16 Μαρτίου, 2011

Επιτροπή της Ιεράς Συνόδου στον Υπουργό Εσωτερικών

image

Τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Ιωάννη Ραγκούση επισκέφθηκε σήμερα το πρωί τριμελής επιτροπή της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου, η οποία αποτελούταν από τους Μητροπολἰτες Καισαριανής κ. Δανιήλ, Ύδρας κ. Εφραίμ και Σύρου κ. Δωρόθεο.

Μετά από εκτένη συνεργασία που είχαν με τον Υπουργό κ. Ραγκούση, ο ίδιος δεσμεύθηκε ότι θα ικανοποιήθουν σταδιακά οι απόλυτες ανάγκες στα αιτήματα των Ιερών Μητροπόλεων ανάλογα με τις γεωγραφικές περιοχές και τις ανάγκες που προκύπτουν.

Τέλος, σύμφωνα με πληροφόριες η συνάντηση ζητήθηκε να γίνει σήμερα, και πραγματοποιήθηκε σε θέρμο κλίμα.

Ηλεκτρονική ταυτότητα για νεογνά!!!

imageΚι όμως είναι αλήθεια. Στο πλαίσιο τις καλύτερης και ασφαλέστερης διαχείρισης των βρεφών, εφαρμόζεται και στη χώρα μας η τύπου ηλεκτρονική ταυτότητα για τα νεογνά με το σύστημα ηλεκτρονικού εντοπισμού μέσω ραδιοσυχνοτήτων (RFID). Τόσο πολύ έχει παραγίνει στα μεγάλα ιδιωτικά μαιευτήρια το κακό με την απαγωγή των νηπίων ή την λανθασμένη παράδοσή τους στους γονείς; Αν έτσι είναι τότε δεν χρειάζεται να πληρώνει κανείς μία περιουσία για να έχει καλύτερες παροχές, όταν υπάρχουν τέτοιοι κίνδυνοι. Πάλι με το πρόσχημα της "προστασίας" επιδιώκουν αυτήν την περιορισμένη και επιλεκτική παρακολούθηση... Η τεχνολογία υπάρχει, η τεχνογνωσία αποκτάται, η εφαρμογή δοκιμάζεται και οι αντιδράσεις ανύπαρκτες... Κάποια μέρα για τη δική μας προστασία θα γενικεύσουν την εφαρμογή με το εμφυτεύσιμο τσιπ RFID... Η είδηση που ακολουθεί είναι αληθινή και στο τέλος της θα βρείτε και το link της.

Ηλεκτρονική ταυτότητα για νεογνά

Νέο σύστηµα προστασίας των βρεφών

εφαρµόζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα

Τα µωρά του 2011 αποκτούν την πρώτη τους ταυτότητα – ηλεκτρονικήµάλιστα – αµέσως µόλις γεννηθούν! Ένα µπλε πλαστικό βραχιόλι, που είναι εφοδιασµένοµε ένα τσιπάκι, τοποθετείται στο ποδαράκι κάθε νεογέννητου – από την αίθουσα τοκετού κιόλας – και ειδοποιεί πού ακριβώς βρίσκεται τοµωρό κάθε στιγµή. Το νέο αυτό σύστηµα λειτουργεί ήδη εδώ και µερικές εβδοµάδες στα Μαιευτήρια Μητέρα και Λητώ του Οµίλου Υγεία και εφαρµόσθηκε µε τη συνεργασία της εταιρείας Singular Logic (θυγατρική του Οµίλου MIG).

«Οι ολοένα αυξανόµενες ανάγκες στα µαιευτήρια για παροχή απόλυτης προστασίας στα βρέφη – λόγω της αύξησης της εγκληµατικότητας –, µας οδήγησε στην εγκατάσταση αυτού του πρωτοποριακού για τα ελληνικά δεδοµένασυστήµατος» λέει ο πρόεδρος του Μαιευτηρίου Μητέρα Κωνσταντίνος Σταύρου. «Το βραχιόλι είναι 100% ασφαλές για τα νεογνά,καθώς δενεκπέµπει καθόλου ακτινοβολία». Το βραχιολάκι είναι κατασκευασµένο από υποαλλεργικό, µη τοξικό και βιοσυµβατό υλικό (σιλικόνη που χρησιµοποιείται για πολλούς ιατρικούς σκοπούς), το οποίο δεν αναφλέγεται. Έχει ενσωµατωµένη ηλεκτρονική ταυτότητα, µε την τεχνολογία RFID(Radio Frequency Identification- ταυτοποίησηµέσω ραδιοσυχνοτήτων).

Είναι συνδεδεµένο µετο σύστηµα διαχείρισης βρεφών των µαιευτηρίων και σηµαίνεισυναγερµό σε περίπτωση ανεπιθύµητης αποµάκρυνσης του βρέφους από το νοσοκοµείο ή σε προσπάθεια αφαίρεσης του βραχιολιού από το νεογνό. Προστατεύει από τις περιπτώσεις αρπαγής του βρέφους και εξασφαλίζει τους γονείς από την πιθανότητα απόδοσης λάθους νεογνού στη µητέρα. Το σύστηµα αυτό εφαρµόζεται στα µεγάλα µαιευτήρια της Ευρώπης και της Αµερικής. Είναι εγκεκριµένο από την Υπηρεσία Τροφίµων και Φαρµάκων των ΗΠΑ (FDA) για ιατρική χρήση (class VI)και πιστοποιηµένο κατά τα ευρωπαϊκά πρότυπα(EN300 328,EN300 440 class 2).

«Οι γονείς δέχθηκαν πολύ θετικά το νέο σύστηµα» λέει ο κ. Σταύρου. «Το ηλεκτρονικό βραχιόλι δεν επιβαρύνει οικονοµικά τις οικογένειες, αλλά τα µαιευτήρια». Το βραχιόλι αφαιρείται όταν οι γονείς αποχωρήσουν µε το µωρό για το σπίτι τους. Σηµειώνεται ότι στις ΗΠΑ υπολογίζεται ότι20.000 µωράκάθε χρόνο αποδίδονται στα µαιευτήρια σε λάθος µητέρα, σύµφωνα µε µελέτη που δηµοσιεύθηκε στην επιθεώρηση «Journal ofHealth Care Protection Management».

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ (ΜΕΡΟΣ Δ΄)

image

Τω 1834, ότε ή Παλαιστίνη εύρίσκετο είς τάς χείρας του Ίμπραήμ Πασά τής Αίγύπτου, καί έπ' ευκαιρία τών είς τά Προσκυνήματα εργασιών άνοικοδομήσεως, άπαραιτήτων μετά τόν σεισμόν του 1834, Λατίνοι καί Αρμένιοι όμού προσεπάθησαν νά άποκτήσουν πλήρη κυριαρχίαν έπί τών ιερών Προσκυνημάτων. Ή πίεσις τών ευρωπαϊκών δυνάμεων έπί τής Τουρκίας ώδήγησεν είς τήν έπανίδρυσιν του καταργηθέντος, μετά τάς σταυροφορίας, Λατινικού Πατριαρχείου έν έτει 1847, ένω οι συνεργαζόμενοι Άγγλοι (Αγγλικανοί) καί Γερμανοί (Λουθηρανοί) Προτεστάνται, ώς καί οι Ουνίται, είχον έμφανισθή ήδη είς τήν Άγίαν Γήν κατά τό έτος 1840. Παρά ταύτα, οι Άγιοι Τόποι εύρισκον ίδιαιτέρως τήν περίοδον αυτήν, ώς καί παλαιότερον, ίσχυράν όρθόδοξον βοήθειαν ύπό τής Αυτοκρατορίας τής Ρωσίας, τής όποίας ή άνάμειξις, δυστυχώς, δέν ήτο παρά ταΰτα καί παντελώς άνιδιοτελής.

Ή έλευσις είς Ιεροσόλυμα του Ρώσου Αρχιμανδρίτου Πορφυρίου Ουσπένσκι έν έτει 1843 καί ή ίδρυσις τής Όρθοδόξου Ρωσικής Αποστολής έν έτει 1848 ένεδυνάμωσαν τήν Όρθόδοξον παρουσίαν, ταυτοχρόνως όμως έκαλλιεργήθη ύπό τής Ρωσικής Αποστολής κλίμα τεχνητής άντιπαραθέσεως μεταξύ της ελληνοφώνου Άγιοταφιτικης Αδελφότητος καί τού άραβοφώνου αυτής ποιμνίου, ώστε νά είναι εύκολος ή άνάμειξις τών ρωσικών συμφερόντων είς τά έκκλησιαστικά τών Ιεροσολύμων πράγματα καί ή πρόσδεσις τού ποιμνίου είς τό άρμα της Ρωσίας· ή πολιτική αύτη, ή όποία έκ τών ύστέρων έτυχε δυσμενούς κριτικης καί έν αύτή τή Ρωσία, είχεν ώς άποκορύφωμα τά γεγονότα τού τέλους της πατριαρχίας τού έπιφανεστάτου Πατριάρχου Ιεροσολύμων Κυρίλλου Β', ό όποίος, παρασυρθείς ύπό τών Ρώσων διπλωματών έν Κωνσταντινουπόλει, άπέφυγε τήν συμμετοχήν είς τήν έν έτει 1872 έν τή Βασιλευούση συνοδικήν καταδίκην τού Βουλγαρικού σχίσματος καί τού ύποκρυπτομένου όπισθεν αύτού έθνοφυλετισμού καί πανσλαβισμού.

Τούτο, βεβαίως, ώδήγησε τόν Κύριλλον Β' είς σύγκρουσιν μετά της Άγιοταφιτικης Αδελφότητος, ή όποία, πρώτον μέν μετά άπό Σύναξιν αύτης (1872) άπεφάσισε καί έν τέλει έφερεν είς πέρας τήν έκθρόνισιν τού Πατριάρχου Κυρίλλου, παρά τούς γενομένους ύπ' αύτού καί της τουρκικης άστυνομίας διωγμούς τών άδελφών, έπειτα δέ καί έξέλεξεν (1873) ώς διάδοχον αύτού τόν Πατριάρχην Προκόπιον Β'. Ή Ρωσία, άντιδράσασα είς τούτο, κατέσχε τά κτήματα τού Παναγίου Τάφου έν Βεσσαραβία καί Καυκάσω, τά όποία άνεκτήθησαν καί πάλιν τω 1875· τό αύτό έτος ή Υψηλή Πύλη έπεκύρωσε τόν νέον έσωτερικόν «Κανονισμόν τού Ρωμαϊκού Πατριαρχείου Ιεροσολύμων».

Παρά ταύτα ή μακρά πατριαρχία τού Κυρίλλου Β' (1845-1872) ύπηρξε καθοριστική, καί έν τοίς πλείοσιν ωφέλιμος διά τό Πατριαρχείον Ιεροσολύμων· έπί τών ή μερών του, μεταξύ άλλων, ίδρύθη (1853) τό Πατριαρχικόν Τυπογραφείον, τό παλαιότερον έν Παλαιστίνη, καί ή Θεολογική Σχολή τού Τιμίου Σταυρού (1855), θεολογικόν φυτώριον μεγάλων έπιστημόνων της καθόλου Ορθοδόξου Εκκλησίας, έγκατελείφθη δέ καί τό έθος της έκλογης Πατριάρχου Ιεροσολύμων έν Κωνσταντινουπόλει, τό όποίον είχεν έπικρατήσει κατά τούς δύο τελευταίους αίώνας, ώστε να ένισχύηται ή Σιωνίτις Εκκλησία ύπό τοΰ κέντρου τής Ρωμηοσύνης, του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως.

Αι διεθνείς πολιτικαί σχέσεις καί ή σφοδρά διπλωματική διαμάχη Γαλλίας καί Ρωσίας τω 1851 διά τήν προώθησιν τών συμφερόντων τών Λατίνων ή τών Όρθοδόξων άντιστοίχως, ώδήγησαν είς νίκην τών τελευταίων, ότε τω 1852 έξεδόθη ευνοϊκόν ύπέρ τών Ρωμηών διάταγμα, (χάτι σερίφ), καί τω 1853 έν διάταγμα άκόμη, διασαφητικόν τοΰ προτέρου, τά όποία, ώς καθορίζοντα τήν λειτουργίαν τών Προσκυνημάτων καί τά έπ' αυτών δικαιώματα του Ελληνικού Πατριαρχείου καί τών χριστιανικών όμολογιών, συνιστοΰν ουσιαστικώς τό σημερινόν Προσκυνηματικόν Καθεστώς.

Ή γενομένη τω 1856 Συνθήκη τών Παρισίων, έπεβεβαίωσε τό τότε ίσχΰον Προσκυνηματικόν Καθεστώς, τό όποίον κατωχυρώθη καί ύπό του Συνεδρίου τοΰ Βερολίνου τω 1878. Τό Καθεστώς τοΰτο, δικαίως ευνοούν τήν άρχαιοτάτην έν τή Άγία Γή Έκκλησίαν, τήν Όρθόδοξον, έπικυρωθέν έκ νέου ύπό τής Κοινωνίας τών Έθνών καί, άργότερον, ύπό του Όργανισμου Ήνωμένων Έθνών (1947-1950), εύρίσκεται καί σήμερον έν ίσχύϊ, φυλαττόμενον έπιμελώς ύπό πασών τών χριστιανικών Κοινοτήτων, ώς κλείς άσφαλείας τών λειτουργικών αυτών δικαιωμάτων καί προσκυνηματικών συμφερόντων, έφ' όσον «ό φυλάσσων τήν τάξιν, καίφυλάσσεταιύπ' αυτής».

Αξιόλογον δράσιν έπέδειξε κατά τό τέλος του 19ου αί. ό Σκευοφύλαξ τοΰ Πανιέρου Ναοΰ τής Αναστάσεως Ευθύμιος, άρξάμενος τής άνακαινίσεως τοΰ κτιριακοΰ συγκροτήματος τοΰ Πατριαρχείου καί περατώσας τήν άνοικοδόμησιν πλείστων χώρων τοΰ χριστιανικοΰ τομέως τής παλαιάς Πόλεως τών Ιεροσολύμων, άπό τής πύλης τής Ίόππης (Πύλης Δαυίδ) πρός τόν Ναόν τής Αναστάσεως, ένεκα τοΰ όποίου καί ό τομεύς ούτος φέρεται είσέτι ύπό τό όνομά του ("Aftimos") ή Σχολή τοΰ Τιμίου Σταυροΰ, ή όποία μετά μικράν διακοπήν (1873) άνέλαβε τάς έργασίας αυτής έπί Πατριάρχου Γερασίμου (1891-1897), άργότερον διέκοψε καί πάλιν τάς έργασίας της, όμως λαμβάνεται πάλιν μέριμνα ύπέρ της έπαναλειτουργίας αύτης· ύπό τού Ίερού Κοινού τού Παναγίου Τάφου, δηλαδή της Αδελφότητος, έλήφθη μέριμνα καί ύπέρ της διασφαλίσεως τών χειρογράφων καί λοιπών θησαυρών τού Πατριαρχείου, καθώς καί της κτηματικης αύτού περιουσίας, ή όποία, ένεκα τών έν Παλαιστίνη έξελίξεων έν τω 20ω αίώνι, περιεπλάκη είς πολλάς δυσκολίας· ταυτοχρόνως, τό Ορθόδοξον Ποίμνιον, άλλά καί τό έξ αύτού προελθόν διά της τών έτεροδόξων προπαγάνδας χριστιανικόν ποίμνιον τών λοιπών χριστιανικών κοινοτήτων, τό όποίον άποτελεί τό άντικείμενον της ποιμαντικης φροντίδος τού Πατριαρχείου Ιεροσολύμων καί τόν κορμόν της χριστιανικης μαρτυρίας αύτού έν τή άγία Γή, άντιμετωπίζει τάς προκλήσεις της αύξανομένης θρησκευτικοπολιτικης κρίσεως καί, δυστυχώς, άπομακρύνεται της πατρογονικης χριστιανικης αύτού έστίας πρός έξεύρεσιν τού εύ ζην, μεταναστεύον μακράν της Άγίας Γης.

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 16 ΜΑΡΤΙΟΥ

image

Σήμερα γιορτάζονται:

1) Ο άγιος Σαβίνος ο Αιγύπτιος. Καταγόταν από την Ερμούπολη Αιγύπτου. Επειδή ήταν πιστός οπαδός του Χριστού ετιμάτο από τους χριστιανούς. Για τον φόβον των ειδωλολατρών εκρύπτετο έξω της πόλεως. Ανακαλυφθείς ωδηγήθη εις τον ηγεμόνα της πόλεως Αριαόν και ωμολογήσας τον Χριστόν κρεμάσθηκε και εξεσχίσθη και τον έκαυσαν με αναμμένες λαμπάδες και κατόπιν τον έδε­σαν με πέτραν και τον έρριξαν εις τον Σκάμανδρον ποταμόν.

2) Ο άγιος Χριστόδουλος ο θαυματουργός. Καταγόταν από τα περίχωρα της Νικαίας Βιθυνίας από γονείς ευσεβείς. Έγινε μοναχός και έκτισε μοναστή­ρια στην Κω, Λέρον και Πάτμον, όπου έκαμε πολλά θαύματα και εξεδήμησε προς Κύριον. Το λείψανον του ευρίσκεται εκεί.

3) Ο άγιος Ιωάννης από τις Ρουψινιανές, ο μάρτυρας Ρωμανός από την Πά­ρο, ο άγιος Αλεξανδριών ο πάπας της Ρώμης και οι δέκα μάρτυρες από τη Φοι­νίκη τελειωθέντες.

4) Ο άγιος μάρτυρας Ιουλιανός του οποίου την πίστιν ενεφύσησε η χριστια­νή μητέρα του.

5) Ο άγιος Ανίνας ο θαυματουργός. Εμόνασε από 15 χρονών και έζησε στο ασκητήριο 95 χρόνια.

Εθνικά γεγονότα: Σαν σήμερα το 1821 ο Νικόλαος Σολιώτης και Κορδής κατ' εντολήν του οπλαρχηγού Χαραλάμπη συλλαμβάνουν τον ούρκον εισπράκτορα και τρεις γραμματικούς του Καϊμακάμη παρά το Αγρίδι Πελοποννήσου.

Το 1822 ισχυρές δυνάμεις Τούρκων μάχονται σφοδρή μάχη με τους Έλλη­νες επαναστάτες της Ναούσης.

Το 1920 ο ελληνικός στρατός στη Μ. Ασία εκκαθαρίζει τους τομείς από Τούρκους άτακτους.

Το 1921 οι ελληνικές δυνάμεις στο μέτωπο της Μ. Ασίας μάχονται απεγνω­σμένους δια την κατάληψιν του Δορυλαίου το οποίον οι Τούρκοι υποστηρίζουν σθεναρώς.

Το 1922 η ελληνική στρατιά στη Μ. Ασία μάχεται με περιπόλους και πυρο­βολικό.

Το 1941 στο αλβανικό μέτωπο μεταξύ των εμπολέμων Ελλήνων και Ιταλών συνεχίζεται η δράσις πυροβολικού και περιπόλων.

Ενισχυσε Και συ Το Εργο

Της Ιερας Αρχιεπισκοπης Αθηνων

Μεσω Της -Ate Bank -

clip_image00143333333333

Η ως άνω διαφήμιση της Ι.Α.Α.

αναρτάται δωρεάν από το Ιστολόγιό μας.