27 Νοεμβρίου, 2013

Ο... ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ ΣΕ ΡΟΛΟ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗ


Ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Χρυσοχοΐδης είναι ο άνθρωπος που δεν διάβασε το πρώτο Μνημόνιο, αλλά το στήριξε αδιαμαρτύρητα στη Βουλή με την ψήφο του το 2010. Σήμερα ο ίδιος παριστάνει τον αγωνιούντα για το μέλλον της πατρίδας. Εμφανιζόμενος ως εκσυγχρονιστής και σύγχρονος πολιτικός, από τα γενοφάσκια του μιλάει για συγχωνεύσεις οργανισμών του τομέα του, εξαγγέλλει εδώ και τώρα εκκίνηση των μεγάλων έργων και εξηγεί με αστείες δικαιολογίες γιατί δεν περνάνε συχνά τα λεωφορεία, αλλά και ο ταχυδρόμος από τις γειτονιές.

Σε χθεσινή τηλεοπτική του συνέντευξη έκανε λόγο για αναγκαίες απολύσεις, αλλά ταυτόχρονα με σπαραξικάρδιες εκφράσεις προσπαθούσε να επιδαψιλεύσει τιμές στους οδηγούς των λεωφορείων και των τρόλεϊ, που κάνουν σημαντικό έργο. Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ μάς προϊδέασε ότι 1.000 άτομα που εργάζονται σε Αττικό Μετρό, ΤΕΟ, ΕΡΓΟΣΕ και ΕΓΝΑΤΙΑ θα πρέπει να ανησυχούν, καθώς έρχονται συγχωνεύσεις. Πολλοί από αυτούς δεν χρειάζονται πλέον στην παρούσα συγκυρία, είπε με κυνικό τρόπο ο υπουργός Μεταφορών.

Ο κ. Χρυσοχοΐδης έκανε λόγο για «σοβαρή αξιολόγηση των δομών και ταυτόχρονα των αναγκών». Μια αξιολόγηση όμως που ο ίδιος παραδέχεται ότι έχει ξεκινήσει εδώ και «μία εβδομάδα». Το γεγονός, βέβαια, ότι ο ίδιος βρίσκεται σε αυτό το πόστο εδώ και ένα εξάμηνο μάλλον δεν παίζει κανέναν ουσιαστικό ρόλο για να προχωρήσει η διαδικασία της αξιολόγησης. Όπως, λοιπόν, ξέχασε να διαβάσει το πρώτο Μνημόνιο, έτσι μάλλον παρέλειψε να ξεκινήσει μια αξιολόγηση περίπου 1.000 ατόμων, κάποιοι από τους οποίους κινδυνεύουν να βρεθούν χωρίς δουλειά.

Ο υπουργός Υποδομών, όμως, δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στο γεγονός ότι οι κατασκευαστικές εταιρίες τού σήμερα δεν χρειάζονται, μια και η δουλειά μπορεί να γίνει «με φθηνότερο τρόπο από κάποιον ιδιώτη». Μάλιστα, πάντα σύμφωνα με τον κ. Χρυσοχοΐδη, με τις ΜΟΜΑ που υπήρχαν παλαιότερα δόθηκε η δυνατότητα «να φτιάξουν νέες εταιρίες, να τρέξουν τα πράγματα».

Για τα λεωφορεία

Για το ζήτημα της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχουν τα αστικά λεωφορεία και για το γεγονός ότι, ενώ υπάρχουν 2.139, μόνο 1.100 κυκλοφορούν στους δρόμους, ο κ. Χρυσοχοΐδης... ευχαρίστησε την κρίση! «Εχει μειωθεί σημαντικά το κυκλοφοριακό έργο. Οι ανθρωποώρες, δηλαδή, έχουν μειωθεί σημαντικά, με την έννοια ότι κυκλοφορεί λιγότερος κόσμος εξαιτίας της κρίσης».

Πραγματικά, ωραία απάντηση από τον υπουργό, ο οποίος, ύστερα από τέτοια «σφαγή» των εισοδημάτων στην Ελλάδα, «πανηγυρίζει», επειδή δεν θα αυξηθούν τα εισιτήρια στις αστικές συγκοινωνίες. Ένα άλλο από τα αστεία που είπε χθες ο υπουργός είναι ότι την έλλειψη ταχυδρόμων στα ΕΛ.ΤΑ. τη... βάφτισε «αναδιάρθρωση και εξοικονόμηση δυνάμεων».

Και, βέβαια, για πολλοστή φορά είπε ότι τώρα ξεκινούν επιτέλους οι μεγάλοι οδικοί άξονες, τους οποίους μέχρι πρόσφατα εκκινούσε συχνά και ο προκάτοχός του Κωστής Χατζηδάκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: