03 Νοεμβρίου, 2013

ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΕΥΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟ «ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΟ» ΤΗΣ ΑΝΤΙΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ

 

Όλοι οι κάλυκες που βρέθηκαν και περισυνελέγησαν από την αστυνομία στο σημείο της διπλής δολοφονικής επίθεσης έξω από τα γραφεία της Χρυσής Αυγής στο Ν. Ηράκλειο, προέρχονται από το ίδιο όπλο τύπου Zastava, διαμετρήματος 9 mm. Από τον χώρο της διπλής ανθρωποκτονίας είχαν περισυλλεγεί, δώδεκα κάλυκες. Ύστερα από τη βαλλιστική έρευνα που έγινε στα εργαστήρια της εγκληματολογικής υπηρεσίας, το όπλο δεν ταυτοποιήθηκε με άλλη υπόθεση στο παρελθόν.

Σημειώνεται ότι η Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία, η οποία έχει αναλάβει την έρευνα για την υπόθεση, με εντολή του αρχηγού της ΕΛ.ΑΣ., μελετά βίντεο που έχει καταγράψει τη σκηνή της δολοφονικής επίθεσης. Το βίντεο, όπως δήλωσε ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής, Ηλίας Κασιδιάρης, παρέδωσε ο ίδιος από τα γραφεία. Όπως έγινε γνωστό από την αστυνομία, οι δράστες της δολοφονίας προσέγγισαν πεζοί τα θύματα, αφού αποβιβάστηκαν σε κοντινό σημείο, από δίκυκλη μοτοσικλέτα στην οποία επέβαιναν. 

Συγκεκριμένα, οι δύο δράστες άφησαν τη μοτοσικλέτα, μάρκας Honda Varandero, σκούρου χρώματος, λίγο πιο πάνω από τα γραφεια της Χρυσής Αυγής, στην απέναντι πλευρά του δρόμου, γύρισαν με τα πόδια στο σημείο, όπου βρίσκονταν τέσσερα άτομα και ο ένας τους πυροβόλησε με το εννιάρι πιστόλι. 

 Αποτέλεσμα ήταν να πέσουν νεκροί από τις σφαίρες ο 27χρονος Γιώργος Φουντούλης και ο 22χρονος Μανώλης Καπελώνης, ενώ σοβαρά τραυματίστηκε ο 29χρονος Αλέξανδρος Γέροντας που εξακολουθεί να  νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο "Γ. Γεννηματάς", μετά από χειρουργική αντιμετώπιση των τραυμάτων του στη θωρακική και κοιλιακή χώρα. Ο υπουργός Δημόσιας Τάξης Νίκος Δένδιας επισκέφθηκε χθες βράδυ τα γραφεία της Αντιτρομοκρατικής, προκειμένου να ενημερωθεί για την πορεία των ερευνών. 



ΕΦΥΓΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΡΙΝΟ ΤΑΞΙΔΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΛΑΜΙΤΣΗΣ

 

Διατηρούσε από το 1990 πρωινή ραδιοφωνική εκπομπή 
με τίτλο «Πρωινές χειρηλασίες» με μεγάλη ακροαματικότητα

Σε ηλικία 74 ετών απεβίωσε ο θεατρικός συγγραφέας της επιθεώρησης, στιχουργός και παραγωγός του ραδιοφώνου, Γιάννης Καλαμίτσης σήμερα το πρωΐ.

Γεννήθηκε στον Πειραιά στις 31 Οκτωβρίου του 1939 και ακολούθησε, αρχικά, το επάγγελμα του πατέρα του που ήταν έμπορος υφασμάτων και γυναικείων ενδυμάτων. Ξεκίνησε να σπουδάζει αρχιτεκτονική στον Καναδά αλλά εγκατέλειψε τον κλάδο. Έκανε διάφορες εργασίες στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες. Συνεργάστηκε με πολύ γνωστούς καλλιτέχνες και έγραψε επιθεωρήσεις και στίχους που είχαν μεγάλη επιτυχία.

Ασχολήθηκε ερασιτεχνικά με το ποδόσφαιρο (δήλωνε φίλος της Προοδευτικής), τη ζωγραφική, την οινοποιία και την ξυλουργική. Διατηρούσε από το 1990 πρωινή ραδιοφωνική εκπομπή (06:00 με 08:00) με τίτλο «Πρωινές χειρηλασίες» με μεγάλη ακροαματικότητα (αρχικά στο ραδιόφωνο του ΑΝΤ1, από το φθινόπωρο του 2006 στην ΝΕΤ 105,8 και από 12/1/2009 στον REAL FM.

Στην εκπομπή του ενσωμάτωνε στοιχεία επιθεωρησιακά (με μια εμπνευσμένη και κοινώς αποδεκτή ελευθεροστομία) γράφοντας καθημερινώς καινούριες σκωπτικές παρλάτες και τραγούδια (ανάλογα με την επικαιρότητα).

Ο Γιάννης Καλαμίτσης έγραψε πάνω από 400 τραγούδια, μερικά από τα οποία θεωρούνται στιχουργικά διαμάντια του ελληνικού ρεπερτορίου («Υπάρχουν άνθρωποι που ζουν μονάχοι», «Θα σ' αγαπώ», «Χώμα Ελληνικό» κτλ). Κάποια εξ' αυτών έχουν μελοποιηθεί από γνωστούς συνθέτες (Μίκης Θεοδωράκης, Γιάννης Σπανός, Θανάσης Γκαϊφύλλιας, Χρήστος Νικολόπουλος, Κώστας Τουρνάς, Χρήστος Δάντης).
 

ΜΕ ΤΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΡΑΣΗΜΟΦΟΡΗΣΕ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ κ.κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΤΗΝ κ. ΜΑΡΙΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

 

Σε μια συγκινητική τελετή ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. κ. Ιερώνυμος τίμησε σήμερα στην Κύπρο την γυναίκα που συγκίνησε το Πανελλήνιο με την πράξη της.

Ο Προκαθήμενος της Ελλαδικής Εκκλησίας που βρίσκεται στην Κύπρο για να τιμήσει τα 50 χρόνια από την χειροτονία του Αρχιεπισκόπου Κύπρου, απένειμε το μετάλλιο της Αγίας Φιλοθέης στην Κύπρια κα. Μαρία Χρυσοστόμου για την απόφαση της να χαρίσει στην Ελλάδα ένα οικογενειακό της κειμήλιο.

Στο πρόσωπο της τιμώ όλους τους Κύπριους, είπε ο Αρχιεπίσκοπος που τόνισε πως η κίνηση της κας. Χρυσοστόμου ξεχώρισε αφού έδωσε υπέρ της Ελλάδας τα τελευταία ασημένια κουτάλια που είχε από την προίκα της.

Ο Αρχιεπίσκοπος είπε επίσης πως η κίνηση της αυτή του θύμισε τις αντίστοιχες ενέργειες που έκαναν οι γυναίκες της Θήβας και της Λιβαδειάς όταν την εποχή της εισβολής στην Κύπρο ο Μητροπολίτης Κιτίου κ. Χρυσόστομος έβγαζε πύρινους λόγους υπέρ του αγώνα του κυπριακού Ελληνισμού.

Ο Μακαριώτατος τίμησε  την κυρία Μαρούλα Χρυσοστόμου σε ένδειξη ευγνωμοσύνης της Εκκλησίας προς τον κυπριακό λαό για τη βοήθεια που έχει προσφέρει στα συσσίτια της Εκκλησίας.

Η κυρία Χρυσοστόμου είχε χαρίσει κατά τη συγκέντρωση ειδών πρώτης ανάγκης και βοήθειας για τα συσσίτια της Ι. Αρχιεπισκοπής Αθηνών "τη μοναδική της προίκα" όπως είχε πει τότε στον ιερέα του Ι. Ναού του Αγίου Γεωργίου στη Λευκωσία, έξι ασημένια κουταλάκια που της είχαν χαρίσει η μητέρα της που προηγουμένως είχε η γιαγιά της.

 
 Ήταν η μοναδική περιουσία η κυρία Χρυσοστόμου που ερχόταν από τα Κατεχόμενα και τα πρόσφερε για τα συσσίτια της Αρχιεπισκοπής Αθηνών. 
 

ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ (3/11/2013)

 
 
Κατά Λουκάν (ιστ΄ 19–31)

Είπεν ο Κύριος. Άνθρωπος τις ήν πλούσιος, και ενεδιδύσκετο πορφύραν και βύσσον, ευφραινόμενος καθ’ ημέραν λαμπρώς. Πτωχός δε τις ην ονόματι Λάζαρος, ός εβέβλητο προς τον πυλώνα αυτού ηλκωμένος, και επιθυμών χορτασθήναι απο των ψιχίων των πιπτόντων από της τραπέζης του πλουσίου, αλλά και οι κύνες ερχόμενοι απέλειχον τα έλκη αυτού. Εγένετο δε αποθανείν τον πτωχόν, και απενεχθήναι αυτόν υπό των αγγέλων εις τον κόλπον Αβραάμ. Απέθανε δε και ο πλούσιος και ετάφη. Και εν τω άδη, επάρας τους οφθαλμούς αυτού, υπάρχων εν βασάνοις, ορά τον Αβραάμ από μακρόθεν και Λάζαρον εν τοις κόλποις αυτού.

Και αυτός φωνήσας είπε, πάτερ Αβραάμ, ελέησόν με, και πέμψον Λάζαρον ίνα βάψη το άκρον του δακτύλου αυτού ύδατος, και καταψύξη την γλώσσαν μου, ότι οδυνώμαι εν τη φλογί ταύτη. Είπε δε Αβραάμ. Τέκνον, μνήσθητι ότι απέλαβες συ τα αγαθά σου εν τη ζωή σου, και Λάζαρος ομοίως τα κακά. Νυν δε ώδε παρακαλείται, συ δε οδυνάσαι. Και επί πάσι τούτοις, μεταξύ ημών και υμών χάσμα μέγα εστήρικται, όπως οι θέλοντες διαβήναι ένθεν προς υμάς μη δύνωνται, μηδέ οι εκείθεν προς ημάς διαπερώσιν. Είπε δε. Ερωτώ ουν σε, πάτερ, ίνα πέμψης αυτόν εις τον οίκον του πατρός μου, έχω γάρ πέντε αδελφούς, όπως διαμαρτύρηται αυτοίς, ίνα μη και αυτοί έλθωσιν εις τον τόπον τούτον της βασάνου.

Λέγει αυτώ Αβραάμ. Έχουσι Μωϋσέα και τους προφήτας, ακουσάτωσαν αυτών. Ο δε είπεν. Ουχί, πάτερ Αβραάμ, αλλ’ εάν τις από νεκρών πορευθή προς αυτούς, μετανοήσουσιν. Είπε δε αυτώ. Ει Μωϋσέως και των προφητών ουκ ακούουσιν, ουδέ εάν τις εκ νεκρών αναστή πεισθήσονται.


Μετάφραση Περικοπής

Είπε ο Κύριος: Ένας άνθρωπος που ήταν πλούσιος, ντυνόταν με ακριβά και πολυτελή ρούχα και κάθε μέρα ευφραινόταν (στο γεμάτο και λαμπρό τραπέζι του). Κάποιος φτωχός όμως, που τον έλεγαν Λάζαρο, ήταν πεσμένος κοντά στην πόρτα του σπιτιού του πλουσίου, γεμάτος πληγές, και προσπαθούσε να χορτάσει από τα ψίχουλα που έπεφταν από το τραπέζι του πλουσίου. Έρχονταν και τα σκυλιά και του έγλειφαν τις πληγές. Κάποτε πέθανε ο φτωχός και οι άγγελοι τον έφεραν στους κόλπους του Αβραάμ.

Πέθανε κι ο πλούσιος και τον έθαψαν. Στον Άδη που ήταν ο πλούσιος και βασανιζόταν, σήκωσε τα μάτια του και είδε από μακριά τον Αβραάμ και κοντά του το Λάζαρο. Τότε φώναξε ο πλούσιος και είπε: «Πατέρα Αβραάμ, λυπήσου με και στείλε το Λάζαρο να βρέξει με νερό την άκρη του δαχτύλου του και να μου δροσίσει τη γλώσσα, γιατί υποφέρω μέσα σ’ αυτή τη φωτιά». Ο Αβραάμ τότε του απάντησε:

«Παιδί μου, θυμήσου ότι εσύ απόλαυσες όλα τα αγαθά στη ζωή σου στη γη, όπως κι ο Λάζαρος τη δυστυχία. Τώρα αυτός χαίρεται κι εσύ υποφέρεις. Κι εκτός απ’ όλα αυτά, υπάρχει ανάμεσά μας μεγάλο, αγεφύρωτο χάσμα, ώστε αυτοί που θέλουν να έλθουν από εδώ εκεί να μην μπορούν, ούτε από εκεί μπορούν να περάσουν εδώ». Είπε πάλι ο πλούσιος: «Τότε σε παρακαλώ, πατέρα, στείλε τον στο πατρικό μου σπίτι, να προειδοποιήσει τους πέντε αδερφούς μου, ώστε να μην έρθουν κι εκείνοι σ’ αυτόν εδώ τον τόπο των βασάνων».

Ο Αβραάμ του απάντησε: «Έχουν τις Γραφές του Μωυσή και των προφητών, ας υπακούσουν σ’ αυτά». «Όχι, πατέρα, Αβραάμ», είπε ο πλούσιος. «Δεν αρκεί αυτό, αλλά αν κάποιος από τους νεκρούς πάει σ’ αυτούς, θα μετανοήσουν». Του λέει τότε ο Αβραάμ: «Αν δεν υπακούνε στα λόγια του Μωυσή και των προφητών, ακόμη κι αν αναστηθεί κάποιος από τους νεκρούς, δεν πρόκειται να πεισθούν».
 

 


ΑΝΤΙΠΟΙΝΑ Η ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ;

 

Αμείλικτα τα ερωτήματα που προκύπτουν από την ξαφνική τροπή που έχει πάρει τα τελευταία χρόνια η πολιτική ζωή του τόπου, ξεκινώντας από την Οικονομία και καταλήγοντας στις εν ψυχρώ δολοφονίες στις γειτονιές της Αθήνας Η επιστροφή της χώρας στις δολοφονίες και μάλιστα με χαρακτήρα πολιτικό, είναι κάτι πολύ περισσότερο από επικίνδυνο σε μία χώρα, που πέραν των χιλιάδων νεκρών της από τις καθημερινές αυτοκτονίες, κατάντησε να μετράει έφηβα θύματα, ανεξαρτήτως πολιτικής ή ιδεολογικής ταυτότητας, στον βωμό του παραπολιτικού τσαρλατανισμού της μεταπολίτευσης.

Οι εν ψυχρώ δολοφονίες του Παύλου Φύσσα στην Αμφιάλη από το μέλος της Χρυσής Αυγής Γιώργο Ρουπακιά και των δύο νεαρών Χρυσαυγιτών στο Νέο Ηράκλειο, έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν ένα εκρηκτικό κοκτέιλ, με το πολιτικό σύστημα να φαντάζει στα μάτια των πολιτών κάτι παραπάνω από αναξιόπιστο. Αλήθεια όμως, ακολουθώντας την πάγια αστυνομική τακτική της διερεύνησης των κινήτρων, ποιοί είναι οι κερδισμένοι αυτής της ολοένα και αυξανόμενης απαξίωσης του πολιτικού μας συστήματος, δηλαδή της Δημοκρατίας;

Και πέραν αυτών, αξία θα πρέπει να δοθεί φυσικά και στην στιγμή. Είναι οι αποκαλύψεις περί παρακολουθήσεων, είναι η έλευση της τρόικας, είναι η δικαστική διερεύνηση της υπόθεσης Χρυσή Αυγή, είναι το ενδεχόμενο αποφυλάκισης Μιχαλολιάκου, είναι τα δημοσιεύματα για τα υποβρύχια και η εμπλοκή του αντιπροέδρου της συγκυβέρνησης Βενιζέλου σε αυτά. Σε κάθε άλλη περίπτωση οι απαντήσεις ενδεχομένως να ήταν πολλές, ωστόσο και πάλι συγκεκριμένες. Το τί μπορεί να συμβαίνει όμως σε μία χώρα, στο εσωτερικό της οποίας και μάλιστα επί σειρά ετών, αλωνίζουν μυστικοί πράκτορες και παρακρατικοί, αυτό αποτελεί έναν σύγχρονο γόρδιο δεσμό. Και οι γόρδιοι δεσμοί, επειδή ακριβώς κατάντησαν δεσμοί, δεν λύνονται..., οι γόρδιοι δεσμοί κόβονται...!