29 Μαΐου, 2014

(29 ΜΑΪΟΥ) † ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ


μεγάλη ορτή τς ναλήψεως εναι πρό τελευταία πόθεσις τς δευτέρας παρουσίας το Κυρίου. να γεγονός κόμη πολείπεται γιά τό "πάλιν ρχόμενον μετά δόξης κρναι ζώντας καί νεκρούς". γία Πεντηκοστή, κατά τήν ποία τό γιο Πνεμα κατέβηκε ν εδει πυρίνων γλωσσν πάνω στούς γίους ποστόλους.

πί σαράντα μέρες, μετά τήν νάστασή Του, ησος Χριστός φανερώθηκε πολλές φορές στούς μαθητάς Του. Συζήτησε καί φαγε μέ ατούς, γιά νά δείξει καί κενοι νά βεβαιωθον, τι δέν εναι κανένα φάντασμα, λλά πραγματικά ναστημένος Κύριος. ταν βρισκόταν μαζί τους τούς μιλοσε γιά τήν βασιλεία το Θεο. Νά να καλό μάθημα καί δίδαγμα γιά λους μας.

Ατό μς ποδεικνύει ποιό θά πρέπει νά εναι τό περιεχόμενο τν συζητήσεών μας. χι περί νέμων καί δάτων, χι γιά τό ΠΡΟΠΟ τό ποδόσφαιρο ποκλειστικά, οτε μόδα καί πικαιρότητα, οτε λλες σαβορες, λλά πρέπει νά μς ποσχολε σωτηρία τς ψυχς μας.

Δυστυχς μως κομε χι λίγους νά λένε, δέν μς πασχολον, οτε μς νδιαφέρουν τά θρησκευτικά πράγματα. τσι χάνουμε τόν καιρό μας, παιρνον τά χρόνια, χωρίς νά κάνουμε τίποτε τς προκοπς. Χάνοντας τόν καιρό μας, χάνουμε κάτι πολύ σπουδαο καί μάλιστα δέν μπορομε νά τό ξαναβρομε, νά διορθώσουμε τό κακό.

Χριστός λοιπόν εχε στενή σχέση μέ τούς Μαθητάς Του. Τούς παρήγγειλε νά μή φύγουν, νά μή πομακρυνθον πό τά εροσόλυμα, γιατί σέ λίγες μέρες θά δεχθον τήν παγγελία το Πατρός Του, τήν πόσχεση πού δωσε Θεός, τι θά τούς στείλει τό γιο Πνεμα. Θά λουσθον καί θά βαπτισθον μέσα στό γιο Πνεμα. Πότε θά γίνουν ατά, Κύριε; Τώρα, σ᾿ ατόν τόν καιρό θά ποκαταστήσεις τήν βασιλεία στό σραήλ;

Καί ατοί κόμη τόν περίμεναν σάν κοσμικό βασίλέα, πού θά λευθέρωνε τούς βραίους πό τούς Ρωμαίους. Ατό μή σς νδιαφέρει, δέν εναι δική σας δουλειά. Ατό τό γνωρίζει μόνο Πατέρας μου. Τό κοτε; Μόνο Θεός τό γνωρίζει. Πο εναι ο ταλαίπωροι Χιλιασταί, πού θέλουν δθεν νά γνωρίζουν, νά ρίζουν χρόνους καί καιρούς, πάντοτε μως νά διαψεύδωνται, νά ρεζιλεύωνται, λλά ποτέ νά μή βάζουν μυαλό;

σες κοιτξτε πς θά σωθετε, πς θά ξεφύγετε πό τόν πονηρό. λα τά λλα εναι δουλειά το Θεο. Δικό σας ργο εναι νά κηρύξετε τό Εαγγέλιο ως σχάτου τς γς, μέ τήν δύναμη το γίου Πνεύματος, πού θά λάβετε. Ατό σημαίνει, τι μόνοι μας δέν μπορομε νά κάνουμε τίποτε, δέν μπορομε νά προκόψουμε, δέν μπορομε νά σωθομε.

Μόνοι μας δέν μπορομε νά κόψουμε οτε να λάττωμα. Θά προσευχηθομε καί θά ζητήσουμε τήν χάρη καί τήν δύναμη το Θεο. Τότε θά χουμε πιτυχίες. Πέτρος στήν ρχή Τόν ρνήθηκε γιατί φοβήθηκε. Καί μάλιστα μπροστά σέ μία νεαρή πηρέτρια. Νάταν τουλάχιστον κάποια ρχόντισσα, θά εχε σως κάποια δικαιολογία.

