττικής Παντελεήμονα Μπεζενίτη ενώ πολύ καλώς εγνώριζε ο κ. Βαρθολομαίος ότι τα αδικήματα του εν λόγω Ιεράρχη ήταν εκκλησιαστικά και ποινικά κολάσιμα.

20-Εδημιούργησε μεγάλο πρόβλημα στην Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Ελλάδος για την αποστολή του καταλόγου για την εκλογή Μητροπολιτών της Βορείου Ελλάδος και εσκανδάλισε σφόδρα με την πράξη του αυτή το πλήρωμα της Εκκλησίας.

Ενώ γνωρίζει πολύ καλά ο κ. Βαρθολομαίος ότι το ΣτΕ έχει κρίνει ότι δεν κατοχυρώνεται συνταγματικά η διάταξις περί την έγκριση του καταλόγου των εκλεξίμων για Αρχιερατεία από το Οικουμενικό Πατριαρχείο,αυτό μπορεί να γίνει μόνον εάν υπάρξει στο μέλλον τροποποίηση του Κ.Χ. (Απόφαση Ολ. ΣτΕ 545/1978,54546/1978).

21-Για μην μιλήσουμε και για τον παρακοιμώμενό του και φυτευτό στην Αθήνα Ανδριανουπόλεως Αμφιλόχιο. Για τα ως άνω 21 σημεία έχει να απαντήσει κάτι ο «μέγας ιερομνήμων;».

Η μυθολογία όμως του κ. Πανώτη κουράζει αρκετά και το ότι η επιστασία του Φαναρίου που ευαγγελίζεται όπως γράφει προς τις άλλες Εκκλησίες μόνο προβλήματα και θόρυβο μεγάλο δημιουργούν. Δια τούτο δυστυχώς το Φανάρι δεν φωτίζει κ. Πανώτη!!!  

Τέλος για τα περί Ιερορραφείων και των γραφείων της οδού Φιλοθέης που γράφει αυτά μας τα χουν πει κι’ άλλοι προ πολλού. Ο κ. Πανώτης πρέπει να γνωρίζει ότι η βλακεία μπορεί να μην είναι ζήτημα της… Θέμιδος, δεν σημαίνει όμως ότι δεν πρόκειται για μάστιγα…

Π.ΒΟΙΩΤΟΣ
 


Δεν υπάρχουν σχόλια: