13 Σεπτεμβρίου, 2015

ΤΑ ΛΕΧΘΕΝΤΑ ΤΟΥ κ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΞΗ ΤΟΥ ΦΑΝΑΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΙΝΔΙΚΤΟΥ (ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΕΤΟΣ) - (Β΄ ΜΕΡΟΣ)


Ἡ Εἰσήγηση τοῦ κ. Βαρθολομαίου, εἶναι εἰσήγηση προγραμματικὲς δηλώσεις τῆς νέας Ἐκκλησίας, ποὺ εἶναι ὁλοζώντανη πιὰ ἐδῶ, χωρὶς νὰ κρύβεται! Παραθέτουμε την ομιλία  του, ὑπογραμμίζοντας κακοδοξίες του καὶ σχολιάζοντάς τις (μὲ μπλὲ χρῶμα):

Μετ πολλς χαρς σαύτως ποδεχόμεθα ες τν παροσαν Σύναξιν κα τος δελφος ρχιερες τος διαποιμαίνοντας τς ν λλάδι παρχίας το Οκουμενικο Θρόνου εχαριστοντες ατος δι τν πρόθυμον νταπόκρισίν των ες τν πρόσκλησιν μν. 

ς γνωστόν, ο εράρχαι οτοι δι τς Πατριαρχικς κα Συνοδικς Πράξεως το τους 1928 χουν διοικητικς τν ναφορν ατν ες τν ερν Σύνοδον τς γιωτάτης δελφς κκλησίας τς λλάδος, τς ποίας κα ποτελον σότιμα μέλη, καθ᾿ σον α παρχίαι τν λεγομένων «Νέων Χωρν», τς ποίας οτοι διαποιμαίνουν, διοικονται πιτροπικς π τς κκλησίας ταύτης βάσει τς ν λόγ Πράξεως.  

συμμετοχ ατν ες τν παροσαν Σύναξιν οδόλως προσκρούει ες τς προβλέψεις τς μνημονευθείσης Πράξεως, δοθέντος τι Σύναξις ατη, ς δη σημειώθη, δν χει διοικητικν χαρακτρα, οτε καλεται ν λάβ ποφάσεις διοικητικς φύσεως, ν ο ν λόγ Μητροπολται οδέποτε παυσαν ν ποτελον, κα κατ τν πίσημον ναγνώρισιν τς γιωτάτης κκλησίας τς λλάδος, μέλη τς εραρχίας το Οκουμενικο Θρόνου ς διαποιμαίνοντες παρχίας το Θρόνου τούτου.

ποδεχόμενοι κα τούτους τος δελφος ρχιερες ν πολλ γάπ κα τιμ δραττόμεθα τς εκαιρίας πως ποστείλωμεν δι᾿ ατν πρς τν εσεβ κα πιστν λαν τν παρχιν των λόθυμον τν Πατριαρχικν μν ελογίαν εχαριστοντες ατν δι τν φοσίωσίν του πρς τν Μητέρα κκλησίαν, τν ποίαν φοσίωσιν κα πιδεικνύουν νθέρμως κατ τς κε κατ καιρος πισκέψεις μν. Εη Κύριος Θες βοηθς κα σκεπαστς ατν ν πσιν.[Να, λοιπόν, πς ρμηνεύει τν ποδοχ πο το πιφυλάσσουν ο πιστοί, ταν ρχεται στν λλάδα! ς φοσίωση στν Μητέρα κκλησία, δηλ. συμφωνία μ τς κακοδοξίες του!].

γαπητο δελφοίν πόφασιν μν, συνοδικ διαγνώμ ληφθεσαν, πως συγκαλέσωμεν τήν παροσαν Σύναξιν πηγόρευσαν πολλο κα πιτακτικο λόγοι. Κα πρώτιστα πάντων τ τι «πορφανισθέντες φ᾿ μν πρς καιρν ρας, προσώπ ο καρδί, περισσοτέρως σπουδάσαμεν τ πρόσωπον μν δεν ν πολλ πιθυμί» (Α΄ Θεσ. β΄17). Ες μίαν ποχήν, κατ τν ποίαν περισσεύει μεταξ τν νθρώπων πικοινωνία δι το διαδικτύου κα λλων μέσων τς συγχρόνου τεχνολογίας, πρόσωπον πρς πρόσωπον κοινωνία τν νθρώπων τείνει ν τροφήσ

Εναι δ ατη ,τι πολυτιμότερον κα ερώτερον διαθέτομεν ς κατ᾿ εκόνα το Τριαδικο Θεο πλασθέντες, πρόσωπον πρς πρόσωπον κοινωνία, νευ τς ποίας ζω μν καθίσταται κόλασις. 

Εναι γνωστ ποδιδομένη ες τν γιον Μακάριον τν Αγύπτιον διήγησις, κατ τν ποίαν ρωτήσας γιος ερεθν καθ᾿ δν κρανίον νκον ες ρχιερέα τν εδώλων πς εναι ν τ κολάσει κατάστασις λαβε τν πάντησιν:«οκ στι πρόσωπον πρς πρόσωπον θεάσασθαί τινα, λλ τ πρόσωπον κάστου πρς τν τέρου ντον κεκόλληται˙ ς ον εχ πρ μν, κ μέρους τις θεωρε τ πρόσωπον το τέρου» (Μακαρίου Αγυπτίου, ποφθέγματα P.G. 34, 257). [Πώ, πώ, γάπη ποστολικ πρς τος δελφος πισκόπους! λη αρετικ διαγωγή του πιβεβαιώνει τν ελικρίνεια τς γάπης του!].

Οδέν, συνεπς, δύναται νά ποκαταστήσ τν πρόσωπον πρς πρόσωπον κοινωνίαν, οτε δι᾿ λληλογραφίας οτε δι τηλεφώνου λλου μέσου, πολλ δ μλλον τείνουσα σήμερον ν ποκαταστήσ τ πάντα ψηφιακ λεγομένη δι το διαδικτύου πικοινωνία, ποία ψευδαίσθησιν μόνον προσωπικς κοινωνίας παρέχει πιτείνουσα ν πολλος τν μεταξ τν νθρώπων πόστασιν κα ποξένωσιν. Δν εναι τυχαον οτε σήμαντον τ τι κα μετ το Θεο κοινωνία συμπληροται μόνον ταν λάβ τν προσωπικν ατς μορφν ν τ Βασιλεί το Θεο:«βλέπομεν γρ ρτι δι᾿ σόπτρου ν ανίγματι, τότε δ πρόσωπον πρς πρόσωπον» (Α΄ Κορ. ιγ΄ 12).  

πρόσωπον πρς πρόσωπον ατη κοινωνία πρξε τ πρτον κίνητρον τς παρούσης Συνάξεως.Δεύτερος κα ξ σου σημαντικς λόγος τς συγκλήσεως ατς πρξεν νάγκη νημερώσεως μν περ το πιτελουμένου ργου ν τ Κέντρ το Οκουμενικο Πατριαρχείου. πάρχει βεβαίως πληθς μέσων νημερώσεως ες τς μέρας μας, λλ᾿ ατη νίοτε, να μ επωμεν ν πολλος, ποτελε ν τ οσί παραπληροφόρησιν, ποκινουμένη π πολλν μφανν κα φανν σκοπιμοτήτων, οχ σπανίως χθρικν πρς τ Οκουμενικν Πατριαρχεον.

τοιαύτη παραπληροφόρησις παντ κυρίως ν τ διαδικτύ κα προξενε σύγχυσιν, νίοτε δ κα σκανδαλισμόν, ες τος ποδέκτας ατς, τόσον κ το ποιμνίου μν σον κα ες μς ατούς, τος πευθύνους ποιμένας. ποτελε, συνεπς, νάγκην πεύθυνος π τς Μητρς κκλησίας νημέρωσις μν, δι ν νημερωθ ν συνεχεί κα δι᾿ μν πιστς λας το Θεο, στε μετ᾿ μπιστοσύνης ν ποβλέπ ες τος κοπιντας κα μοχθοντας πνευματικος ατο ταγούς, τος όκνως ργαζομένους δι τν πλοήγησιν το σκάφους τς κκλησίας ν μέσ πολλάκις ντιξόων καιρικν συνθηκν πρς κπλήρωσιν τς ερς ατο ποστολς ν τ συγχρόν κόσμ

Α συνθκαι, π τς ποίας βιο κα δρ ερς οτος θεσμός, εναι ες πάντας μς γνωσταί.  συρρίκνωσις τς ν τ δρ το Πατριαρχείου μογενείας, φειλομένη ες τς γνωστς στορικς συγκυρίας, προβληματίζει, ς εναι φυσικόν, τ Οκουμενικν Πατριαρχεον, λλ᾿ θρόα προσέλευσις προσκυνητν κ το ξωτερικο, μαρτυροσα τν πρς τν ερν θεσμν φοσίωσιν τν πανταχο τς γς τέκνων ατο, ναπληρο τ λλείποντα κα ζωογονε κ νέου τος λλοτε σφύζοντας π λαο ερούς του χώρους. 

Δραττόμεθα τς εκαιρίας ταύτης, να εχαριστήσωμεν κα συγχαρμεν πάντας τος κ το ξωτερικο δελφος εράρχας, οτινες νθαρρύνουν ργανώνουν τς προσκυνηματικς ταύτας πισκέψεις, οχ σπανίως γούμενοι ο διοι τούτων, καλλιεργοντες οτω κα ναδεικνύοντες τν μφυτον ες τς ψυχς το ποιμνίου των φοσίωσιν πρς τν Μητέρα κκλησίαν. [ρα, τώρα πλέον, λοι ο Μητροπολίτες πο πισκέπτονται τ πατριαρχεο, νθαρρύνουν διοργανώνουν πισκέψεις το ποιμνίου τους στ Φανάρι, πρέπει ν τ ξέρουν: π τν Πατριάρχη κλαμβάνεται κα ρμηνεύεται ς φοσίωση στ οκουμενιστικ ργο του!].  Αύριο η συνέχεια.......




  


Δεν υπάρχουν σχόλια: