03 Ιουνίου, 2009

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ (3/6/2009)

dikefalos arxiep

Συνήλθε σήμερα Τετάρτη, 3 Ιουνίου 2009, στην δεύτερη Συνεδρία Της η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, υπό την Προεδρία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου.


Κατά την σημερινή Συνεδρία :


Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος επικύρωσε τα Πρακτικά της προηγουμένης Συνεδρίας.


Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος ενημερώθηκε:


– Από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Μαντινείας και Κυνουρίας κ. Αλέξανδρο, για τις συναντήσεις της ορισθείσης Επιτροπής που έγιναν σχετικά με θέματα που αφορούν τον Εφημεριακό Κλήρο και προέκυψαν μετά την κατάργηση του Τ.Π.Ο.Ε.Κ.Ε. και την υπαγωγή των αρμοδιοτήτων του στο Τ.Π.Δ.Υ. Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος αποφάσισε να προωθήσει στους αρμοδίους παράγοντες τις σχετικές προτάσεις.


– Από την αναφορά του Προέδρου της Εστίας Εκκλησιαστικής Εκπαιδεύσεως, Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Σύρου κ. Δωροθέου, για τις επισκέψεις που πραγματοποίησε ο ίδιος στις Περιφερειακές Εστίες των Ιερών Μητροπόλεων Κορίνθου και Φλωρίνης.


Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος ενέκρινε :


– Τους Κανονισμούς για την ανακήρυξη ως προσκυνηματικούς των Ιερών Ναών Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Πειραιώς και Αγίου Φανουρίου Δραπετσώνας της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς.


– Την πρόταση της Ειδικής Συνοδικής Επιτροπής Χριστιανικών Μνημείων, για την διοργάνωση Ημερίδας με θέμα «Η προστασία των Εκκλησιαστικών Μνημείων της Ελλάδος. Συνεργασία Εκκλησίας και Πολιτείας», η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2009, στο Συνεδριακό Κέντρο της Ιεράς Μητροπόλεως Θηβών και Λεβαδείας, στον Αλίαρτο Βοιωτίας.


Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος όρισε :


– Τις εορταστικές εκδηλώσεις για τον εορτασμό της ιεράς μνήμης του Αγίου Αποστόλου Παύλου, με την συμμετοχή του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου και των Μελών της Ιεράς Συνόδου, ως ακολούθως : στόν Εσπερινό, ο οποίος θα τελεσθεί την 28η Ιουνίου 2009, στον Ιερό Ναό Αγίου Αποστόλου Παύλου Κορίνθου, στήν Θεία Λειτουργία η οποία θα τελεσθεί την 29η Ιουνίου 2009, στον Ιερό Ναό Αγίου Αποστόλου Παύλου οδού Ψαρών, Αθηνών καθώς και το απόγευμα της ίδιας ημέρας, στον Πανηγυρικό Εσπερινό, στην Πνύκα.


– Τον Πανοσιολογιώτατο Αρχιμανδρίτη κ. Σάββα Δημητρέα, Ιεροκήρυκα της Ιεράς Μητροπόλεως Νικοπόλεως και Πρεβέζης, να εκπροσωπήσει την Εκκλησία της Ελλάδος στο ετήσιο Συνέδριο Ορθοδόξου Πνευματικότητος, με γενικό θέμα «Ο πνευματικός αγώνας στην Ορθόδοξη Παράδοση», το οποίο θα πραγματοποιηθεί στο Bose της Ιταλίας, από 9ης ως 12ης Σεπτεμβρίου 2009.


– Τον Αιδεσιμολογιώτατο Πρωτοπρεσβύτερο κ. Αδαμάντιο Αυγουστίδη, Ψυχίατρο – Λέκτορα της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, να εκπροσωπήσει την Εκκλησία της Ελλάδος στο Πανευρωπαϊκό Θεολογικό Συνέδριο με θέμα «Η προφητική διάσταση της ποιμαντικής φροντίδας της συμβουλευτικής», που θα πραγματοποιηθεί στο Βέλγιο.


Τέλος η Διαρκής Ιερά Σύνοδος συζήτησε και έλαβε αποφάσεις σχετικά με τρέχοντα υπηρεσιακά ζητήματα.


Εκ του Γραφείου Τύπου της Ιεράς Συνόδου.

ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ κ.κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ ΣΤHN ΤΕΤΑΡΤΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΩΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΒΕΡΟΙΑ (02 – 06 - 2009)

ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ 070208

Ἀγαπητοί μου Πατέρες καί λοιποί ἐκλεκτοί Σύνεδροι τῆς Ἡμερίδας Στελεχῶν Εὐρωπαϊκῶν Θεμάτων τῶν Ἱερῶν Μητροπόλεων Θεσσαλίας καί Κεντρικῆς Μακεδονίας.


«Διαβάς εἰς Μακεδονίαν βοήθησον ἡμῖν» (κεφ. 16-8) διαβάζουμε στίς Πράξεις τῶν Ἀποστόλων καί παρατηροῦμε μέ δέος ὅτι τό Ἅγιο Πεῦμα ἐμπόδισε τόν Ἀπόστολο Παῦλο νά συνεχίσει τήν πορεία του στή Μικρά Ἀσία καί ἐνῶ εὑρίσκετο στήν Τρωάδα τόν ἀπέστειλε στή Μακεδονία γιά νά κηρύξει τό Εὐαγγέλιο στόν Ἑλληνισμό καί στήν Εὐρώπη.


Ἀπό ἐκείνη τήν στιγμή ἡ Ἐλλάδα γίνεται ἡ πύλη εἰσόδου τοῦ Χριστιανικοῦ μηνύματος σέ ὅλη τήν Εὐρώπη καί ἡ Εὐρώπη βαπτίζεται σέ «πηγή ὕδατος ἁλλομένου εἰς ζωήν αἰώνιον»! Οἱ ρίζες τῆς Εὐρώπης καί τοῦ πολιτισμοῦ της εἶναι ἀναμφίβολα Χριστιανικές, ἔστω κι ἄν ὁρισμένοι σήμερα τίς ἀμφισβητοῦν. Ἡ ἔμφαση, τήν ὁποία δίδει σήμερα ἡ Εὐρώπη στά Ἀνθρώπινα Δικαιώματα, εἶναι καί αὐτή μία ἀπόδειξη τῆς Χριστιανικῆς κληρονομιᾶς της.


Ὡρισμένοι νεοέλληνες διανοούμενοι νομίζουν ὅτι ἡ Ἑνωμένη Εὐρώπη εἶναι ἕνας πολιτικοοικονομικός χῶρος ὅπου ὁ Χριστιανισμός εἶναι ἀπαγορευμένος. Μεγάλοι ὅμως δια-νοητές τῶν νεωτέρων χρόνων, ὅπως ὁ Ἄγγλος ποιητής Τόμας Ἔλλιοτ, ὁ Γάλλος διανοητής Πώλ Βαλερύ, ὁ Ἕλληνας πολυ-γραφότατος φιλόσοφος καί κοινωνιολόγος Παναγιώτης Καν-ελλόπουλος κ. ἄ., ὁμολογοῦν ὅτι τά τρία πνευματικά θεμέλια τῆς σημερινῆς Εὐρώπης εἶναι ἡ Χριστιανική Πίστη, ἡ Ἀρχαία Ἑλληνική Γραμματεία καί τό Ρωμαϊκό ἤ ὀρθότερα Βυζαντινο- ρωμαϊκό Δίκαιο.


Στήν ἐποχή μας ἡ προσπάθεια συνεργασίας τῶν εὐρω-παϊκῶν λαῶν λαμβάνει τή μορφή τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως. Οἱ χῶρες πού μετέχουν ἀναζητοῦν κοινές λύσεις σέ πολλά προβλήματα, χωρίς ὅμως νά χάνουν τήν ἐθνική, θρησκευτική καί πολιτιστική τους ταυτότητα. Ὡς Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί καί ὡς Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος πιστεύουμε ὅτι αὐτή ἡ συνεργασία δέν πρέπει νά περιορίζεται στήν κοινή ρύθμιση οἰκονομικῶν καί πολιτικῶν ζητημάτων, ἀλλά νά προχωρεῖ στήν εὐρύτερη ἀλληλογνωριμία καί ἀλληλοκατανόηση μεταξύ λαῶν καί πολιτισμῶν, ἐπιπλέον δέ νά ἐπιδεικνύει εὐαισθησία καί ἀνθρωπιά πρός τούς οἰκονομικά ἀσθενέστερους. Ἡ Εὐρω-παϊκή Ἕνωση λοιπόν λειτουργεῖ μέ νόμους, κανονισμούς, δια-δικασίες καί κανόνες, οἱ ὁποῖοι ἀπαιτοῦν εἰδικές γνώσεις καί συνεχῆ ἐνημέρωση.


Σᾶς Εὐλογῶ ἑπομένως καί χαιρετίζω τήν ὅλη προσπάθεια πού καταβάλλει ὁ Πρόεδρος τῆς Εἰδικῆς Συνοδικῆς Ἐπιτροπῆς Παρακολουθήσεως τῶν Εὐρωπαϊκῶν Θεμάτων τῆς Ἐκκλησίας μας, Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Καισαριανῆς, Βύρωνος καί Ὑμηττοῦ κ. Δανιήλ καί τά μέλη Αὐτῆς, γιά τήν ἐνημέρωση τῶν Στελεχῶν τῶν Ἱερῶν Μητροπόλεων τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ἐπί θεμάτων Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως, σέ συνεργασία μέ τά Γραφεῖα τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἐπιτροπῆς καί τοῦ Εὐρωπαϊκοῦ Κοινοβουλίου στήν Ἀθήνα ὡς δέ καί τόν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Βεροίας καί Ναούσης κ. Παντελεήμονα, ὁ ὁποῖος προθύμως ἐδέχθη τήν διοργάνωση τῆς Ἡμερίδος αὐτῆς στήν Ἱερά Μητρόπολή Του καί κατέβαλε κάθε φιλότιμη προσπάθεια γιά τήν ἐπιτυχία τῆς διεξαγωγῆς Αὐτῆς.


Μέ αὐτά τά λόγια εὔχομαι ὅ,τι ἀγαθόν καί εὐάρεστον «τῷ Κυρίῳ ἐν οἷς πράττομεν».


† Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ ΠΑΝΟΣΙΟΛΟΓΙΩΤΑΤΟΥ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΟΥ π. ΣΑΡΑΝΤΗ ΣΑΡΑΝΤΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2009 – 2010 ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.

sarantis

Αρχιμανδρίτης Σαράντης Σαράντος

εφημέριος Ι. Ν. Κοιμήσεως Θεοτόκου Αμαρουσίου


Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση

Εσχάτως ανεκινήθη το θέμα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης των παιδιών του Δημοτικού σχολείου από της πρώτης τάξεως έως των μεγαλυτέρων.


Αρκετοί δημοσιογράφοι έχουν σχολιάσει άλλοι αρνητικά και μερικοί θετικά την απόφαση του ΥΠΕΠΘ και ιδιαίτερα την ήδη πραγματοποιούμενη εκτύπωση σχετικών βιβλίων εκπονηθέντων από το γνωστό ψυχίατρο και μετέπειτα σεξολόγο κ. Θάνο Ασκητή.


Ας μας επιτραπεί παρενθετικά να τονίσουμε ότι το παραπάνω θέμα, μαζί με πολλά άλλα βρίσκεται στην κορυφή θεμάτων, στην ατζέντα θεμάτων, που αγωνιωδώς η Νέα Εποχή επιμένει να περάσουν στη ζωή μας, στις κοινωνίες μας, στην Παγκόσμια κοινότητα.


Απαίτηση της Νέας εποχής


Η Νέα Εποχή ως προερχόμενη βασικά από τη σιωνιστική νοοτροπία των σταυρω των του Θεανθρώπου και όχι μόνο, θέλει να αλλάξει ολόκληρη τη ζωή του ανθρώπου, να μην είναι λαμπρό κατ’ εικόνα Αυτού δημιούργημά Του, αλλά αντίθετο προς τις αρχετυπικές λειτουργίες του. Η τεχνητή γονιμοποίηση, οι προγεννητικοί σκόπιμοι έλεγχοι με διακοπή της κύησης εάν οι μετρήσεις υποψιασθούν άρρωστο έμβρυο, η θέσπιση του εγκεφαλικού θανάτου ως τετελεσμένου θανάτου, οι μεταμοσχεύσεις ακόμα και από εγκεφαλικά νεκρό δότη και όχι μόνο, η σεξουαλική απελευθέρωση από της πρώιμης εφηβικής ηλικίας, αποτελούν τα νεοεποχίτικα χαρακτηριστικά του νέου, κατά Νέα Εποχή, ανθρώπου. Αυτό το νέο μοντέλο ανθρώπου θέλει να επιβάλει στην παγκόσμια κοινότητα, για να πετύχει το σχέδιο της Παγκοσμιοποίησης. Αυτονόητα μεταλλάσσονται και όλες οι αρχές και οι αξίες του παγκοσμιοποιούμενου ανθρώπου. Πρώτη αρχή του είναι ο εγωκεντρισμός και η αυτοϊκανοποίησή του, στα οποία οσημέραι δραματικά αυτοφυλακίζεται. Απ’ όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά είναι άσχετη η εξάπλωση χρήσης και εμπορίας των ναρκωτικών συνδυασμένες με τα ψυχοναρκωτικά τηλεοπτικά προϊόντα και με τα προϊόντα του internet;


Η «νέα» λογική της Νέας Εποχής, η αντίθετη λογική από την παραδεδομένη, η αντι-λογική πουλάει άφθονες καραμέλλες, που σαν πρώτο και μοναδικό διατροφικό συστατικό τους έχουν το σπάσιμο της τάχα παραδοσιακής προκατάληψης. Η Νέα Εποχή θεωρεί το λαό μας, τον Ορθόδοξο Ελληνικό λαό, οπισθοδρομικό και καθυστερημένο, κολλημένο σ’ ένα ταμπού αντισεξουαλικό, βάσει του οποίου απαγορεύεται στους μικρούς να ασχολούνται με τα παραπάνω σεξοθέματα.


Γιατί διαφωνούμε στη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των μικρών παιδιών. Οι παρακάτω υπογράφοντες κληρικοί αισθανόμαστε την ευθύνη ως πνευματικοί πατέρες περικυκλωμένοι από παιδιά και εγγόνια σαρκικά και πνευματικά να καταθέσουμε την αντίθεσή μας στη σχεδιαζόμενη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των μαθητών, για τους παρακάτω λόγους:


Ευαίσθητη ηλικία


Δεν ενδείκνυται σ’ αυτή την τρυφερή ηλικία να ταράζουμε τις ψυχές των παιδιών του Δημοτικού με προβληματισμούς ανώτερους η άσχετους των ενδιαφερόντων τους. Η εξελικτική ψυχολογία, βαρυφορτωμένη με την εμπειρία γενιών και γενιών διαχρονικά, θεωρούσε και θεωρεί αντιδεοντολογική, άκαιρη και αντιπαιδαγωγική την πρόωρη ενημέρωση των παιδιών αυτής της ηλικίας με θέματα και προβλήματα που αδυνατούν να τα επεξεργασθούν ώριμα και σοβαρά μέσα τους.


Οι γονείς αντιδρούν


Πολλοί γονείς, όχι οπισθοδρομικοι, ανησυχούν και αρνούνται κατηγορηματικά να επιτρέψουν στα πρωτάκια τους, στα δευτεράκια τους κτλ να παρακολουθήσουν τα σεξομαθήματα του Ασκητή και της συνοδείας του. Είναι έτοιμοι να δηλώσουν εγγράφως ότι το παιδί τους, με δική τους ευθύνη δεν θα παρακολουθεί το μάθημα, όπως άλλωστε δικαιούνται να απαλλαχθούν από το μάθημα των θρησκευτικών οι ετερόδοξοι, οι αλλόπιστοι και οι αγνωστικιστές η άθεοι.


Διάσπαση της σχολικής κοινότητας


Με αυτή την τακτική του ΥΠΕΠΘ ευνοείται η διάσπαση των φορέων που απαρτίζουν τη μαθητική κοινωνία. Οι γονείς μαζί με τους μαθητές θα αντιπαρατίθενται στο ΥΠΕΠΘ και στα προγράμματά του, το ΥΠΕΠΘ ίσως θα υποτιμά τους υπεύ θυνους γονείς και θα τους αποδίδει υποτιμητικά φονταμενταλιστικούς χαρακτηρισμούς όπερ και διακαώς επιθυμεί η Νέα Εποχή, για να διασπά την ενότητα της προηγουμένης με την επερχόμενη γεννεά.


Δοτοί σύλλογοι γονέων θα επιχειρούν να κλονίσουν την αυθεντία του υπεύθυνου δασκάλου και παιδαγωγού, οι δάσκαλοι θα προσπαθούν να αμυνθούν στις αντιδράσεις των γονέων. Ποιός ξέρει ποιές άλλες αναστατώσεις μπορούν να προκύψουν περαιτέρω!


Γιατί να χρησιμοποιηθεί η «ευέλικτη ζώνη»;


Έχει ήδη ανακοινωθεί ότι η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση θα γίνεται μέσα στην «ευέλικτη ζώνη». Δεν θα διδάσκεται δηλαδή από τους υπεύθυνους παιδαγωγούς, από τους δασκάλους, που έχουν εμπειρία της ψυχολογίας των μαθητών τους, που γνωρίζουν πρόσωπα, πράγματα και καταστάσεις του οικογενειακού και όχι μόνο περιβάλλοντός τους. Θα διδάσκονται τα παιδιά μας και τα εγγόνια μας το σεξομάθημα από τους «ειδικούς» σεξοδασκάλους του Ασκητή.


Αντιδεοντολογική συμπεριφορά


Ήδη σε κάποια σχολεία ανέλαβαν την «πρωτοπορειακή πρωτοβουλία» κάποιοι καθηγητές και κάποιοι δάσκαλοι επηρεασμένοι εκσυγχρονιστικά από τον όψιμα εισαγόμενο σεξοδιαφωτισμό στην πατρίδα μας και τα έκαναν θάλασσα. Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες πρόβαλαν κάποιοι καθηγητές πιλοτικά κάποιο video με σεξουαλική συνεύρεση ζεύγους. Στη συνέχεια οι διαφωτιστές έκαναν κάποια σχόλια προς πληρέστερη διαφώτιση και ανά λυση στους εφήβους μαθητές. Όταν κάποιος εκ των μαθητών της πρώτης τάξεως Λυκείου τόλμησε να αντιδράσει στα σεξοπροβαλλόμενα και σεξοαναλυόμενα, η ειρωνεία πήγε σύννεφο.


Αναγκάστηκε ο μαθητής να διαμαρτυρηθεί μέσω των φυσικών του προστατών, των γονέων του, στο Λυκειάρχη, για να μη ξαναπροβληθεί σεξο video και να μη προπηλακισθεί ο εν λόγω μαθητής, εφόσον άλλωστε δεν προβλέπεται η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο αναλυτικό πρόγραμμα των μαθημάτων. Τέτοια περίεργα θα συμβαίνουν στα σχολεία μας προς βλάβην των μαθητών και προς ευτελισμό της θεόσδοτης γεννετήσιας δημιουργικής δωρεάς του Θεού.


Τι λέγουν οι στατιστικές


Στα άλλα Ευρωπαϊκά κράτη οι στατιστικές ει ναι απαισιόδοξες από τα αποτελέσματα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης. Στην Αγγλία μια μητέρα θρηνεί, γιατί τα τρία κοριτσάκια της 14, 15 και 17 ετών μολονότι δι δάχτηκαν το σεξ, δεν κατάφεραν να προφυλαχθούν αλλά έμειναν έγκυες από άγνωστους και άφαντους πια πατεράδες.


Ο άνθρωπος είναι μόνο βιολογικό ον;


Το χειρότερο απ’ όλα είναι ότι από πολύ μικράς ηλικίας τα παιδιά θα οδηγηθούν στη λογική και στη νοοτροπία της Νέας Εποχής που βλέπει τον άνθρωπο ως βιολογικό ον, πολυδιασπασμένο στις επί μέρους βιολογικές η ψυχολογικές λειτουργίες του.


Κατά την Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία μας και τη μακρά εμπειρική ανθρωπολογική Παράδοση του Έθνους μας η σεξουαλική ζωή είναι αχώριστα δεμένη με τον οσημέραι αναπτυσσόμενο συναισθηματισμό των παιδιών, με το θεόσδοτο έρωτα, με την αγάπη και αλληλοκατανόηση των συντρόφων, την εσώτατη ψυχική και εντεύθεν σαρκική επαφή και την ένθεη συνεργασία για την ευλογημένη τεκνογονία. Όλα τα παραπάνω δεν είναι δυνατόν να εγκλωβισθούν σ’ ένα έστω «επιτυχημένο» σεξ.


Όλα αλληλοπεριχωρούμενα με την άκτιστη Χάρη του εν Τριάδι Θεού δια του Μυστηρίου του Γάμου, αποτελούν αφετηρία για την εμπειρία του θείου έρωτα, της θυσιαστικής προσφοράς των συζύγων μεταξύ τους και προς τα τέκνα τους, προς άπασα την εν Χριστώ αδελφότητα και προς όλη την παγκόσμια κοινότητα.


Η «Ασκητική» σεξουαλική διαπαιδαγώγηση βρίσκεται στους αντίποδες της Ιερολογίας, Θεολογίας και Ανθρωπολογίας του Ορθοδόξου Χριστιανικού Γάμου, αφού ταυτίζεται με τη Δαρβίνια και με τη Φροϋδική ανθρωπολογική θεωρία. Δε θα έπρεπε τα παιδιά πρωτίστως να γνωρίζουν και τις λοιπές βιολογικές λειτουργίες;


Άλλωστε έχει καταργηθεί εδώ και πολλά χρόνια το μάθημα της ανθρωπολογίας σ’ όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Τα παιδιά μας, ίσως σκόπιμα, δε διδάσκονται το θαύμα της ανθρωπίνης ζωής, που αποτελεί προσωπική δημιουργία του Θεού «κατ’ εικόνα Αυτού και καθ’ ομοίωσιν». Όπως λοιπόν δε μαθαίνουν για τη λειτουργία της καρδιάς και κυκλοφορίας του αίματος, όπως δε μαθαίνουν για τη λεπτότατη και ευαίσθητη λειτουργία του νευρικού συστήματος, και άλλα, γιατί ειδικά να διδάσκονται τάχα για τη σεξουαλική λειτουργία; Τόσο χαζά, τόσο ανάπηρα τόσο αδέξια, τόσο ανίκανα είναι τα παιδιά της εποχής μας, της Νέας Εποχής, που απαραίτητα χρειάζονται σεξουαλική – λέγω κατευθυνόμενη – διαπαιδαγώγηση;


Γιατί τα παιδιά προηγούμενων γενεών δε διδάσκονταν για τη σεξουαλική ζωή, και όμως κατά ένα εσώτατο μυστικό δυναμισμό λειτουργούσαν σεξουαλικά, συναισθηματικά, ερωτικά δημιουργικά, καταξιωμένα; Το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, ταπεινώς φρονούμε ότι υπαγορεύεται «εκ του πονηρού».


Ποτέ μέχρι τώρα δεν διδάχθηκε αυτό το μάθημα


Σύμφωνα με τη μακρά θεανθρώπινη παράδοση του Ελληνικού Έθνους μας δε χρειάσθηκε ποτέ τέτοιο μάθημα να εισαχθεί στα σχο λεία μας. Η αυτόνομη και αποσπασματική ει σαγωγή ως μαθήματος στα σχολεία μας και δη στα μικρά παιδιά του δημοτικού επαληθεύει την προφητεία του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού που θεοφώτιστα προέβλεπε ότι θα έρθει εποχή που οι άφρονες θα θεωρούνται σώφρονες και οι μυαλωμένοι άμυαλοι.


Η επιμονή της Νέας Εποχής να διδάσκει στα παιδιά το σεξ δηλώνει την απόλυτη πίστη της μόνο στη βιολογική δυναμική του ανθρώπου χωρισμένη από τα μυστήρια του βαπτίσματος, του Χρίσματος και των λοιπών Μυστηρίων που ενεργοποιούν την άκτιστη Χάρη δια βίου στον άνθρωπο και τον χριστοποιούν.


Εξυπακούεται, κατά τη Νέα Εποχή, ότι είναι αδύνατον να εγκρατευθούν και τα αγόρια και τα κορίτσια από της πολύ μικρής ηλικίας. Γιαυτό και πρέπει να μάθουν να έχουν σεξουαλικές σχέσεις πετυχημένες, αλλά και να μάθουν να προστατεύονται από τις αρρώστιες και από τις διάφορες παρενέργειες του σεξ.


Εφικτή η εν Χριστώ εγκράτεια


Άπειρα παραδείγματα αγίων γυναικών και αγίων ανδρών της Εκκλησίας μας επιβε βαιώνουν ότι είναι κατορθωτή η εγκράτεια και η καθαρότητα μέχρι του γάμου η και δια βίου παρθενική ζωή. Ο ίδιος ο Κύριος μας έχει δώσει τη γενετήσια δύναμη για κοινωνία των εν Χριστώ συζύγων και για συνδημιουργία μαζί Του νέων αν θρώπων, ο Ίδιος μας έχει δώσει την εντολή και το χάρισμα να τη διαχειριζόμαστε κατά το πάνσοφο θέλημά Του.


Γιατί να μη μάθουν τα παιδιά μας ότι πολλές γενιές, όχι μόνο δε στερήθηκαν τις χαρές του τρισευλογημένου γάμου, μένοντας παρθένοι και εγκρατείς μέχρι το γάμο, αλλά και ευτύχησαν να γίνουν μέτοχοι πολλών δωρεών - υλικών και πνευματικών – λόγω της καθαρής εν Χριστώ πνευματικής τους ζωής; Είναι δυνατόν στις μικρές ηλικίες – φυσικά εκτός της ευθύνης του γάμου – να υπάρχει στοιχειώδης υπευθυνότητα που μπορεί να φυλάξει τα παιδιά από τους κινδύνους των ασθενειών των σεξουαλικά μεταδιδόμενων νοσημάτων με κορυφαίο το AIDS, και από τα ψυχολογικά τραύματα που γι’ αυτούς τους παραπάνω κυρίως λόγους πληθαίνουν; Γιατί να μη μάθουν έγκαιρα από τους γονείς και τους δασκάλους (δίκην εμβολιασμού) τα παιδιά μας ότι μόνο μέσα στον ευλογημένο ορθόδοξο γάμο προστατεύονται από τις σωματικές αρρώστιες και τα ψυχολογικά τραύματα;


Δημιουργία άγχους από τη διδασκαλία του σεξ


Η εμπειρία ημών των πνευματικών είναι διαφορετική. Παρατηρούμε ότι τα μικρά παιδιά που διδάσκονται στημένα από τους γονείς τους η από ειδικούς τα περί του σεξ αποκτούν ένα άγχος. Σκέπτονται αν, πως, πότε, και πόσο θα μπορέσουν να ανταποκριθούν σ’ αυτά που διδάχτηκαν στη σεξουαλική διαφώτιση. Το ίδιο η παραπλήσιο άγχος και αγωνία μπορεί να δημιουργηθεί, αν προσπαθήσουμε να προετοιμάσουμε ένα πρωτάκι για να γίνει πολιτικός μηχανικός η αρχιτέκτων η γιατρός.


Υπάρχουν γονείς που διακατέχονται από μια πρώιμη αγωνία για τον επαγγελματικό προσανατολισμό των παιδιών τους και τα προετοιμάζουν (λέγε καλύτερα καταπιέζουν) να εντοπισθούν στο δικό τους θέλημα, στο δικό τους σχεδιασμό εντελώς άκαιρα και αψυχολόγητα. Αυτή η ηλικία δεν είναι κατάλληλη για τέτοιους προβληματισμούς στα μικρά παιδιά. Το ίδιο ισχύει και για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση. Οι παλαιότερες γενιές είχαν περισσότερη διάκριση λόγω της ωρίμου εμπειρίας τους και επειδή δεν επηρεάζονταν από «Ασκητικούς» εκσυγχρονιστικούς πειθαναγκασμούς.


Άλλες συνέπειες από τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση


Εκτός των παραπάνω, εκ της διακονίας ημών στο ιερό Μυστήριο της ιεράς εξομολογήσεως, γνωρίζουμε ότι το δημιουργούμενο άγχος από την πρώιμη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση μπορεί να μεταλλαχθεί σε δυνατή περιέργεια. Έτσι υπάρχουν περιπτώσεις μικρών αγοριών που επίμονα και φυσικά άκαιρα δοκιμάζουν τις σεξουαλικές τους επιδόσεις με τις μικρές συμμαθήτριες η και μεγαλύτερές τους με αποτέλεσμα να αυξάνει το άγχος ή η αγωνία λόγω της απειρίας και των επικειμένων αποτυχιών η παρενεργειών στο σεξ.


Ο ψυχίατρος Ασκητής δεν έχει παιδαγωγική εμπειρία των μαθητών του Δημοτικού. Από τις εκπομπές του στην τηλεόραση, που για λόγους καθαρά ποιμαντικούς έχουμε παρακολουθήσει, φαίνεται πολύ καθαρά ότι έχει εμπειρία των εξηντάρηδων, εβδομηντάρηδων και λίγο πιο κάτω ηλικιακά η πιο πάνω που υποφέρουν από φοβερά ψυχολογικά και σεξουαλικά τραυματικά η διαστροφικά προβλήματα και ζητούν απεγνωσμένα βοήθεια, μήπως και καταφέρουν με τη βοήθειά του κάτι, κάπως, κάποτε σεξουαλικά να καταφέρουν. Πάντως σε κάθε εκπομπή του τονίζει ευκαίρως ακαίρως ότι «κάνουμε σεξ μέχρι να πεθάνουμε». Είναι δυνατόν με τέτοια νοοτροπία αυτός ο άνθρωπος και η σεξοσυνοδεία του να διαπαιδαγωγήσουν τα παιδιά μας, τα ελληνόπουλα, τα βαπτισμένα και μυρωμένα με τα χαρισματικά μυστήρια της Αγίας Ορθοδοξίας μας;


Ευσεβάτως Σας παρακαλούμε να διαβιβάσετε, μεταφέρετε τις διαφωνίες μας στο ΥΠΕΠΘ πιστεύοντας ότι δεν θα περιφρονηθούν οι φωνές των άμεσα ενδιαφερομένων πατέρων και εφημερίων, εφόσον πολλάκις για διάφορα άλλα θέματα έχει ζητήσει το ΥΠΕΠΘ την άποψη των κοινωνικών φορέων.