19 Μαΐου, 2011

Ο ΝΤΟΜΙΝΙΚ ΞΥΠΝΗΣΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΜΑΖΕΥΕΤΑΙ!!!!

ΔΕΛΤΙΟ ΠΡΟΦΥΛΑΚΙΣΕΩΣ

image

Η Επιστολή παραίτησης

18 Μαΐου 2011

Διοικητικό Συμβούλιο Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου

Ουάσιγκτον D.C. 20431

Κυρίες και κύριοι του Συμβουλίου,

Με βαθύτατη λύπη είμαι υποχρεωμένος να υποβάλω σήμερα την παραίτησή μου από τη θέση του γενικού διευθυντή του ΔΝΤ.

Αυτές τις στιγμές αναλογίζομαι κατ’αρχάς τη γυναίκα μου – την οποία αγαπώ περισσότερο απ’όλους  τα παιδιά μου, την οικογένειά μου, τους φίλους μου.

Σκέφτομαι επίσης τους συνεργάτες μου στο ΔΝΤ με τους οποίους επιτύχαμε τόσο σπουδαία πράγματα αυτά τα τρία και πλέον έτη.

Σε όλους θέλω να πω ότι αρνούμαι με απόλυτη βεβαιότητα όλα όσα μου προσάπτουν.

Θέλω να προστατεύσω αυτό τον οργανισμό τον οποίο υπηρέτησα με τιμιότητα και αφοσίωση και κυρίως -προπαντός- θέλω να αφιερώσω πλέον όλες μου τις δυνάμεις, όλο μου το χρόνο και όλη μου την ενέργεια στην απόδειξη της αθωότητάς μου.

Ντομινίκ Στρος-Καν

Δεν υπάρχουν σχόλια: