06 Μαρτίου, 2010

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΦΩΤΙΑ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΝΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΤΟΥ ΚΑΘΑΙΡΕΘΕΝΤΟΣ ΤΕΩΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΥΝ ΜΟΝΑΧΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ ΜΠΕΖΕΝΙΤΗ.

clip_image002

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ 5/3/2010

ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΟΝ ΘΕΛΕΙ ΔΕΣΠΟΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΓΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ

Άλλες σκέψεις επικρατούν γύρω από την ιστορία της αποκατάστασης του καθαιρεθέντος πρώην Αττικής

Η ΟΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Μπεζενίτη, παρά τον θόρυβο για την ΗΘΙΚΗ του και τις κασέτες του, δείχνει καθαρά άλλες διαδρομές μεταξύ Φαναρίου και Παντελεήμονα Μπεζενίτη. Διαδρομές που αγνοούν τι έχει κατασταλάξει στην Κοινή Γνώμη, Πιστούς και Άπιστους, για την θλιβερή ιστορία του Κληρικού που ταλαιπωρεί με τα τερτίπια του και την επιμονή του την Εκκλησία, την Ορθοδοξία, προκαλώντας, αυτή η Φαναριώτικη επιμονή για την αποκατάστασή του, πολλές απορίες και ερωτηματικά και στην Ανώτατη Ηγεσία της Δικαιοσύνης.

«Αραγε, τι συμβαίνει», μας είπε ανώτατος Δικαστικός, «με αυτή την επιμονή του Οικουμενικού; Εμείς, ακούσαμε τις κασέτες και φρίξαμε... Διαβάσαμε τα όσα έκανε στις Μοναχές του Αγίου Εφραίμ και αναρωτηθήκαμε αν ο Δεσπότης αυτός πιστεύει σε Θεό ή σε Χρήμα»! Και γνωστός Μητροπολίτης: «Αναρωτιέμαι κατά πόσον ο Βαρθολομαίος διαθέτει ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ Ελληνική, όπως την απαιτούν οι καιροί».

Και συνέχισε: «Είναι ν' αναρωτιέσαι αν το Φανάρι έχει κατανοήσει τη σημερινή κατάσταση στην Ελλάδα και το Αύριό της, που έχει μπλέξει μέσα στα πόδια της Κυβέρνησης, της Χώρας γενικότερα, τη συμπεριφορά ενός άθλιου Ρασοφόρου...».

Και πρόσθεσε: «Τι ζητά ο Οικουμενικός και η παρέα του; Ας το πουν ξεκάθαρα, χωρίς περιστροφές. Γιατί με αυτά τα ρασοφορικά φαναριώτικα κόλπα, το μόνο που βγαίνει στην επιφάνεια, για όσους βλέπουν παρακάτω και διαβάζουν πίσω από τις πράξεις, μάλλον πολεμάνε το ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΟ»!

Και τέλος: «Μήπως θέλουν την Ελληνική Εκκλησία στον Τούρκο Σουλτάνο; Δεν πρόκειται να καταφέρουν τίποτα! Ο Οικουμενικός, ΜΟΝΟ ΔΕΚΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ έχει οπαδούς στα σχέδια του! Και αυτοί ΔΕΝ γνωρίζουμε αν τον ακολουθήσουν μέχρι το τέλος. Γιατί, υπάρχουν και οι Πιστοί που, κάποιες φορές, αντιδρούν και ΔΥΝΑΜΙΚΑ»!

* * * * *

ΜΗΝΙΑΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ (ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2010)

ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ

Τι ακριβώς συμβαίνει με τον πρώην Αττικής ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ ΜΠΕΖΕΝΙΤΗ; Ο κ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ, ΝΑΙ ή ΟΧΙ, έχει ακούσει τις σεξουαλικές κασέτες του; Δεν έχει πληροφορηθεί για τις Αποφάσεις της Εκκλησίας της Ελλάδος; Δεν έχει ακούσει «κάτι» για τις Αποφάσεις της Ελληνικής Δικαιοσύνης για τον Μπεζενίτη; Δεν πληροφορήθηκε για τις επιδρομές στο Παγκάρι του Αγίου Εφραίμ και τις αρπαχτές του;

Για την τελεσίδικη Δικαστική Απόφαση; Πρέπει! Στα σίγουρα ΝΑΙ! Άραγε, τι επιδιώκει; Θέλει και πάλι τον Μπεζενίτη Μητροπολίτη Αττικής; Δεν έχει καταλάβει ότι αυτή η ΙΣΤΟΡΙΑ τελείωσε; Ακόμη κι αν ο Μπεζενίτης έβρισκε «ΔΙΚΑΙΩΣΗ», δεν θα μπορούσε να επιστρέψει στην Μητρόπολη του, σε καμία Μητρόπολη, γιατί έχει ΧΑΣΕΙ την Καλή Μαρτυρία και, μάλιστα, την ΟΠΙΣΘΕΝ ΚΑΛΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ! Θα τον έπαιρναν με τα αυγά και τις ντομάτες και τώρα με την κρίση έχουν ακριβύνει και αυτά!

Τι ακριβώς σημαίνει η σιωπή του κ. Βαρθολομαίου στις «φωνές» και γραφές πολλών Μητροπολιτών και ειδικά των Θεσσαλονίκης ΑΝΘΙΜΟΥ, Πειραιώς ΣΕΡΑΦΕΙΜ και Καλαβρύτων ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ; Διάβασε το άρθρο του κ. ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ με τον τίτλο «ΔΕΝ ΔΙΝΩ ΓΗ ΚΑΙ ΥΔΩΡ στον ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ»; Έχει καταλάβει ότι ποτέ μέχρι σήμερα ΔΕΝ έχει ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΘΕΙ, με αυτό τον τρόπο και με τέτοια συνέχεια, Οικουμενικός Πατριάρχης από την Ελληνική Εκκλησία;

Έχει καταλάβει ότι με τη συμπεριφορά του ενίσχυσε (και ενισχύει) πράξεις αντιορθόδοξες του Μεσσηνίας Χρυσοστόμου; Ότι βοά ο Τόπος και υπήρξε ΜΥΝΗΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ εναντίον του, η οποία λέει πολλά και ποικίλα; ΝΑΙ ή ΟΧΙ; Και πάμε λέγοντας και γράφοντας! Και έχει ο... Θεός! Και θα έχει, όσο προχωρά το Φανάρι με τις ίδιες Σκέψεις και Αποφάσεις για την Ορθοδοξία, την Εκκλησία της Ελλάδος και για πολλά άλλα! Εκτός... Εκτός... Εκτός...

ΓΡΗΓ. ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ

Γ΄ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΝΗΣΤΕΙΩΝ

ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΟΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΩΣ

image

Ό άνθρωπος δέν είναι μόνο σώμα, έχει και αθάνατη ψυχή. "Αν κατά τό φλοιό, τά εξωτερικά φαινόμενα, δέν διαφέρει άπό τό ποδοπατούμενο χώμα, κάτω άπό τό φλοιό περικλείει πυρήνα άϋλο, άφθαρτο καί αθάνατο. Ή ύπαρξη πνευματικής ουσίας στόν άνθρωπο δέν είναι μόνο δόγμα, τό όποιο έπρέσβευσαν άπό κτίσεως κόσμου όλα τά θρησκεύματα καί όλοι οι λαοί. Σήμερα καί ή νεώτερη ψυχολογία αποδέχεται τήν ύπαρξη στόν άνθρωπο ζώσης όντότητος, αεικίνητης και ακατάλυτης. Ό άνθρωπος λοιπόν είναι δισυπόστατος.

"Αποτελείται άπό σώμα καί ψυχή. Ή αξία τής ψυχής είναι ανυπολόγιστη καί ασύγκριτη. Γιά τήν αξία τής ψυχής μάς ομιλεί ό Κύριος στή σημερινή ευαγγελική περικοπή. «Τι γαρ ωφελήσει άνθρωπον, εάν κερδίσει τόν κόσμον όλον και ζημιωθή τήν ψυχήν αυτού;» Ή τι δώσει άνθρωπος αντάλλαγμα τής ψυχής αυτού». Ή αξία τής ψυχής, τής πνευματικής υποστάσεως του ανθρώπου, είναι ανυπολόγιστη. "Οσα αγαθά κι άν κερδίσει, όσες υλικές χαρές καί αν συναισθανθεί, ηδονές καί απολαύσεις, όλα έρχονται καί παρέρχονται. Μόνη ή ψυχή συνεχίζει τήν ύπαρξη της και μετά τό θάνατο του σώματος.

Ή συναίσθηση υπάρξεως στόν άνθρωπο αθάνατης ψυχής διαπλατύνει τόν ορίζοντα τής παρούσης ζωής, διευρύνει τά συναισθήματα καί δημιουργεί μία πίστη στήν αξία τής ανθρώπινης ύπαρξης. Ή ζωή δέν είναι μόνο «φάγωμεν, πιωμεν», άλλά μπορούμε νά τήν αξιοποιήσουμε καί μέ τή βίωση υψηλών άρχων, έφ' όσον πορεύεται πρός τήν αιωνιότητα. Άπό τήν πίστη αυτή αναφύονται τά μυρίπνοα άνθη τής κοινωνικότητας, τής φιλίας, τής φιλανθρωπίας, τής συζυγικής αγάπης, τής υιϊκής ευσεβείας, τής μητρότητας, τής αδελφότητας πού μέ αυτά και άλλα υψηλά συναισθήματα αρωματίζεται καί ανυψώνεται ή ζωή υπεράνω τών συμβατικοτήτων τής ύλης.

Άπό τήν πίστη στήν αθανασία δημιουργείται τό συναίσθημα του πατριωτισμού καί τής θυσίας πού δημιούργησε στήν αρχαιότητα Λεωνίδες καί Έπαμεινώνδες και στους νεώτερους τούς Διάκους, τούς Κανάρηδες, τούς Κουντουριώτες. Αυτή ή πίστη ενίσχυσε τούς Αποστόλους καί τούς Μάρτυρες νά θυσιασθοΰν γιά ένα καλύτερο πνευματικό κόσμο στήν παρούσα ζωή. Ό άνθρωπος βιώνει τή ζωή του ώς ψυχοσωματικό όν. Ζει μια υπέροχη ζωή κατευθυνόμενη άπό τό πνεύμα και βιούμενη διά του σώματος.

Ό Χριστιανισμός δέν υποτίμησε τό σώμα, άλλά έδωσε προτεραιότητα στήν ψυχή. Τό σώμα, κατά τόν Άπ. Παύλο, αποβαίνει μέ τήν άγια ζωή ναός τοΰ Αγίου Πνεύματος. Στή σκέψη καί πίστη αυτή στηρίζεται καί ή τιμή τών ιερών λειψάνων τών Αγίων πού μέ τήν ολοκληρωμένη ζωή τους άγιασαν διά τού σώματος. Ή προτροπή τής Εκκλησίας είναι: «Έπιμελείσθαι δε ψυχής, πράγματος αθανάτου».

Τό σημερινό Ευαγγέλιο ορίσθηκε νά διαβάζεται τήν Γ' Κυριακή τών Νηστειών. Στό μέσο τής Μ. Τεσσαρακοστής προβάλλει τόν Τίμιο Σταυρό ώς μέσο πνευματικής ενισχύσεως του Χριστιανού. Μάς υπενθυμίζει ή Εκκλησία σήμερα τό νόημα τής μεγάλης σταυρικής θυσίας τού Κυρίου. Ό Κύριος δέν μίλησε θεωρητικά γιά τήν αξία τής ψυχής, άλλά έμπρακτα μέ τή θυσία του απέδειξε τή μεγάλη άξια της. Θυσιάστηκε γιά τή σωτηρία τής ψυχής μας.

Ή Θυσία του Χριστού προτυπώνεται κατά τήν έξοδο τών Πραποπλάστων άπό τόν Παράδεισο. 'Ο Θεός έδωσε τήν πρώ τη υπόσχεση τής λυτρώσεως. «Καί έχθραν θήσω ανά μέσον σου καί ανά μέσον τής γυναικός καί άνά μέσον του σπέρματός σου καί άνά μέσον του σπέρματος αυτής* αυτός σου τηρήσει κεφαλήν καί σύ τηρήσεις αυτού πτέρναν». Οί λόγοι αυτοί είναι τό Πρωτευαγγέλιο, ή πρώτη χαρμόσυνη είδηση, ότι ό άνθρωπος θά λυτρώνονταν άπό τά δεσμά τής αμαρτίας. Ή απολύτρωση χαρίσθηκε μέ τή Σταυρική θυσία του Χριστού καί ό Διάβολος τόν έκτύπησε στήν πτέρνα μέ τό Σταυρικό θάνατο.

Τό σημερινό ευαγγέλιο μάς θυμίζει ότι δέν είμαστε μόνο σάρκες και οστά, άλλά και πνευματικές υποστάσεις μέ αθάνατη ψυχή. Έτσι αποτελούμε τήν κορωνίδα τής Δημιουργίας. Ό άνθρωπος δέν ζει μόνο βιολογικά, όπως τά ζώα, άλλά καί πνευματικά. Υπερβαίνει τις καταστάσεις τής ύλης, μέ τήν πίστη του, κατανικά κατώτερα ένστικτα και κακές επιθυμίες και ανυψώνεται σέ κατάσταση πνευματικής ελευθερίας, αληθινής χαράς καί δικαιοσύνης. Ό αληθινός άνθρωπος ζει όλες τίς αξίες τής ζωής μέ τήν ιεράρχηση πού παρέχει τό πνεύμα του. Αυτό τό πνεύμα αξιοποιείται στήν παρούσα ζωή καί πορεύεται πρός τήν αιωνιότητα.