13 Νοεμβρίου, 2010

ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ κ.κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ ΣΤΗ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΝΟΜΑΤΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ (11/11/2010)

ARXIEPISKOPOS AKADIMIA

ΜΕ ΘΕΜΑ: «Το όνομα εις την Ελληνικήν

Γραμματείαν και τέχνην διά μέσου των αιώνων»

Με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση παρευρίσκομαι σήμερα στην έναρξη της Διημερίδας της Ελληνικής Ονοματολογικής Εταιρείας υπό την αιγίδα της Ακαδημίας Αθηνών, με τη συμμετοχή τόσων επιφανών επιστημόνων και διακεκριμένων ερευνητών, και στη μνήμη του πατέρα της Ελληνικής Γλωσσολογίας Γεωργίου Ν. Χατζιδάκι, ο οποίος διετέλεσε Πρόεδρος του σεβαστού αυτού Καθιδρύματος αλλά και διηκόνησε ειδικότερα την μελέτη της ονοματολογίας αναδειχθείς ως ο σημαντικότερος γλωσσολόγος της συγχρόνου Ελλάδος.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους αξιότιμους και ελλογιμώτατους διοργανωτές για την ευγενή πρόσκληση που μου απηύθυναν και την εξαίρετη τιμή που μου γίνεται με την παραχώρηση αυτού του βήματος. Οπωσδήποτε η αναδρομή της ονοματολογίας στο παρελθόν μας πρέπει να αρχίσει από τότε που υπάρχει γλώσσα, όμως ιδιαίτεροι σταθμοί στην αρχαία ελληνική σκέψη και γραμματεία αποτελούν τα «αγάλματα φωνήεντα» του Δημοκρίτου και ο Κρατύλος του Πλάτωνος.

Ο Δημόκριτος μ’ αυτόν τον όρο χαρακτηρίζει τα θεωνύμια, και θεωρεί «τους πρώτους θεμένους τοις πράγμασι τα ονόματα δια σοφίας υπερβολήν ώσπερ τινάς αγαλματοποιούς αρίστους δια των ονομάτων ως δι’ εικόνων εμφανίσαι αυτών τας δυνάμεις» (απόσπασμα 142).

Στον Κρατύλο, τα ονόματα εντάσσονται στην πλατωνική θεωρία, και υποστηρίζεται έτσι από το Σωκράτη ότι αναφέρονται στην ουσία των πραγμάτων, ενώ ο συνομιλητής του Ερμογένης θεωρεί ότι η ορθότης, δηλαδή η απόδοση και καταλληλότητα του ονόματος δεν είναι παρά συνθήκη και ομολογία. Σε αυτές τις ονοματολογικές απόπειρες στα πλαίσια της φιλοσοφίας πρέπει να ενταχθεί και το πολύ αργότερο έργο του ψευδο-Διονυσίου Περί θείων ονομάτων, που όμως αποτελεί καθαυτό περισσότερο θεολογικό και φιλοσοφικό έργο παρά μελέτη περί θεωνυμίων.

Αν και η αρχή της συμβατικής ονοματοθεσίας, στα πλαίσια βέβαια της ιστορικής σχετικότητας του γλωσσικού κώδικα, είναι γνωστή από την αρχαιότητα και διασώζεται λόγου χάριν στον Σέξτο Εμπειρικό, αναμφίβολα η μελέτη των ονομάτων ενέχει πλέον της γλωσσολογικής διερεύνησης και μια σημειολογική και φιλοσοφική, όπως είδαμε βαρύτητα, καθώς τα ονόματα δεν υπόκεινται και απευθύνονται ασφαλώς μόνο στην νοητική επισήμανση, αλλά σε ένα καθολικό υπαρκτικό και δυναμικό γεγονός που πολυμερίζεται σε περισσότερες αντιληπτικές ικανότητες. Υπό αυτό το πρίσμα καταρχήν το συναντάμε και στην θεολογική παράδοση της Εκκλησίας μας, όπου το όνομα διαδραματίζει μια πρωταρχική και κεφαλαιώδη λειτουργία στο πλαίσιο της σχέσης του Θεού με τον άνθρωπο.

Στη Γένεση διαβάζουμε ότι, όταν ο Θεός έπλασε τα ζώα, «ήγαγεν αυτά προς τον Αδάμ ιδείν, τι καλέσει αυτά» (Γεν. 2, 19-20). Ο Θεός επίσης μετονομάζει τον Αβραάμ και την Σάρρα, και θέτει το όνομα του υιού τους Ισαάκ. Οι τρεις παίδες Ανανίας, Αζαρίας και Μισαήλ στους Βαβυλωνίους καλούνται Σεδράχ, Μισάχ και Αβδεναγώ. Ο Θεός αναγγέλει το όνομα του Ιωάννου του Βαπτιστού στον πατέρα του Ζαχαρία, και ο ίδιος ο Χριστός ονομάζει τον Πέτρο, ενώ ο Σαύλος γίνεται Παύλος, σε τόσα εύγλωττα παραδείγματα που μελετά ο Ιερός Χρυσόστομος (Περί της του Σαύλου προσηγορίας και Παύλου / De mutatione nominum, PG 51, 123 κ.ε.).

Αυτές οι μετονομασίες στην Γραφή είναι ενδεικτικές μιας γλωσσικής σημαντικής δηλωτικής μιας νέας σχέσεως με τον Θεό και επιβιώνει στις μέρες μας στους καρέντες μοναχούς και τους συλλήπτορες της ιερωσύνης. Στην Καινή Διαθήκη, ο Χριστός βεβαιώνει ότι «ελήλυθα εν τω ονόματι του Πατρός μου» (Ιω. 5, 43), και «εφανέρωσά σου το όνομα τοις ανθρώποις» (Ιω. 17, 6).

Οι μαθητές «ποιούν δυνάμεις εν τω ονόματι» του Κυρίου (Μαρκ. 9, 38-39), και το όνομα του Χριστού είναι το «υπέρ παν όνομα» (Φιλιπ. 2, 9), «εν ω δει σωθήναι ημάς» (Πραξ. 4, 12). Με τη διεύρυνση των οριζόντων του Ελληνιστικού κόσμου και στα πλαίσια πλέον του Βυζαντινού Ελληνισμού, είναι φανερό ότι ιδιαίτερη σημασία αποκτά η χριστιανική ονοματολογία, αλλά και έργα εκκλησιαστικών συγγραφέων με ξεχωριστό ενδιαφέρον για την τοπωνυμιολογία, όπως το Ονομαστικόν του Ευσεβίου Καισαρείας, που πραγματεύεται ακριβώς «κατά στοιχείον» «περί των τοπικών ονομάτων των εν τη θεία γραφή», και έργα του αγίου Ιερωνύμου, επαυξημένες μεταφράσεις του Ονομαστικού και της Βίβλου της των εβραϊκών ονομάτων ερμηνείας. Σε υστερότερη περίοδο, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα συγγράμματα του Κωνσταντίνου Πορφυρογεννήτου Περί θεμάτων, Περί βασιλείου τάξεως, Περί πρέσβεων τεύχους Ρωμαίων προς εθνικούς, και Προς τον ίδιον υιόν Ρωμανόν (De administrando imperio).

Με αυτή τη συντομογραφική αναφορά σε ονοματολογικά θέματα, και απονέμοντας την πατρική μου ευλογία σε όλα τα έντιμα μέλη της Ελληνικής Ονοματολογικής Εταιρείας και τους εκλεκτούς συμμετέχοντες σ’ αυτήν την Διημερίδα κηρύσσω την έναρξη αυτής με την ευχή να «υπερπλεονάση η χάρις» της πολύτιμης επιστημονικής συμβολής της, και οι εργασίες της να τύχουν πάσης επιτυχίας και καρποφορίας επ’ αγαθώ των ερευνώντων και δίκην αρότρου βαθυνόντων και γεωργούντων επί τα ονόματα.

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ κ.κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ

makariotatos-ieronimos

Ο Μακαριώτατος απευθυνόμενος σε φοιτητές της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών κατά την εκεί επίσκεψή του 10/11/2010 μεταξύ άλλων τόνισε για το μάθημα τω Θρησκευτικών στα Σχολεία:

"Μας έχουν αναστατώσει όσα ακούγονται και γράφονται τον τελευταίο καιρό για την προαιρετική διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών. Δεν είναι δυνατόν σε ένα τέτοιο θέμα ούτε η ΔΙΣ, ούτε κανένας ιεράρχης να σταθούν άφωνοι",

"Πολλοί επιδιώκουν να μας παρουσιάζουν άφωνους" υπογράμμισε. Και συνέχισε: Εμείς όμως αγρυπνούμε και παρακολουθούμε σοβαρά και όπως πρέπει όλα τα θέματα. Η μάχη και ο αγώνας πρέπει να γίνονται συστηματικά και ουσιαστικά, όχι για το θόρυβο και το φαίνεσθαι, αλλά για το είναι και το αποτέλεσμα".

Ο Αρχιεπίσκοπος σημείωσε εξάλλου πως "πρέπει να εργαστούμε και να καταλήξουμε εμείς σ’ αυτό που θέλουμε και να το πούμε ξεκάθαρα. Έφτασε ο καιρός να δουλέψουμε συστηματικά και με επιχειρήματα". Τόνισε δε πως πρόσφατα είχε τη διαβεβαίωση της αρμόδιας υπουργού Άννας Διαμαντοπούλου πως πριν γίνει οποιαδήποτε ενέργεια για το μάθημα των Θρησκευτικών θα προηγηθεί διάλογος και συντονισμός μεταξύ των δύο πλευρών.

Ο Αρχιεπίσκοπος, τέλος πρότεινε, να πραγματοποιηθεί μια συνάντηση μεταξύ των μελών της Ιεραρχίας της Εκκλησίας και των καθηγητών των δύο Θεολογικών Σχολών, της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

ΚΟΝΤΡΑ ΑΝΘΙΜΟΥ – ΜΠΟΥΤΑΡΗ

image Η κόντρα του υποψήφιου δημάρχου Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη με τον μητροπολίτη Άνθιμο δεν φαίνεται να έχει τέλος. Όπως υποστήριξε ο κ. Μπουτάρης στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του MEGA, χθες, μετά τη λειτουργία στον Ι.Ν Αγ.Μηνά ο Άνθιμος πρόετρεψε τους πιστούς να τον καταψηφίσουν.. Τον υποψήφιο δήμαρχο ενημέρωσαν ψηφοφόροι του που πήγαν αργότερα στο εκλογικό του κέντρο στην Τσιμισκή.

Μεταξύ άλλων, ο κ. Μπουτάρης είπε στους κ. Καμπουράκη και Οικονομέα ότι δεν έχει πρόβλημα με την εκκλησία αλλά με τον μητροπολίτη κ.Άνθιμο καθώς όπως είπε διατυπώνει πολιτικό λόγο. "Αν θέλει να δημιουργήσει κόμμα ας βγάλει τα ράσα κι ας ξυρίσει το μούσι για να γίνει πολιτικός", δήλωσε χαρακτηριστικά.

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΙΤΙΕΣ ΤΗΣ ΚΟΝΤΡΑΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΛΟΥΛΟΥΡΓΑ ΚΑΙ ΒΙΚΕΝΤΙΟΥ ΜΑΛΑΜΑΤΕΝΙΟΥ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΗ ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΟΜΟΓΕΝΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ κ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΥ. (Β΄ΜΕΡΟΣ)

clip_image002

Προχωράμε σε αυτή την δημοσιοποίηση και αυτή την έρευνα, γιατί υπάρχουν καταγγελίες στις αστυνομικές αρχές και υπάρχουν ενδείξεις ότι λόγω του προσώπου που  καταγγέλλεται της ισχύος, της πολιτικής και κυρίως της οικονομικής του δυνάμεως είναι δυνατόν αντί να πέσει φως, να υπάρξει πλήρης και απόλυτη συσκότιση όπως ακριβώς έχει συμβεί σε 10αδες άλλες υποθέσεις είτε της Ορθόδοξης Εκκλησίας είτε της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας. Προσωπικά έχω καλύψει υποθέσεις και των δύο Εκκλησιών και σχεδόν το 90% πέρασε αρχείο μέχρι κάποιο από τα θύματα σε μεγάλη ηλικία πια και γεμάτο ανυπέρβλητα ψυχολογικά προβλήματα που πέρασαν και στα παιδιά του, να σπάει την σιωπή του  και για να πάει να καταγγείλει όσα έχει βιώσει κάποια κρύα και απόμακρη νύχτα στα χέρια ενός επίορκου παθιασμένου κληρικού παιδεραστή που το βίασε… Ασέλγησε και το πόνεσε χωρίς έλεος… Ψυχούλα που πλήγωσε και μάτωσε για πάντα… με τραύματα και πληγές που δεν επουλώνονται… ποτέ!

Δημοσιοποιούμε όλη αυτή την δυσώδη και ζοφερή υπόθεση για να δώσουμε το κουράγια την δύναμη  και σε άλλα θύματα, αν και όπου υπάρχουν να μιλήσουν.. να σπάσουν την σιωπή τους... για να καταγγείλουν, διαβεβαιώνοντας τους ότι θα κρατήσουμε και θα σεβαστούμε τους όρους και τις προϋποθέσεις που θα μας τεθούν, προκειμένου να μιλήσουν όχι σε εμάς στον Τύπο - για να κάνουμε αυτάρεσκα άλλη μια επιτυχία όχι! μας φτάνουνε και έχουμε αρκετές στην πορεία μας φεύ από εμάς τέτοιου είδους "επιτυχίες"- αλλά να καταγγείλουν στις αρχές όσα τυχόν έζησαν και τραγικά βίωσαν κάτω από τα παθιασμένα και βρόμικα χέρια επίορκων και διαολεμένων κληρικών που σπάνε και ατιμάζουν τον κανόνα της αγαμίας και της παρθενίας, γιατί δεν μπόρεσαν να ελέγξουν τα μανιασμένα πάθη. Πάθη που έκρυψαν κάτω από το άγιο και τιμημένο ράσο. Ράσο που οι προκάτοχοί τους, άξιοι μάρτυρες ομολογητές της πίστεως, του Χριστού καλώς αθλήσαντες στο στίβο των μαρτυρίων και της αρένας, ήρωες δαφνοστεφανωμένοι της Εκκλησίας μας, αυτοί το ατίμασαν. Το χρησιμοποίησαν για να κρύψουν καλά για χρόνια πολλά τις ανομίες και τις ανώμαλες ορέξεις τους! Το χρησιμοποιήσανε και όχι μόνο μια φορά, αλλά κατά σύστημα και επάγγελμα ειδικά όταν όλοι σιωπούσαν μπροστά στην δύναμη. Την επίδειξη ισχύος και την οικονομική άνεση που προσφέρουν «θαύματα και δάκρυα» εικόνων που έκαναν φτερά και μετά ώ του θαύματος με UPS επέστρεφαν…  Τα στόματα σφραγίζουν ερμητικά μπροστά στην δύναμη και το χρήμα. Μέχρι που κάποια ψυχή σπάει και ξεσπάει σε λυγμούς… από τον πόνο και τα τραύματα που έχουν αφήσει μέσα της όσα έζησε ατέλειωτα βράδια σε κρεβάτια μοναχικά γεμάτα από δάκρυα πόνου και λυγμούς, όχι προσευχής και μετάνοιας αλλά πόνου σωματικού από όσα βίωνε 14χρονη ακόμα καλογριά!...

Σόδομα και Γόμορρα στην οδό των οργίων

Ο ένας, ο Μητροπολίτης Παΐσιος καταγγέλλεται -επώνυμα από άτομο που διέμενε στην Ιερά Μονή επί 13 χρόνια- για βαρύτατα ποινικά αδικήματα, όπως αυτό της παιδεραστίας και του βιασμού ανηλίκων.  Αδικήματα που επισύρουν πολλά χρόνια φυλάκισης αν σπάσουν και μιλήσουν όλοι…Και ο έτερος των δυο, ο επίσκοπος Βικέντιος,  ενδεχομένως να κατηγορηθεί  για απλή συγκάλυψη. Συγκάλυψη, η οποία όμως θα πρέπει να αποδειχθεί, δεδομένου και μάλλον όχι τυχαία, ο επίσκοπος Βικέντιος είχε επιλέξει να διαμένει εκτός της Ιεράς Πατριαρχικής Μονής από τότε που υπήχθησαν στο Οικουμενικό Πατριαρχείο από το 1999.  Ενώ υπενθυμίζεται – και έχει σημασία – ότι και νωρίτερα πάλι το διάστημα 1996 1998, δεν έμενε στο Μοναστήρι  επί της λεωφόρου Ditmars.  «Μοναστήρι»   το οποίον επαναλαμβάνω το 1/10 να αληθεύει από όσα καταγγέλλονται και όσα στοιχεία έχουμε εμείς στην διάθεσή μας ύστερα από πολύχρονη έρευνά μας… τότε αυτός ο «Οίκος»  κάθε άλλο από οίκος Κυρίου δεν ήταν… Μάλλον οίκος ακολασίας και οργίων! Εάν και εφόσον - επαναλαμβάνω για ακόμα μια φορά-αληθεύουν οι καταγγελίες που έχουν γίνει στις αμερικανικές αρχές στην Αστυνομία προ ημερών και στο FBI …Βαρύτατες καταγγελίες που έχουν γίνει επώνυμα και ενυπόγραφα,  μέρος των οποίων τα προσεχή 24ωρα θα αποκαλύψουμε με στοιχεία αποδείξεις και ντοκουμέντα… φράση κλισέ που μας χαρακτηρίζει και μας ξεχωρίζει από ό,τι εμφανίζεται εδώ στις ΗΠΑ ως δημοσιογραφία για να μην ξεχνιόμαστε…Ξέρουμε ότι τα όσα θα αποκαλύψουμε θα προκαλέσουν αναταραχή. Θύελλα.

Αναστάτωση και μεγάλο σκανδαλισμό των πιστών αλλά η αλήθεια δεν μπορεί να κρυφτεί, ειδικά όταν ο δημοσιογράφος την συνοδεύει με στοιχεία αποδείξεις και ντοκουμέντα,  κάτι που χαρακτηρίζει αυτή εδώ την προσπάθεια για αυτό και συχνά όπως θα έχετε προσέξει γινόμαστε αντικείμενο λάσπης που πετάνε συχνά ανώνυμα οι γνωστοί κύκλοι τους οποίους θα δούμε στην συνέχεια με στοιχεία, αλλά και ύβρεων επιθέσεων και συκοφαντιών προκειμένου να θίξουν το κύρος και την επαγγελματική αξιοπιστία μας. Αξιοπιστία που έχει κριθεί εδώ και 25 έτη συνεχούς επαγγελματικής πορείας. Δυστυχώς επειδή τα όσα θα ακολουθήσουν είναι γνωστά και είναι το λιγότερο η λάσπη, οι ύβρεις και οι συκοφαντίες είναι το λιγότερο που μας απασχολεί, γιατί  όποιος θίγεται στα αλήθεια πάει στην δικαιοσύνη… Και ουδείς, δυστυχώς μέχρι σήμερα, παρά την λάσπη, τις ύβρεις και την λάσπη, έχει καταθέσει εις βάρος μας  στην Ελλάδα ή στην Αμερική οποιαδήποτε νομική παρέμβαση (μήνυση ή αγωγή).Αυτό ας σημειωθεί και ας υπογραμμισθεί όλως ιδιαιτέρως, γιατί αυτό ειδικά το ρεπορτάζ που θα βγει στον αέρα τα προσεχή 24ωρα θα σας κάνει να ανατριχιάσετε… θα σας κάνει να θυμώσετε. Θα σας εξοργίσει! Κάποιοι θα τα βάλλουν και μαζί μας και το περιμένουμε, αλλά επαναλαμβάνω είναι το λιγότερο αυτό… Το κυριότερο είναι να βγει η αλήθεια στο φως και να σπάσουν επιτέλους την πολύχρονη σιωπή τους κάποιοι από τα φερόμενα ως θύματα βιασμού και εξαναγκασμού σε σεξουαλικές πράξεις αγόρια και κορίτσια, όντας σε τρυφερή ηλικία από τον πρώην  Αρχ. Αμερικής του παλιού ημερολογίου και νυν ηγούμενο της Ιεράς Πατριαρχικής και Σταυροπηγιακής Μονής  της Αγίας Ειρήνης Χρυσοβαλάντου  Μητρ. Παΐσιο…Σκεφθήκαμε πολύ αν πρέπει να βγουν όλα στο φως… Υπήρξαν πιέσεις διακριτικές, γιατί ανοίγεται ένα ακόμα μεταξύ των άλλων πολλών ανοιχτών μετώπων που έχουμε με την σαπίλα και το βρόμικο και ανήθικο κατεστημένο της δήθεν οργανωμένης ομογένειας.

Κατεστημένο που συναποτελούν μια ομάδα ανθρώπων που μέσω της προβολής και αυτοπροβολής τους εξυπηρετούν με τεράστια κέρδη και οικονομικά οφέλη, αμφότερα τα συμφέροντά τους όσοι συμμετέχουν εκούσια ή ακούσια σε αυτό που ονομάσαμε και αποδείξαμε με στοιχεία ως οργανωμένο κύκλωμα συστηματικής εξαπάτησης του Ελληνισμού και της Ελληνικής Πολιτείας. Αποφασίσαμε πως όλο το ανήκουστο και φρικτό για κάθε άνθρωπο «υλικό», θα σταλεί ως έχει, χωρίς περικοπές στο Οικουμενικό Πατριαρχείο και ήδη ταξιδεύει εδώ και ένα 24ωρο με άνθρωπο της απολύτου εμπιστοσύνης μας με εντολή μας να παραδοθεί στα χέρια του αρμόδιου Αρχιερέως για την Ιερά Μονή, Μητροπολίτη Ικονίου κ. Θεόληπτου…Το υπόλοιπο «υλικό» και οι μαρτυρίες θα μονταριστεί και θα ακούσετε  μόνον  ότι είναι επιτρεπτό, γιατί το διαδίκτυο δυστυχώς  είναι ανοικτό και ξέφραγο αμπέλι, επειδή δεν προστατεύεται η προσβασιμότητα, όσο χρειάζεται, σε ανήλικα  παιδιά. «Υλικό» με μαρτυρίες και άλλα αποδεικτικά ανατριχιαστικά  στοιχεία,  το οποίο ακούγοντας  το  θυμώνεις! Οργίζεσαι. Τσαντίζεσαι. Εξοργίζεσαι. Βρίζεις. Τα σπας.  Θες να ξεσπάσεις….Ύστερα από ολονύκτιες συσκέψεις, με το νομικό μας τμήμα στην Ελλάδα αλλά και εδώ στις ΗΠΑ, όλα αυτά τα 24ωρα  με τους νομικούς μας αλλά πάνω από  όλα με την ομάδα των στενών φίλων και στενών  συνεργατών μας, και κυρίως παλεύοντας  με τους εαυτούς και την συνείδηση μας, αποφασίσαμε να μοντάρουμε κάποια σημεία που ακούγονται ονόματα και κάποια άλλα στοιχεία γνωστών και «ευυπόληπτων» ομογενών  που συχνά συμμετείχαν σε αυτά τα πάρτυ οργίων και ακολασίας!  να μη τα μεταδώσουμε καθόλου…  Για λόγους ευνόητους… Ξέρουμε ότι κάποιοι θα κλονιστούν… Κάποιοι θα οργιστούν. Κάποιοι άλλοι φανατισμένοι θα καταφύγουν σε ακρότητες (και εις βάρος μας), κάποιοι άλλοι –και αυτοί είναι οι περισσότεροι – θα σκεφθούν… πολλά πριν μας κρίνουν, γιατί αν πρέπει να κριθεί κάποιος, αυτοί δεν είμαστε εμείς που κάνουμε το καθήκον μας, έστω για άλλη μια φορά με προσωπικό κόστος, αλλά αυτοί που καταγγέλλονται. Αν αληθεύει έστω και το 1/10 όλων όσων έχουν καταγγελθεί -και πιστέψτε μας- η αρχή έχει γίνει και πολλά στόματα έχουν αρχίσει και ανοίγουν… Πολύχρονη σιωπή κάποιων οικογενειών που φέρονται να έχουν πέσει θύματα τέτοιων ανήκουστων πράξεων βιασμών εις βάρος ανηλίκων, έχουν αρχίσει δειλά δειλά να μιλάνε…Υπάρχει μια περίπτωση  που ερευνούμε διακριτικά εδώ και μια 7ετια. Πρόκειται για την περίπτωση   του  ανήλικου τότε   Ανδρέα Γ. στο Green Port που φέρεται να βιάστηκε συστηματικά από τον Μητρ. Παΐσιο την 10ετια του 1980… Για ευνόητους λόγους προστασίας ανθρώπων και ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων ακόμα πολλών  νέων ανθρώπων,   δεν αναφέρουμε,  ούτε «φωτογραφικά» όπως  χαρακτηριστικά λέμε στην γλώσσα της επαγγελματικής δημοσιογραφίας, περισσότερα στοιχεία, ακριβώς γιατί έχουμε δεσμευθεί ότι θα προστατέψουμε τις «πηγές» μας και όσους μιλήσουν… Δεν ήταν εύκολο… χρειάστηκε χρόνος και υπομονή. Και υπάρχει ακόμα πολύ δρόμος μέχρι το τέλος και την αποκάλυψη της πλήρους αλήθειας. Την διασταύρωση γεγονότων και καταστάσεων. Η λεωφόρος των παθών στην οδό των οργίων είναι μεγάλη… Χρειάστηκε  επιμονή και συνέπεια,  όμως το αποτέλεσμα κάποιους θα τους δικαιώσει, κάποιους όχι…

Προσωπικά γνωρίζω πολλά λόγω της πολύχρονης προσωπική συνεχούς και διακριτικής  έρευνας. Στην ώρα  που πρέπει θα κατατεθούν εκεί που πρέπει… ενυπόγραφα και επώνυμα με στοιχεία αλλά αυτό που τώρα προέχει είναι το ιερό δικαίωμα στην προσέγγιση της αλήθειας…Το ερώτημα που ίσως ανακύπτει..και δικαίως είναι «και γιατί δεν μίλησες τόσο καιρό;» Αρκετοί που με γνωρίζουν πολύ καλά ξέρουν ότι σε αυτόν τον… Οίκο έμεινα για κάποιο διάστημα διαδοχικά από το 1999 έως το 2002… Αυτά που είδα τότε με προβλημάτισαν… Γιατί δεν αρμόζουν σε εκκλησιαστικό οίκο… Δεν συνάδουν με τους κανόνες της Εκκλησίας μας σε μοναστήρι να διαμένουν μαζί άνδρες και γυναίκες, πολύ περισσότερο δεν είναι νόμιμο να διαμένουν μαζί και μόνιμα μοναχοί και μοναχές!

Πράγματα που από τότε, όσο διάστημα βοηθούσα στην υπαγωγή τους στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, είχα επισημάνει και στον Μητροπολίτη Παΐσιο για να μην πάρω ποτέ φυσικά απάντηση… Αλλά το κεφάλαιο για τα όσα προσωπικά έζησα και  είδα μέσα σε αυτό τον… οίκο είναι μια άλλη σοβαρή υπόθεση… Τώρα όμως αυτό που προέχει δεν είναι τι είδα ή τι έζησα προσωπικά εγώ ως φιλοξενούμενος  που δεν έχουν καμία απολύτως με όσα καταγγέλλονται, γιατί αν τότε είχα αντιληφθεί και διαπιστώσει όσα τώρα καταγγέλλονται είναι γνωστό από πριν τι θα είχα κάνει. Θα τα είχα αποκαλύψει όλα.Κάποιοι δίκαια και καλόπιστα θα αναρωτηθείτε «γιατί ανοίγεις το θέμα τώρα»… Η απάντηση μου: Γιατί στην δημοσιογραφία βασικό αξίωμα – για μένα βασική απαράβατη αρχή -  όλα έχουν το κατάλληλο timing… Τώρα ήρθε η ώρα.

Ερώτηση: Γιατί; Απάντηση: γιατί υπάρχουν επιτέλους οι πρώτες επώνυμες και ενυπόγραφες καταγγελίες.

Ξέρω ότι σε πολλούς που εδώ στην πιάτσα της γύρας και της ζητιανιάς για καμία καταχωρισούλα ή επιδότηση από κρατικό οργανισμό ή όλους εκείνους – και αυτοί είναι και οι  πιο θρασύς και προκλητικοί - παριστάνουν τους δημοσιογράφους δεν αρέσει να ακούγονται αυτές οι αλήθειες…Τι να κάνουμε όμως, όπως η ιστορία γράφεται και δεν παραγράφεται, έτσι και η προσωπική πορεία του κάθε ενός από εμάς που φορέσαμε το ένδυμα – είτε το αξίζουν κάποιοι, είτε όχι, γιατί κάποιοι και εδώ στην ΝΥ και την Φλόριδα είναι αρκετοί, όχι πολλοί αλλά ικανοί στην λάσπη και την συκοφαντία - το ατιμάζουν, ως λειτούργημα  και δεν το υπηρετούν με σύνεση ως διακονία αλήθειας με φόβο Θεού …

Πρώην καταδότες του FBI-και όλοι γνωρίζουν σε ποια άτομα αναφέρομαι δεν χρειάζονται συστάσεις σε άλλη στιγμή θα αναφερθούν και αυτά με στοιχεία… ή ακόμα χειρότερα άτομα  βαριά  καταδικασμένα για ληστεία, σύσταση συμμορίας, πλαστή διαθήκη κτλ. δεν τους  αρέσει να ακούγεται η αλήθεια με ντοκουμέντα, γιατί αυτομάτως γίνεται η σύγκριση… Γιατί δυστυχώς στην κλειστή ομογένεια ως γκέτο, δεν αρέσει η αλήθεια, επειδή πάντα θα υπάρχουν κάποιοι μέτριοι και ανύπαρκτοι να συνεχίζουν τον φαύλο κύκλο – γιατί αλλιώς δεν θα ξεχώριζαν οι μέτριοι από τους ικανούς – που θα λασπολογούν με την γνωστή μέθοδο  της κουκούλας χωρίς να λένε - όταν γράφουνε και βουτάνε την πένα τους στον βούρκο- ονόματα, γιατί δεν τολμάνε.  Ακριβώς επειδή ξέρουν ότι όποιος το αποτόλμησε και βρέθηκε απέναντί μου, βρέθηκε προ δυσάρεστων  εκπλήξεων…Επιστρέφω στο θέμα και την πολύκροτη υπόθεση - που από σήμερα βγάζουμε στην δημοσιότητα κάποιες από τις σκοτεινές πτυχές της…-  θα   υπενθυμίσω λοιπόν ότι σε ανύποπτο χρόνο είχα γράψει το 2005 και είχα πει σε συνέντευξη μου στον αείμνηστο φίλο Νίκο Κακαουνάκη στο Mega εκείνο τον ταραγμένο  Φεβρουάριο, με αφορμή την πολύκροτη υπόθεση του παραδικαστικού κυκλώματος για την συμβολή μου στην αποκάλυψή του και την εμπλοκή του Αρχιμανδρίτη Ιάκωβου Γιοσάκη. Τότε είχα αναφέρει αφήσει να υπαινιχθούν πολλά…

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 13 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

image_thumb244_thumb1_thumb1_thumb1_[3]

Σήμερα γιορτάζονται:

Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος. Γεννήθηκε το 344 στην Αντιόχειαν από γονείς πλούσιους και διάσημους τον αρχιστράτηγον Σεκούνδον και την Ανθούσαν. Οταν ενεννησαν τον Άγιο έγιναν χριστιανοί. Eπήρε χριστιανικήν ανατροφήν από την φιλόστοργον μητέρα του την Ανθούσαν, διότι ο πατέρας του απέ­θανε πολύ ενωρίς. Εσπούδασε πρώτον στην Αντιόχειαν και έπειτα στην περί-φημον Σχολήν του σοφού ρήτορος Λιβανίου. Ο Λιβάνιος ετιμούσε ιδιαίτερα τον Ιωάννη και επεθύμει να τον αφήση διάδοχον στην Σχολήν του, αλλ' ο Ιωάννης δεν εδέχθη, διότι ήτο αφωσιωμένος στην πίστιν του Χριστού. Μετά τας σπουδάς του επέστρεψε στην πατρίδα του. Μετά τον θάνατον της μητέρας του πήγε σε ένα ασκητήριον της ερήμου, όπου εμελέτησε τις θείες Γραφές. Απ' εκεί πήγε εις Αντιόχειαν, όπου εχειροτονήθη διάκονος και κατόπιν ιερέας. Οι λόγοι του ήσαν σαν χρυσός, δια τούτο ωνομάσθη Χρυσόστομος. Το 396 έγινε Πατριάρχης. Δια του κηρύγματος του κατηγορεί εκείνους οι οποίοι δεν ζούσαν σύμφωνα με τη διδασκαλία του Χριστού. Δια τούτο η αυτοκράτειρα τον εξώρι-σε δύο φορές και από τας κακουχίας απέθανε στο δρόμο.

2) Ο άγιος Δαμασκηνός από την Κωνσταντινούπολιν.

Εθνικά γεγονότα: Σαν σήμερα το 1821 οι ηρωικοί Σουλιώτες επιτίθενται σφο-δρώς εναντίον των Τούρκων και κυριεύουν την Αρτα.

Το 1825 ο ελληνικός στόλος εναυμάχησε με τον τουρκικό έξω από το α­κροατήριο Πάπας Πατρών.

Το 1912 οι πρόσκοποι του ελληνικού στρατού μάχονται εναντίον των Τούρ­κων στο Χάνι Εμίν Αγά Ιωαννίνων.

Το 1919 στο μέτωπο στη Μ. Ασία ο ελληνικός στρατός δρα με περιπόλους.

Το 1920 στο μέτωπο στη Μ. Ασία επικρατεί ηρεμία.

Το 1921 η ελληνική στρατιά στη Μ. Ασία δρα με πυροβολικό και περιπό­λους.

Το 1940 στον τομέα Ελαίας του αλβανικού μετώπου οι ελληνικές δυνάμεις δια σφοδρός επιθέσεως κατέλαβαν το ύψωμα Γρανιτσοπούλας. Στον τομέα Πίνδου οι Έλληνες εκδιώκουν τους Ιταλούς και καταλαμβάνουν τας διαβάσεις Ερσέκας Λεσκοβίκι.

Η ιταλική αεροπορία εβομβάρδισε το Αργοστόλιον και την Λευκάδα.

Το 1946 κομμουνιστικοί δυνάμεις επετέθησαν εναντίον του Σκρα και κατέ-σφαξαν τους ηρωικούς υπερασπιστάς.

___________________________________

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 14 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

image_thumb244_thumb1_thumb1_thumb1_[3]

Σήμερα γιορτάζονται:

1) Ο άγιος απόστολος Φίλιππος. Καταγόταν από την Βηθσαϊδά της Γαλι­λαίος. Από μικρός εσπούδασε τον Νόμον του Μωυσέως, δια τούτο αντελήφθη την έλευσι του Χριστού και τούτο εφύλαττεν στην ψυχή του. 'Οταν ο Χριστός τον είδε στην Γαλιλαίαν και του είπε να τον ακολουθήση, αμέσως τον ακολού­θησε, επίστευσε με ενθουσιασμόν και έτρεξε και είπε στον φίλο του Ναθα­ναήλ: « Ναθαναήλ, ον έγραψε Μωυσής εν τω νόμω και οι Προφήται ευρήκαμε, Ιησούν τον υιόν του Ιωσήφ και της Μαρίας από Ναζαρέτ». Ο Ναθαναήλ δεν επίστευσε και είπε: Είναι δυνατόν από την Ναζαρέτ, το μικρό αυτό χωρίο να έλθη τόσο μεγάλο καλό;» Τότε ο Φίλιππος του είπε: «Ελθέ και θα ίδης δια των οφθαλμών σου ». Επήγεν ο Ναθαναήλ και όταν ήκουσε από τον Χριστόν πράγ­ματα ιδικά του, επίστευσε και έγινε μαθητής του. Μετά την επιφοίτησι του Α­γίου Πνεύματος ο Φίλιππος εδίδαξε το Ευαγγέλιον σε πολλές χώρες της Ασίας και εξεδήμησε εις Κύριον με μαρτυρικόν θάνατο.

2) Ο άγιος νεομάρτυρας Κωνσταντίνος από την Ύδρα. Εμαρτύρησεν στην Ρόδον το 1800.

3) ο άγιος Γρηγόριος αρχιεπίσκοπος Θεσσαλονίκης.

Εθνικά γεγονότα: Σαν σήμερα το 1825 ο ελληνικός στόλος εσυνέχισε την ναυ-μαχίαν με τον τουρκικόν έξω από την Πάτρα.

Το 1827 στις παραθαλάσσιες αποθήκες του Τρίκερι Βόλου οι Έλληνες υπό τους Γάτσο, Βάσο, Καρατάσο κλπ. επετέθησαν εναντίον των Τούρκων και τους έτρεψαν σε φυγή.

Το 1919 στη Μ. Ασία ο ελληνικός στρατός δέχεται μικροεπιθέσεις άτακτων. Το 1920 στο μέτωπο στη Μ. Ασία γίνεται δράση περιπόλων μεταξύ Ελλή­νων και Τούρκων.

Το 1921 η ελληνική στρατιά στη Μ. Ασία δρα με πυροβολικό και περιπό­λους.

Το 1940 οι ελληνικές δυνάμεις στο αλβανικό μέτωπο επιτίθενται εναντίον των ιταλικών δυνάμεων στη γραμμή Ιβάν-Μοράβας. Στους άλλους τομείς συνε­χίζονται οι σφοδρές μάχες. Η ιταλική αεροπορία εβομβάρδισε τα Ιωάννινα και τη Λάρισα.

Το 1946 κομμουνιστικές δυνάμεις ξεκινώντας από τη Βουλγαρία συνεχίζουν τας επιθέσεις των κατά των γειτονικών φυλακίων του Εθνικού Στρατού.