Μετά μως, φο λαβε δύναμιν ξ ψους, βγκε στόν ξώστη το περώου καί κήρυξε τόν ησο Χριστό μπροστά σέ χιλιάδες κόσμου. γώ σς κηρύσσω τόν Χριστό, πού σες σταυρώσατε. Σς λέγω τήν λήθεια κι᾿ σες κόψτε μου τό κεφάλι, ν θέλετε.
κόμη τούς επε Χριστός, τι θά εναι μάρτυρες δικοί Του. σεσθέ μοι μάρτυρες. ς θυμηθομε καί πάλι τούς Χιλιαστές, πού θέλουν νά νομάζωνται Μάρτυρες το εχωβ. Χριστός θέλει νά εμαστε καί νά γίνουμε μάρτυρες δικοί Του. Ατοί μως δέν πιστεύουν στό Χριστό, πς θά νομάζωνται μάρτυρες δικοί Του;

Τήν περασμένη Κυριακή εδαμε τήν θεραπεία το κ γενετς τυφλο. Τόν ρώτησε ησος; Σύ πιστεύεις ες τόν Υόν το Θεο; Δέν ρώτησε, ν πιστεύει στόν Θεό, λλά στόν Υό το Θεο, γιατί ατό πρέπει νά κάνουμε, Ατός εναι Σωτήρας το κόσμου, Ατός μς σώζει. Κατόπιν τούς βγαλε ξω στήν Βηθανία καί ελογώντας τους νελήφθη στόν ορανό.

κενοι τάχασαν, κοίταζαν, πως λέμε, μέ νοιχτό τό στόμα. Τότε φάνηκαν δύο λευκοφορεμένοι γγελοι. Τί θαυμάζετε; τί πορετε, νδρες Γαλιλαοι; Ατόν πού βλέπετε νά νεβαίνει στόν ορανό, πάλι θά ρθει. χι μως πως τήν πρώτη φορά, λλά τότε μετά δυνάμεως καί δόξης πολλς. Ατή εναι εδησις το ορανο, μέσα πό τό πιτελεο το Θεο, γι᾿ ατό εναι σίγουρη, βέβαιη, ληθινή, πραγματική. Δέν χωράει καμία μφιβολία περί τούτου.

Κύριος καί πάλι θά ρθει γιά νά κρίνει ζντες καί κεκοιμημένους. Ετε ζομε, ετε  ερισκόμαστε μεταξύ τν κεκοιμημένων, θά σηκωθομε, γιά νά Τόν προϋπαντήσουμε. Στό Σύμβολο τς Πίστεως γραψαν ο 318 Θεοφόροι Πατέρες τς Α΄ Οκουμενικς Συνόδου καί μες τό παναλαμβάνουμε τακτικά, καί πάλιν ρχόμενον μετά δόξης καί Προσδοκ νάστασιν νεκρν. λλοι θά εμαστε ες νάστασιν ζως καί λλοι ες νάστασιν κρίσεως. 

Ατά πού λέμε τά πιστεύουμε; Δέν τό νομίζω. Γιατί, ν πιστεύαμε, θά εχαμε ποιό προσεκτική ζωή. ν πιστεύαμε, θά παίρναμε τά νάλογα μέτρα, θά κάμναμε τήν ναλογη προετοιμασία, γιά νά Τόν ποδεχθομε. Μέχρι σήμερα ποιά προετοιμασία κάναμε γι᾿ ατό τό τόσο σπουδαο θέμα;

ς πάρουμε τήν πόθεση στά σοβαρά. Νά κάνουμε ,τι περνάει πό τό χέρι μας, στε κατά τήν δευτέρα λευση το Κυρίου, νά δομε τό πρόσωπό Του, ερηνικό, ρεμο, χαρούμενο.

Νά κάνουμε μεγάλο γώνα μέ τήν βοήθεια το Θεο, γιατί δ εναι ο γνες καί τά σκάματα. δ εναι  ο κόποι καί δρώτας. κε τά βραβεα καί παθλα. κε πληρωμή καί ο μοιβές. λοι νά ξιωθομε τς μεγάλης χάρης καί χαρς το ορανο.




Δεν υπάρχουν σχόλια: