Εάν το Φανάρι δικαιώσει τον Μπεζενίτη, τότε,
η ομάδα των 25 Μητροπολιτών είναι αποφασισμένη
να ζητήσει από την Σύνοδο του Οικουμενικού Πατριαρχείου
ΝΑ ΑΠΟΠΕΜΦΘΕΙ Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ !
Διότι απαξιώνει τη Θέση του στη συνείδηση του Γένους!
Θα φτάσουμε μέχρι τα άκρα αν ο Οικουμενικός Πατριάρχης δικαιώσει τον Μπεζενίτη και από καθαιρεθέντα, μας τον «στείλει» ως ΠΡΩΗΝ ΑΤΤΙΚΗΣ, για ν' αυξήσει τα Έσοδα του και τα λοιπά! Είμαστε ΟΜΑΔΑ 25 Μητροπολιτών και θα υπάρξουν και άλλοι, που θα ζητήσουμε από τη Σύνοδο του Οικουμενικού Πατριαρχείου ΝΑ ΑΠΟΠΕΜΦΘΕΙ. Γιατί ο κ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ απαξιώνει τον θεσμό του Οικουμενικού Πατριαρχείου στη συνείδηση του Γένους;
Ο κ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ, πρέπει να καταλάβει ότι ο πρώην Αττικής Παντελεήμων Μπεζενίτης ΔΕΝ έχει καμία θέση στην Ελλαδική Εκκλησία! Και γι' αυτό, έχει αποφασίσει και η Εκκλησία, αλλά και η Ελληνική Δικαιοσύνη, με αμετάκλητες Δικαστικές Αποφάσεις! Και, πάντα, για εμάς προκαλεί πολλά ερωτηματικά η Επιμονή του κ. Βαρθολομαίου για το Πρόσωπο του Μπεζενίτη και η αποκατάσταση του! Τι άλλο περιμένει ο κ. Βαρθολομαίος; Δεν έχει πάρει τα δεκάδες ΜΗΝΥΜΑΤΑ από την Ελλάδα και όχι μόνο!
Αν τόσο ποθεί την αποκατάσταση του πρώην Αττικής, ας τον κρατήσει ο ίδιος στο Φανάρι.Και αναρωτιόμαστε - συνέχισε σεβαστός και ΑΝΔΡΑΣ Ιεράρχης, δεν διάβασε την Επιστολή που του έστειλε ο Μητροπολίτης Κυθήρων κ. Σεραφείμ; Την προσπέρασε τόσο εύκολα; Την πέταξε; Του έγραψε ο Κυθήρων, μεταξύ άλλων: «Το θέμα του καθηρημένου τ. Μητροπολίτου Αττικής, Παναγιώτατε, έχει σκανδαλίσει ως γνωστόν, σοβαρώς το Χριστεπώνυμον Πλήρωμα, αλλά και τους εκτός αυτού.
Μόνιμον σκάνδαλον τυγχάνει η μέσω του Internet αναμετάδοσις των διαβόητων κασσετών σεξουαλικού περιεχομένου, αι οποίαι κατ' εκτίμησιν ειδησεογραφικού Πρακτορείου Εκκλησιαστικών ειδήσεων ανέρχονται εις τον αριθμόν των τριακοσίων (300).Δυστυχώς, η Εκκλησιαστική Δικαιοσύνη, τα αρμόδια Συνοδικά Δικαστήρια, δεν ενέκυψαν μετά πόνου, επιμονής και αληθούς ενδιαφέροντος εξιχνιάσεως της αληθείας εις την υπόθεσιν αυτήν, μη ερευνήσαντα ταυτην εις την ουσίαν και το βάθος αυτής, διο και δις παρέπεμψαν αυτήν αβασανίστως εις το Αρχείον.
Η δικαιοσύνη όμως της πατρίδος μας έκαμε το χρέος της και εξετάσασα ταύτην δι όλων των βαθμίδων αυτής εξέδωκε την γνωστήν αμετάκλητον συγκεκριμένην καταδικαστικήν απόφασιν, την οποίαν, δυνάμει της σχετικής διατάξεως του Καταστατικού Χάρτου της Εκκλησίας της Ελλάδος, ην προσεπεκύρωσε τότε προ της ψηφίσεώς του υπό της Ελληνικής Πολιτείας το καθ' Υμάς Σεπτόν Οικουμενικόν Πατριαρχείον, έδει να επικύρωση και εφαρμόση επ' ακριβώς, άνευ ετέρου, το Πρωτοβάθμιον Συνοδικόν δι'Αρχιερείς Δικαστήριον δια της επιβολής της ποινής της καθαιρέσεως. Ο,τι δεν έπραξε η Εκκλησιαστική Δικαιοσύνη, το επέβαλε συννόμως η δικαιοσύνη της Πατρίδος μας.
Η κατόπιν τούτου παρέμβασις του Σεπτού Οικουμενικού Πατριαρχείου, αξιούντος την συ-γκρότησιν και του Δευτεροβαθμίου Δικαστηρίου - τούθ' όπερ και έκνομον κατά τα ως άνω θα ήτο και δεν θα ηδύνατο να παράξη νομίμως και απροσβλήτως, ενώπιον του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου (του Συμβουλίου της Επικρατείας), διάφορον της προμνησθείσης τελεσιδίκου αποφάσεως των Πολιτικών δικαστηρίων αποτέλεσμα-, έφερε τα άνω κάτω και επέφερε αναστάτωσιν ου μόνον εις τους κόλπους της Ιεραρχίας, η οποία υπέστη μεγάλην «ταπείνωσιν», αλλά και το πλήρωμα της Αγίας μας Εκκλησίας, το οποίο δεν απέφυγε τον σκανδαλισμό εν μέση Μ. Τεσσαρακοστή.
ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΩ:
«Επιτρέψατε μοι, Παναγιώτατε, να εκθέσω δι' όσης περισσότερος συντομίας, εν αδραίς γραμμαίς, τον σκανδαλισμόν αυτόν Κληρικών και λοιπών Χριστιανών, όστις και αποτελεί τον κύριον λόγον της αποστολής της παρούσης, δια τους ακολούθους λόγους: Πρώτος λόγος. Δεδομένου του βαρύτατου σκανδαλισμού Κλήρου και λαού εκ των ηθικών σκανδάλων, των προκαλουμένων εκ των περίφημων κασσετών, και του σκανδάλου του αμυθήτου πλουτισμού του καθαιρεθέντος Μητροπολίτου, θέματα μεθ' ων δεν απησχολήθη υπευθύνως σοβαρώς και αποτελεσματικώς η Εκκλησιαστική Δικαιοσύνη, αλλ' η Πολιτική, προεκλήθη αλγεινή εντύπωσις εκ της εμμονής Υμών εις την δευτεροβάθμιον εκδίκασιν της υποθέσεως αυτής, καθ' υπέρβασιν του Καταστατικού Χάρτου της Εκκλησίας της Ελλάδος, όστις αποτελεί νόμον της Ελληνικής Πολιτείας.
Το πάγκοινον ερώτημα, το οποίον προέκυψε ήτο: εάν επρόκειτο περί νόμου της Τουρκικής Πολιτείας, θα επεχειρείτο τοιαύτη υπέρβασις; Διατί η τοιαύτη σπουδή δια την τήρησιν της κανονικής διαδικασίας εις την περίπτωσιν ενός διαβεβοημένου Κληρικού και εις άλλας περιπτώσεις του αειμνήστου Αρχιεπισκόπου Θυατείρων και Μεγάλης Βρετανίας κυρού Μεθοδίου (Φούγια) αγνοείται παντελώς η κανονική διαδικασία υπό του Σεπτού Οικουμενικού Πατριαρχείου (αντικατάστασις του ειρημένου Αρχιεπισκόπου δι΄ ενός τηλεγραφήματος);
Δυο μέτρα και δυο σταθμά; ΠΟΛΥ ΦΟΒΟΥΜΕΘΑ ότι το ΦΑΝΑΡΙ έχει πάρει αψήφιστα την ΟΛΗ ιστορία…Και ότι: Το Δευτεροβάθμιο Δικαστήριο που ετοιμάζει, θα είναι αρχή πολλών δεινών για το Φανάρι, αλλά και προσωπικά για τον κ. Βαρθολομαίο! Και είναι χαρακτηριστική η φράση Ανώτατου Δικαστικού: «Αξίζει τόσα πολλά για τον κ. Βαρθολομαίο, ο πρώην Αττικής, ώστε να βάλει την Εκκλησία σε τέτοια περιπέτεια»;
Τα ίδια αναρωτιούνται πολλοί στην Ελλάδα!
ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 11/4/2010
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου