22 Ιουνίου, 2014

ΤΟ ΑΧΡΙ ΚΑΙΡΟΥ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΚΑΙ Η ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

 

Αγαπητοί Επισκέπται του Ιστολογίου,

Επειδή πάρα πολλοί μας ρωτούν αυτές τις ημέρες, τι έχει συμβεί σχετικά με την εκλογή του Μητροπολίτη Ιωαννίνων και έχουν αρχίσει τα σύννεφα μεταξύ Φαναρίου και Αθήνας, το μόνο που μπορούμε να τους διαβεβαιώσουμε προς το παρόν είναι ότι εκ μέρους της Εκκλησίας της Ελλάδος κανένα σύννεφο δεν υπάρχει προς το Φανάρι, θα πρέπει όμως να καταλάβει ο Οικουμενικός ότι όταν κάποιος φιλοξενείται σε ένα σπίτι δεν δικαιούται με κανέναν τρόπο να γίνει καταληψίας, όπως επίσης είναι αδύνατον οι ΑΡΑΣΩΤΟΙ του Φαναρίου να θέλουν υπογείως και ετσιθελικά να επεμβαίνουν και να επιβάλλουν στα εσωτερικά της αδελφής Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Ελλάδος.

Αναγκαζόμεθα λοιπόν να συνεχίσουμε τις αναρτήσεις μας σχετικά για τις βλέψεις του Φαναρίου, διότι ο Οικουμενικός από το 2008 έχει προβεί σε παράλογες και αντικανονικές απαιτήσεις από την αδελφή Εκκλησία της Ελλάδος όπως π.χ.  

α)Το κλείσιμο του Γραφείου της Αντιπροσωπείας της Εκκλησίας της Ελλάδος στις Βρυξέλλες, 

β)Την αθώωση του πρ. Αττικής Παντελεήμονα Μπεζενίτη, και 

γ)Την ωμή σήμερα παρέμβασή του για να εκλεγεί πρόσωπο της αρεσκείας του στην Μητρόπολη Ιωαννίνων, καθώς και άλλα που δεν είναι της στιγμής.

Ας προσπαθήσει ο Οικουμενικός να πείσει τον Νομάρχη-προϊστάμενό του της Κωνσταντινουπόλεως να μην γίνει τζαμί το σύμβολο της Ορθοδοξίας η Αγιά-Σοφιά και ας αφήσει τα της Εκκλησίας της Ελλάδος θέματα να τα λύσει η ίδια, διότι ο Πρωθιεράρχης της μαζί με την Ιεραρχία, γνωρίζουν πολύ καλύτερα από τους ΓΕΓΥΜΝΩΜΕΝΟΥΣ του Φαναρίου, το τι θα πράξουν.

Π. ΒΟΙΩΤΟΣ
 ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ
ΤΟΥ ΦΑΝΑΡΙΟΥ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Πισώπλατα μαχαιρώματα σε βάρος της αδελφής Εκκλησίας της Ελλάδος, και κατ' επέκταση και της Ελληνικής Πολιτείας, ετοιμάζει «εν κρυφώ και παραβύστω» το Φανάρι, επιδιώκοντας την συρρίκνωση της Εκκλησίας και του Εκκλησιαστικού της Αυτοκεφάλου, με φόβους ακόμη και για «Εθνική ζημία». 

Ο οικουμενικός κ. Βαρθολομαίος, ενώ θα έπρεπε, προ πολλού, να έχει ενεργήσει τα δέοντα, ώστε να αρθεί αυτό το Τούρκικο Φιρμάνι το οποίον προβλέπει, ότι ο εκάστοτε εκλεγόμενος Πατριάρχης πρέπει να έχει Τούρκικη υπηκοότητα, και τούτο να το έχει κάνει, ώστε ο Οικουμενικός να εκλέγεται από μείζον εκλογικό σώμα και να έχει παγκόσμια εκκλησιαστική βαρύτητα και ΟΡΘΟΔΟΞΗ ακτινοβολία, αντίθετα και λόγω βολέματος, όχι μόνον παρέμεινε στα ίδια, αλλά ζήτησε από τους Μητροπολίτες που υπηρετούν στον Ελληνικό χώρο και ανήκουν στο Φανάρι, να δηλώσουν αν επιθυμούν να λάβουν Τούρκικη υπηκοότητα για την διαδοχή του.

Με αυτόν το ύπουλο, πανούργο και δαιμόνιο τρόπο, λέγεται, ότι ο κ. Βαρθολομαίος με τα «παπαγαλάκια του», μεθοδεύει, στην πλάτη της Ελληνικής Πολιτείας και της αδελφής Εκκλησίας, να επιτύχει την απόσχιση Μητροπόλεων από την Εκκλησία της Ελλάδος, ήτοι από το κεντρικό και Νότιο Αιγαίο (Κυκλάδες), και την προσάρτηση τούτων στα Δωδεκάνησα, τα οποία ήδη ανήκουν στο Φανάρι, και μαζί με την ονειρευόμενη, (τρομάρα του), επανυπαγωγή και των Μητροπόλεων Μακεδονίας και Θράκης στο Φανάρι, να συστήσει, σποραδικά, Αρχιεπισκοπές ημιαυτόνομες, τύπου Κρήτης, λες και η Εκκλησία του Χριστού είναι αμπέλι του, και έτσι με την «μέθοδο του Σαλαμιού» να συρρικνώσει έτι περαιτέρω την Ελληνική Εκκλησία και να αποδυναμώσει στο ελάχιστο την Αυτοκεφαλία της, ώστε να αρθεί τελικά και το Αυτοκέφαλο της, και έτσι να υπαχθεί η μισή Ελλάδα, εκκλησιαστικά, στην Νομαρχία της Κωνσταντινουπόλεως, με ό,τι αυτό συνεπάγεται....

Και όλα αυτά, λέγεται ότι τεκταίνονται από τον κ, Βαρθολομαίο και τα τσιράκια του, αλλά έχουν γνώση οι φύλακες. Μπορεί ο  κ. Βαρθολομαίος να «ονειρεύεται καρβέλια», όπως «ο κάθε πεινασμένος», αλλά τα όνειρα του είναι «θερινής νυκτός», γιατί άλλα «κελεύουν» οι Οικουμενικές Σύνοδοι και οι Θείοι και ιεροί Κανόνες, και είναι απαραβίαστα, ήτοι:

α)Το Εκκλησιαστικόν Αυτοκέφαλον δεν χορηγείται «άχρι καιρού, ούτε Επιτροπικώς», αλλά άπαξ, και επεκτείνεται σε όλο το ΕΥΡΟΣ του Κυρίαρχου Κράτους, και υπό την προστασία των Θείων και Ιερών Κανόνων, (17 Δ' & 38 ΣΤ' Οικ. Συνόδων, η Αυτοκέφαλη αυτή Εκκλησία, «κέκτηται εκκλησιαστικήν δικαιοδοσίαν, και ασκεί ολοκληρωτικήν διοίκησιν εντός των Κρατικών γεωγραφικών αυτού ορίων και, ουδεμία άλλη Ορθόδοξη Εκκλησία δύναται να επεμβαίνει εις τα εσωτερικά ζητήματα μιας άλλης Εκκλησίας». (ΘΗΕ. τόμ. 9 σελ. 951).Αυτό σημαίνει Εκκλησιαστικόν Αυτοκέφαλον.

β)Υπό το βάρος αυτό των Θείων και Ιερών Κανόνων και των Εθνικών δικαίων ο Οικουμενικός θρόνος με τον Συνοδικό Τόμο του 1850 εχορήγησε την Αυτοκεφαλίαν στην Εκκλησία της Ελλάδος χωρίς καμιάν απολύτως εκκλησιαστική δέσμευση.

«.....Επί ταύτη τη βάσει ανέκαθεν η του Χριστού Εκκλησία, ήτοι αι σεπταί Οικουμενικαί Σύνοδοι....... ωρίσαμεν τη δυνάμει του Παναγίου και Τελεταρχικού Πνεύματος, όπως η τε αγία ημών Πίστις διατηρηθή εσαεί αλώβητος και οι Κανόνες των θείων Πατέρων απαραβίαστοι και απαρασάλευτοι...... διά του παρόντος Συνοδικού Τόμου...... η εν τω Βασιλείω της Ελλάδος Ορθόδοξος Εκκλησία... υπάρχει του λοιπού Κανονικώς αυτοκέφαλος...... διοικούσα τα της Εκκλησίας κατά τους Θείους και Ιερούς Κανόνας». Στην ίδια ακριβώς θέση και στάση στηρίχτηκαν και οι μετέπειτα Πατριαρχικές Συνοδικές Αποφάσεις του 1866 και 1882 με τις παραχωρήσεις στην Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Ελλάδος των Ιωνίων νήσων και της Θεσσαλίας και Ηπείρου.

γ)Η εκκλησιαστική διοίκηση σε μια Αυτοκέφαλη Εκκλησία κυρίαρχου Κράτους δεν χορηγείται ποτέ «προς καιρόν ή Επιτροπικώς», γιατί κάτι τέτοιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ σημαίνει βαρβαρισμός επί των Οικουμενικών Συνόδων και των θείων και Ιερών Κανόνων τους. Το υπό «Επιτροπίαν» χορηγείται μόνον σε ένα πλήθος ανθρώπων που δεν έχουν Νόμους και Δικαιοσύνη. Επ' αυτού ο Πλάτων είναι λίαν σαφής και κατηγορηματικός: «ου γαρ οίον τε ανθρώπους άνευ νόμων και δίκης ζην. Όταν ουν ταύτα τα δύο εκ του πλήθους εκλίπη, ότε νόμος και η δίκη, τότε ήδη εις ένα αποχωρείν την επιτροπίαν τούτων και φυλακήν», (Πλάτων Νομικά).  

Για να του κοπούν όμως και τα όνειρα ακόμη και να πάψει να ονειρεύεται, ο κ. Βαρθολομαίος και «οι συν αυτώ», και όχι μόνον αυτό, αλλά και να επιστρέψουν και αυτά που παράνομα έχουν κατακτήσει σε βάρος της Εκκλησίας της Ελλάδος με Εθνικές συνέπειες, θα πρέπει, το συντομότερο δυνατόν, και για να τελειώνουμε με το απρόσεκτο  Φανάρι «άπαξ διαπαντός», η Ιερά Σύνοδος με Νομοκανονικά τεκμηριωμένη απόφασή της να αποτανθεί προς την Πολιτεία και με Προεδρικό πλέον Διάταγμα να διαταχθεί η επέκταση και εφαρμογή του Αυτοκέφαλου της Εκκλησίας σε όλο το ΕΥΡΟΣ των γεωγραφικών ορίων του Ελληνικού Κράτους, δικαίωμα που παρέχεται τόσον από τους Διεθνείς Νόμους, όσον και από τους Συνταγματικά κατοχυρωμένους θείους και Ιερούς Κανόνες.

Διαφορετικά δεν γίνεται, γιατί οι μέχρι σήμερα θυσίες, ο σεβασμός και την ανοχή της Εκκλησίας και της Ελληνικής Πολιτείας έναντι του Φαναρίου εκλαμβάνονται ως αδυναμίες από τον κ. Βαρθολομαίο και οποιαδήποτε βραδύτητα ή αμέλεια λήξεως αυτής της Εθνικοκανονικής εκκρεμότητας, ίσως μας στοιχίσει ακριβά και τελικά βρεθούμε, ως Πολιτεία και Εκκλησία, προ εκπλήξεων......

Εξάλλου, η Εκκλησία της Κωνσταντινουπόλεως δεν είναι μικρή, όπως θέλει να την παρουσιάζει, και παραπονείται γι' αυτό, ο κ. Βαρθολομαίος, επεκτείνεται σε όλο το ΕΥΡΟΣ του Δυτικού κόσμου. Έχει λοιπόν χώρο να ασχοληθεί ποιμαντικά: Την Ευρώπη, την Αμερική, τον Καναδά, την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία, ολόκληρο τον Δυτικό κόσμο. Η Ελληνική Πολιτεία και η Αυτοκέφαλη Εκκλησία της έχουν Νόμους και Συνοδικούς Κανόνες με τους οποίους και διοικούνται.

 

(22 ΙΟΥΝΙΟΥ) † ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ

 

Κατά Ματθαίον Δ΄ 18-23

Τω καιρώ εκείνω περιπατών ο Ιησούς παρά την θάλασσαν της Γαλιλαίας, είδεν δύο αδελφούς, Σίμωνα τον λεγόμενον Πέτρον και Ανδρέαν τον αδελφόν αύτού, βάλλοντας αμφίβληστρον εις την θάλασσαν (ήσαν γαρ αλιείς) και λέγει αυτοίς. Δεύτε οπίσω μου, και ποιήσω υμάς αλιείς ανθρώπων.

Οι δε ευθέως αφέντες τα δίκτυα ηκολούθησαν αυτώ. Και προβάς εκείθεν είδεν άλλους δύο αδελφούς, Ιάκωβον τον του Ζεβεδαίου και Ιωάννην τον αδελφόν αυτού, εν τω πλοίω μετά Ζεβεδαίου του πατρός αυτών, καταρτίζοντας τα δίκτυα αυτών και εκάλεσεν αυτούς. Οι δε ευθέως αφέντες το πλοίον, και τον πατέρα αυτών, ηκολούθησαν αυτώ.

Και περιήγεν όλην την Γαλιλαίαν ο Ιησούς, διδάσκων εν ταις συναγωγαίς αυτών και κηρύσσων το Ευαγγέλιον της βασιλείας, και θεραπεύων πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν εν τω λαώ.

Μετάφραση Περικοπής

Εκείνο τον καιρό, περπατώντας ο Ιησούς στην παραλία της θάλασσας της Γαλιλαίας, είδε δύο αδελφούς, τον Σίμωνα, τον οποίον αργότερα ο ίδιος ο Χριστός ονόμασε Πέτρο, και τον Ανδρέα τον αδελφό του, οι οποίοι έριχναν τα δίχτυα τους στη θάλασσαν, (επειδή ήσαν ψαράδες) και τους λέει: «Ακολουθήστε με και θα σας κάνω αλιείς ανθρώπων».

Αυτοί αμέσως εγκατέλειψαν τα δίκτυα και Τον ακολούθησαν. Προχωρώντας πιο κει, είδε δύο άλλους αδελφούς, τον Ιάκωβο το γιο του Ζεβεδαίου και τον Ιωάννη τον αδελφό του να ετοιμάζουν μαζί με τον πατέρα τους τον Ζεβεδαίο τα δίκτυα τους μέσα στο πλοίο και κάλεσε κι αυτούς. Εκείνοι αμέσως άφησαν το πλοίο και τον πατέρα τους και Τον ακολούθησαν. 

Ο Ιησούς περιερχόμενος τότε όλη την Γαλιλαία, δίδασκε στις συναγωγές, κηρύσσοντας το χαρμόσυνο άγγελμα της πνευματικής βασιλείας, που θα εγκαθίδρυε, και θεράπευε κάθε ασθένεια και κάθε σωματική αδυναμία του λαού.
 



ΝΕΑ ΠΡΩΤΙΑ ΤΟΥ ΙΤΕ: Η ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΠΟΥ ΥΠΟΣΧΕΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ!

 

Το Ίδρυμα Τεχνολογικών Ερευνών, είναι ο φορέας που πρωτοστατεί εδώ και χρόνια στις τεχνολογικές έρευνες και ανακαλύψεις στη χώρα μας! Για μία ακόμη φορά, μας εκπλήσσει θετικά, κατοχυρώνοντας ένα νέο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που φέρνει τους επιστήμονες αποφασιστικά, ένα βήμα πιο κοντά στην καταπολέμηση του καρκίνου. Η καινοτομία αυτή, αφορά ένα νέο μαγνητικό υλικό το οποίο γίνεται το βασικό εργαλείο στην ιατρική διάγνωση! Μια πρωτοπόρος προσέγγιση για τη βελτίωση της διακριτικής ικανότητας μη-επεμβατικών ιατρικών τεχνικών διάγνωσης είναι η χρήση νανο-υλικών τα οποία μεταφερόμενα σε ιστούς βοηθούν στην καλύτερη απεικόνισή τους. 

Σε τέτοιου είδους εφαρμογές, τα μαγνητικά οξείδια του σιδήρου είναι ιδιαίτερα ελπιδοφόρα υλικά για τη διάγνωση ποικίλων ασθενειών και ιδιαίτερα σε ότι αφορά στον τομέα της απεικόνισης με μαγνητική τομογραφία (MRI). Σε αυτήν την κατεύθυνση, ερευνητική μελέτη με επιστημονικό συντονιστή τον Δρ Αλέξανδρο Λάππα, Διευθυντή Ερευνών στο Ινστιτούτο Ηλεκτρονικής Δομής και Λέιζερ (ΙΗΔΛ), ανέδειξε ότι συσσωματώματα τροποποιημένων νανοκρυστάλλων του μαγνητίτη (ορυκτό του σιδήρου), παρέχουν εντυπωσιακά βελτιωμένη έως και τέσσερεις φορές σκιαγραφική αντίθεση, συγκριτικά με εμπορικά διαθέσιμα προϊόντα για MRI.

Η εποικοδομητική συνεργασία με φορείς Ε&Τ από την Ελλάδα (ομάδες υπό την καθοδήγηση της Δρ Κ.Ν. Τροχίδου και του Δρ Α.Π. Δούβαλη) και την Ιταλία (Δρ Α. Lascialfari) οδήγησε στην κατανόηση των τεχνολογικών δυνατοτήτων των νέων υλικών και επέτρεψε την κατοχύρωση διπλώματος ευρεσιτεχνίας από το ΙΗΔΛ. Τα υλικά αυτά, λόγω των εγγενών δομικών χαρακτηριστικών τους παρουσιάζουν σημαντικά πλεονεκτήματα, μεταξύ αυτών, η απουσία τοξικότητας, η ισχυρή μαγνήτιση και κυρίως η συνέργια μεταξύ των νανοκρυστάλλων τους. «Η ικανότητά μας να κατευθύνουμε την οργάνωση των νανοκρυστάλλων έτσι ώστε να αποκτούν τον ίδιο προσανατολισμό μέσα στα νανο-συσσωματώματά τους είναι προς όφελος διαφορετικών εφαρμογών, που εκτίνονται από τη φωτονική μέχρι και τη θεραπεία του καρκίνου.

Όσον αφορά στο τελευταίο, η επιτυχής έκβαση αυτής βασίζεται στην έγκαιρη ιατρική διάγνωση μέσω ιστολογικής απεικόνισης. Μελετώντας αυτά τα υλικά ανακαλύψαμε ότι προξενούν έντονη διαταραχή του τοπικού μαγνητικού πεδίου στον προς μελέτη ιστό. Μια τέτοια διαδικασία επιταχύνει την εφηρέμηση των πρωτονίων των μορίων νερού που εμπεριέχει ο ιστός και βελτιώνει τη διακριτική ικανότητα στις εικόνες τομογραφίας», λέει η Δρ Αθανασία Κωστοπούλου, επικεφαλής συγγραφέας των πρόσφατα δημοσιευμένων άρθρων του ΙΗΔΛ στις επιστημονικές επιθεωρήσεις Nanoscale και DaltonTransactionsτης Royal Society of Chemistry.

Η έρευνα αυτή αποκαλύπτει ότι η προσχεδιασμένη οργάνωση νανοκρυστάλλων σε ελεγχόμενου σχήματος και μεγέθους υβριδικές δομές τους προσδίδει συλλογικές φυσικές ιδιότητες για τη στοχευμένη αντιμετώπιση τεχνολογικών προκλήσεων. Το νέο υλικό, ξεχωρίζει όχι μόνο λόγο των εγγενών φυσικο-χημικών χαρακτηριστικών του, αλλά και επειδή είναι μέλος της οικογένειας των ευρέως διαδομένων στην τεχνολογία οξειδίων του σιδήρου. Αποτελεί έτσι, μια οικονομικά ανταγωνιστική λύση σε σχέση με εμπορικά διαθέσιμα προϊόντα, αφού λειτουργώντας τόσο αποτελεσματικά ανοίγει νέους ορίζοντες για τις μαγνητικά-ελεγχόμενες ιατρικές μεθόδους απεικονιστικής διάγνωσης παθήσεων σε πρώιμο στάδιο και επομένως της αποτελεσματικότερης θεραπείας αυτών. 


ΦΕΥΓΕΙ ΤΟ ΔΝΤ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;

 

Συζητήσεις για πρόωρη έξοδο του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου από την Ελλάδα και την Ευρωζώνη λαμβάνουν χώρα σε Αθήνα και Βρυξέλλες. Η Ευρωζώνη εμφανίζεται να θεωρεί ότι οι παρεμβάσεις και οι συστάσεις πολιτικής του ΔΝΤ για το ευρώ είναι υπέρ του δέοντος και εξετάζει τρόπους απεμπλοκής του Ταμείου. Ωστόσο καθώς τα προγράμματα Ιρλανδιας και Πορτογαλίας έχουν ολοκληρωθεί η έξοδος του ΔΝΤ από την Ευρωζώνη είναι ταυτόσημη με την εξοδό του από το ελληνικό πρόγραμμα.

Κατά πληροφορίες η ενόχληση των Ευρωπαίων αξιωματούχων έγινε ιδιαίτερα εμφανής στο Eurogroup της Πέμπτης στο Λουξεμβούργο, όπου η γενική διευθύντρια του ΔΝΤ Κριστίν Λαγκάρντ παρουσίασε τις θέσεις του Ταμείου για αλλαγές στο Σύμφωνο Σταθερότητας και Ανάπτυξης της ΕΕ, αλλά και τις προτάσεις του ΔΝΤ για την νομισματική πολιτική της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας.

Σε κάθε περίπτωση η έξοδος του ΔΝΤ από το ελληνικό πρόγραμμα συνεπάγεται πως θα διασφαλιστούν πρώτα τα 16 δις ευρώ που αντιστοιχούν στη συμμετοχή του στη δανειακή στήριξη της Ελλάδας έως το Φεβρουάριο 2016. Αυτό κάποιοι στην κυβέρνηση λένε πως μπορεί να γίνει μέσω δανεισμού από τις αγορές άλλοι λένε πως μπορεί να γίνει μέσω της ΕΚΤ και του ESM. Κατά κάποιους πριν επιδιωχθεί η εξώθηση του ΔΝΤ εκτός ευρωζωνης - κάτι που και κάποιοι στην Ουάσιγκτον θα το ήθελαν- θα πρέπει πρώτα να βολιδοσκοπηθούν οι αγορές και οι επενδυτές.