27 Ιουνίου, 2014

27/6/2014 - Ο «ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ» Ο ΠΑΠΑΣ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΠΑΝΩΤΗΣ

 

Ο υποστηρικτής (άμισθος;) συνταξιούχος σήμερα θεολόγος Αριστείδης Πανώτης αυτές τις ημέρες με αφορμή την εκλογή Μητροπολιτών στις κακώς λεγόμενες Νέες Χώρες ξιφούλκησε κατά των εν Ελλάδι Μητροπολιτών ως ταύρος εν υαλοπωλείο μέσα από δυο μακροσκελή κείμενά του που είδαν το φως της δημοσιότητας στο διαδίκτυο. 

Στο δεύτερο εξ΄ αυτών 23/6/2014 με τίτλο: ΠΟΙΟΙ ΥΠΟΝΟΜΕΥΟΥΝ ΤΟ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΟ; μας  υπενθυμίζει μέσα σε αυτό για την φτιασιδωμένη στα μέτρα του Φαναρίου Πράξη του 1928, για το Αυτοκέφαλο της Ελλαδικής Εκκλησίας, για το μεταθετό των Επισκόπων, για την Προκαθήμενη Ιερά Σύνοδο, τον Καταστατικό Χάρτη της Εκκλησίας της Ελλάδος, την Αποστολικότητα των Μητροπολιτών και τέλος θυμήθηκε ο τρόφιμος του Φαναρίου την Άριστίνδην Σύνοδο της χούντας. 

Για να γίνει όμως πιστευτός για τα όσα γράφει και λέει κατά καιρούς περί Ιερών Κανόνων, θα έπρεπε ως «μέγας» Ιερομνήμων του Φαναρίου πρώτα να συμβουλεύσει τον κ. Βαρθολομαίο να μην απαιτεί από τον Προκαθήμενο της Ελλαδικής Εκκλησίας πιεστικά να πείσει την Ιεραρχία της Ελλάδος να εκλέξει Μητροπολίτη της αρεσκείας του στα Ιωάννινα. Ο Προκαθήμενος της Αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Ελλάδος καθώς και οι Ιεράρχες της, θα πρέπει να καταλάβει ο παρακοιμώμενος του Φαναρίου Πανώτης ότι δεν είναι πιόνια κάποιου Νομάρχη της Τουρκίας και αυτό το απέδειξε η Ιεραρχία επροχθές με την εκλογή τριών Αρχιερέων στις «Νέες Χώρες».  

Επίσης ο μέγας καθηγητής Πανώτης, θα έπρεπε να πει στον αγαπητό του κ. Βαρθολομαίο ότι το Άγιο Πνεύμα χορηγεί και όχι οι κατ’ εντολήν του Φαναρίου! Εξ’ άλλου με αυτό που έκανε ο Πατριάρχης ερχόμενος πρόσφατα στην Αθήνα το μόνο που κατάφερε είναι να αποδειχθεί περίτρανα ότι στην Ελλάδα έχει μόνο 7 Αρχιερείς στην υποτιθέμενη δικαιοδοσία του. Ο Πανώτης θα έπρεπε επίσης να εμποδίσει τον κ. Βαρθολομαίο, να τηλεφωνήσει στον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας για να καλέσει τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Ναυπάκτου κ. Ιερόθεο στο Προεδρικό για να τον πείσει για να δεχθεί την μετάθεσή του στα Ιωάννινα.  

Ο «Οικουμενικός» θα έπρεπε να γνωρίζει τον 3ον Κανόνα της 7ης Οικουμενικής Συνόδου όπου ορίζει ότι:«Το Ιερατείον Επίσκοποι, Πρεσβύτεροι και Διάκονοι ουχί υπό Αρχόντων ψηφίζονται».Οι αρχές δεν έχουν κανένα δικαίωμα να επέμβουν και να υποδείξουν κληρικούς για εκλογή Επισκόπου, εάν παρ’ ελπίδα πράξουν τούτο και το επιτύχουν τότε ο εκλεγείς καθαιρείται!!!.  

Επίσης ο τρόφιμος του Φαναρίου Πανώτης ο επί παντός επιστητού θα έπρεπε να εμποδίσει τον «Οικουμενικό» να έχει αγαπούλες και φιλάκια με τον Πάπα ον κάμερα. Αλήθεια ο κ. Βαρθολομαίος ερώτησε ποτέ κάποιον Αρχηγό Εκκλησίας εάν θέλει να έχει σχέσεις η Ορθοδοξία με τον Πάπα, ερώτησε κάποιον Προκαθήμενο Αυτοκεφάλου Εκκλησίας ή κάποια Ιερά Σύνοδο τέλος πάντων εάν θέλουν να πηγαίνει τον Πάπα στα Πανάγια προσκυνήματα των Ιεροσολύμων και να συμπροσεύχεται μαζί του στον Πανάγιο Τάφο; 

Ο «Οικουμενικός» θα πρέπει να καταλάβει μια για πάντα ότι οι Προκαθήμενοι των Ορθοδόξων Εκκλησιών δεν είναι μαριονέτες του για να υπογράφουν όποτε αυτός θέλει κάποια πράξη του Φαναρίου και μετά να τους πετά στην γωνία χωρίς ποτέ καν να τους ζητά την γνώμη τους σε θέματα που αφορούν την Ορθοδοξία. Μήπως όμως με όλα τούτα τα καμώματα του Φαναρίου και των παρατρεχάμενων του κ. Βαρθολομαίου ήρθε η ώρα να ζητηθεί από την Εκκλησία  και την Πολιτεία να παύσει να ισχύει η αντικανονική και αντεθνική Πράξη του 1928 στον Ελλαδικό χώρο;   

Σχετικά με την επίσκεψη του «Οικουμενικού» στον Πάπα χωρίς βέβαια να ρωτήσει κανέναν έχουμε να πούμε τα κάτωθι:«αιρετικόν άνθρωπον μετά μίαν και δευτέραν νουθεσίαν παραιτού ειδώς ότι εξέστραπται ο τοιούτος και αμαρτάνει ων αυτοκατάκριτος» (Τιτ. 3,10-11 πρβλ.  Καν. 45 Απ.). Η όλη, μέχρι σήμερα, συμπεριφορά και στάση του Αρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως, και «Οικουμενικού(;)» κ, Βαρθολομαίου έναντι της ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ Εκκλησίας μας, έχει δημιουργήσει, και δημιουργεί εισέτι σοβαρά «Καθαιρετικά» Κανονικά παραπτώματα και Εκκλησιολογικά προβλήματα, ιδίως δε η τελευταία, λίαν απαράδεκτη Γραφοκανονικά, στάση και παρουσία του στο αιρετικό Βατικανό, και μάλιστα ως εκπροσώπου της Ορθοδόξου Εκκλησίας!

 Αλήθεια ποίον ερώτησε, ο κ. Βαρθολομαίος, και αποτόλμησε να παρουσιαστεί στην ενθρόνιση του αβάπτιστου αιρεσιάρχη πάπα της Ρώμης; Αγνοεί, ο κ. Βαρθολομαίος, ότι στην κατά Ανατολάς Ορθόδοξη Εκκλησία του Ιησού Χριστού υπάρχει και βασιλεύει, το Αγιογραφικό-Αποστολικό Συνοδικό Σύστημα Διοίκησης, και όχι αυτό του ενός Ανδρός Αρχή, του αιρεσιάρχη πάπα της Ρώμης; Πάντως, η κατά Ανατολάς Ορθόδοξη Εκκλησία, (και αυτό να τo βάλλουν μερικοί καλά στο μυαλό τους), δεν έχει ανάγκη ενός δεύτερου πάπα, γιατί στην Ορθόδοξη κατά Ανατολάς Εκκλησία κεφαλή της είναι ο ίδιος ο Κύριος Ιησούς Χριστός και όχι ένας άνθρωπος!

Πώς τόλμησε λοιπόν ο κ. Βαρθολομαίος., να εναγκαλιστεί τον αιρεσιάρχη πάπα, και να τον αποκαλέσει «αγιότατον αδελφόν;». Πώς αποτόλμησε, αυτό το παπικό αιρετικό συναπάντημα να το αποκαλέσει «Εκκλησία;». Δεν γνωρίζει πράγματι, ο κ. Βαρθολομαίος, ότι ο Θεός δεν ενανθρώπησε για να ιδρύσει εκκλησίες, αλλά ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ, και ότι η Εκκλησία αυτή είναι ΜΙΑ η ΚΑΤΑ ΑΝΑΤΟΛΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΜΕΓΑΛΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑ; (Β' Οικ. Σύνοδος ).

Η παρουσία εκεί, στο αιρετικό Βατικανό, του κ. Βαρθολομαίου, ως εκπροσώπου της Ορθοδοξίας» (ευλογώντας μάλιστα όλο αυτό το Παπικό αιρετικό θρησκευτικό συναπάντημα), αλλά και το ότι παρουσιάζεται, εκάστοτε, και περιφέρει «τήδε κ’ακείσε» το Οικουμενικόν της Ορθοδοξίας, ευτελίζει βάναυσα το κύρος της ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, και γίνεται πρόξενος Του σκανδαλισμού των Ορθοδόξων πιστών του Ζώντος Θεού!

Ως εκ τούτου λοιπόν οφείλει, ο κ. Βαρθολομαίος, να δώσει λόγον ενώπιον της Εκκλησίας (=Οικουμενικής Συνόδου), με την κατηγορία του «αιρετίζοντος», και μάλιστα το συντομότερον δυνατόν, πριν μας προλάβουν τα χειρότερα που έρχονται και προς τούτο, οι υπεύθυνοι Ταγοί της κατά Ανατολάς ΜΙΑΣ Ορθοδόξου Εκκλησίας οφείλουν να ενεργήσουν, αμελλητί τα κατ’ αυτούς σύμφωνα με τις απαράβατες, αμετάθετες και αμετακίνητες διατάξεις των Οικουμενικών Θείων και Ιερών Κανόνων. (Καν. Α΄ και B ΄ΣΤ΄  Όικ, Συνόδου. Προς Τίτον 3,10-11).

Ο αιρεσιάρχης, Πάπας της Ρώμης οφείλει, πρώτα να επιδείξει ειλικρινή μετάνοια επιστροφής και μόνον τότε θα γίνει δεκτός για συζήτηση από την Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, την οποίαν ενσυνείδητα περιφρόνησε (1054) και έκτοτε «αμαρτάνει ων αυτοκατάκριτος». Μόνον έτσι θα γίνει η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ, και όχι όπως, ίσως την έχουν προαποφασίσει(;), και ενδεχομένως, προσπαθούν με διάφορους θεατρινισμούς και τερτίπια να την επιβάλλουν(;), εν αγνεία βέβαια του πιστού λαού του Θεού! (Απόφαση Πατριαρχών της Ανατολής).

Η Εκκλησία του ΧΡΙΣΤΟΥ, η κατά Ανατολάς Ορθόδοξος, δεν έχει ανάγκη από έναν δεύτερο Πάπα της Ανατολής, γιατί ΚΕΦΑΛΗ της Εκκλησίας αυτής είναι ο ίδιος ο Κύριος, ο Ιησούς Χριστός. Διό, όποιος θα αποτολμήσει, να μιμηθεί τον αιρετικό «Πάπα» της Ρώμης, θα «λακτίσει προς κέντρα». Θα προσκρούσει σε τοίχο. Στο σκληρό τείχος των πιστών Ορθόδοξων Χριστιανών.

Όσο για τον κ. Βαρθολομαίο, έτσι όπως κατάντησε τον τίτλο της αποστολής του, ως Οικουμενικού της Ορθοδοξίας, αν θέλει πράγματι να αποκαλείται και να είναι Οικουμενικός της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ, οφείλει να μετανοήσει, ειλικρινά, για ό,τι έχει προκαλέσει μέχρι σήμερα κατά της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ, και να τηρεί στο εξής, απαρέγκλιτα, το γεγραμμένον «πηλίκοις  Γράμμασιν» Ορθόδοξο φρόνημα και ΠΙΣΤΕΥΩ της κατά Ανατολάς Μιάς του Θεάνθρωπου Ιησού Χριστού Ορθοδόξου Εκκλησίας.

Διαφορετικά, αν οι ώμοι του είναι αδύνατοι προς τούτο, να βαστάξουν δηλαδή τόσον το βάρος και το ύψος της μόνης σώζουσας Ορθοδόξου Εκκλησίας όσον και τον Υψηλό θεσμό του θρόνου του ένδοξου Φαναρίου, και παρά ταύτα επιμένει να αποκαλείται Οικουμενικός, τότε του ταιριάζει μάλλον περισσότερον ο τίτλος του Οικουμενικού Υπουργού Προστασίας του Περιβάλλοντος, και να απαλλάξει την Ορθοδοξία μας από την πολλαπλή ζημιογόνα παρουσία του.

Τέλος πρέπει οι ΑΡΑΣΩΤΟΙ του Φαναρίου να πάρουν το μάθημά τους διότι αρκετά έχει υποστεί η αδελφή Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Ελλάδος από την ασύδοτη και απαίσια συμπεριφορά του Φαναρίου. Ας ενθυμηθεί ο «Οικουμενικός», ο Πανώτης και όλοι οι παρατρεχάμενοι πως αναγκάστηκε το Φανάρι να χορηγήσει τελικά τον Συνοδικό Τόμο του 1850 καθώς και το Αυτοκέφαλο στην Εκκλησία της Ελλάδος χωρίς ουδεμία δέσμευση και εξάρτηση από αυτό.

Π. ΒΟΙΩΤΟΣ



Η ΕΙΙL ΜΕ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΣΤΗ ΜΟΣΟΥΛΗ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΜΟ ΑΝΤΙΠΑΛΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ

 
ΠΑΡΤΕ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ

Δύο ημέρες μετά την κατάκτηση της Μοσούλης στο Ιράκ η τζιχαντιστική οργάνωση ΙSIS (ή ΕΙΙL αυτοαποκαλούμενη Daech) εξέδωσε μια χάρτα του τρόμου. Αποτελείται από 16 άρθρα τρόμου που ρυθμίζουν τη ζωή των 1,5 εκατομυρίων κατοίκων  της πόλης:

Στο άρθρο-5: προβλέπει την «εκτέλεση, σταύρωση, ακρωτηριασμό άνω και κάτω άκρων ή εξορία » πριν βέβαια την αιώνια κόλαση για όσους «καταστρέφουν τη γη» εναντιώμενοι στο θέλημα του Θεού.

Στο άρθρο- 8: απαγορεύει τη χρήση αλκοόλ, καπνίσματος και ναρκωτικών.

Το άρθρο-10: απαγορεύει έκτοτε κάθε δημόσια εκδήλωση που αντιτίθεται στο ισλάμ.

Το άρθρο-13: προβλέπει την καταστροφή των αγαλμάτων που προυπήρχαν  του ισλάμ καια στα αποία αποδίδονταν τιμή. Αυτό θεμελιώνεται στην καταστροφή από τον Μωάμεθ 360 αγαλμάτων στη Μέκκα. Εδράζεται στο εδάφιο του κεφαλαίου (sourate) Al-Maeda:

«Ω πιστοί! Το κρασί, τα τυχερά παιχνίδια ,τα είδωλα,τα βέλη της μαντικής δεν είναι παρά βδέλυγμα, έργο του διαβόλου.Αποχωριστείτε τα για να ευημερήσετε.» Υπάρχει ο φόβος ότι το  Daech θα επιτεθεί στον αρχαιολογικό χώρο της Νινευί έναν από τους καλύτερους της Μ.Ανατολής.

Το άρθρο-14: προβλέπει ότι οι γυναίκες οφείλουν να καλύπτουν το πρόσωπο και όλο το σώμα με ένα niqab όταν βγαίνουν. Η έξοδός τους επιτρέπεται μόνο αν η  «μετακίνηση είναι απαραίτητη» και εξουσιοδοτημένη από τον πατέρα τον αδερφό ή τον άντρα και μόνο αν συνοδεύoνται από έναν από αυτούς.

Η Daech επιβάλει το status dhimmi (που είναι ταπεινωτικό και προβλέπει ότι ο χριστιανός είναι υπό κηδεμονία σε γη του ισλάμ) στους χριστιανούς της Μοσούλης. Αυτό σημαίνει ότι επιβάλεται κεφαλικός φόρος 250 δολαρίων μηνιαίως.

Επίσης το site Breitbart στις 20 Ιουνίου δημοσίευσε άρθρο της Katie Gorka προέδρου του Council on Global Security και συνεργάτιδα του Center for Security Policy (Washington D.C., États-Unis) όπου ανακοινώνει ότι επίκειται επίθεση του  (EIIL) κατά της περιφέρεια Al-Hasaka.

Η Katie Gorkα μεταφράζει από αραβικά ένα ανακοινωθέν της οργάνωσης της 17ης Ιουνίου: «To EIIL καλεί τους μαχητές του Θεού να  υψώσουν τη σημαία του Ισλάμ στην περιφέρεια της Al-Hasaka για να την απελευθερώσουν από το συριακό καθεστώς  το Κόμμα της Δημοκρατικής ένωσης των κούρδων….και των απογόνων των σταυροφόρων τους άπιστους χριστιανούς.

«Το δικαστήριο της σαρία εξέδωσε μια  fatwa δηλώνοντας ότι η πόλη Al-Qamishli με την έντονη παρουσία χριστιανικού και κούρδικου στοιχείου ανήκει στην l’EIIL:

1.Κάψτε και κατακτήστε όλους τους τόπους της περιοχής του Al-Qamishli

2.Κάψτε όλα τα μαγαζιά που πουλούν αλκοόλ και τσιγάρα

3.Πάρτε τον ολοκληρωτικό έλεγχο της φημισμένης αγοράς των κοσμημάτων: όλος ο χρυσός και τ΄ασήμι θα παθεί από τους μαχητές του EIIL γιατί σε αυτούς ανήκει δικαιωματικά.

4.Πάρτε τον ολοκληρωτικό έλεγχο των μαγαζιών διατροφής και ρουχισμού και δώστε το εμπόρευμα στους αδερφούς μαχητές τζιχαντιστές.

5.Εκκενώστε την πόλη από όλους τους χριστιανούς: πάρτε τις γυναίκες τους ,αυτές σας ανήκουν,και αποκεφαλίστε τους άντρες.»

 

BLOOMBERG: ΑΝΑΚΑΜΨΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ - Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΝΑ ΛΥΤΡΩΝΕΤΑΙ

 

«Η ελληνική οικονομία θα αναπτυχθεί φέτος για πρώτη φορά, μετά την χειρότερη ύφεση σε καιρό ειρήνης και με την υψηλότερη ανεργία στην Ευρωζώνη, ενώ οι επενδυτές αγοράζουν εκ νέου ελληνικά ομόλογα» αναφέρεται σε εκτενές δημοσίευμα του ειδησεογραφικού πρακτορείου «Bloomberg».Μεταξύ άλλων, σημειώνεται ότι «οι αποδόσεις των ελληνικών δεκαετών ομολόγων έπεσαν στο 5,79% από το 44,2%, το 2012, επιτυχία σημαντικότερη από το κέρδος ενός λαχείου», προσθέτοντας ότι «σημαντική άνοδο παρουσίασε και το Χρηματιστήριο Αθηνών κατά 46%, τους τελευταίους δώδεκα μήνες. Η Ελλάδα χαρακτηρίσθηκε εκ νέου αναδυόμενη αγορά για τους επενδυτές, ένα status που είχε χάσει κατά την ένταξή της στην Ευρωζώνη, ενώ η εμπιστοσύνη προς τη χώρα είναι τόσο ισχυρή ώστε τον προηγούμενο μήνα οι επενδυτές ευνόησαν την Ελλάδα περισσότερο από τις άλλες ομότιμες χώρες».

Στην ανταπόκριση γίνεται αναδρομή στα χρόνια της ελληνικής κρίσης, με ιδιαίτερη αναφορά στο θάνατο υπαλλήλων της Marfin στη Σταδίου, το 2010, και σε επιχειρηματία που διατηρεί κατάστημα στην ίδια περιοχή. Όπως επισημαίνεται, μεταξύ άλλων, «η οργή κατά της λιτότητας αντικατοπτρίζονταν στις σπασμένες βιτρίνες δεκάδες καταστημάτων στο κέντρο της Αθήνας, ενώ οδήγησε στις πολιτικές αναταράξεις του 2011, στη μεγαλύτερη παγκοσμίως αναδιάρθρωση κρατικού χρέους, έναν χρόνο αργότερα, και στο χάος των εκλογών, καθώς οι Έλληνες κλήθηκαν να επιλέξουν μεταξύ του ευρώ και της δραχμής. Σήμερα, στο μέσο της κυβερνητικής του θητείας ο πρωθυπουργός, Αντώνης Σαμαράς, βλέπει την Ελλάδα να ανακάμπτει και να λυτρώνεται, αφού είχε φθάσει στο χείλος της χρεοκοπίας, μεταδίδοντας την κρίση και σε άλλες χώρες, όπως την Ιρλανδία και την Πορτογαλία».

Στη συνέχεια, αναφέρεται ότι «όσον αφορά στις άλλες αναδυόμενες οικονομίες, η Ελλάδα είναι ξεχωριστή περίπτωση καθώς αποτελεί μέρος μιας νομισματικής ένωσης με την υπόλοιπη Ευρώπη. Οι επενδυτές αντιμετωπίζουν τα ελληνικά κρατικά ομόλογα σαν μια ευκαιρία επένδυσης στις απαρχές μιας πολυετούς ανάκαμψης και μιας διαδικασίας απομόχλευσης», όπως υποστηρίζει ο Ariel Bezalel, διαχειριστής κεφαλαίων στο Jupiter Strategic Bond Fund. Η ανταπόκριση κάνει παράλληλα αναφορά σε «μια από τις μεγαλύτερες ίσως καταρρεύσεις ενός κομματικού συστήματος στην δυτική Ευρώπη, μετά το 1945, καθώς η κρίση ανέδειξε ένα περιθωριακό, έως τότε, κόμμα τον ΣΥΡΙΖΑ, ενώ ο ηγέτης του Αλέξης Τσίπρας ενσωμάτωσε την αγανάκτηση κατά της γερμανικής έμπνευσης λιτότητας, υπερασπιστής της οποίας θεωρείται ο κ. Σαμαράς. Η νέα τάξη στην Ελλάδα, μαζί με τις διαχωριστικές γραμμές που διχάζουν την Ευρωζώνη, παγιώθηκαν στις ευρωεκλογές του προηγούμενου μήνα».

Αναφορά γίνεται και στα κορυφαία γεγονότα των τελευταίων τεσσάρων ετών, στις κυβερνήσεις Γιώργου Παπανδρέου και Λουκά Παπαδήμου, στις διαδηλώσεις κατά της λιτότητας, στην αναδιάρθρωση του χρέους, και στην ανάδυση νέων πολιτικών δυνάμεων, του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και του «ναζιστικού μορφώματος» της Χρυσής Αυγής. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, «κρίσιμης σημασίας θεωρείται η περίοδος των εκλογών του 2012, καθώς η χώρα αντιμετώπιζε μεγάλα προβλήματα ρευστότητας, υπήρχε άρση καταθέσεων και δέσμευση της χρηματοδότησης προς τη χώρα. Τότε, ο κ. Σαμαράς κέρδισε τις εκλογές με το επιτυχημένο, όπως αποδείχτηκε, δίλλημα, ευρώ ή ΣΥΡΙΖΑ».

Τέλος, σημειώνεται ότι «όπως σε όλα τα δράματα, υπήρξαν ανατροπές, κατά τη διάρκεια της ελληνικής κρίσης, κρίσιμα ορόσημα, ενώ το τέλος της δεν έχει ακόμη διασφαλισθεί. Η κρίση, η "νέα Οδύσσεια", όπως την είχε αποκαλέσει ο κ. Παπανδρέου ξεκίνησε το 2010, ενώ σήμερα παρουσιάζονται τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης. "Πιάσαμε πάτο, αλλά τώρα μπορούμε μόνο να πάμε μόνο προς τα πάνω και θα πάμε προς τα πάνω" δήλωσε ο πρωθυπουργός, Αντώνης Σαμαράς, προς τον "Bloomberg", τον Απρίλιο».