04 Οκτωβρίου, 2010

Ο Μητροπολίτης Γλυφάδος κ. Παύλος ζητά την καθαίρεση ιερέα.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Την καθαίρεση ορθόδοξου ιερέα ο οποίος κοινώνησε όπως οι καθολικοί ζητεί με επιστολή του προς τον Αρχιεπίσκοπο και πρόεδρο της Ιεράς Συνόδου κ. Ιερώνυμο, ο μητροπολίτης Γλυφάδας Παύλος.

Ο ιεράρχης έχει αποστείλει επιστολή στον κ. Ιερώνυμο και του αναφέρει ότι κατά την 18ην Διεθνή Οικουμενική Σύνοδον Ορθοδόξου Πνευματικότητος, την διεξαχθείσαν εν τη Διορθοδόξω Μονή Bose Ιταλίας, από 8 ως 11 Σεμπτεβρίου, ορθόδοξος ιερεύς εγγεγραμμένος εν τη δυνάμη των κληρικών της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών (σ.σ. αναφέρεται το όνομά του) κεκοινώνηκεν μετά των παπικών όστιαν εν τη υπό των Λατίνων τελεσθείσαν λατρευτικήν σύναξιν, παρουσία Ελλήνων ορθοδόξων αρχιερέων και καθηγητών πανεπιστημίων».

Η λέξη όστια είναι ιταλική και σημαίνει «άζυμος άρτος», δηλαδή ψωμί που φτιάχνεται χωρίς προζύμι.Η όστια είναι αγιασμένος άρτος που μοιράζει η ρωμαιοκαθολική Εκκλησία στους πιστούς της κατά τη μετάληψη, αφού έχει καταργήσει τη μετάληψη οίνου.

Ο μητροπολίτης στην επιστολή του ζητεί το θέμα να συζητηθεί στην Ιερά Σύνοδο του Οκτωβρίου και καταλήγει: «Δια τους διαπράξαντας κληρικούς το ανωτέρω ολίσθημα-πλάνη, οι ιεροί κανόνες είναι αυστηρότατοι και ορίζουν καθαίρεσιν».

Ο συγκεκριμένος ιερέας που υπέπεσε σε αυτό το ολίσθημα είναι ιερατικός προϊστάμενος σε πολύ γνωστή εκκλησία του κέντρου των Αθηνών και κατά καιρούς έχει ενοχλήσει με κάποιες απόψεις του εκκλησιαστικούς κύκλους της Ορθόδοξης Εκκλησίας.

Μάλιστα κάποιοι υποστηρίζουν – χωρίς, βέβαια να υπάρχουν στοιχεία - ότι ο συγκεκριμένος κληρικός ανήκει στους ελληνόρρυθμους (ουνίτες), δηλαδή ιερείς της Παπικής Εκκλησίας με εμφάνιση κληρικού της Ορθόδοξης Εκκλησίας.

image ______________________________

ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ BLOG:

Αγαπητέ επισκέπτη του blog

Η είδηση φρίκης που έρχεται από Επίσκοπο, ο οποίος υπέβαλλε καταγγελία προς την Ιερά Σύνοδο και ζητεί την καθαίρεση του Πρωτοπρεσβύτερου Κουμαριανού, πρώην μέλους της Συντακτικής του περιοδικού της Ιεράς Συνόδου «ΕΦΗΜΕΡΙΟΣ».

Η ως άνω είδηση φρίκης αναφέρει, ότι ο Πρωτοπρεσβύτερος Κουμαριανός, διδάκτωρ της Θεολογίας, γνωστός για το σάλο και τον σκανδαλισμό που προκάλεσε το καλοκαίρι στη Θεσσαλονίκη με τα όσα υποστήριξε σχετικά με το διάλογο των Ρωμαιοκαθολικών, εκκλησιάστηκε, με άλλους Ορθόδοξους Επισκόπους και Πανεπιστημιακούς Θεολόγους, σε λειτουργία Ουνιτών και μάλιστα ...κοινώνησε, με «Όστια».

Η είδηση προκαλεί φρίκη, και επί τέλους Ερωτάται: Έως πότε θα συνεχιστεί αυτό το βιολί του εμπαιγμού μας από τους Ρωμαιοκαθολικούς; Έως πότε η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ μας θα ανέχεται τέτοιες καταστάσεις που προσβάλλουν την Εκκλησία Εκείνου.

Ο Μακαριώτατος, και οι Επίσκοποι της  Εκκλησίας μας, θα πρέπει άμεσα να εφαρμόσουν τις διατάξεις των Θείων και Ιερών Οικουμενικών και τοπικών Συνόδων και των αγίων Πατέρων, και να εκδιωχθούν βιαίως από την Εκκλησία Εκείνου για να παύσουν, κάποιοι, να την μολύνουν με τις θανάσιμες παραθεολογίες τους, όποιοι και αν είναι αυτοί, είτε Επίσκοποι, είτε Ιερομόναχοι και Πρεσβύτεροι, είτε μεγαλόσχημοι Πανεπιστημιακοί.

Όταν η Ορθόδοξη Εκκλησία απαγορεύει την συμπροσευχή και την συναναστροφή ακόμη με τους αιρετικούς.

Όταν τέτοια φαινόμενα, αν συνεχίζονται, προβλέπουν την καθαίρεση, αυθωρεί και παραχρήμα, των Ιερωμένων, και αφορισμό των πιστών.

Όταν...Τότε τί πρέπει να γίνει, όταν Ορθόδοξοι Επίσκοποι και Πανεπιστημιακοί Θεολόγοι εκκλησιάζονται με αιρετικούς, και μάλιστα «Ουνίτες», και, ενώπιον τους, Ορθόδοξος Πρωτοπρεσβύτερος κοινωνεί με «Όστια;» 

Χωρίς χρονοτριβή λοιπόν, και κανέναν ενδοιασμό, η Σεπτή Ιεραρχία πρέπει να προβεί στην καθαίρεση του Πρωτοπρεσβύτερου και των επισκόπων εκείνων που συμμετείχαν στη συμπροσευχή, αλλά και τον αφορισμό των Πανεπιστημιακών Θεολόγων.

Οι Θείοι και Ιεροί Κανόνες, «περί συνευξαμενού Κληρικού αιρετικοίς» είναι λίαν σαφείς και κατηγορηματικοί, «Επίσκοπος, ή πρεσβύτερος ή διάκονος, αιρετικοίς συνευξάμενος μόνον, αφοριζέσθω, εί δε επέτρεψεν αυτοίς, ως κληρικοίς, ενεργήσαι τι, καθαιρείσθω» (Καν, 45 αγ. Αποστόλων, αλλά και πλειάδα άλλων Ιερών Κανόνων Οικουμενικών και Τοπικών Συνόδων, και των αγίων Πατέρων). 

Τέλος, οποιαδήποτε περαιτέρω ανοχή του σώματος των Επισκόπων της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας έναντι αυτών των ασύδοτων και αδιάφορων Κληρικών και χριστιανών, θα αποβεί σε βάρος του Επισκοπικού σώματος, εκτός μόνον εκείνων που θα αντιδράσουν έστω και αν δεν εισακουστούν. Δεν πάει άλλο. «Ο κόμπος έφτασε στο χτένι» με τους αιρετικούς.

Voiotosp.blogspot.com

4 Οκτωβρίου 2010

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 4 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

image_thumb244_thumb1_thumb1_thumb1_[1]

Σήμερα γιορτάζονται:

1) Ο άγιος Ιερόθεος. Ήταν επίσκοπος Αθηνών. Γεννήθηκε στην Αθήνα και ήταν ένας από τους εννέα βουλευτάς του Αρείου Πάγου, όπως και ο άγιος Διο­νύσιος ο μαθητής του. Έγινεν οπαδός του Χριστού από τον απόστολον Παύλον και εχειροτονήθη υπ' αυτού πρώτος επίσκοπος Αθηνών. Ο Ιερόθεος διδάσκει τον αεροπαγίτην Διονύσιον τελειότερον εις τα δόγματα του Χριστού. Παρέστη εις την κοίμησιν της Υπεραγίας Θεοτόκου μετά των άλλων αποστόλων, δια τούτο εκρίθη θεόληπτος και ομόλογος. Εξεδήμησεν ειρηνικά.

2) Η αγία μάρτυς Δομνίνη και θυγατέρες της Βερίνη και Προσδόκη. Όταν επίστευσαν εις τον Χριστόν πήγανε εις την πόλιν Έδεσσαν. Εκεί ήλθεν ξαφνι­κά και ο άντρας της Βερίνης και ο πατέρας της, οι οποίοι ήσαν ειδωλολάτρες με άλλους στρατιώτες, συνέλαβον αυτές και τις ωδήγησαν εις την Ιεράπολιν, πλησίον της οποίας ευρίσκετο ποταμός. Όταν οι στρατιώτες έτρωγαν και εμέ-θυσαν, οι άγιες μπήκαν εις τον ποταμόν και επνίγησαν.

3) Ο άγιος Πέτρος ο Καπιτωλίων. Ετελείωσε την ζωήν του δια ξίφους επει­δή δεν ηρνήθη τον Χριστόν.

4) Ο άγιος Αύδακτος και η θυγατέρα του Καλλισθένη.

5) Ο άγιος πατέρας ο Αμμούν ο Αιγύπτιος.

6) Οι άγιοι μάρτυρες Φαύστος, Γάιος, Ευσέβιος και Χαιράμων.

7) Ο άγιος Ιωάννης ο Λαμπαδιστής.

Εθνικά γεγονότα: Σαν σήμερα: το 1827 οι στόλοι των Μεγ. Δυνάμεων Αγγίας, Γαλλίας και Ρωσίας καταπλέουν εις Ναυαρίνον.

Το 1912 ελληνική ανταρτική ομάς πλησίον των Φιλιατών επιτίθεται ενα­ντίον τουρκικής εφοδιοπομπής και την καταστρέφει.

Το 1912 τα Βαλκανικά Κράτη Ελλάς, Σερβία, Βουλγαρία, Μαυροβούνιον κηρύττουν τον πόλεμον εναντίον της Τουρκίας.

Το 1919 στο μέτωπο στη Μ. Ασία επικρατεί ηρεμία.

Το 1920 ο ελληνικός στρατός στη Μ. Ασία δέχεται επιθέσεις τουρκικών α­ποσπασμάτων.

Το 1921 εφ' ολοκλήρου του μετώπου της Μικράς Ασίας οι Τούρκοι επιτίθε­νται εναντίον των ελληνικών θέσεων.