15 Σεπτεμβρίου, 2015

ΤΑ ΛΕΧΘΕΝΤΑ ΤΟΥ κ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΞΗ ΤΟΥ ΦΑΝΑΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΙΝΔΙΚΤΟΥ (ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΕΤΟΣ) - (Δ΄ ΜΕΡΟΣ)

 

Ἡ Εἰσήγηση τοῦ κ. Βαρθολομαίου, εἶναι εἰσήγηση προγραμματικὲς δηλώσεις τῆς νέας Ἐκκλησίας,ποὺ εἶναι ὁλοζώντανη πιὰ ἐδῶ, χωρὶς νὰ κρύβεται! Παραθέτουμε την ομιλία  του, ὑπογραμμίζοντας κακοδοξίες του καὶ σχολιάζοντάς τις (μὲ μπλὲ χρῶμα):

Οτω, δι τν ταπεινν κα περιωρισμένων ατο δυνάμεων τ Οκουμενικν Πατριαρχεον ναδεικνύεται κα σήμερον πρωτοπόρον ες τν ντιμετώπισιν τν κρισίμων προβλημάτων το νθρώπου, τ ποα δν εναι δυνατν ν φήνουν διάφορον τν κκλησίαν. σπουδαιότης το γεγονότος τούτου δι τ κρος κα τν διεθν ναγνώρισιν το ερο θεσμο μόλις εναι νάγκη ν τονισθ. Δόξα τ γί Θε κα τούτου νεκα! τερος τομεύς, ες τν ποον τ Οκουμενικν Πατριαρχεον νέπτυξε πρωτοβουλίας κα ξακολουθε ν διαδραματίζ γετικν ρόλον εναι κενος τς καταλλαγς μεταξ τν χριστιανν κα τν θρησκειν. 

  τομες οτος τν πρωτοβουλιν το Οκουμενικο Πατριαρχείου φίσταται πό τινων κύκλων π᾿ σχάτων κστρατείαν διαβολς κα κατασυκοφαντήσεως ς δθεν προδοτικς τς ρθοδόξου πίστεως. λλ᾿ καταλλαγ τν νθρώπων μετ᾿ λλήλων κα μετ το Θεο ποτελε ατν τοτον τν σκοπν τς Σαρκώσεως το Θεο κα Λόγου κα τς σταυρικς Ατο θυσίας (Ρωμ. ε΄ 10, Β΄ Κορ. ε΄ 19), δ γία μν ρθόδοξος κκλησία ο παύεται δεομένη «πρ τς τν πάντων νώσεως». Τ Οκουμενικν Πατριαρχεον πρξε πρωτοπόρον ες τν δημιουργίαν τς συγχρόνου Οκουμενικς Κινήσεως δι τν γκυκλίων ωακεμ το Γ΄ τ 1902 κα τς Συνόδου το Πατριαρχείου τ 1920 κα οδένα λόγον χει ν λυπται δι᾿ ατό. 

  συμμετοχ μν ες τν Οκουμενικν Κίνησιν, ετε π τν μορφν τν θεολογικν διαλόγων, ετε δι τς συμμετοχς ες διαχριστιανικος ργανισμούς, κατ᾿ οδένα λόγον προσκρούει ες τν πίστιν μν τι ρθόδοξος κκλησία ποτελε τν Μίαν, γίαν, Καθολικν κα ποστολικν κκλησίαν, τν ποίαν μολογομεν ες τ Σύμβολον τς Πίστεως μν, ν οδεμι δ περιπτώσει ποδηλο συνεπάγεται πάρνησιν νόθευσιν τν δογμάτων τς πίστεως μν , ς κακοβούλως διαδίδουν τινές, ες «συγκρητισμόν» κα δημιουργίαν περ-εκκλησίας. 

 ντιθέτως, δι τς συμμετοχς μν ες τν Οκουμενικν Κίνησιν κα δί δι τν θεολογικν διαλόγων δίδεται μαρτυρία τς ρθοδόξου πίστεως κα καταδεικνύεται περοχ τς ρθοδοξίας, σεβασμς πρς τν ποίαν χει μφανς αξηθ ες τν ποχήν μας ν τ Δύσει κριβς λόγ τς προβολς ατς δι τς συμμετοχς ταύτης. «ληθεύοντες ν γάπ», κατ τν ποστολικν προτροπήν (φ.δ΄15), οδν χομεν ν ζημιωθμεν.[Στς κθεμελιωτικς τς Πίστεώς μας ατς θέσεις πο καταργον ρθρα το Συμβόλου τς Πίστεως,  δηλ. τν ποδοχ ς «δελφν κκλησιν» λων τν αρέσεων πο στεγάζει τ Π.Σ.Ε., δν θ πρεπε ν ντιδράσουν ο ρθόδοξοι πίσκοποι κα ν σηκωθον ν φύγουν; Δυστυχς παρέμειναν κε. χουν γράφει τόσα γι τ θέμα. 

Μεταφέρουμε τν ντίδραση το κ. Λ.Ν. π χθεσιν σχόλιο στς “κτίνες”: «Σε ποια "μαρτυρία της Ορθοδόξου πίστεως" στα πλαίσια της "οικουμενικής κινήσεως" και των "θεολογικών διαλόγων" αναφέρεται ο πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως; Μήπως στις επαίσχυντες και προδοτικές συμφωνίες του Μπάλαμαντ και του Σαμπεζύ

Ή μήπως στην υπογραφή, απ την πλευρά Ορθοδόξων(;) αντιπροσώπων, καταλυτικών του Ορθοδόξου Δόγματος κειμένων όπως αυτό του Πόρτο Αλέγκρε και του Πουσάν; Μήπως αναφέρεται στις αντικανονικές και σφόδρα σκανδαλίζουσες το πιστό ποίμνιο συμπροσευχές με αιρετικούς και αλλοθρήσκους»]. μετ τν λοιπν χριστιανν καταλλαγ μν καθίσταται διαιτέρως πιτακτικ ν τ χώρ τς λεγομένης ρθοδόξου Διασπορς, νθα διαβιο μέγα μέρος το ποιμνίου το μετέρου Πατριαρχείου. 

Ες πλείστας Μητροπόλεις το Οκουμενικο Πατριαρχείου ν Ερώπ κα μερικ α σχέσεις μν μετ τν κε διαβιούντων Ρωμαιοκαθολικν κα Προτεσταντν εναι κα πρέπει ν παραμείνουν ρμονικαί, φείλομεν δ ν συγχαρμεν τος δελφος εράρχας τν περιοχν τούτων δι τν συμβολήν των ες τν καλλιέργειαν κα προαγωγν τν καλν τούτων σχέσεων, κ τν ποίων πολλ φελεται τ ποίμνιον ατν. Χάρις ες τς σχέσεις ταύτας ξασφαλίζονται δι τ ρθόδοξον ποίμνιον ο παραίτητοι χροι λατρείας κα ξυπηρετονται ζωτικα νάγκαι διαβιώσεως ατο

Θ πετέλει νδειξιν χαριστίας κ μέρους μν, ἐὰν δν νεγνωρίζομεν τν σεβασμν κα τν νυπόκριτον γάπην, μετ τν ποίων περιβάλλουν τ ποίμνιον μν ο νήκοντες ες λλας κκλησίας κα μολογίας δελφο χριστιανο κα ν δν νταπεδίδομεν κα μες πρς ατος τ ατ ασθήματα κα τν ατν συμπεριφοράν. φείλομεν ν ναγνωρίσωμεν πάντες τι ποχ τν μιγν θρησκευτικς κοινωνιν κα θνν παρέρχεται δη, κα ο λαο καλονται ν ποδεχθον τν τερότητα ς συστατικν στοιχεον τν κοινωνιν των, ἐὰν δν θέλουν ν δηγηθον ες συγκρούσεις κα ναταραχάς. 

συνύπαρξις κα συμβίωσις τν ρθοδόξων μετ τν λοιπν χριστιανν ποτελε δη ναπότρεπτον πραγματικότητα ες τν χρον τς Διασπορς ξαπλουμένη ταχέως κα ντς τν λλοτε μιγς ρθοδόξων θνν κα κοινωνιν κα ποχρεοσα τν κκλησίαν μν ν προσαρμόσ δι τς οκονομίας τν λην ποιμαντικν ατς ζωήν. Οτως, π παραδείγματι, αξησις το ριθμο τν μεικτν γάμων ποτελε πλέον πραγματικότητα, ποία ποχρεώνει τν κκλησίαν ν ποδεχθ τν μετ τν τεροδόξων κοινν προσευχν κα λατρείαν, περ κα φαρμόζει δη ες πάσας τς ρθοδόξους κκλησίας. 

Τοτο οδόλως ποτελε κτροπν κ το θεμελιώδους στοιχείου διαχωρισμο τν ρθοδόξων κ τν λοιπν χριστιανν, συνισταμένου ες τν ν τ θεί Εχαριστί κοινωνίαν, τις προϋποθέτει πλήρη συμφωνίαν ν τ πίστει τς κκλησίας. π το σημείου τούτου οδεμία οκονομία χωρε.[Νά, λοιπόν, πο κακόδοξη διδασκαλία το Καλαβρύτων μβρόσιου δικαιώνεται κα π τν Πατριάρχη! παρανομία τν μεικτν γάμων, γίνεται πλέον καθεστώς! Διαστρέφει δ πατριάρχης τν ρθόδοξη Παράδοση κα δν σηκώθηκε κάποιος πίσκοπος ν το πε τι κατ’ Οκονομία νοχ τς κκλησίας γι μεικτος γάμους, δόθη π προϋποθέσεις κα ποτ οκονομία στν ρθόδοξη κκλησία δν καθίσταται κρίβεια.  

τι διακοινωνία δν χουμε μόνο ταν πάρχει συμμετοχ αρετικν στν ρθόδοξη Θ. Εχαριστία, λλ ταν συμμετέχουν αρετικο κα στ λλα μυστήρια! λλ νέα κκλησία εναι δ, κα σ’ ατ συμμετέχουν κι ο λλοι πίσκοποι, φ’ σον παραμένουν κα νέχονται τν κακόδοξη διδασκαλία κα πρακτικ το…«Πρώτου» τν ρθοδόξων! παναλαμβάνουμε, τι μ’ ατος τος πισκόπους μς διδάσκουν ν κοινωνομε κα ν συμβουλευόμαστε ο, τάχα, ντι-Οκουμενιστς ποιμένες, τ στολόγια κα ο ντι-Οκουμενιστς λαϊκοί!]. 


Αύριο η συνέχεια.......

Δεν υπάρχουν σχόλια: