04 Οκτωβρίου, 2015

ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΣΥΝΑΞΕΩΣ ΤΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΘΡΟΝΟΥ

 

κυριότερη ατία, πό ρθοδόξου θεολογικς πόψεως, τς παγκοσμίου κρίσεως, πού διέρχεται σήμερα νθρωπότητα, θά πρέπει νά στιαστε στήν πομάκρυνση, τήν ποστασία πό τόν γιο Τριαδικό Θεό καί τήν μετανοησία, ποία δηγε στήν ποδούλωση καί αχμαλωσία στήν παναίρεση το συγκρητιστικο διαχριστιανικο καί διαθρησκειακο Οκουμενισμο.

σατανοκίνητος καί δαιμονικός Οκουμενισμός, ργανο στά χέρια τς Μασονίας καί το διεθνος φρικώδους Σιωνισμο, πού ποσκοπε στήν γκαθίδρυση το ντιχρίστου, ς μοναδικο παγκοσμίου βασιλέως, λλοιώνει τίς συνειδήσεις καί χει διαβρώσει σχεδόν τούς πάντες καί τά πάντα.

πόδειξη τν νωτέρω – γιά νά περιοριστομε μόνο στά τελευταα οκουμενιστικά γεγονότα – εναι διαθρησκειακή συνάντηση γιά τήν δθεν ερηνική συνύπαρξη Χριστιανν καί Μουσουλμάνων χωρίς τήν ποκήρυξη το γκληματικο Κορανίου το δθεν αωνίου λόγου το Θεο πού διατάσσει τήν «σφαγή τν πίστων», πού πραγματοποιήθηκε σέ ξενοδοχεο τς θήνας στίς 2 καί 3-9-2015.

Τό Διεθνές Θεολογικό Συμπόσιο γιά τήν 75ηπέτειο πό τήν δρυση τς παπικς οκουμενιστικς κοινότητας στό Ταιζέ πό τίς 30-8 ως τίς 6-9-2015 διαθρησκειακή συνάντηση, ποία διοργανώθηκε πό τήν οκουμενιστική κοινότητα το «γίου Αγιδίου» στά Τίρανα τς λβανίας στίς 6-9-2015 τό Διεθνές Συνέδριο «ρθόδοξης πνευματικότητας», πού λαβε χώρα στήν οκουμενιστική μεικτή καί διομολογιακή μοναστική κοινότητα το Μποζέ τς ταλίας πό τς 9 ως τις 12-9-2015 καί τό Διεθνές Συνέδριο τς ταιρείας το Δικαίου τν νατολικν κκλησιν, πού πραγματοποιήθηκε στή Θεσσαλονίκη στίς 10-9-2015,

Δυστυχς μως στή Σύναξη τν εραρχν το Θρόνου καί τν Σεβ. Μητροπολιτν τν λεγομένων Νέων Χωρν τς κκλησίας τς λλάδος, πού πραγματοποιήθηκε στό Φανάρι πό τίς 29-8 ως τίς 2-9-2015 Παναγιώτατος Οκουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαος, νέμεινε στό οκουμενιστικό του κοσμοείδωλο. Τοτο ποδεικνύει καί ξένη πρός τήν ρθόδοξη κκλησιολογία εσήγησή του πού ξεφώνησε στίς 29-8-2015 πρός τούς εράρχες το Θρόνου, μέ τήν ποία δωσε τίς κατευθυντήριες γραμμές γιά τίς σχέσεις, πού πρέπει νά ναπτύξουν μέ τούς αρετικούς, τούς τεροδόξους καί τούς λλοθρήσκους, στηριζόμενος περισσότερο στίς ποφάσεις τς Β΄ Βατικάνειας ψευδοσυνόδου καί τή νέα κκλησιολογία το Παπισμο, παρά στήν ρθόδοξη θεολογία καί παράδοση. Σχολιάζοντας μερικά βασικά σημεα τς εσηγήσεως το Παναγιωτάτου, πιθυμομε νά τονίσουμε τά ξς :

δεινή καί τραγική πραγματικότητα, πού εναι πλήρως ντίθετη μέ τάς σκέψεις το Παναγιωτάτου, ποδεικνύει τι Οκουμενι(στι)κή Κίνηση, μέ ποκλειστική εθύνη, χι τν μαχητικν καί ντιοικουμενιστικν στολογίων, φημερίδων καί λλων Μ.Μ.Ε., λλά τν δίων τν αρετικν καί τεροδόξων πό τή μιά, καί τν οκουμενιστν πό τήν λλη, εναι ΑΛΥΣΙΤΕΛΗΣ.

Ο μέν αρετικοί καί τερόδοξοι διακρίνονται γιά τήν λλειψη ελικρίνειας καί μετανοίας, μμένοντες σατανικς στήν κακοδοξία. Ο δέ οκουμενιστές διακρίνονται γιά τήν λλειψη μαρτυρίας τς ρθοδόξου πίστεως, τόνπερτονισμό τς γάπης καί τόν ποτονισμό τς ληθείας, τήν πρακτική το νά μή συζητονται τά χωρίζοντα, λλά τά νοντα, τήν μβλυνση τν ρθοδόξων κριτηρίων, τήν μοιβαία ναγνώριση κκλησιαστικότητος χωρίς διακοινωνία, πού εναι σχιζοφρενική κατάσταση, τόν διάλογο πί σοις ροις, τήν πογραφήκαί υοθέτηση κοινν ντορθοδόξων κειμένων, τίς ντικανονικές συμπροσευχές καί τόν λαϊκό Οκουμενισμό.

Τό μόνο, πού πιτυγχάνεται μέ τήν Οκουμενι(στι)κή Κίνηση, εναι σύγχυση καί συγκρητισμός. ν άν ρθόδοξος κκλησία κολουθοσε τήν Πατερική δό μαχίμου πανευαγγελισμο τς Οκουμένης καί κονιορτοποιοσε τίς αρέσεις μέ παγκόσμιο λόγο καί πατερική παρρησία, θ δόξαζε τόν Θεό καί θά διεσφάλιζε τό νθρώπινο πρόσωπο. καθηγητής ΜΜΕ το Πανεπιστημίου Χάρβαρντ κ. Καμπουράκης ς μο γνώρισε εχε προτείνει τήν δημιουργία δορυφορικς πλατφόρμας γιά τήν ρθόδοξη μαρτυρία σέ 17 γλσσες λλά συνήντησε παντο κλειστές πόρτες.

ν ατό εχε γίνει μέ τήν είζωο χάρη το Τρισυποστάτου Θεο καί τήν παγκόσμια ναγνώριση καί τό Οκουμενικό μας Πατριαρχεο τότε θά εχε τήν δυνατότητα καί τήν Θεολογική Σχολή τς Χάλκης νά νοίξει καί τό διεθνές status νά το ναγνωριστε πό τήν Τουρκική Πολιτεία καί ο περίπυστοι ναοί τς Κωνσταντινουπόλεως νά μή μεταβάλλονται σέ τεμένη λλά νά το ποδοθον ς λατρευτικοί χροι.

Ο «χειροτονίες» γυναικν στόν ερατικό καί πισκοπικό βαθμό καί θεσμοθέτηση τς μοφυλοφιλίας στόν Προτεσταντικό κόσμο πως ο εσηγηταί στήν Σύναξη Μητροπολίται Σασίμων κ. Γεννάδιος καί Αστρίας κ. ρσένιος παρεδέχθησαν, πού ποτελε νατροπή τς νθρωπίνης ντολογίας καί φυσιολογίας καί καθιερώνει μιά κίβδηλη νθρωπολογία ς   κορωνίδα τν μαρτιν, καθώς καί ναγνώριση τν «γάμων» μεταξύ τν μοφυλοφίλων, ποδεικνύουν τι καθόλου δέν πηρρεάστηκε οτε πλησίασε αρεση καί τεροδοξία πρός τήν ρθόδοξη κατεύθυνση, θεολογία καί ζωή.

δήλωση παραίτησης το Γέροντος Μητροπολίτου Περγάμου κ. ωάννου Ζηζιούλα πό τήν θέση το συμπροέδρου το πισήμου Θεολογικο Διαλόγου μεταξύ ρθοδόξων καί Παπικν, ν καί τελικς δέν γινε ποδεκτή πό τόν Παναγιώτατο Οκουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαο, ς κείνη το Σεβ. ρχιεπισκόπου Αστραλίας κ. Στυλιανο πού εχε συνοδευθε μέ τήν δηλωσή του περί «νοσίου παιγχνίου», ποτελον ποδείξεις, σως τίςπιό τρανταχτές, τς καρπίας το κατόχρονου γχειρήματος τς Οκουμενι(στι)κς Κινήσεως καί πιβεβαίωση το Παυλείου λόγου «αρετικόν νθρωπον μετά μίαν καί δευτέραν νουθεσίαν παραιτο, εδώς τι ξέστραπται τοιοτος καί μαρτάνει ν ατοκατάκριτος».

αρεση δέν εναι πλς μία διοτροπία στήν ντίληψη τν θεολογικν πραγμάτων, λλά μία δαιμονική στρέβλωση τς ποκαλύψεως το γίου Τριαδικο Θεο, μέ τρομακτικές συνέπειες πέραν το πνευματικο θανάτου. Θά πρεπε Παναγιώτατος νά ποφύγει τήν ναφορά του στόν μθο τς «μαρτυρίας τς ρθοδόξου πίστεως» κ μέρους τν οκουμενιστν στά πλαίσια τς οκουμενι(στι)κς κινήσεως καί τν θεολογικν διαλόγων, διότι οἱἐπαίσχυντες συμφωνίες το Μπάλαμαντ καί το Σαμπεζύ, υοθέτηση τν ντορθοδόξων κειμένων το Πόρτο λέγκρε, τς Ραβέννας καί το Πουσάν, πογραφή Κοινν Δηλώσεων μέ τόν αρεσιάρχη Πάπα τς Ρώμης, ο ντικανονικές συμπροσευχές καί τά μισυλλείτουργα μέ αρετικούς καί λλοθρήσκους, καταδεικνύουν κριβς τό ντίθετο.

πόδειξη τν τραγικν συνεπειν τν αρέσεων εναι βλάστηση το δαιμονιώδους σλάμ, μέ τό φρικιαστικό δεολόγημά του περί ποταγς τν πάντων, τό ποο ποτελε να συμπίλημα τν χριστολογικν αρέσεων το ρειανισμο, το Νεστοριανισμο καί το Μονοφυσιτισμο, πού ρνήθηκαν τήν κατ’ οσίαν νανθρώπηση το Θεο Λόγου καί νεκήρυξαν πανηγυρικά τόν Θεό πρόσιτο καί μέθεκτο πό τό νθρώπινο πρόσωπο καί πομένως ποταγή (σλάμ) νά εναι μόνη πνευματική σχέση Θεο καί νθρώπου.

Ο χριστιανικοί πληθυσμοί τν Κοπτν τς Αγύπτου, τν βυσσηνν τς Αθιοπίας, τν Νεστοριανν σσυρίων καίτν ακωβιτν Μονοφυσιτν τς Συρίας σφαγιάζονται πό τό πνευματικό τους κγονο, τό σλάμ, πού ο πατέρες τους φρόνως δημιούργησαν μέ τήν σατανική στρέβλωση τς ρθοδόξου Χριστολογίας.   στορία δυστυχς παναλαμβάνεται. ς θυμηθομε τήν γενοκτονία τν μονοφυσιτν ρμενίων πό τούς νεότουρκους σλαμιστές.

Κατόπιν σων λέχθησαν προηγουμένως, δήλωση το Παναγιωτάτου, κατά τήν ποία ο συνθήκες ποχρεώνουν δθεν τούς ρθοδόξους νά μετέχουν σέ συμπροσευχές καί κοινή λατρεία μέ τήν τεροδοξία, ποτελε πλήρη κκοσμίκευση τς κκλησίας, συνιστ κατάφωρη παραβίαση τν Θείων καί ερν Κανόνων καί τς γιοπατερικς Παραδόσεως, ποία ρητς παγορεύει, καί μάλιστα μέ τήν ποινή τς καθαιρέσεως, τίς συμπροσευχές καί τήν κοινή λατρεία καί εναι μία πελπις προσπάθεια νά συντηρηθε τό πτμα το Οκουμενισμο, τό ποο, πως ποδεικνύεται κ τν νωτέρω, εναι δωδώς καί τυμπανιαο, φ’σον τεροδοξία δέν ποπτύσσει τίς πάμπολλες αρέσεις της.

μέν αρεση το Παπισμο συνεχίζει νά μμένει στό παγκόσμιο πρωτεο ξουσίας το Πάπα τς Ρώμης, στή διασάλευση το μυστηρίου τς γίας Τριάδος καί στήν ρνηση τς θεώσεως το νθρωπίνου προσώπου μέ τήν κτιστή χάρη. δέ αρεση το Προτεσταντισμο μμένει κι ατή στήν εκονομαχία, στήν ρνηση το μυστηρίου τς κκλησίας καί το μυστηρίου τς ειπαρθένου Θεοτόκου. πιπλέον, αρεση το Μονοφυσιτισμο, παρά τίς ψευδολογίες τς παίσχυντης συμφωνίας το Σαμπεζύ τς Γενεύης τό 1991, μνημονεύει τούς αρεσιάρχες Σεβήρο καί Διόσκορο καί ρνεται τήν ν δυσί φύσεσι ρθόδοξη Χριστολογία, προσθέτουσα και τίς κακοδοξίες το Μονοθελητισμο καί το Μονοενεργητισμο, καθώς καίτίς αρέσεις το Θεοπασχητισμο καί τς κανοποιήσεως τς Θείας Δικαιοσύνης.

Σχετικά με τό θέμα τν μικτν γάμων, στος ποους ναφρεται Παναγιτατος, ατοί χουν καταστε να πό τά μέσα, μέ τό ποο προωθεται λαϊκός Οκουμενισμός, μέ πώτερο στόχο νά νοθευθε καί νά λλοιωθε πίστη τν ρθοδόξων Χριστιανν. Σμφωνα μ τήν κανονικ κρβεια τς Καθολικς ρθοδξου κκλησας, ο μικτο γμοι παγορεονται. Κατ' οκονομαν, μως, κκλησα δχεται κα τελε μικτος γμους μ τήν προϋπθεση τι τό αρετικ μλος θ ποκηρξει τήν αρεση κα τήν πλνη του γραπτς, καί θ συμφωνσει τι τά παιδι θ βαπτιστον κα θ νατραφον μ τό ρθδοξο δγμα. χρησιμοποηση τς οκονομας τς κκλησας ς δικαιολογα γι συμπροσευχς κα κοιν λατρεα εναι ντελς στοχη.

σον φορ στήν γία καί Μεγάλη Σύνοδο το 2016, τήν ποία Παναγιώτατος χαρακτήρισε ς μή Οκουμενική, διότι δέν συμμετέχουν ο κ τς Δύσεως «χριστιανοί», διερωτώμεθα: Πς εναι δυνατόν νά συμμετέχουν ο τερόδοξοι «χριστιανοί» τς Δύσεως, ταν εναι καταδικασμένοι πό Οκουμενικές Συνόδους πί αρέσει; πως π.χ. πό τήν Γ΄ Οκουμενική γιά τήν ρνηση το ειπαρθένου τς Θεοτόκου, πό τήν Ζ΄ Οκουμενική γιά τήν εκονομαχία και τήν ρνηση το μυστηρίου τς κκλησίας καί πό τήν Η΄ Οκουμενική για τό Filioque; Κατά τήν συλλογιστική το Παναγιωτάτου, ο Ε΄, ΣΤ΄ καί Ζ΄ Οκουμενικές Σύνοδοι, κακς νομάζονται Οκουμενικές, πειδή δέν συμμετεχαν ο ντιχαλκηδόνιοι λαοί τν ρμενίων, τν Κοπτν τς Αγύπτου,  τν σσυρίων καί ακωβιτν τς Συρίας και τν Κοπτν το Μαλαμπάρ τν νδιν;

Σύνοδος ατή κατ’ ρχήν προγραμματίστηκε ς Οκουμενική, στω κι ν νομάστηκε Πανορθόδοξη. μως, τ τελευταα χρόνια ο οκουμενιστς τν ποχαρακτήρισαν κα διέγραψαν τν Οκουμενικ της χαρακτρα. Διότι, ν συγκαλονταν ς Οκουμενική, θά εχε τήν ποχρέωση ν ναγνωρίσει ς 8η κα 9η Οκουμενικς Συνόδους τίς Συνόδους πί Μ. Φωτίου καί γίου Γρηγορίου Παλαμ! Ατ, μως, θά νοχλοσε τ Βατικανό, πειδή ατς ο Σύνοδοι καταδικάζουν τν Παπισμό ς αρεση.

θέση το Παναγιωτάτου τι ρθόδοξη κκλησία δέν δύναται πλέον νά συγκαλε Οκουμενική Σύνοδο, ξ ατίας τς μή συμμετοχς τν Δυτικν, εναι παντελς σφαλμένη. Οσιαστικά διακηρύσσει μέ τήν θέση του ατή τι ρθόδοξη κκλησία εναι λλειματική, σθενής καί τελής κκλησία, καί μόνο ταν «νωθε» μέ τόν Παπισμό καί τόν Προτεσταντισμό, θά εναι τέλεια κκλησία, πότε θά μπορε τότε μαζί μέ τούς Δυτικούς νά συγκαλε Οκουμενική Σύνοδο. θέση, μως, ατή πέχει παρασάγκας πό τήν ρθόδοξη κκλησιολογία.  

Τό θέμα το κοινο ορτασμο το Πάσχα μεταξύ ρθοδόξων καί τεροδόξων, πού πρόκειται νά ξετάσει Μεγάλη Σύνοδος, εναι κολοσσιαίας σημασίας διότι μία σύνοδος, πως τήν προσδιορίζει Παναγιώτατος, μέ οκουμενιστικές προδιαγραφές καί προϋποθέσεις, δέν μπορε ν’ λλάξει πόφαση Οκουμενικς Συνόδου καί συγκεκριμένως τς γίας Α΄ Οκουμενικς Συνόδου τν γίων 318 Θεοφόρων Πατέρων. ν ατό συμβε, τότε νά προετοιμαζόμεθα γιά νέο παλαιοημερολογητικό σχίσμα πού θά χει δυστυχς καί κανονική θεμελίωση.

Τέλος, πρόσφατη σύναξη τν εραρχν το Θρόνου ποτελε μία μικρή πρόγευση τν σων πρόκειται νά διαδραματιστον στην μέλλουσα νά συγκληθε γία καί Μεγάλη Συνόδου το 2016. Τονίζουμε, μως, μέ διαίτερη μφαση τι μία Σύνοδος, ποία θά βασίζεται στήν ρχή τς περιεκτικότητας καί το ομανισμο-νθρωπισμο καί θά νομιμοποιήσει τήν παναίρεση το συγκρητιστικο διαχριστιανικο οκουμενισμο, θά ποτελέσει πραγματική τορπίλλη στά θεμέλια τς πανορθοδόξου νότητος, διότι θά δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα π’ σα δθεν θά λύσει και θά δηγήσει σέ ναταραχές, σύγχυση καί σχίσματα. 

Πάντως, μία τοιαύτη Σύνοδος δέν πρόκειται νά γίνει ποδεκτή πό τόν ρθόδοξο κλρο καί τόν λαό το Θεο, θά καταγραφε στήν κκλησιαστική στορία ς ληστρική καί ψευδοσύνοδος, πως καί τόσες λλες,καί ο ποφάσεις της θά καταστον νίσχυρες, διότι Οκουμενισμός παραποιε τήν εκόνα το Θεανθρώπου, ποβαίνει λετήρας τς ληθείας καί δηγε ναποδράστως στόν πνευματικό καί φυσικό λεθρο.

Ο Πειραις ΣΕΡΑΦΕΙΜ
 



Δεν υπάρχουν σχόλια: