05 Οκτωβρίου, 2012

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΗ ΤΖΟΥΜΑ ΣΤΟΝ ΤΑΚΟΥΝΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟ



Σας ευχαριστώ που ασχολείστε με την ασημαντότητά μου, αλλά αυτά που μου αποδίδετε είναι απολύτως ανακριβή. Κατ´ αρχήν να σας ενημερώσω ότι δεν είμαι ο συντάκτης του κειμένου που αναδημοσιεύσατε από το "Παρόν". Έχω σταματήσει να γράφω στη συγκεκριμένη εφημερίδα από το 2008. Ο μόνος χώρος στον οποίο διοχετεύω τις ανησυχίες μου και τους προβληματισμούς μου, σε ό, τι αφορά την Εκκλησία μας, είναι η ιστοσελίδα την οποία διατηρώ εδώ και ένα χρόνο υπό τον τίτλο "ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΛΟΓΟΣ".

Παρακαλώ πολύ την επομένη φορά που θα ασχοληθείτε με μένα ,να λάβετε σοβαρά υπόψη σας τις παραπάνω πληροφορίες! Πάντως να ξέρετε ότι ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος είτε έχει εμένα στο πλευρό του είτε όχι, το σύστημα της Εκκλησίας μας είναι μορφοποιημένο με τέτοιο τρόπο ώστε ο εκάστοτε αρχιεπίσκοπος - και όχι μόνον ο νυν κ. Ιερώνυμος -- να εκλέγει πάντα τους εκλεκτούς του!

Οι απόψεις σας για τον τεθνεώτα μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο, υποτιμούν την νοημοσύνη μας και αδικούν έναν σπουδαίο Αρχιεπίσκοπο ο οποίος είχε μεγάλο όραμα για την Εκκλησία που υπηρέτησε από παιδί και υπήρξε σπουδαίος Πρωθιεράρχης! Ακόμη και οι εχθροί του ομολογούν σήμερα πώς αν ζούσε , η πορεία όχι μόνον της Εκκλησίας μας, αλλά και της χώρας μας, θα ήταν διαφορετική!

Οι φραστικοί χαρακτηρισμοί σας για συνεργάτες του νύν Αρχιεπισκόπου οι οποίοι κατέχουν νευραλγικές θέσεις στην Εκκλησία μας, αδικούν τα πρόσωπα που χαρακτηρίζετε, σχεδόν τα υβρίζετε, δεδομένου ότι οι όποιες αποφάσεις λαμβάνονται από τον Αρχιεπίσκοπο και υλοποιούνται από τους συνεργάτες του, οι οποίοι όπως είναι φυσικό ζούν με την προοπτική μίας προαγωγής, όπως θα έκανε κάθε υγιιώς σκεφτόμενος άνθρωπος!

Άλλωστε ο Γεροντικός λόγος -- "Επισκοπής τις ορέγεται; Ωραίου έργου επιθυμεί ", ειπώθηκε και γράφτηκε για τέτοιες ακριβώς περιπτώσεις!

Ευχαριστώ για τη φιλοξενία! 

Καλή δύναμη στο έργο σας!

Διατελώ

Μετά τιμής
Σωτήρης Μ. Τζούμας



Δεν υπάρχουν σχόλια: