04 Ιουλίου, 2014

ΤΑ ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΚΗΔΕΙΑΣ ΜΠΕΖΕΝΙΤΗ

 

Αυτές τις ημέρες βγήκαν κάποιες κασσάνδρες μέσα από διάφορα site ελάχιστα βέβαια με την ευκαιρία του πνιγμού του πρ. Αττικής Παντελεήμονα Μπεζενίτη για να λασπολογήσουν τον Αρχιεπίσκοπο λέγοντας ότι αυτός έδωσε εντολή να κηδευτεί ο Παντελεήμων ως Αρχιερεύς. Μάλλον αυτοί που τα έγραψαν αυτά δεν γνωρίζουν την αλήθεια ή τα έγραψαν από εμπάθεια ή από συκοφαντία.

Τους θυμίζουμε όμως ότι όταν έγινε γνωστή η είδηση του θανάτου του Μπεζενίτη αυτομάτως έσπασε το τηλεφωνικό κέντρο της Ιεράς Συνόδου από πολλούς Μητροπολίτες της Ιεραρχίας όπου αναζητούσαν επίμονα τον Αρχιεπίσκοπο για να του επιβάλλουν την επιθυμία τους η κηδεία του Μπεζενίτη να γίνει ως Αρχιερεύς.

Οι συκοφάντες όμως θα έπρεπε να γνωρίζουν ότι ο Αρχιεπίσκοπος κ.κ. Ιερώνυμος πληροί από την πρώτη ημέρα που ανέλαβε τα καθήκοντά του ως Αρχιεπίσκοπος τα κεφάλαια της Συνοδικής διαγνώμης. Αυτοί που βιάστηκαν λοιπόν από εμπάθεια ή από κάποια κατευθυνόμενα, σκοτεινά δώματα πιστεύοντας ότι θα πλήξουν έτσι τον Αρχιεπίσκοπο, θα έπρεπε πρώτα αν ήταν έντιμοι να διαβάσουν το Υπ’ Αριθμ. Πρωτ. 2397/Αριθμ. Διεκπ. 1286 - 26η Ιουνίου 2009, Υπόμνημα του Αρχιεπισκόπου προς τον Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο για την Υπόθεση Μπεζενίτη, και κατόπιν να απέδιδαν τις όποιες ευθύνες για τον Αρχιεπίσκοπο.

Θυμίζω στους συκοφάντες αυτό που έλεγε ο Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης έλεγε: Οι συκοφάντες είναι συνεργαζόμενοι με το Ταγκαλάκι, αλλά ο δυνατός αέρας συνήθως σπάζει και ξεριζώνει τα ευαίσθητα δέντρα που δεν έχουν βαθιές ρίζες, ενώ όσα έχουν βαθιές ρίζες, τα βοηθάει να προχωρήσουν τις ρίζες τους πιο βαθιά.

Τέλος δεν μπορώ να ξεπεράσω ασχολίαστο μέσα από όσα διάβασα ένα «αγιογραφικό» κείμενο που εγράφη για τον Μπεζενίτη από τον επικοινωνιολόγο κ. Σωτήριο Τζούμα, πιστεύω ότι όσοι το διάβασαν το δάκρυ έτρεχε ποτάμι αφού εγώ χάλασα 16 μαντήλια μέχρι και οι πέτρες ράγισαν. Μήπως πρέπει όμως να σοβαρευτούμε λίγο;

Εάν ήτο τόσο σημαντικός Αρχιερέας της Εκκλησίας όπως γράφει ο κ. Τζούμας γιατί η Ιερά Σύνοδος επί Χριστοδούλου τον είχε θέσει σε διαθεσιμότητα 6 μηνών και αμέσως μετά τον έκανε έκπτωτο του θρόνου;

Π. ΒΟΙΩΤΟΣ
 

ΟΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΠΟΥΤΑΡΗ

 
Πρός 
τήν εράν Κοινότητα
το γίου ρους θω
νταθα
Καρυαί, 5 ουνίου 2014
σιολoγιώτατοι καί σεβαστοί Πατέρες,
Κατά τήν πρό λίγων μερν λλαγή τς ερς πιστασίας καί γκατάστασι το σιολογιωτάτου Μοναχο Γέροντος Συμεών Διονυσιάτου ς Πρωτεπιστάτου, στόν ποον εχόμεθα ελικρινς καί ταπεινς τά βέλτιστα, σημειώθηκε να πολύ δυσάρεστο γεγονός, σκιά το ποίου δέν βάρυνε μόνον  τήν τελετή, λλά θίγει καιρίως καί τήν πνευματική αγλη το γίου ρους, το ερο Περιβόλου τς Θεοτόκου, καθώς μάλιστα δέν διέλαθε καί τς προσοχς τν εσεβν πιστν καί προσκυνητν το Περιβόλου τς Παναγίας μας, πού πάντοτε τενίζουν μέ πνευματική προσμονή πρός τό παράδειγμα καί τίς μπνευσμένες κατευθύνσεις το γιορειτικο Μοναχισμο καί τν θεσμν του. παρουσία το Δημάρχου τς Θεσσαλονίκης κ. Γιάννη Μπουτάρη, ς Προέδρου τς γιορειτικς στίας, στήν τελετή ναλήψεως τν καθηκόντων το νέου Πρωτεπιστάτου, κρίνεται παντελς παράδεκτη καί νεπίτρεπτη. 

Τόν διο καιρό πού Δήμαρχος Θεσσαλονίκης προσπαθε καί πάλι νά παγιώσει τόν ασχρό θεσμό τς τησίου δημοσίας θριαμβεύσεως τς σοδομιτικς μαρτίας στίς «παρελάσεις μοφυλοφιλικς» λεγομένης «περηφανείας», ες πεσμα καί πένθος τς τοπικς κκλησίας Θεσσαλονίκης, καί μέ σκανδαλισμό τς νεολαίας καί το πληθυσμο τς γιοτόκου πόλεως, λθε λοιπόν καί ες τό γιώνυμον  ρος, στε νά ποπλύνει προσωρινς τίς δίκαιες πικρίσεις ναντίον του καί μετά νά περιφέρει νοητς κατά πρόσωπον τν ντιδρώντων Θεσσαλονικέων Χριστιανν τήν «ν φαιδρας τας λαμπάσι» καί μέ χαμόγελα γιορειτική ποδοχή του.

Λυπούμεθα, διότι Δήμαρχος τν Θεσσαλονικέων, δέν χει πίγνωσι το ρόλου του στήν «γιορειτική στία» καί τν λόγων κείνων ο ποοι συνετέλεσαν στό νά εναι κάστοτε Δήμαρχος, καί Πρόεδρός της θεσμικς. Ποιούς πνευματικούς δεσμούς το θωνος μέ τήν Συμβασιλίδα Θεσσαλονίκη μπορε κ. Μπουτάρης νά κπροσωπήσει, κρινόμενος καί μόνον πό τό φς (μλλον τό σκότος) τν βακχικν μοφυλοφιλικν πομπν πού μφανέστατα νθαρρύνει καί χρηματοδοτε ;  

Πς θητεία του πιβεβαιώνει τήν κτίμησί του πρός τούς «Θησαυρούς το γίου ρους», χάρη στούς ποίους δημιουργήθηκε «γιορειτική στία» πρό 14 τν. Ποιοί εναι ατοί ο «Θησαυροί το γίου ρους»; Τί εδους εναι «πνευματική καί πολιτιστική παρακαταθήκη καί σύγχρονη ποστολή το γίου ρους», τήν ποίαν ναφέρει τρίτη ρχή το Καταστατικο τς «στίας»; Εναι διαμαρτύρητη κ μέρους το  γίου ρους ποπτεία το κμαυλισμο το Γένους μας πό πλευρς το Δημάρχου;

Δυστυχς, τό νά λθει κ. Δήμαρχος σέ ασθησι το «πτώματός» του, μολονότι μετρίως λεγχθείς πό τόν Παναγιώτατο Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. νθιμο, εναι πίθανο, δίως μετά τήν πρόσφατη πανεκλογή του. ν μως δέν μπορε κενος νά ρθε στό ψος τν παιτήσεων το ρόλου του, διατί νά κατάγεται ερά Κοινότης, καί στό πρόσωπο ατς καί σύμπαν τό γιώνυμον ρος, στό πίπεδο τς σιωπηλς μέν, λλά θεσμικς καί νόχου, ποδοχς τς σοδομιτικς, κιναιδικς («κινούσης τήν αδώ») διαστροφς καί μαρτίας;

Εναι βέβαιον τι ερά Κοινότης γνώριζε τήν πρόθεσι το κ. Δημάρχου νά παραστε, λλά καί στήν ντίθετη περίπτωσι, τίποτε δέν μποδίζει ποτέ τόν λόγο τς ληθείας καί γάπης πό τό καθκον το λέγχου: «ο γρ δωκεν μν Θες Πνεμα δειλίας, λλά δυνάμεως καί γάπης κα σωφρονισμο»· μήπως Κύριος δέν μς τό δωκε, λόγ προθυμίας;

Παρακαλομε εσεβάστως καί υικς τήν ερά Κοινότητα, στω καί κατόπιν τς τελετς, νά διακόψει κάθε πικοινωνία μέ τόν κ. Δήμαρχο, ες νδειξι διαμαρτυρίας, μέχρι νά καταργηθε τό «ασχος δέσθαι» τν διονυσιακν πανηγύρεων· καί νά ναμνησθομε τς παρακαταθήκης το ειμνήστου γίου Πατριάρχου ΚΠόλεως Νήφωνος Β΄ το Διονυσιάτου, ποος κατεκρίθη καί κδιώχθηκε πό τόν γεμόνα τς Βλαχίας Ράδουλο, γιά τήν πίσημη (καί μέ φορισμό) ντίδρασί του σέ θεμιτογαμία τς οκογενείας το γεμόνος, γεγονός πού τόν δήγησε καί στό Περιβόλι τς Παναγίας μας.

Έτερος γιορείτης «ορανώσας τό ρος» Πατήρ, καί κλέος το θωνος, γιος Νικόδημος, σαφς ναπτύσσει στήν «Χρηστοήθειά» του τό καθκον νά λέγχουμε μέ γάπη καί ποφασιστικότητα τούς μαρτάνοντας, πως λλωστε δεχόμεθα καί ο διοι τούς λέγχους τν λλων. Εναι κρμα νά στερήσουμε σέ συνέπεια μεταξύ βίου καί μολογίας ναντι τν παδν τς πολιτικς, τν ψευδο-δεολογημάτων καί θρησκειν· εναι φοβερόν, μέ αώνιες προεκτάσεις, τό νά γίνουμε συμμέτοχοι διά τς σιωπς στν ναίσχυντη διείσδυση τς μαρτητικς διαστροφς στό Γένος μας:  «εδόσιν ον καλν ποιεν κα μ ποιοσιν, μαρτία ατος στιν».

Μετά πλείστης τιμς, ν Χριστ φιλαδελφίας
καί ταπεινν προσρήσεων καί εχν,

Γέρων Γαβριήλ Μοναχός, . Κελλίον γίου Χριστοδούλου, Καρυαί
Γέρων λαρίων Μοναχός, Ξεροκάλυβο πλησίον ρσαν .Μ. Κωνσταμονίτου
Γέρων Σάββας Μοναχός, . Μ. Μεγίστης Λαύρας
Χρυσόστομος ερομόναχος, . Κελλίον γίου Σπυρίδωνος
Γέρων ρσένιος ερομόναχος, . Κελλίον Γενεθλίου τς Θεοτόκου(Παναγούδα)
 σαΐας Μοναχός, (ατόθι)
 Γέρων Εφρόσυνος Μοναχός, . Κελλίον Τιμίου Προδρόμου, Καρυαί
 Χρύσανθος Μοναχός, (ατόθι)
Μεθόδιος ερομόναχος, (ατόθι)
σαάκ Μοναχός, (ατόθι)
σαάκ Μοναχός, . Κελλίον Γενέσεως τς Θεοτόκου, Καψάλα
Χαρίτων ερομόναχος, . Κελλίον ναλήψεως το Κυρίου
Γέρων Θωμς ερομόναχος, .Κ. ποστόλου Θωμ (Θωμάδες)
Φίλιππος ερομόναχος, (ατόθι)
Θεολόγος Μοναχός, (ατόθι)
Παχώμιος ερομόναχος, Καψάλα
Γέρων Μελέτιος Μοναχός, . Καλύβη Γενεθλίου τς Θεοτόκου
γνάτιος ερομόναχος,  (ατόθι)
Συνοδία «Βολιωτν», . Κελλίον γίων Πάντων, . Σκήτη γίας ννης
Γέρων Συμεών ερομόναχος, . Κελλίον Ποφήτου λιού, Αγυπτάδικα
Δαμασκηνός Μοναχός, . Κελλίον Τιμίου Προδρόμου, . Μ. Καρακάλλου
Δοσίθεος Μοναχός, Κάθισμα . Μ. Κουτλουμουσίου
Βλάσιος Μοναχός, περιοχή Βίγλας
Γέρων νούφριος Μοναχός, . Κελλίον Γενεσίου τς Θεοτόκου
Γέρων ντώνιος, . Κελλίον Κοιμήσεως τς Θεοτόκου
Συμεών Μοναχός, . Κελλίον Παναγίας το Καζάν, Καψάλα
Σπυρίδων Μοναχός, . Κελλίον γίου Νικολάου, . Μ.Κουτλουμουσίου
Νικόδημος Μοναχός, . Κελλίον γ. ωάννου το Θεολόγου, Καρυαί
Θεόφιλος Μοναχός, . Κελλίον γίου Νικολάου, .Μ. Κωνσταμονίτου
Χερουβείμ Μοναχός, . Κελλίον γ. ρχαγγέλων κα γίου ωάννου Κουκουζέλη, .Μ. Μ. Λαύρας
Εστάθιος Μοναχός, . Κελλίον γίου Εσταθίου, . Μ. Μεγίστης Λαύρας
Νικόδημος Μοναχός, . Κελλίον γίου Νεκταρίου
Παΐσιος Μοναχός, . Κελλίον γίου Χαραλάμπους, Καρυαί
Παΐσιος Μοναχός, . Κελλίον γίων ρχαγγέλων «Σαββαίων»
ντώνιος Μοναχός, . Κελλίον Κοιμήσεως Θεοτόκου
Ζηνόβιος Μοναχός, . Κελλίον γίων ναργύρων
ρσένιος Μοναχός, . Καλύβη σίου Γερασίμου, Σκήτη Κουτλουμουσίου