27 Ιουνίου, 2014

27/6/2014 - Ο «ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ» Ο ΠΑΠΑΣ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΠΑΝΩΤΗΣ

 

Ο υποστηρικτής (άμισθος;) συνταξιούχος σήμερα θεολόγος Αριστείδης Πανώτης αυτές τις ημέρες με αφορμή την εκλογή Μητροπολιτών στις κακώς λεγόμενες Νέες Χώρες ξιφούλκησε κατά των εν Ελλάδι Μητροπολιτών ως ταύρος εν υαλοπωλείο μέσα από δυο μακροσκελή κείμενά του που είδαν το φως της δημοσιότητας στο διαδίκτυο. 

Στο δεύτερο εξ΄ αυτών 23/6/2014 με τίτλο: ΠΟΙΟΙ ΥΠΟΝΟΜΕΥΟΥΝ ΤΟ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΟ; μας  υπενθυμίζει μέσα σε αυτό για την φτιασιδωμένη στα μέτρα του Φαναρίου Πράξη του 1928, για το Αυτοκέφαλο της Ελλαδικής Εκκλησίας, για το μεταθετό των Επισκόπων, για την Προκαθήμενη Ιερά Σύνοδο, τον Καταστατικό Χάρτη της Εκκλησίας της Ελλάδος, την Αποστολικότητα των Μητροπολιτών και τέλος θυμήθηκε ο τρόφιμος του Φαναρίου την Άριστίνδην Σύνοδο της χούντας. 

Για να γίνει όμως πιστευτός για τα όσα γράφει και λέει κατά καιρούς περί Ιερών Κανόνων, θα έπρεπε ως «μέγας» Ιερομνήμων του Φαναρίου πρώτα να συμβουλεύσει τον κ. Βαρθολομαίο να μην απαιτεί από τον Προκαθήμενο της Ελλαδικής Εκκλησίας πιεστικά να πείσει την Ιεραρχία της Ελλάδος να εκλέξει Μητροπολίτη της αρεσκείας του στα Ιωάννινα. Ο Προκαθήμενος της Αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Ελλάδος καθώς και οι Ιεράρχες της, θα πρέπει να καταλάβει ο παρακοιμώμενος του Φαναρίου Πανώτης ότι δεν είναι πιόνια κάποιου Νομάρχη της Τουρκίας και αυτό το απέδειξε η Ιεραρχία επροχθές με την εκλογή τριών Αρχιερέων στις «Νέες Χώρες».  

Επίσης ο μέγας καθηγητής Πανώτης, θα έπρεπε να πει στον αγαπητό του κ. Βαρθολομαίο ότι το Άγιο Πνεύμα χορηγεί και όχι οι κατ’ εντολήν του Φαναρίου! Εξ’ άλλου με αυτό που έκανε ο Πατριάρχης ερχόμενος πρόσφατα στην Αθήνα το μόνο που κατάφερε είναι να αποδειχθεί περίτρανα ότι στην Ελλάδα έχει μόνο 7 Αρχιερείς στην υποτιθέμενη δικαιοδοσία του. Ο Πανώτης θα έπρεπε επίσης να εμποδίσει τον κ. Βαρθολομαίο, να τηλεφωνήσει στον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας για να καλέσει τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Ναυπάκτου κ. Ιερόθεο στο Προεδρικό για να τον πείσει για να δεχθεί την μετάθεσή του στα Ιωάννινα.  

Ο «Οικουμενικός» θα έπρεπε να γνωρίζει τον 3ον Κανόνα της 7ης Οικουμενικής Συνόδου όπου ορίζει ότι:«Το Ιερατείον Επίσκοποι, Πρεσβύτεροι και Διάκονοι ουχί υπό Αρχόντων ψηφίζονται».Οι αρχές δεν έχουν κανένα δικαίωμα να επέμβουν και να υποδείξουν κληρικούς για εκλογή Επισκόπου, εάν παρ’ ελπίδα πράξουν τούτο και το επιτύχουν τότε ο εκλεγείς καθαιρείται!!!.  

Επίσης ο τρόφιμος του Φαναρίου Πανώτης ο επί παντός επιστητού θα έπρεπε να εμποδίσει τον «Οικουμενικό» να έχει αγαπούλες και φιλάκια με τον Πάπα ον κάμερα. Αλήθεια ο κ. Βαρθολομαίος ερώτησε ποτέ κάποιον Αρχηγό Εκκλησίας εάν θέλει να έχει σχέσεις η Ορθοδοξία με τον Πάπα, ερώτησε κάποιον Προκαθήμενο Αυτοκεφάλου Εκκλησίας ή κάποια Ιερά Σύνοδο τέλος πάντων εάν θέλουν να πηγαίνει τον Πάπα στα Πανάγια προσκυνήματα των Ιεροσολύμων και να συμπροσεύχεται μαζί του στον Πανάγιο Τάφο; 

Ο «Οικουμενικός» θα πρέπει να καταλάβει μια για πάντα ότι οι Προκαθήμενοι των Ορθοδόξων Εκκλησιών δεν είναι μαριονέτες του για να υπογράφουν όποτε αυτός θέλει κάποια πράξη του Φαναρίου και μετά να τους πετά στην γωνία χωρίς ποτέ καν να τους ζητά την γνώμη τους σε θέματα που αφορούν την Ορθοδοξία. Μήπως όμως με όλα τούτα τα καμώματα του Φαναρίου και των παρατρεχάμενων του κ. Βαρθολομαίου ήρθε η ώρα να ζητηθεί από την Εκκλησία  και την Πολιτεία να παύσει να ισχύει η αντικανονική και αντεθνική Πράξη του 1928 στον Ελλαδικό χώρο;   

Σχετικά με την επίσκεψη του «Οικουμενικού» στον Πάπα χωρίς βέβαια να ρωτήσει κανέναν έχουμε να πούμε τα κάτωθι:«αιρετικόν άνθρωπον μετά μίαν και δευτέραν νουθεσίαν παραιτού ειδώς ότι εξέστραπται ο τοιούτος και αμαρτάνει ων αυτοκατάκριτος» (Τιτ. 3,10-11 πρβλ.  Καν. 45 Απ.). Η όλη, μέχρι σήμερα, συμπεριφορά και στάση του Αρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως, και «Οικουμενικού(;)» κ, Βαρθολομαίου έναντι της ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ Εκκλησίας μας, έχει δημιουργήσει, και δημιουργεί εισέτι σοβαρά «Καθαιρετικά» Κανονικά παραπτώματα και Εκκλησιολογικά προβλήματα, ιδίως δε η τελευταία, λίαν απαράδεκτη Γραφοκανονικά, στάση και παρουσία του στο αιρετικό Βατικανό, και μάλιστα ως εκπροσώπου της Ορθοδόξου Εκκλησίας!

 Αλήθεια ποίον ερώτησε, ο κ. Βαρθολομαίος, και αποτόλμησε να παρουσιαστεί στην ενθρόνιση του αβάπτιστου αιρεσιάρχη πάπα της Ρώμης; Αγνοεί, ο κ. Βαρθολομαίος, ότι στην κατά Ανατολάς Ορθόδοξη Εκκλησία του Ιησού Χριστού υπάρχει και βασιλεύει, το Αγιογραφικό-Αποστολικό Συνοδικό Σύστημα Διοίκησης, και όχι αυτό του ενός Ανδρός Αρχή, του αιρεσιάρχη πάπα της Ρώμης; Πάντως, η κατά Ανατολάς Ορθόδοξη Εκκλησία, (και αυτό να τo βάλλουν μερικοί καλά στο μυαλό τους), δεν έχει ανάγκη ενός δεύτερου πάπα, γιατί στην Ορθόδοξη κατά Ανατολάς Εκκλησία κεφαλή της είναι ο ίδιος ο Κύριος Ιησούς Χριστός και όχι ένας άνθρωπος!

Πώς τόλμησε λοιπόν ο κ. Βαρθολομαίος., να εναγκαλιστεί τον αιρεσιάρχη πάπα, και να τον αποκαλέσει «αγιότατον αδελφόν;». Πώς αποτόλμησε, αυτό το παπικό αιρετικό συναπάντημα να το αποκαλέσει «Εκκλησία;». Δεν γνωρίζει πράγματι, ο κ. Βαρθολομαίος, ότι ο Θεός δεν ενανθρώπησε για να ιδρύσει εκκλησίες, αλλά ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ, και ότι η Εκκλησία αυτή είναι ΜΙΑ η ΚΑΤΑ ΑΝΑΤΟΛΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΜΕΓΑΛΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑ; (Β' Οικ. Σύνοδος ).

Η παρουσία εκεί, στο αιρετικό Βατικανό, του κ. Βαρθολομαίου, ως εκπροσώπου της Ορθοδοξίας» (ευλογώντας μάλιστα όλο αυτό το Παπικό αιρετικό θρησκευτικό συναπάντημα), αλλά και το ότι παρουσιάζεται, εκάστοτε, και περιφέρει «τήδε κ’ακείσε» το Οικουμενικόν της Ορθοδοξίας, ευτελίζει βάναυσα το κύρος της ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, και γίνεται πρόξενος Του σκανδαλισμού των Ορθοδόξων πιστών του Ζώντος Θεού!

Ως εκ τούτου λοιπόν οφείλει, ο κ. Βαρθολομαίος, να δώσει λόγον ενώπιον της Εκκλησίας (=Οικουμενικής Συνόδου), με την κατηγορία του «αιρετίζοντος», και μάλιστα το συντομότερον δυνατόν, πριν μας προλάβουν τα χειρότερα που έρχονται και προς τούτο, οι υπεύθυνοι Ταγοί της κατά Ανατολάς ΜΙΑΣ Ορθοδόξου Εκκλησίας οφείλουν να ενεργήσουν, αμελλητί τα κατ’ αυτούς σύμφωνα με τις απαράβατες, αμετάθετες και αμετακίνητες διατάξεις των Οικουμενικών Θείων και Ιερών Κανόνων. (Καν. Α΄ και B ΄ΣΤ΄  Όικ, Συνόδου. Προς Τίτον 3,10-11).

Ο αιρεσιάρχης, Πάπας της Ρώμης οφείλει, πρώτα να επιδείξει ειλικρινή μετάνοια επιστροφής και μόνον τότε θα γίνει δεκτός για συζήτηση από την Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, την οποίαν ενσυνείδητα περιφρόνησε (1054) και έκτοτε «αμαρτάνει ων αυτοκατάκριτος». Μόνον έτσι θα γίνει η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ, και όχι όπως, ίσως την έχουν προαποφασίσει(;), και ενδεχομένως, προσπαθούν με διάφορους θεατρινισμούς και τερτίπια να την επιβάλλουν(;), εν αγνεία βέβαια του πιστού λαού του Θεού! (Απόφαση Πατριαρχών της Ανατολής).

Η Εκκλησία του ΧΡΙΣΤΟΥ, η κατά Ανατολάς Ορθόδοξος, δεν έχει ανάγκη από έναν δεύτερο Πάπα της Ανατολής, γιατί ΚΕΦΑΛΗ της Εκκλησίας αυτής είναι ο ίδιος ο Κύριος, ο Ιησούς Χριστός. Διό, όποιος θα αποτολμήσει, να μιμηθεί τον αιρετικό «Πάπα» της Ρώμης, θα «λακτίσει προς κέντρα». Θα προσκρούσει σε τοίχο. Στο σκληρό τείχος των πιστών Ορθόδοξων Χριστιανών.

Όσο για τον κ. Βαρθολομαίο, έτσι όπως κατάντησε τον τίτλο της αποστολής του, ως Οικουμενικού της Ορθοδοξίας, αν θέλει πράγματι να αποκαλείται και να είναι Οικουμενικός της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ, οφείλει να μετανοήσει, ειλικρινά, για ό,τι έχει προκαλέσει μέχρι σήμερα κατά της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ, και να τηρεί στο εξής, απαρέγκλιτα, το γεγραμμένον «πηλίκοις  Γράμμασιν» Ορθόδοξο φρόνημα και ΠΙΣΤΕΥΩ της κατά Ανατολάς Μιάς του Θεάνθρωπου Ιησού Χριστού Ορθοδόξου Εκκλησίας.

Διαφορετικά, αν οι ώμοι του είναι αδύνατοι προς τούτο, να βαστάξουν δηλαδή τόσον το βάρος και το ύψος της μόνης σώζουσας Ορθοδόξου Εκκλησίας όσον και τον Υψηλό θεσμό του θρόνου του ένδοξου Φαναρίου, και παρά ταύτα επιμένει να αποκαλείται Οικουμενικός, τότε του ταιριάζει μάλλον περισσότερον ο τίτλος του Οικουμενικού Υπουργού Προστασίας του Περιβάλλοντος, και να απαλλάξει την Ορθοδοξία μας από την πολλαπλή ζημιογόνα παρουσία του.

Τέλος πρέπει οι ΑΡΑΣΩΤΟΙ του Φαναρίου να πάρουν το μάθημά τους διότι αρκετά έχει υποστεί η αδελφή Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Ελλάδος από την ασύδοτη και απαίσια συμπεριφορά του Φαναρίου. Ας ενθυμηθεί ο «Οικουμενικός», ο Πανώτης και όλοι οι παρατρεχάμενοι πως αναγκάστηκε το Φανάρι να χορηγήσει τελικά τον Συνοδικό Τόμο του 1850 καθώς και το Αυτοκέφαλο στην Εκκλησία της Ελλάδος χωρίς ουδεμία δέσμευση και εξάρτηση από αυτό.

Π. ΒΟΙΩΤΟΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια: